Dit moet een grap zijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
De excuusbrieven zijn vrijgegeven die Powell en Chesebro moesten schrijven ivm hun plea deal in de Georgia-zaak:
[ twitter ]
Erg overtuigend
Echt he!? En dat zijn dan advocatenquote:
Klopt, tweets zijn voor mij al een tijdje slecht leesbaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:35 schreef Kijkertje het volgende:
Openen de tweets op FOK niet meer volledigOf ligt het aan mij?
Nou het is toch wel erg handig voor snel nieuws vind ik.quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, tweets zijn voor mij al een tijdje slecht leesbaar.
Het wordt tijd om echte nieuwsbronnen te gebruiken. Waarom zou je überhaupt nog op dat platform zitten?
Komt door jou. Server Twitter overbelast.quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:35 schreef Kijkertje het volgende:
Openen de tweets op FOK niet meer volledigOf ligt het aan mij?
En ik hield me nog zo in!quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Komt door jou. Server Twitter overbelast.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
De excuusbrieven zijn vrijgegeven die Powell en Chesebro moesten schrijven ivm hun plea deal in de Georgia-zaak:
[ twitter ]
Erg overtuigend
Ja daar had de NYT indertijd een artikel over:quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:15 schreef AnneX het volgende:
Wat betreft de verdwenen binder met Russische intel:
[ twitter ]
Ik denk dat ze beter nog wat lekken vooraf kunnen dichten, bijvoorbeeld over het openbaar verklaren van vertrouwelijke info van de geheime dienst en de omgang en pleaatsen waar je met de geheime stukken heen mag.quote:Op zondag 17 december 2023 10:08 schreef AnneX het volgende:
Regeren is vooruitzien. Soms.
Ook op zaterdagavond?
[ twitter ]
Kan Trump dat, mocht hij winnen, dat niet weer ongedaan maken middels een 'executive order'?quote:Op zondag 17 december 2023 10:08 schreef AnneX het volgende:
Regeren is vooruitzien. Soms.
Ook op zaterdagavond?
[ twitter ]
Nee, een wet van het Congress kan niet ongedaan gemaakt worden met een EO, voor zover ik weet.quote:Op zondag 17 december 2023 14:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kan Trump dat, mocht hij winnen, dat niet weer ongedaan maken middels een 'executive order'?
Trump denkt zelf van wel.quote:Op zondag 17 december 2023 14:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, een wet van het Congress kan niet ongedaan gemaakt worden met een EO, voor zover ik weet.
Die hele speech was bizarquote:Op zondag 17 december 2023 05:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Goed plan! Een soort 'Licence to Kill'. Gaat hij zeker ook Chauvin een pardon verlenen
[ twitter ]
Hitlereske retoriek, het wordt steeds normaler![]()
(Eerder had hij het al over 'vermin')
'Maar omdat men moe is om racist of nazi genoemd te worden door het wokespook gaat men voor Trump, die doodleuk al jaren hondenfluitjes verzamelt. En het gaat daar weer lekker woonbaar worden voor de oorspronkelijke bewoners, dat is wel goed van Trump.quote:Op zondag 17 december 2023 05:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Goed plan! Een soort 'Licence to Kill'. Gaat hij zeker ook Chauvin een pardon verlenen
[ twitter ]
Hitlereske retoriek, het wordt steeds normaler![]()
(Eerder had hij het al over 'vermin')
Volgens mij doet Trump niets voor native Americansquote:Op zondag 17 december 2023 20:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Maar omdat men moe is om racist of nazi genoemd te worden door het wokespook gaat men voor Trump, die doodleuk al jaren hondenfluitjes verzamelt. En het gaat daar weer lekker woonbaar worden voor de oorspronkelijke bewoners, dat is wel goed van Trump.
Dat was de grap inderdaad, wat een stelletje hypocrieten.quote:Op zondag 17 december 2023 21:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij doet Trump niets voor native Americans
quote:
https://www.reuters.com/w(...)t-remark-2023-12-16/quote:DURHAM, New Hampshire, Dec 16 (Reuters) - Donald Trump, the Republican presidential frontrunner, said on Saturday that undocumented immigrants were "poisoning the blood of our country," repeating language that has previously drawn criticism as xenophobic and echoing of Nazi rhetoric.
Oh mijn god...die woorden uit de mond van deze persoonquote:Op maandag 18 december 2023 03:57 schreef Kijkertje het volgende:
Er wordt te weinig gefokt!
[ twitter ]
Dat zeg ik ook altijd tegen 'omvolk'-roepers, wat doe je hier nog, ga kinderen maken!quote:Op maandag 18 december 2023 03:57 schreef Kijkertje het volgende:
Er wordt te weinig gefokt!
[ twitter ]
En niet zomaar sex in de senaat, maar gaysex! Echt errug!quote:Op maandag 18 december 2023 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Klik voor hele lijstkoekoek!
quote:Op maandag 18 december 2023 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En niet zomaar sex in de senaat, maar gaysex! Echt errug!
Nou, dan zou de impeachment van Biden in het HvA wel een fluitje van een cent moeten zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 20:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mooi man, the white crack house!
Is die er dan?quote:Op maandag 18 december 2023 20:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, dan zou de impeachment van Biden in het HvA wel een fluitje van een cent moeten zijn.
Het is "Idiocracy" en geen "idiocrazy". Geen dank!quote:Op maandag 18 december 2023 21:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is die er dan?
Nee hoor, het is toch allemaal een clown feest. Van het witte huis, senaat en tot aan de rechters.
Dacht dat idiocrazy nog wel even uitgesteld zou worden, maar met Biden administratie raken we dit niveau al binnen enkele jaren.
Identity politics!quote:Op maandag 18 december 2023 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Klik voor hele lijstkoekoek!
Moms for liberty in Florida. Gay sex plus verkrachting.quote:Op maandag 18 december 2023 23:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Identity politics!
Niet zomaar sex, maar gay sex! Wow!
Heb ze even opgezocht...nou ja, op Google, niet thuis, maar het valt mij op dat deze moeders voor vrijheid met allerlei beperkende maatregelen willen hanteren. Ik blijf het zeggen, freedom is een verbastering van het Nederlandse 'vrij dom'.quote:
Kan dat in het geval Giuliani ? Aanhoudend lasterpraat afstraffen met een tijdje celzitten.quote:Op maandag 18 december 2023 23:28 schreef Barbusse het volgende:
Dat was snel!
Former Georgia election workers sue Rudy Giuliani again, asking judge to permanently stop him from lying about them
Net als Trump moet Giuliani gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden
Geen idee tbh, ben geen Amerikaanse jurist. En dit is een civiele zaak, geen strafrechterlijke. Maar contempt of court lijkt me wel haalbaar als er een 2e zaak komt als hij zo door blijft gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 00:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kan dat in het geval Giuliani ? Aanhoudend lasterpraat afstraffen met een tijdje celzitten.
Nog eens 20 miljoen $ boete daar lacht hij om. Dat kan hij toch niet betalen. En zal dat ook nooit doen
Die weigert nog steeds op te stappenquote:Op maandag 18 december 2023 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moms for liberty in Florida. Gay sex plus verkrachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |