Broekje uit.quote:BlackRock ETF Poised to Bring 'Trillions' to Bitcoin
A proposed spot ETF from BlackRock, which would require the firm to purchase the asset directly, is going to have a major impact on price.
Dit is wat de spot ETF deed met de goudprijs:quote:Op maandag 4 december 2023 10:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.thestreet.com(...)trillions-to-bitcoin
[..]
Broekje uit.
@:Wereldgozer
@:aTypisch
Hopelijk krijgen we nog een rood dagje na deze pump, dan kan ik nog wat extra dukaten aanschaffen voor deze ruimtereis.quote:Op maandag 4 december 2023 11:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit is wat de spot ETF deed met de goudprijs:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 december 2023 10:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.thestreet.com(...)trillions-to-bitcoin
[..]
Broekje uit.
@:Wereldgozer
@:aTypisch
lambo in de pre-orderquote:
Zodra we weer dagelijks met "kripteau kurrensie" op de Nederlandse mainstream media gespamd worden is dat een mooi moment om alles te verkopen. Want toen stortte alles in elkaar.quote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
Weinig FOMO nog ook hier, vraag me toch af of we ooit weer die hysterische 2021-taferelen gaan zien.
Mja meeste hypes keren niet in volle glorie terug. Iedereen zat zich thuis de tering te vervelen en vroeg zich af waar hij zijn geld in hemelsnaam op kon stukslaan.quote:Op maandag 4 december 2023 15:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zodra we weer dagelijks met "kripteau kurrensie" op de Nederlandse mainstream media gespamd worden is dat een mooi moment om alles te verkopen. Want toen stortte alles in elkaar.
Buy the rumor, sell the news.
En nu hebben we het probleem dat driekwart van de wereld in een dikke recessie zit en geen geld meer heeft om te investeren.quote:Op maandag 4 december 2023 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja meeste hypes keren niet in volle glorie terug. Iedereen zat zich thuis de tering te vervelen en vroeg zich af waar hij zijn geld in hemelsnaam op kon stukslaan.
Volgens mij is geen econoom het er nu over eens of we in een wereldwijde recessie zitten, we er op afstevenen of we er juist aan het uitkomen zijnquote:Op maandag 4 december 2023 15:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En nu hebben we het probleem dat driekwart van de wereld in een dikke recessie zit en geen geld meer heeft om te investeren.
Daarom ben ik enorm nieuwsgierig naar hoe de total market cap zich gaat ontwikkelen de komende tijd. Heb ergens angst dat er een dump op de loer ligt.
Is er echt zo'n dikke recessie?quote:Op maandag 4 december 2023 15:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En nu hebben we het probleem dat driekwart van de wereld in een dikke recessie zit en geen geld meer heeft om te investeren.
Daarom ben ik enorm nieuwsgierig naar hoe de total market cap zich gaat ontwikkelen de komende tijd. Heb ergens angst dat er een dump op de loer ligt.
Ligt er aan of nu.nl enzo weer elke dag 3 berichten er over gaan plaatsenquote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
Weinig FOMO nog ook hier, vraag me toch af of we ooit weer die hysterische 2021-taferelen gaan zien.
Mwah, zoals Elan het terecht stelt, zijn zelfs economen onder elkaar daar nog niet over uit. Wel is de inflatie een wereldwijd probleem.quote:
Dat laatste valt toch wel mee? https://www.emerce.nl/nie(...)-opzichte-vorig-jaarquote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mwah, zoals Elan het terecht stelt, zijn zelfs economen onder elkaar daar nog niet over uit. Wel is de inflatie een wereldwijd probleem.
Persoonlijk vind ik het gebrek aan klandizie tijdens Black Friday, voor het eerst, wel tekenend daarvoor. Mensen passen op hun uitgaves.
Goudprijs stijgt normaliter juist bij onrust of dreiging voor een recessie.quote:Op maandag 4 december 2023 17:01 schreef dimmak het volgende:
De recessie zit voornamelijk ook in groei van de economie, niet in de beschikbaarheid van geld. Met dat laatste zit het wel goed, want wereldwijd staan de geldkranen weer wagenwijd open. Dat is ook terug te zien in de markten van o.a. aandelen, goud en bitcoin.
Heb je ook cijfers van Black Friday in de VS?quote:Op maandag 4 december 2023 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste valt toch wel mee? https://www.emerce.nl/nie(...)-opzichte-vorig-jaar
https://www.forbes.com/si(...)ales-by-the-numbers/quote:Op maandag 4 december 2023 17:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je ook cijfers van Black Friday in de VS?
Black Friday in NL is verwaarloosbaar.
Senk joe!quote:Op maandag 4 december 2023 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ales-by-the-numbers/
Black Friday is dan ook een grotere scam dan Bitconneeeeeectquote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mwah, zoals Elan het terecht stelt, zijn zelfs economen onder elkaar daar nog niet over uit. Wel is de inflatie een wereldwijd probleem.
Persoonlijk vind ik het gebrek aan klandizie tijdens Black Friday, voor het eerst, wel tekenend daarvoor. Mensen passen op hun uitgaves.
Bitconnectquote:Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Black Friday is dan ook een grotere scam dan Bitconneeeeeect
Het ene sluit het andere niet uit.. Bovendien zeg ik toch dat er recessie is?quote:Op maandag 4 december 2023 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Goudprijs stijgt normaliter juist bij onrust of dreiging voor een recessie.
Hoezo is het een scam? Mits je beetje weet hoe google werkt. Zijn er prima deals.quote:Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Black Friday is dan ook een grotere scam dan Bitconneeeeeect
Dat laatste is helemaal niet zeker. En al helemaal niet in de VS.quote:Op maandag 4 december 2023 18:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.. Bovendien zeg ik toch dat er recessie is?
Maar dat is mijn punt toch helemaal niet beste man. Het ging mij er om dat er genoeg geld is om te investeren, al zou er recessie zijn. De geldkranen staan wagenwijd open en dat is de zien aan verschillende assets zoals aandelen, goud, bitcoin en huizen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal niet zeker. En al helemaal niet in de VS.
https://www.reuters.com/m(...)ed-up-52-2023-11-29/
Welke geldkranen? Dat laatste is geen vermoeden dat is een zekerheidje en al aan de gangquote:Op maandag 4 december 2023 20:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar dat is mijn punt toch helemaal niet beste man. Het ging mij er om dat er genoeg geld is om te investeren, al zou er recessie zijn. De geldkranen staan wagenwijd open en dat is de zien aan verschillende assets zoals aandelen, goud, bitcoin en huizen.
Het vermoeden is zelfs dat de rentes weer gaan dalen en de rentekosten omlaag gaan.
Duurt nog een paar maandenquote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
2021 Was inderdaad wel mooi, vooral de hele NFT hysterie.quote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
Dat is ook je perspectief. Hype komt voornamelijk door nieuwe aanwas. Als je zelf al 1, 2 of zelfs 3 bullruns hebt meegemaakt is het allemaal wat minder. Helemaal als bitcoiner.quote:Op maandag 4 december 2023 20:51 schreef Gremen het volgende:
[..]
2021 Was inderdaad wel mooi, vooral de hele NFT hysterie.
Toch vind 2017 nog steeds wel stukje erger, ook qua FOMO. Met alle alt coins en ICO's. Iedereen stapte toen in. Elke gemiddelde persoon bij een gemiddeld bedrijf had het er toen over. Het maakte ook niet uit wat je kocht, alles ging x10 - x100.
De topics hier gingen ook per dag vol.
2021 was toch stukje braver/rustiger ofzo
Ik wil weer zo'n bullrun meemaken toen BTC van 100 naar 1000 ging, of van 1000 naar 10k. Beide keren was ik daarbij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is ook je perspectief. Hype komt voornamelijk door nieuwe aanwas. Als je zelf al 1, 2 of zelfs 3 bullruns hebt meegemaakt is het allemaal wat minder. Helemaal als bitcoiner.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is ook je perspectief. Hype komt voornamelijk door nieuwe aanwas. Als je zelf al 1, 2 of zelfs 3 bullruns hebt meegemaakt is het allemaal wat minder. Helemaal als bitcoiner.
[ afbeelding ]
De alt season kan ook daarvoor komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat pas waar leuk worden als Bitcoin naar 100k gaat en we vervolgens alt season krijgen
ooit of nooit?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De alt season kan ook daarvoor komen.
Het enige wat we inmiddels kunnen concluderen is dat The Flippening ooit zal gebeuren. Dat gaan we dus nooit (meer) zien. Behalve van de diehard ETH-pelgrims.
Een x10 vanaf het dieptepunt vorig jaar naar 150k zou wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil weer zo'n bullrun meemaken toen BTC van 100 naar 1000 ging, of van 1000 naar 10k. Beide keren was ik daarbij.
Dit is nog niks.
ETH in BTC is in 2021 niet eens boven de top van 2017 gekomen. Heel zwakjes. Nu weer een laggard.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De alt season kan ook daarvoor komen.
Het enige wat we inmiddels kunnen concluderen is dat The Flippening nooit zal gebeuren. Dat gaan we dus nooit (meer) zien. Behalve van de diehard ETH-pelgrims.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat hard ja, wie had dat nou verwacht (ik wel)
Zit je nog vuistdiep in Cardano?quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat hard ja, wie had dat nou verwacht (ik wel)
Nee, dat is echt wel mn allergrootste fiasco geweest op gebied van crypto.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je nog vuistdiep in Cardano?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wel mn allergrootste fiasco geweest op gebied van crypto.
Gekocht op 0,50, na hype verkocht op 1.20 en toen er weer ingestapt op 1.75 en verkocht voor 0.65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |