Pff, die combinatie is wel echt next-level. Zijn die fietskilometers woon-werkverkeer? Of vooral training?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor de 2400 km lopend (nog 11) en 6000 fietsend (nog 27)..
27/31?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:13 schreef Evangelion het volgende:
27/31, het piept en kraakt. Meer door het te ambiteuze marathonschema (deja vu) dan door de reeks. Pijn is fijn.
Elke dag lopen in december.quote:
Oh god no ... geef m'n neurotische brein geen ideeenquote:Once every four years Smashrun users have a chance to try for one of the rarest and most challenging Smashrun badges – the Leap Year Sweep. To earn it you’ll need to run on every one of the 366 days in 2024.
volgens de streak-puristen moet er iedere dag een mile gelopen om een streak in stand te houden....just saying.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag lopen in december.
*opent smashrun*
[..]
Oh god no ... geef m'n neurotische brein geen ideeen
Waarom?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Om toch nog het jaar enigszins in stijl af te sluiten vandaag een halve marathonafstand gelopen en niet verder dan een paar honderd meter van mijn huis geweest..36 rondjes om de flat (strava).
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinktquote:
Is toch ook een bekende "race" vanquote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinkt)
Ik deed wel eens vaker dit soort dingen in het klein, bijvoorbeeld 16 km in 1 streep langs het kanaal en weer terug (qua blessuregevoeligheid niet zo handig trouwens met flinke zijwind), maar voor de run van vandaag was de directe aanleiding dat iemand op Reddit een 30 mijler rondom zijn huis had gerend, en die was weer geïnspireerd door iemand die postte dat 'ie een HM op de baan had gelopen.
In de Pacer podcast ook wel eens een verhaal gehoord dat iemand marathontraining deed terwijl hij ergens midden op de oceaan op een offshore schip zat, en die dus 30 km oid aan rondjes op het helikopterdek had gelopen
your scientists were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should.quote:
-edit-quote:This challenge is a 200 mile ultramarathon through the darkness of the UK'S longest foot tunnel. You will run on flat terrain but in the pitch black between 11pm and 5am, there will be low level lighting in effect at other times.
Ik denk dat de helft ongeveer wwv is, en de andere helft sportieve ritjes.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:37 schreef BOKA het volgende:
[..]
Pff, die combinatie is wel echt next-level. Zijn die fietskilometers woon-werkverkeer? Of vooral training?
Ik heb eergisteren de 2000 aangetikt (veruit het meeste ooit voor mij), dat worden er uiteindelijk net geen 2050.
Met fietsen kom ik 52 te kort voor 1000. Dus ik twijfel of ik nog even moet gaan fietsen de komende dagen, alleen waait het dus echt teringveel.
Het is inderdaad weer wat anders dan een standaard rondje ja, haha.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag, ik ben wel gevoelig voor niet alledaagse uitdagingen. 21km hardlopen is normaal gesproken geen uitdaging voor mij, dus op deze manier houd ik mijn training toch juist uitdagend en gevarieerd (hoe tegenstrijdig het ook klinkt)
Ik deed wel eens vaker dit soort dingen in het klein, bijvoorbeeld 16 km in 1 streep langs het kanaal en weer terug (qua blessuregevoeligheid niet zo handig trouwens met flinke zijwind), maar voor de run van vandaag was de directe aanleiding dat iemand op Reddit een 30 mijler rondom zijn huis had gerend, en die was weer geïnspireerd door iemand die postte dat 'ie een HM op de baan had gelopen.
In de Pacer podcast ook wel eens een verhaal gehoord dat iemand marathontraining deed terwijl hij ergens midden op de oceaan op een offshore schip zat, en die dus 30 km oid aan rondjes op het helikopterdek had gelopen
Dat vind ik ook het leuke aan langere afstanden iddquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:24 schreef BOKA het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer wat anders dan een standaard rondje ja, haha.
Ik snap op zich de uitdaging wel (net als die andere idiote wedstrijden), maar voor mij zit de lol van het langer lopen nu juist in het feit dat ik dan verder kan komen. Met intervallen doe ik dan wel hetzelfde rondje.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Alsnog had ik een hond die tegen me op begon te springen en baasje "hee lieffie, loop nou gewoon door! loop maar door!" tegen de hond zong. Denk niet dat de boodschap aankwam. Of misschien had ze het tegen mij
Er woont een ultrarunner hier in de buurt die ook rondjes om de omgeving loopt. En dan dus meerdere lussen als-ie een lange duurloop doet. Ik vind het knap, want ik zou het niet kunnen. Ik vind mijn heen-en-weer routes soms al saai en breng er zoveel mogelijk variatie in door net ergens anders af te slaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |