Black Friday is dan ook een grotere scam dan Bitconneeeeeectquote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mwah, zoals Elan het terecht stelt, zijn zelfs economen onder elkaar daar nog niet over uit. Wel is de inflatie een wereldwijd probleem.
Persoonlijk vind ik het gebrek aan klandizie tijdens Black Friday, voor het eerst, wel tekenend daarvoor. Mensen passen op hun uitgaves.
Bitconnectquote:Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Black Friday is dan ook een grotere scam dan Bitconneeeeeect
Het ene sluit het andere niet uit.. Bovendien zeg ik toch dat er recessie is?quote:Op maandag 4 december 2023 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Goudprijs stijgt normaliter juist bij onrust of dreiging voor een recessie.
Hoezo is het een scam? Mits je beetje weet hoe google werkt. Zijn er prima deals.quote:Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Black Friday is dan ook een grotere scam dan Bitconneeeeeect
Dat laatste is helemaal niet zeker. En al helemaal niet in de VS.quote:Op maandag 4 december 2023 18:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.. Bovendien zeg ik toch dat er recessie is?
Maar dat is mijn punt toch helemaal niet beste man. Het ging mij er om dat er genoeg geld is om te investeren, al zou er recessie zijn. De geldkranen staan wagenwijd open en dat is de zien aan verschillende assets zoals aandelen, goud, bitcoin en huizen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal niet zeker. En al helemaal niet in de VS.
https://www.reuters.com/m(...)ed-up-52-2023-11-29/
Welke geldkranen? Dat laatste is geen vermoeden dat is een zekerheidje en al aan de gangquote:Op maandag 4 december 2023 20:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar dat is mijn punt toch helemaal niet beste man. Het ging mij er om dat er genoeg geld is om te investeren, al zou er recessie zijn. De geldkranen staan wagenwijd open en dat is de zien aan verschillende assets zoals aandelen, goud, bitcoin en huizen.
Het vermoeden is zelfs dat de rentes weer gaan dalen en de rentekosten omlaag gaan.
Duurt nog een paar maandenquote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
Weinig FOMO nog ook hier, vraag me toch af of we ooit weer die hysterische 2021-taferelen gaan zien.
2021 Was inderdaad wel mooi, vooral de hele NFT hysterie.quote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
Weinig FOMO nog ook hier, vraag me toch af of we ooit weer die hysterische 2021-taferelen gaan zien.
Dat is ook je perspectief. Hype komt voornamelijk door nieuwe aanwas. Als je zelf al 1, 2 of zelfs 3 bullruns hebt meegemaakt is het allemaal wat minder. Helemaal als bitcoiner.quote:Op maandag 4 december 2023 20:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
2021 Was inderdaad wel mooi, vooral de hele NFT hysterie.
Toch vind 2017 nog steeds wel stukje erger, ook qua FOMO. Met alle alt coins en ICO's. Iedereen stapte toen in. Elke gemiddelde persoon bij een gemiddeld bedrijf had het er toen over. Het maakte ook niet uit wat je kocht, alles ging x10 - x100.
De topics hier gingen ook per dag vol.
2021 was toch stukje braver/rustiger ofzo
Ik wil weer zo'n bullrun meemaken toen BTC van 100 naar 1000 ging, of van 1000 naar 10k. Beide keren was ik daarbij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is ook je perspectief. Hype komt voornamelijk door nieuwe aanwas. Als je zelf al 1, 2 of zelfs 3 bullruns hebt meegemaakt is het allemaal wat minder. Helemaal als bitcoiner.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is ook je perspectief. Hype komt voornamelijk door nieuwe aanwas. Als je zelf al 1, 2 of zelfs 3 bullruns hebt meegemaakt is het allemaal wat minder. Helemaal als bitcoiner.
[ afbeelding ]
De alt season kan ook daarvoor komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat pas waar leuk worden als Bitcoin naar 100k gaat en we vervolgens alt season krijgen
ooit of nooit?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De alt season kan ook daarvoor komen.
Het enige wat we inmiddels kunnen concluderen is dat The Flippening ooit zal gebeuren. Dat gaan we dus nooit (meer) zien. Behalve van de diehard ETH-pelgrims.
Een x10 vanaf het dieptepunt vorig jaar naar 150k zou wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil weer zo'n bullrun meemaken toen BTC van 100 naar 1000 ging, of van 1000 naar 10k. Beide keren was ik daarbij.
Dit is nog niks.
ETH in BTC is in 2021 niet eens boven de top van 2017 gekomen. Heel zwakjes. Nu weer een laggard.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De alt season kan ook daarvoor komen.
Het enige wat we inmiddels kunnen concluderen is dat The Flippening nooit zal gebeuren. Dat gaan we dus nooit (meer) zien. Behalve van de diehard ETH-pelgrims.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat hard ja, wie had dat nou verwacht (ik wel)
Zit je nog vuistdiep in Cardano?quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat hard ja, wie had dat nou verwacht (ik wel)
Nee, dat is echt wel mn allergrootste fiasco geweest op gebied van crypto.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je nog vuistdiep in Cardano?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wel mn allergrootste fiasco geweest op gebied van crypto.
Gekocht op 0,50, na hype verkocht op 1.20 en toen er weer ingestapt op 1.75 en verkocht voor 0.65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |