?quote:Op zondag 19 november 2023 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En geen zogenaamde zangeres
Hij moet ivm met het bandenregelement.quote:Op zondag 19 november 2023 08:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht gokken ze gewoon dat hard het wel kan uithouden.
Hij bedoelt Kylie Minoguequote:
quote:
nooit haten op Kylie!quote:
Ik ook, maar ik zag haar toen in tvshotquote:
om 7u stond mijn wekker, ergens rond 7.05 stond de tv pas aanquote:
Die 5 seconden zijn al ingelost.quote:Op zondag 19 november 2023 08:23 schreef Managarm het volgende:
Zo krijgt Max die 5 seconden wel, Leclerc bezwijkt altijd onder druk.
Karel pakt hem wel terug.quote:Op zondag 19 november 2023 08:23 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat Charles zich verremde, anders was Checo er nooit aan voorbij gekomen![]()
Paddam is heerlijk nummerquote:
Is ook geen WK materiaal en zit niet op het niveau Max, Lewis en Alonso.quote:Op zondag 19 november 2023 08:23 schreef Managarm het volgende:
Zo krijgt Max die 5 seconden wel, Leclerc bezwijkt altijd onder druk.
Yup.quote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, Toto is er nog, maar Sjorske heeft nog +5 toch?
das bestquote:
Nee, ik denk dat z'n banden er aan zijn.quote:
Ingelost bijde pit toch? 7.7 sec.....quote:
Die van Russellquote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ingelost bijde pit toch? 7.7 sec.....
De engineer van george heeft het opgegevenquote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar bemoeit Toto zich nog steeds mee?
Omdat Checo niet doorrijdtquote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe dan, hoe zit Leclerc weer binnen 1sec...
Viaplay denkt dat hij die 5s nog heeftquote:
Karel is simpelweg een betere coureur.quote:Op zondag 19 november 2023 08:24 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe dan, hoe zit Leclerc weer binnen 1sec...
echt welquote:
Banden zijn op denk ik.quote:
Moet Per dus wel doorkarrenquote:
True thatquote:Op zondag 19 november 2023 08:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Karel is simpelweg een betere coureur.
Denk het ookquote:Op zondag 19 november 2023 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Banden zijn op denk ik.
Zijn even oud als VER.quote:Op zondag 19 november 2023 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Banden zijn op denk ik.
Nee.quote:
Maar Checo had 18 rondes nodig om Leclerc voorbij te komen en werd vervolgens weer ingehaald, Max reed er zo aan voorbijquote:
Arme @Nattekatquote:
Straf is al ingelost toch.quote:
Aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit?quote:
Yupsquote:Op zondag 19 november 2023 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straf is al ingelost toch.
En weer groenquote:
Jaquote:Op zondag 19 november 2023 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straf is al ingelost toch.
klopt. Capslockposts moeten verboden wordenquote:Op zondag 19 november 2023 08:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |