abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211760235
Heb vanmorgen een 7km gedaan, nog drie dit jaar.
pi_211760732
Dat waren de moeilijkste 3 km ooit. Hardslag ging supersnel omhoog en nu lood in mn benen. Ik ben duidelijk nog niet helemaal fit. Hopelijk voelt het snel weer relaxter.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 26 december 2023 @ 17:49:24 #189
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211766084
Je kan meedoen aan het EK in Brussel 2025 aan de recreatieve loop

Inschrijving geopend.
https://brusselsleuven2025.com/nl/
https://leuven.be/european-running-championships

quote:
Op zaterdag 12 en zondag 13 april 2025 vormen Brussel en Leuven het decor voor de gloednieuwe European Running Championships. Voor het eerst is er een officieel Europees Kampioenschap open voor iedereen. Je loopt dus zelf mee in de race waar er om de medailles wordt gestreden. Een unieke manier om een topsportevenement van binnen mee te maken. Naast de mythische 42,195 km krijgen ook de halve marathon en 10 km een eigen EK.
pi_211766145
Toch maar niet voor de kerstcross gegaan en zelf een rondje van 8km door Madestein/Ockenburgh gerend. Het was echt heerlijk vanochtend in het zonnetje voordat hij weer verdween. Echt heerlijk rustig gelopen en geouwehoerd en dan alsnog met wat foto's en even twijfelen over paadjes met 6.14min/km eindigen.

Heb hier vroeger zelf 7 jaar gewoond, maar omdat ik toen niet hardlopen eigenlijk ook niet die paadjes daar uitgeprobeerd, en er waren veel anderen op de been die allemaal ook vrolijk hallo zeiden O+

Morgen weer terug naar Portugal (en de regen daar) en klaar zijn voor onze dorps 10KM. Voelt een beetje wel alsof we "back in business" zijn nu! Hoera!

Doei.
  dinsdag 26 december 2023 @ 23:09:09 #192
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_211767773
Vanochtend was inderdaad (ondanks de harde wind) heerlijk loopweer!
Het intervallen viel alleen wat zwaar na best wat dagen teveel en drinken. :')
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211770449
Vandaag weer! En dan morgen nog en dan ben ik als het goed is door de grens van 2000km heen. Zo veel liep ik nog nooit in een jaar. *G*

quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds mensen in dit topic die ik ken van toen ik zelf nog liep :)
Nou hop! Als wij het kunnen ~O>
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_211773003
Ik kreeg gisteren bij de kerstcross klop van een fokker die wel erg goed in vorm aan het raken is! :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211775412
Maandagochtend lekker 8 km trail gedaan met broertje. Dat zijn de betere manieren om kerst met familie door te brengen O+

En vanochtend 2 uurtjes naar de sportclub, lekker in de hindernissen klauteren en wat lopen tussendoor. Het is maanden geleden dat ik bij daglicht op het terrein was dus dat was wel grappig om te zien.

@Faithy lekker bezig! Loop je alleen trail of ook zo nu en dan op asfalt?
@mosselmossel ik wil 2024 voor 2000+ gaan (dit jaar ruim 1500 gedaan, maar ook veel wandelkilometers voor de Vierdaagse) wat is jouw gouden tip? :P
pi_211775805
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 13:51 schreef Tele6 het volgende:

@:mosselmossel ik wil 2024 voor 2000+ gaan (dit jaar ruim 1500 gedaan, maar ook veel wandelkilometers voor de Vierdaagse) wat is jouw gouden tip? :P
Bij mij is het vooral het toevoegen van de vierde training in de week. Ik trainde altijd op maandag en donderdag op de club en deed in het weekend een duurloop. Ik heb er een vierde training op woensdag aan toegevoegd. Dat is ook de eerste training die ik altijd skip als het te druk is in een week met werken, planning of alles wat erbij komt in het leven. Maar doorgaans loop ik dus tegenwoordig vier keer.
pi_211778925
@Tele6: beide. Vind trail wel het leukst, maar is waar we nu wonen met direct vanuit huis even wat minder.

Als we volgend jaar verhuizen naar het binnenland zijn er genoeg trails te verkennen weer direct vanuit huis.Lopen dan zo de bergen in O+

Had dus ook wat bekenden kunnen spotten op de kerstcross! Jammer ergens wel, maar we waren dan ook wel langer op pad geweest en dat kwam met planning enzo allemaal niet zo goed uit. Misschien de volgende keer dat we met kerst in Den Haag zijn!
Doei.
pi_211781491
27/31, het piept en kraakt. Meer door het te ambiteuze marathonschema (deja vu) dan door de reeks. Pijn is fijn. :s)
pi_211793829
Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van die wind.. het intervallen is daardoor toch wat zwaarder. :X
pi_211795954
Ik heb denk ik mijn laatste rondje van dit jaar gelopen. Heel misschien zondag nog. Ik vind de wind ook niks. Op een gegeven moment werd ik bijna weggeblazen. Kwam ook amper vooruit
pi_211796280
Geen idee of het nog lukt om dit jaar te lopen, maar vanmorgen nog goed 11 kilometer gedaan, waarmee ik voorhet eerst ooit de grens van 2000 kilometer in één kalenderjaar ben gepasseerd. Ben ik heel tevreden mee en dat leek mij ooit onhaalbaar.
  donderdag 28 december 2023 @ 16:15:27 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211798154
Een lekkere 7km gelopen met langzaam herstellende enkel. Op de heide veel ondergelopen stukken, dus maar snel weer terug naar mijn stukje asfalt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211798521
Heeft iemand ervaring met de coros apex horloges?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211798955
1993,5 km gelopen dit jaar, en door een flinke hamstring blessure gaat de 2000km niet meer gebeuren :'(
pi_211799600
Ik ga de 130km ( :') ) nog redden denk ik. Morgen- en zondagochtend nog lopen. Hoesten is sinds vandaag een heel stuk beter, dus hopelijk kan ik het schema zonder al te veel vertraging oppakken. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_211801217
Ik ga voor de 2400 km lopend (nog 11) en 6000 fietsend (nog 27)..
pi_211801392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor de 2400 km lopend (nog 11) en 6000 fietsend (nog 27)..
Pff, die combinatie is wel echt next-level. Zijn die fietskilometers woon-werkverkeer? Of vooral training?

Ik heb eergisteren de 2000 aangetikt (veruit het meeste ooit voor mij), dat worden er uiteindelijk net geen 2050.
Met fietsen kom ik 52 te kort voor 1000. Dus ik twijfel of ik nog even moet gaan fietsen de komende dagen, alleen waait het dus echt teringveel. :')
pi_211801429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:13 schreef Evangelion het volgende:
27/31, het piept en kraakt. Meer door het te ambiteuze marathonschema (deja vu) dan door de reeks. Pijn is fijn. :s)
27/31? :?
pi_211801453
Ik ga nog een 12,5km en 7,3km doen zaterdag en zondagmiddag.

En op 2 januari wil ik mijn langste loop van 23km gaan verbeteren door 24km te lopen.
pi_211801827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:39 schreef Nober het volgende:

[..]
27/31? :?
Elke dag lopen in december.

*opent smashrun*
quote:
Once every four years Smashrun users have a chance to try for one of the rarest and most challenging Smashrun badges – the Leap Year Sweep. To earn it you’ll need to run on every one of the 366 days in 2024.
Oh god no ... geef m'n neurotische brein geen ideeen
  donderdag 28 december 2023 @ 20:58:48 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_211803371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Elke dag lopen in december.

*opent smashrun*
[..]
Oh god no ... geef m'n neurotische brein geen ideeen
volgens de streak-puristen moet er iedere dag een mile gelopen om een streak in stand te houden....just saying.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_211805276
Mijn decemberstreak stopte op de 13e toen ik 's avonds een klein beginnend shinsplintje voelde toen ik in bed lag. Met hardlopen vrijwel geen last van gehad maar ik wil wel blessurevrij mijn marathontraining starten in januari.

Om toch nog het jaar enigszins in stijl af te sluiten vandaag een halve marathonafstand gelopen en niet verder dan een paar honderd meter van mijn huis geweest.. :+ 36 rondjes om de flat (strava).
pi_211805367
Zit op de 477km dit jaar. Denk dat ik de 500 net niet meer red, maar dat maakt niet uit. Aangezien ik pas vanaf september weer echt een beetje consistent ben gaan lopen ben ik er erg blij mee.

Net wel mezelf een Strava Premium cadeau gedaan en maar wat meer met lichte doelen zetten en de app gebruiken voor wat inspiratie voor nieuwe rondjes, zeker voor straks na de verhuizing. Ook miste ik de stats die me altijd motiveren. Niet competitief, maar gewoon leuk om de verschillen per dag/week enzo te zien.

Moet er in 2024 wel op gaan letten dat ik na de verhuizing ook de tijd blijf maken, ook als er leukere klusdingen te doen zijn met slecht weer ;) al denk ik dat de bergen al vrij snel zullen roepen (doek vlakke loopjes! Het was leuk zolang het duurde :') )
Doei.
pi_211805968
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef Daantke het volgende:
[..]

Om toch nog het jaar enigszins in stijl af te sluiten vandaag een halve marathonafstand gelopen en niet verder dan een paar honderd meter van mijn huis geweest.. :+ 36 rondjes om de flat (strava).
Waarom? _O-
pi_211806696
"omdat het kan"?
Doei.
pi_211807508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 22:35 schreef BOKA het volgende:

[..]
Waarom? _O-
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinkt :+ )

Ik deed wel eens vaker dit soort dingen in het klein, bijvoorbeeld 16 km in 1 streep langs het kanaal en weer terug (qua blessuregevoeligheid niet zo handig trouwens met flinke zijwind), maar voor de run van vandaag was de directe aanleiding dat iemand op Reddit een 30 mijler rondom zijn huis had gerend, en die was weer geïnspireerd door iemand die postte dat 'ie een HM op de baan had gelopen.

In de Pacer podcast ook wel eens een verhaal gehoord dat iemand marathontraining deed terwijl hij ergens midden op de oceaan op een offshore schip zat, en die dus 30 km oid aan rondjes op het helikopterdek had gelopen :P
pi_211808343
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef Daantke het volgende:

[..]
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinkt :+ )

Ik deed wel eens vaker dit soort dingen in het klein, bijvoorbeeld 16 km in 1 streep langs het kanaal en weer terug (qua blessuregevoeligheid niet zo handig trouwens met flinke zijwind), maar voor de run van vandaag was de directe aanleiding dat iemand op Reddit een 30 mijler rondom zijn huis had gerend, en die was weer geïnspireerd door iemand die postte dat 'ie een HM op de baan had gelopen.

In de Pacer podcast ook wel eens een verhaal gehoord dat iemand marathontraining deed terwijl hij ergens midden op de oceaan op een offshore schip zat, en die dus 30 km oid aan rondjes op het helikopterdek had gelopen :P
Is toch ook een bekende "race" van :P
https://en.wikipedia.org/wiki/Self-Transcendence_3100_Mile_Race

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 22:58 schreef Faithy het volgende:
"omdat het kan"?
your scientists were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')