?quote:Op zondag 19 november 2023 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En geen zogenaamde zangeres
Hij moet ivm met het bandenregelement.quote:Op zondag 19 november 2023 08:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht gokken ze gewoon dat hard het wel kan uithouden.
Hij bedoelt Kylie Minoguequote:
quote:
nooit haten op Kylie!quote:
Ik ook, maar ik zag haar toen in tvshotquote:
om 7u stond mijn wekker, ergens rond 7.05 stond de tv pas aanquote:
Die 5 seconden zijn al ingelost.quote:Op zondag 19 november 2023 08:23 schreef Managarm het volgende:
Zo krijgt Max die 5 seconden wel, Leclerc bezwijkt altijd onder druk.
Karel pakt hem wel terug.quote:Op zondag 19 november 2023 08:23 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat Charles zich verremde, anders was Checo er nooit aan voorbij gekomen![]()
Paddam is heerlijk nummerquote:
Is ook geen WK materiaal en zit niet op het niveau Max, Lewis en Alonso.quote:Op zondag 19 november 2023 08:23 schreef Managarm het volgende:
Zo krijgt Max die 5 seconden wel, Leclerc bezwijkt altijd onder druk.
Yup.quote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, Toto is er nog, maar Sjorske heeft nog +5 toch?
das bestquote:
Nee, ik denk dat z'n banden er aan zijn.quote:
Ingelost bijde pit toch? 7.7 sec.....quote:
Die van Russellquote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ingelost bijde pit toch? 7.7 sec.....
De engineer van george heeft het opgegevenquote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar bemoeit Toto zich nog steeds mee?
Omdat Checo niet doorrijdtquote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe dan, hoe zit Leclerc weer binnen 1sec...
Viaplay denkt dat hij die 5s nog heeftquote:
Karel is simpelweg een betere coureur.quote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe dan, hoe zit Leclerc weer binnen 1sec...
echt welquote:
Banden zijn op denk ik.quote:
Moet Per dus wel doorkarrenquote:
True thatquote:Op zondag 19 november 2023 08:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Karel is simpelweg een betere coureur.
Denk het ookquote:Op zondag 19 november 2023 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Banden zijn op denk ik.
Zijn even oud als VER.quote:Op zondag 19 november 2023 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Banden zijn op denk ik.
Nee.quote:
Maar Checo had 18 rondes nodig om Leclerc voorbij te komen en werd vervolgens weer ingehaald, Max reed er zo aan voorbijquote:
Arme @Nattekatquote:
Straf is al ingelost toch.quote:
Aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit?quote:
Yupsquote:Op zondag 19 november 2023 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straf is al ingelost toch.
En weer groenquote:
Jaquote:Op zondag 19 november 2023 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straf is al ingelost toch.
klopt. Capslockposts moeten verboden wordenquote:Op zondag 19 november 2023 08:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit?
Gaat momenteel verloren, op P11. Zonde.quote:
Wat staat hier?quote:Op zondag 19 november 2023 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max gaat wel straks Vettel met de wins
hier mist een woordquote:Op zondag 19 november 2023 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die gun ik PIA wel, maar geen punt ervoor voor hem...quote:
En Lewis Amerika wins, en nog zo jong.quote:Op zondag 19 november 2023 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
PIA pakt GAS wel.quote:Op zondag 19 november 2023 08:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Gaat momenteel verloren, op P11. Zonde.
Het is vroegquote:
Waarom?quote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Managarm het volgende:
Hij moet nog wel 5 seconden op Perez halen.
Waarom?quote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Managarm het volgende:
hij moet nietsquote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Managarm het volgende:
als ik snel reken, ja netquote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Sjors met +5 nog voor zijn teamgenoot eindigen?
quote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Peterselieman het volgende:
Yukout.quote:
die heeft Max al ingeleverd bij zijn pitstopquote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef Managarm het volgende:
Hij moet nog wel 5 seconden op Perez halen. Oh nee, die is al ingelost.
zo zonde dat hij zich liet piepelen voor de P1 door Lecquote:Op zondag 19 november 2023 08:31 schreef heywoodu het volgende:
Natuurlijk zit er mazzel bij, maar Perez rijdt wel een dijk van een race gewoon. Eindelijk.
Even een beetje kletsenquote:Op zondag 19 november 2023 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel grappig zijn als ie uitstapt en Nico plots ziet
heeft ie zn extra puntje ookquote:
nog 15m mag je weer gaan slapenquote:
Lewis vriendjequote:
Wel dankzij de SC niet vergeten, had hij een flink gelukje anders was hij niet in de buurt van een podium gekomen.quote:Op zondag 19 november 2023 08:31 schreef heywoodu het volgende:
Natuurlijk zit er mazzel bij, maar Perez rijdt wel een dijk van een race gewoon. Eindelijk.
timmerleekquote:
Sportgerelateerd mag nog wel, maar figuren als Bieber...quote:
Des te mooier dat Max wint.quote:
hij had gezegd dat hij een team wilde zijn dus terecht dat het hem gevraagd werdquote:
Wonder - wonder!quote:
Maar PER helpt zichzelf niet.quote:
komt volledig door die 5s pingel voor Maxquote:
Mijn echtgenote is ook woest…quote:Op zondag 19 november 2023 08:34 schreef Nizno het volgende:
Echt Perez twee keer op dezelfde wijze je laten piepelen door Lec
ga iets anders doen
Daar zorgt hij idd altijd wel voorquote:
+3quote:Op zondag 19 november 2023 08:34 schreef Jane het volgende:
Nou, het heeft niet aan Max gelegen, dit keer.
Hij heeft lol gehadquote:
woest is een groot woord, maar echt wat een sukkel is Perez wat dit betreftquote:
Volgens mij iets in de trant dat hij wel lol heeft gehad en zijn best heeft gedaan om PER te helpen.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ahhh, daarom hebben ze de 5s gepakt
Dank!quote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft lol gehad
Geprobeerd checo nog te helpen
Scheelt weer een meltdownquote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton toch nog voor Russell gefinisht.
Dankquote:Op zondag 19 november 2023 08:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de trant dat hij wel lol heeft gehad en zijn best heeft gedaan om PER te helpen.
je kunt prima fun hebben op de baan maar niets om de hele nonsens er om heenquote:Op zondag 19 november 2023 08:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
En mooi dat Max toegeeft dat hij toch fun had ja nu ineens wel hč
Voor de schnabbels tijdens de winterstopquote:
Als je nu nog niet snapt dat Max komt om te racenquote:Op zondag 19 november 2023 08:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ongelofelijk wat een bizarre race.
En mooi dat Max toegeeft dat hij toch fun hadja nu ineens wel hč 🔥 he just keeps winning, het is gewoon een beestje 👀
Hij verdient niet genoeg, dus ja, hij moet bijverdienenquote:Op zondag 19 november 2023 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de schnabbels tijdens de winterstop
Die waren gewoon om het miepen om het miepenquote:Op zondag 19 november 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gewoon een heerlijk vermakelijke race inderdaad, zag je al aankomen met dit circuit![]()
Mensen die zeiden dat het een kutrace zou worden hebben even de putdeksel op de neus gekregen
Met zijn Elvis overalquote:
Idd. Het racen was nooit het probleem.quote:Op zondag 19 november 2023 08:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt prima fun hebben op de baan maar niets om de hele nonsens er om heen
quote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
Max wil niet dat gp hem Elvis noemt
En weer ouderwets saai.quote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef Nattekat het volgende:
Volgende week weer echt circuit genot
die wil ik best van hem krijgenquote:
quote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef Nattekat het volgende:
Abu Dhabi een echt circuit noemenquote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef Nattekat het volgende:
checo heeft een rooiequote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef LTVDK het volgende:
Oh zie nu pas dat die een wit 'Elvis' pakje aanheeft
Niets op aan te merken zegt iequote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez toch weer op het podium. Goed gedaan van hem, niks op aan te merken.
Charles ook beestachtig gereden.
Me 2quote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef LTVDK het volgende:
Checo heeft een rodequote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef LTVDK het volgende:
Dit is technisch gezien ook een zandbak circuitquote:Op zondag 19 november 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Jij vindt een zandbak circuit een echte circuit
Checo dezelfde in roodquote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef LTVDK het volgende:
Klassieker Abu Dhabi.quote:Op zondag 19 november 2023 08:38 schreef Nattekat het volgende:
had hem op twitter al voorbij zien komenquote:
Is het toch ook?quote:Op zondag 19 november 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Jij vindt een zandbak circuit een echte circuit
quote:Op zondag 19 november 2023 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is technisch gezien ook een zandbak circuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |