Erik Mulder, tel nr zal niet meer te bereiken zijn denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef matthijst het volgende:
https://web.archive.org/w(...)range-leaders-serie/
Hmm in April weer als het goed is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm in April weer als het goed is.Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje een knurft van een koper. Hij komt een beetje over als een patser die te veel geld had.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef StephanL het volgende:
Hij had beter een rally vrachtwagen kunnen kopen of lang zo’n bouwer gaan.
1 zandkorrel en je staat vast
Heel verhaal op facebook maar ik heb genoeg oplichters zaken op tv voorbij zien komen waarbij de oplichtende partij altijd weer mooie praatjes klaar hadden achteraf en zichzelf in de slachtoffer rol plaatsen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk even op de facebook van die Marijke. Ik heb het idee dat ik haar meer geloof dan Alberto en entourage die weer voor een hoop sensatie op pad waren.
Zo is dat. Je wil niet weten hoeveel zaken Alberto afwijst die ook voor 95% stinken maar waar er nog een klein beetje twijfel is.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heel verhaal op facebook maar ik heb genoeg oplichters zaken op tv voorbij zien komen waarbij de oplichtende partij altijd weer mooie praatjes klaar hadden achteraf en zichzelf in de slachtoffer rol plaatsen.
Dat gevoel bekruipt me ook een beetje na het verhaal op FB van Marijke.
Alberto gaat niet voor 1 klacht verhaal halen, dan is er echt wel wat langer aan de hand met meer dan een hand vol klanten.
Herhaling?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Underkoffer zo op Veronica? Wat is deze om 23:30
Ik zag t iddquote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Aanstaande zondag weer nieuwe afleveringen van Albertooooooooooo
Nu aan het werk met zijn koelllleeegaa vriend.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Aanstaande zondag weer nieuwe afleveringen van Albertooooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |