Of haar vader heeft een hekel aan cavia's...quote:Op maandag 20 november 2023 09:15 schreef Jeroboam het volgende:
Zou Bernice streng opgevoed zijn, dat ze nu eindelijk zelf mag beslissen of ze een (klein) huisdier koopt.
Ingewikkelde moederdochterrelatiequote:Op maandag 20 november 2023 09:15 schreef Jeroboam het volgende:
Zou Bernice streng opgevoed zijn, dat ze nu eindelijk zelf mag beslissen of ze een (klein) huisdier koopt.
Bij dat vorige etentje was zij toch ook degene die begon over proosten op de liefde. Krijg er ook een beetje een vreemd gevoel bij. Moeder wil wel heel graag dat dochter zich conformeert aan het ideaalscenario, terwijl ze nu zelf op het eind ook wel aangeeft dat ze alleen zijn ook niet op dit moment heel erg vindt en wel een beetje een einzelgänger is.quote:Op maandag 20 november 2023 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ingewikkelde moederdochterrelatie
Dan is het maar goed dat hij niet de beurs getrokken heeft voor dat dure sieraadquote:Op maandag 20 november 2023 11:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat Piet en Anke de reünie niet gehaald hebben. Anke had verwacht dat Piet meer ondernemend was en meer inhoud had. En Piet kan er na jaren alleen zijn echt niet tegen constant gestuurd te worden.
Ik denk dat Piet alles best vindt. Anke kan compleet het baasje zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 11:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat Piet en Anke de reünie niet gehaald hebben. Anke had verwacht dat Piet meer ondernemend was en meer inhoud had. En Piet kan er na jaren alleen zijn echt niet tegen constant gestuurd te worden.
Op zich prima dan toch? Als ze zich daar allebei OK bij voelen. Maar ik denk dat Anke zich daardoor misschien toch terug gaat trekken.quote:Op maandag 20 november 2023 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet alles best vindt. Anke kan compleet het baasje zijn.
Helemaal mee eens. En dat eerste zie je niet alleen bij Jasmijn. Het komt vaker terug. Eerst is het de boer die twijfelt tussen verschillende kandidaten. Als iemand dan is gekozen, verschuift de machtsbalans en heeft de kandidaat ook wat te willen. Soms haken kandidaten vroegtijdig af, maar het is toch eerder regel dan uitzondering dat je blijft en probeert te 'winnen'.quote:Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef Gia het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jasmijn al veel eerder twijfelde over haar gevoelens, maar ook nog zo onvolwassen is, om wel gekozen te willen worden. Soort van 'winnen'.
Of Ellen wel bij Haico zou passen, weet ik niet. Ze voelden zich wel bij elkaar op hun gemak tijdens het werken. En dat is al een goed begin.
Ja hoor. Genoeg relaties die je ziet die zo zijn. Als ze allebei maar gelukkig zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 11:27 schreef trui het volgende:
[..]
Op zich prima dan toch? Als ze zich daar allebei OK bij voelen. Maar ik denk dat Anke zich daardoor misschien toch terug gaat trekken.
Vertelquote:Op zondag 19 november 2023 22:53 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met mensen uit het spectrum. Bernice valt daar zeker in. Die diagnose durf ik wel te stellen.
Dat is waar.quote:Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor. Genoeg relaties die je ziet die zo zijn. Als ze allebei maar gelukkig zijn.
Terwijl het in feite geen wedstrijd is. Het gaat 'om de rest van je leven'.quote:Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dat eerste zie je niet alleen bij Jasmijn. Het komt vaker terug. Eerst is het de boer die twijfelt tussen verschillende kandidaten. Als iemand dan is gekozen, verschuift de machtsbalans en heeft de kandidaat ook wat te willen. Soms haken kandidaten vroegtijdig af, maar het is toch eerder regel dan uitzondering dat je blijft en probeert te 'winnen'.
Bij Bernice op de grasmaaier? Of een gehoorbeschermer?quote:
Toch niet vanwege het uniform van de man?quote:Op maandag 20 november 2023 12:26 schreef Quotidien het volgende:
Ik moest bij het gebakmoment gelijk hieraan denken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |