Klopt. P11 naar P3. Is gewoon goed voor zijn doen. En dan ben ik iemand die ook die credits geeft aan een driver.quote:
Shake your hips, baby!quote:
Hoe? niet gezienquote:
Het had P2 moeten zijnquote:Op zondag 19 november 2023 08:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. P11 naar P3. Is gewoon goed voor zijn doen. En dan ben ik iemand die ook die credits geeft aan een driver.
Open sollicitatiequote:Op zondag 19 november 2023 08:41 schreef SiGNe het volgende:
Wel apart dat ze perez ook in het Ferrari rood hebben gestoken.
Hield zijn helm op, de rest niet.quote:
dat laatste iddquote:
Viva Las Vegasquote:
Ja ik ben echt extreem in de war nuquote:Op zondag 19 november 2023 08:41 schreef SiGNe het volgende:
Wel apart dat ze perez ook in het Ferrari rood hebben gestoken.
Doet me denken aan de eerste Miami GPquote:
Ze gaan zo ruzie makenquote:Op zondag 19 november 2023 08:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heerlijk ongemakkelijk dit, met z’n drieën net te krap in die auto
Is ook bromancequote:Op zondag 19 november 2023 08:42 schreef AgnesGru het volgende:
Mooi om het respect tussen Max en Charles te zien.
Ik dacht al: wie mist de Cool Down Roomquote:Op zondag 19 november 2023 08:42 schreef LTVDK het volgende:
Ah ze hebben de cooldown podcast vandaag in de auto
Dat is ook het ideequote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Max heeft echt te weinig plek. Zit gewoon voor de rest
Zoals altijdquote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Max heeft echt te weinig plek. Zit gewoon voor de rest
Dit slaat echt nergens opquote:
Krijgen ze in de cool down room ook.nietquote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
Maar dit is wel een lullige actie voor de toeschouwers. die krijgen niets mee van dit stuk door die dichte auto
Op andere circuits zie je helemaal geen Rolls.quote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
Maar dit is wel een lullige actie voor de toeschouwers. die krijgen niets mee van dit stuk door die dichte auto
Idd, maar goed, dat ze geen moer geven om de fans was vrijdag al duidelijk.quote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
Die zijn toch al keihard genaaid dit weekendquote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
Dan wel 5 miljoen betalen voor een weekendje F1quote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
Die zijn het hele weekend al genaaid, dus dit kan er ook nog wel bij…quote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
Er hangen heel veel tv schermenquote:Op zondag 19 november 2023 08:43 schreef Nizno het volgende:
true maar als je ze dan over de baan laat rijden doe dan een open autoquote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Krijgen ze in de cool down room ook.niet
Ik wilde net schrijven , kan dat hok niet harder ... je ziet het Max denken ....quote:
Ik heb vernomen dat ze inmiddels gesued zijn?quote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn het hele weekend al genaaid, dus dit kan er ook nog wel bij…
Ze worden ook voortdurend op de hoogte gehouden.quote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef wdn het volgende:
ze weten alledrie echt wat er bezig was tijdens de race he
En Perez deed het raam ook nog eens dichtquote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn toch al keihard genaaid dit weekend
Nee die beker en de club inquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven , kan dat hok niet harder ... je ziet het Max denken ....
Die wil gewoon die beker en lekker slapen :-)
Maar wel lekker pronken met die zogenaamd 315.000quote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn het hele weekend al genaaid, dus dit kan er ook nog wel bij…
Klopt, namens 35.000 gedupeerden.quote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze inmiddels gesued zijn?
hij moet straks nog terug ookquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven , kan dat hok niet harder ... je ziet het Max denken ....
Die grote car die ze gebruiken op COTA?quote:Op zondag 19 november 2023 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
true maar als je ze dan over de baan laat rijden doe dan een open auto
Mexicaan had het koudquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Perez deed het raam ook nog eens dicht
Yep, zaak namens 35.000 'klanten'…quote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
das maar goed ook anders konden we nog minder horen van de podcastquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Perez deed het raam ook nog eens dicht
Eensquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toto had gelijk, niemand heeft het net over die putdeksel.
Moet ie meer pepers etenquote:
Moest jij eens oplettenquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor een keertje leuk als je van fake plastic houdt…quote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een stad zeg. Geweldig om te zien.
Lekker voor hemquote:Op zondag 19 november 2023 08:46 schreef Rnie het volgende:
Dit had Hamilton zooooo graag willen doen![]()
Kloptquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft het hier over Totoquote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Of nog even een endurance race op de sim.quote:Op zondag 19 november 2023 08:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |