Vanochtend mijn vaste 10km rondje gelopen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
Heb vanmorgen een 7km gedaan, nog drie dit jaar.
quote:Op zaterdag 12 en zondag 13 april 2025 vormen Brussel en Leuven het decor voor de gloednieuwe European Running Championships. Voor het eerst is er een officieel Europees Kampioenschap open voor iedereen. Je loopt dus zelf mee in de race waar er om de medailles wordt gestreden. Een unieke manier om een topsportevenement van binnen mee te maken. Naast de mythische 42,195 km krijgen ook de halve marathon en 10 km een eigen EK.
Nou hop! Als wij het kunnenquote:Op zondag 24 december 2023 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds mensen in dit topic die ik ken van toen ik zelf nog liep
Bij mij is het vooral het toevoegen van de vierde training in de week. Ik trainde altijd op maandag en donderdag op de club en deed in het weekend een duurloop. Ik heb er een vierde training op woensdag aan toegevoegd. Dat is ook de eerste training die ik altijd skip als het te druk is in een week met werken, planning of alles wat erbij komt in het leven. Maar doorgaans loop ik dus tegenwoordig vier keer.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:51 schreef Tele6 het volgende:
@:mosselmossel ik wil 2024 voor 2000+ gaan (dit jaar ruim 1500 gedaan, maar ook veel wandelkilometers voor de Vierdaagse) wat is jouw gouden tip?
Pff, die combinatie is wel echt next-level. Zijn die fietskilometers woon-werkverkeer? Of vooral training?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor de 2400 km lopend (nog 11) en 6000 fietsend (nog 27)..
27/31?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:13 schreef Evangelion het volgende:
27/31, het piept en kraakt. Meer door het te ambiteuze marathonschema (deja vu) dan door de reeks. Pijn is fijn.
Elke dag lopen in december.quote:
Oh god no ... geef m'n neurotische brein geen ideeenquote:Once every four years Smashrun users have a chance to try for one of the rarest and most challenging Smashrun badges – the Leap Year Sweep. To earn it you’ll need to run on every one of the 366 days in 2024.
volgens de streak-puristen moet er iedere dag een mile gelopen om een streak in stand te houden....just saying.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag lopen in december.
*opent smashrun*
[..]
Oh god no ... geef m'n neurotische brein geen ideeen
Waarom?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Om toch nog het jaar enigszins in stijl af te sluiten vandaag een halve marathonafstand gelopen en niet verder dan een paar honderd meter van mijn huis geweest..36 rondjes om de flat (strava).
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinktquote:
Is toch ook een bekende "race" vanquote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinkt)
Ik deed wel eens vaker dit soort dingen in het klein, bijvoorbeeld 16 km in 1 streep langs het kanaal en weer terug (qua blessuregevoeligheid niet zo handig trouwens met flinke zijwind), maar voor de run van vandaag was de directe aanleiding dat iemand op Reddit een 30 mijler rondom zijn huis had gerend, en die was weer geïnspireerd door iemand die postte dat 'ie een HM op de baan had gelopen.
In de Pacer podcast ook wel eens een verhaal gehoord dat iemand marathontraining deed terwijl hij ergens midden op de oceaan op een offshore schip zat, en die dus 30 km oid aan rondjes op het helikopterdek had gelopen
your scientists were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |