abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211495104
Nog niet gelezen. De bedoeling is duidelijk.
Cult roepen is niet voldoende.
twitter
pi_211495346
De moeite waard om door te klikken😂
De stompzinnigheid.

Overigens las ik van de week, dat in Vier polls Biden ietsjes ! voorloopt op tfg.

twitter
pi_211501404
Zo worden sexual harassment problemen opgelost door Trump-advocaten. In dit geval Alina Habba.

Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211501427
quote:
15s.gif Op zondag 3 december 2023 00:01 schreef Kijkertje het volgende:
Zo worden sexual harassment problemen opgelost door Trump-advocaten. In dit geval Alina Habba.

Draadje:

[ twitter ]
Mits bewezen, deplorabel. Ronduit bizar.
pi_211501977
twitter

twitter

Ze moeten gewoon 'het lef hebben!'.

Dat er geen reden is om ze te impeachen doet er natuurlijk niet toe :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211503919
quote:
83s.gif Op zondag 3 december 2023 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Natuurlijk is er een reden om ze te impeachen. Ze zijn geen Trump aanhangers en dat is reden genoeg voor de MAGA wappies.
pi_211509336
twitter

With God on my side!

twitter

twitter

:X
pi_211516021
twitter

Zei de man die 256 aanklachten aan z'n broek heeft over een tamelijk succesvolle acteur. Ik vermoed dat DeNiro weer iets gemeens heeft gezegd over Trump, en dat kan The Donald natuurlijk niet over z'n kant laten gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211516775
DeNiro zei iets over trump, daarin werd geknipt.
Toen herhaalde deNiro de volledige tekst bij een prijsuitreiking (?) waar niet meer geknipt kon worden. Zoiets.

Echt. Trump verzint dit niet
De neo-nazi’s in zijn entourage hebben dagwerk ( en nachtwerk )aan de tweets.
pi_211516863
quote:
Ik denk dat een economische recessie er aankomend jaar niet meer van gaat komen.
Incelfrikandel
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 december 2023 @ 20:02:36 #137
862 Arcee
Look closer
pi_211518541
quote:
Als ik zoiets zie dan denk ik altijd: wat is religie toch een volstrekt lege huls. Het is puur wat mensen er zelf van willen maken wat ze goed uitkomt.

En voor brave Christenen die oprecht geloven moet de combinatie van Trump en het Christendom toch volslagen idioot zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 december 2023 @ 20:04:44 #138
862 Arcee
Look closer
pi_211518588
twitter

SO true.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_211519766
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 20:56 schreef AnneX het volgende:
Robert de Niro:…”he can’t hide his soul…” _O_
Ah daar flipte hij zo over :D
More elephants stomping on big game hunters please.
  maandag 4 december 2023 @ 21:43:44 #141
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211519811
quote:
Santos’s first post-Congress gig: Selling videos on Cameo
https://thehill.com/homen(...)elling-videos-cameo/

Dit dus:
https://www.cameo.com/gad(...)HZS.e0rMns5cCKa5WDbQ

Schoorsteen moet natuurlijk wel blijven roken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_211520528
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 20:02 schreef Arcee het volgende:

[..]
Als ik zoiets zie dan denk ik altijd: wat is religie toch een volstrekt lege huls. Het is puur wat mensen er zelf van willen maken wat ze goed uitkomt.

En voor brave Christenen die oprecht geloven moet de combinatie van Trump en het Christendom toch volslagen idioot zijn.
Phil Collins en The Hooters hadden het goed door

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_211520939
Fox News doet aan factchecken tegenwoordig als het om 'gestolen' verkiezingen gaat:

twitter
pi_211520955
En Comer heeft weer eens 'bewijs' gevonden dat Biden corrupt is.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

_O-

Wat een clown :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 05-12-2023 02:13:02 ]
pi_211520966
quote:
twitter
pi_211521198
Ronna McDaniel legt uit waarom juist de Democraten een gevaar voor de democratie zijn:

twitter

quote:
'This is the White House that killed the Hunter Biden story that we now know is true'
Lies, lies, lies .... :|W

Behalve dat Biden toen helemaal niet in het Witte Huis zat maar Trump heeft ze blijkbaar ook nog steeds niet begrepen dat de waarheid van het Hunter Biden-verhaal is dat het de 'corruptie' van Joe Biden niet aantoont.

En 'Democrats want to get rid of voter ID's' is haar versie van de Republikeinse eis dat er alleen gestemd mag worden met een voter ID. Fantastische frame weer.
pi_211525421
quote:
83s.gif Op zondag 3 december 2023 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

A broken clock....

goh, nooit gedacht nog eens eerlijke feitelijk informatie uit de mond van Gaetz te horen.

Dan bedoel ik dat niemand geimpeached kan worden doordat er teveel moderates zijn in de republikeinse partij en dat ze het huis kunnen verliezen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 16:36:35 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211526568
Hij is soms wel eerlijk.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211527186
Echt, ik leef tussen hoop en vrees.
Vrees, dat bijv. Liz Cheney gelijk krijgt. En dan lees ik en zie ik een recente struikelfoto en recent comment in de volkskrant van Biden.
En Hoop, dat Amerikanen beseffen welk gevaarlijk spel er wordt gespeeld. En dat de kijkcijfers van Morning Joe de pan uitrijzen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 20:16:08 #150
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')