abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211356132
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Ingewikkelde moederdochterrelatie
Bij dat vorige etentje was zij toch ook degene die begon over proosten op de liefde. Krijg er ook een beetje een vreemd gevoel bij. Moeder wil wel heel graag dat dochter zich conformeert aan het ideaalscenario, terwijl ze nu zelf op het eind ook wel aangeeft dat ze alleen zijn ook niet op dit moment heel erg vindt en wel een beetje een einzelgänger is.
pi_211356188
Ik denk dat Piet en Anke de reünie niet gehaald hebben. Anke had verwacht dat Piet meer ondernemend was en meer inhoud had. En Piet kan er na jaren alleen zijn echt niet tegen constant gestuurd te worden.

En wat zal Haico spijt hebben dat hij Ellen niet gekozen heeft. Al is ze dan niet de knapste, ze past prima bij Haico en had hem veel kunnen leren. Wat een treurnis, die Jasmijn. Maar dat zie je eigenlijk meteen al.
pi_211356219
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 11:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat Piet en Anke de reünie niet gehaald hebben. Anke had verwacht dat Piet meer ondernemend was en meer inhoud had. En Piet kan er na jaren alleen zijn echt niet tegen constant gestuurd te worden.
Dan is het maar goed dat hij niet de beurs getrokken heeft voor dat dure sieraad :blauwoog:
pi_211356231
quote:
Ik denk dat Piet alles best vindt. Anke kan compleet het baasje zijn. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 20 november 2023 @ 11:27:00 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211356267
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 11:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk dat Piet alles best vindt. Anke kan compleet het baasje zijn. :')
Op zich prima dan toch? Als ze zich daar allebei OK bij voelen. Maar ik denk dat Anke zich daardoor misschien toch terug gaat trekken.
in de haak.
pi_211356303
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef Gia het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jasmijn al veel eerder twijfelde over haar gevoelens, maar ook nog zo onvolwassen is, om wel gekozen te willen worden. Soort van 'winnen'.
Of Ellen wel bij Haico zou passen, weet ik niet. Ze voelden zich wel bij elkaar op hun gemak tijdens het werken. En dat is al een goed begin.
Helemaal mee eens. En dat eerste zie je niet alleen bij Jasmijn. Het komt vaker terug. Eerst is het de boer die twijfelt tussen verschillende kandidaten. Als iemand dan is gekozen, verschuift de machtsbalans en heeft de kandidaat ook wat te willen. Soms haken kandidaten vroegtijdig af, maar het is toch eerder regel dan uitzondering dat je blijft en probeert te 'winnen'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211356309
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 11:27 schreef trui het volgende:

[..]
Op zich prima dan toch? Als ze zich daar allebei OK bij voelen. Maar ik denk dat Anke zich daardoor misschien toch terug gaat trekken.
Ja hoor. Genoeg relaties die je ziet die zo zijn. Als ze allebei maar gelukkig zijn. :)
pi_211356318
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 22:53 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
Ik werk dagelijks met mensen uit het spectrum. Bernice valt daar zeker in. Die diagnose durf ik wel te stellen.
Vertel :P
pi_211356330
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja hoor. Genoeg relaties die je ziet die zo zijn. Als ze allebei maar gelukkig zijn. :)
Dat is waar.
  maandag 20 november 2023 @ 11:47:26 #220
3542 Gia
User under construction
pi_211356397
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. En dat eerste zie je niet alleen bij Jasmijn. Het komt vaker terug. Eerst is het de boer die twijfelt tussen verschillende kandidaten. Als iemand dan is gekozen, verschuift de machtsbalans en heeft de kandidaat ook wat te willen. Soms haken kandidaten vroegtijdig af, maar het is toch eerder regel dan uitzondering dat je blijft en probeert te 'winnen'.
Terwijl het in feite geen wedstrijd is. Het gaat 'om de rest van je leven'.
pi_211356523
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 09:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat heerlijk. Dit wil ik ook. _O_
Bij Bernice op de grasmaaier? Of een gehoorbeschermer?
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
pi_211356586
Bernice was nog niet klaar voor een relatie, moet eerst maar even een tijdje op zichzelf wonen
Haico had volgens mij 3 dames die totaal niet bij hem pasten en heeft daaruit degene gekozen die het minst paste
Richard en Robin zijn gewoon aan het daten, gezellig, kan nog altijd alle kanten op.
Piet en Anke kan best wat worden, Anke is inderdaad erg dwingend, maar volgens mij maakt dat voor Piet niet zo veel uit.
Ik vind het leuk om te zien hoe Claudia ineens ontdooit is nadat ze de keuze heeft gemaakt :)
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
pi_211356652
Ik kan het mij niet voorstellen dat Haico Jasmijn enkel heeft gekozen op basis van wat wij in de afleveringen ook hebben gezien. Zo gezellig en spontaan kwam het allemaal niet over op TV. Toch was Jasmijn vreselijk onzeker over van alles en zocht ze bevestiging bij Haico. Die dit ook gaf. Dus wellicht is ze alleen zo als er mensen bij zijn? Omdat ze dan alleen maar bezig is wat anderen vinden (iets wat ze zelf ook zei). En wellicht was ze samen met Haico alleen wel op haar gemak en gezellig?

Dan is zo'n BZV citytrip echt helemaal niks. Met een cameraploeg op pad en dan merken dat iedereen kijkt. Met zulke onzekerheidsissues als die van Jasmijn, komt het dan niet in je op dat ze enkel kijken vanwege de tv-ploeg. Dan ga je er van alles achter zoeken en afstandelijker doen en dat werkt niet als je een relatie moet opbouwen.

Hopelijk hebben ze contact gehouden en is alles alsnog goed gekomen. Dan kan ze lekker met Haico in isolatie leven in Denemarken met enkel de koeien en wat paarden die nergens over oordelen.
  maandag 20 november 2023 @ 12:26:24 #224
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_211356841
Ik moest bij het gebakmoment gelijk hieraan denken:

Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_211356900
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 12:26 schreef Quotidien het volgende:
Ik moest bij het gebakmoment gelijk hieraan denken:

Toch niet vanwege het uniform van de man?
pi_211356917
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik kan het mij niet voorstellen dat Haico Jasmijn enkel heeft gekozen op basis van wat wij in de afleveringen ook hebben gezien. Zo gezellig en spontaan kwam het allemaal niet over op TV. Toch was Jasmijn vreselijk onzeker over van alles en zocht ze bevestiging bij Haico. Die dit ook gaf. Dus wellicht is ze alleen zo als er mensen bij zijn? Omdat ze dan alleen maar bezig is wat anderen vinden (iets wat ze zelf ook zei). En wellicht was ze samen met Haico alleen wel op haar gemak en gezellig?

Dan is zo'n BZV citytrip echt helemaal niks. Met een cameraploeg op pad en dan merken dat iedereen kijkt. Met zulke onzekerheidsissues als die van Jasmijn, komt het dan niet in je op dat ze enkel kijken vanwege de tv-ploeg. Dan ga je er van alles achter zoeken en afstandelijker doen en dat werkt niet als je een relatie moet opbouwen.

Hopelijk hebben ze contact gehouden en is alles alsnog goed gekomen. Dan kan ze lekker met Haico in isolatie leven in Denemarken met enkel de koeien en wat paarden die nergens over oordelen.
Zijn er voorbeelden van stellen waarbij het tijdens de city-trip stroef verliep maar die uiteindelijk toch samen gelukkig zijn geworden, laat staan stellen die eerst gescheiden kamers hadden? Ik kan me alleen onze Limburgse schapenboerin herinneren maar andere voorbeelden ken ik niet.
  Vis een optie? maandag 20 november 2023 @ 12:36:18 #227
70532 loveli
N
pi_211356929
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef Gia het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jasmijn al veel eerder twijfelde over haar gevoelens, maar ook nog zo onvolwassen is, om wel gekozen te willen worden. Soort van 'winnen'.
Of Ellen wel bij Haico zou passen, weet ik niet. Ze voelden zich wel bij elkaar op hun gemak tijdens het werken. En dat is al een goed begin.
Meer dat ze voorzichtig was om toe te geven aan haar gevoel, omdat de omgang tussen Ellen en Haico zoveel soepeler ging dan die met haar. Kans opm gekwetst te worden was levensgroot.
Nu hij voor Jasmijn gekozen heeft kan ze eraan toegeven, maar met Ellens vertrek zijn ook de makkelijke momenten en spontane gesprekken vertrokken.

Niet dat ik het zie gebeuren dat het goed komt.
crap in = crap out
pi_211357000
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 12:01 schreef tufkac het volgende:

[..]
Bij Bernice op de grasmaaier? Of een gehoorbeschermer?
Een stuk grond om je huis en dan met je hond maaien. ;)
pi_211357074
quote:

En wat zal Haico spijt hebben dat hij Ellen niet gekozen heeft. Al is ze dan niet de knapste, ze past prima bij Haico en had hem veel kunnen leren. Wat een treurnis, die Jasmijn. Maar dat zie je eigenlijk meteen al.
Ik vond Ellen veel beter bij hem passen en wat schoonheid betreft staat Jasmijn echt niet op nummer 1 vind ik. Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar nou niet het mooiste meisje van de klas. Maar dat is maar buitenkant, Ellen was veel spontaner en hield van aanpakken en dat past beter bij Haico. Je kon aan de houding van Haico al zien dat ook hij zo zijn twijfels heeft. Hij doet erg zijn best maar krijgt maar weinig terug.
Van Claudia viel ik bijna van mijn stoel. Wat een verschil opeens als ze 1 op 1 met elkaar zijn. Ze lijkt echt verliefd op hem te worden en ik vind haar keus dan ook prima.
Die bazige vrouw Anke en de scene met het gebakje vond ik om te gieren. Ik denk dat Piet inderdaad nog van alle kanten gestuurd moet worden maar hij is dan ook nog niet zo bekend met de wereld buiten zijn bedrijf. Met een beetje geluk kan het wel wat worden want ze lachen wel veel samen en hij voelt zich prima bij haar.
En Bernice, tja, die is het liefst alleen en is volgens mij alleen maar door haar moeder dit programma ingestuurd.
Dat andere stel, namen vergeten, in dat hotel met die bank die hij voor de open haard zette gaat het erg leuk zo te zien. Dat wordt ook nog wel wat.

[ Bericht 23% gewijzigd door Chea49 op 20-11-2023 13:13:54 ]
pi_211357167
Wat een plaatsvervangende schaamte had ik bij Haico en Jasmijn, mijn tenen worden nooit meer recht.

Jasmijn vind ik zelfs een beetje gemeen eerlijk gezegd. Constant aangeven dat leeftijd niet uitmaakt, dat ze jaloers is wanneer Haico en Ellen aan het praten waren of weg gingen. En nu doet ze of hij te vies is om aan te raken. Heel raar.

Tijdens de aflevering begon ik ook haar manier van praten irritant te vinden maar dat komt waarschijnlijk omdat ik haar niet meer leuk vind.

Anke vind ik ook niet leuk, dat bazige gedoe met dat gebak. Hij is geen 5 jaar. En met dat Piet wereldvreemd zou zijn, heeft Anke dan alles al gezien en meegemaakt?

Claudia straalt, heel leuk.

Richard en Robin ook leuk.
pi_211357297
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 13:07 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een plaatsvervangende schaamte had ik bij Haico en Jasmijn, mijn tenen worden nooit meer recht.

Jasmijn vind ik zelfs een beetje gemeen eerlijk gezegd. Constant aangeven dat leeftijd niet uitmaakt, dat ze jaloers is wanneer Haico en Ellen aan het praten waren of weg gingen. En nu doet ze of hij te vies is om aan te raken. Heel raar.
Nou, inderdaad! Daar zit meer achter dan je niet op je gemak voelen bij een cameraploeg.
pi_211357298
Jasmijn is inderdaad best wel gemeen, daar heb je gelijk in. Ik heb haar nooit gemogen of je nu verlegen bent of niet, fatsoen heb je wél of heb je niet´. Haico doet zijn best het gezellig te houden maar zij schijnt maar weinig dingen leuk te vinden samen met hem. De spijt druipt van hem af, zo sneu. :{
pi_211357460
Ik herken het gedrag van Jasmijn van mezelf heel erg, toen de laatse vakantie met m'n ex. Was er zelf al klaar mee, deed wat afstandelijk daarom, maar eigenlijk vond ik het ook sneu, want wel goede jongen. Denk dat Jasmijn heel blij was toen het erop zat.

Het is niet mijn favoriete persoon, maar ik kan me wel voorstellen dat je tijdens die logeerweek in een bubbel zit en als er dan nog een derde bij zit (Ellen), dat je wellicht ook niet eens doorhebt hoe stroef het eigenlijk gaat.
pi_211357864
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 09:15 schreef Jeroboam het volgende:
Zou Bernice streng opgevoed zijn, dat ze nu eindelijk zelf mag beslissen of ze een (klein) huisdier koopt.
Het was een keuze, of een vriend of een huisdier >:O
pi_211357888
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 10:37 schreef trui het volgende:
Sjonge, die Haico en Jasmijn inderdaad.... dat ze nu ineens toch wel erg over dat leeftijdsverschil in blijkt te zitten, heel bijzonder. Dat je met cameraploeg erbij nog wat terughoudend bent in gesjans snap ik op zich wel. Wie weet durft ze zich meer te laten gaan nadat die camera's opgehoepeld zijn. Maar het ziet er niet echt heel gezellig uit allemaal.
De camera's zullen er vast niet de hele tijd bij zijn. Als dat het was, was het ijs al wel tussen de cameramomenten gebroken
pi_211357938
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef MorganLeFay het volgende:
Dan kan ze lekker met Haico in isolatie leven in Denemarken met enkel de koeien en wat paarden die nergens over oordelen.
Of dat oordeel tenminste niet op een voor ons begrijpelijke manier delen ):O
  maandag 20 november 2023 @ 14:31:06 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211357986
Koos Haico wellicht voor Jasmijn zodat het verschil in relatie-ervaring niet zo groot zou zijn?

Als vervolgens geen van beiden initiatief neemt om die drempel eens over te stappen van al was het maar eens elkaar aanraken, dan komt er dus niks van de grond, helaas.
The love you take is equal to the love you make.
pi_211358007
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 13:33 schreef S_E het volgende:

Het is niet mijn favoriete persoon, maar ik kan me wel voorstellen dat je tijdens die logeerweek in een bubbel zit en als er dan nog een derde bij zit (Ellen), dat je wellicht ook niet eens doorhebt hoe stroef het eigenlijk gaat.
Daten met een camera op je neus én met concurrenten. En alle emoties die erbij komen kijken. Zo makkelijk is het ook weer niet. :)
  maandag 20 november 2023 @ 14:36:28 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211358035
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Koos Haico wellicht voor Jasmijn zodat het verschil in relatie-ervaring niet zo groot zou zijn?
maar zij had toch wel relatie-ervaring?

Hoe dan ook, ik denk niet dat zij bewust zo koeltjes doet, ze zit gewoon nogal vast in haar twijfels denk ik. En ja, die had ze dan wel wat eerder mogen benoemen. Maar die hele vibe tussen hen is al nooit echt heel fantastisch van de grond gekomen eigenlijk, het is wel een heel smalle basis als dat alleen op onzekerheid en wat jaloezie op medekandidaten gebaseerd is. Als 't dan eenmaal wat stroef loopt zodra je met z'n tweeën bent is het (lijkt mij) best lastig om daar een andere draai aan te geven.
"Ik wil het wel een kans geven" is ook een stuk minder leuk als vertrekpunt dan "ik vind je heel erg leuk en zie het wel zitten met jou".

[ Bericht 13% gewijzigd door trui op 20-11-2023 16:12:40 ]
in de haak.
  maandag 20 november 2023 @ 14:41:33 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211358083
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef tufkac het volgende:
Bernice was nog niet klaar voor een relatie, moet eerst maar even een tijdje op zichzelf wonen
Haico had volgens mij 3 dames die totaal niet bij hem pasten en heeft daaruit degene gekozen die het minst paste
Richard en Robin zijn gewoon aan het daten, gezellig, kan nog altijd alle kanten op.
Piet en Anke kan best wat worden, Anke is inderdaad erg dwingend, maar volgens mij maakt dat voor Piet niet zo veel uit.
Ik vind het leuk om te zien hoe Claudia ineens ontdooit is nadat ze de keuze heeft gemaakt :)
Ik denk dat Claudia daarom zo stug was, die was al verliefd op Paul maar wist dat René boederijtechnisch een veel betere match was, dus ik denk dat ze twijfelde tussen haar hart (Paul) en haar verstand (René), en ik denk dat je dan idd voor je hart moet kiezen, het is niet dat Paul slecht nieuws is ofzo, alleen minder een match met de boerderij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')