quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
Soms kom je dingen tegen waarvan je denkt... misschien hadden jullie die naam niet met die kleur moeten combineren...
[ afbeelding ]
De hospita van mijn moeder heette ook Eva Braunquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
Soms kom je dingen tegen waarvan je denkt... misschien hadden jullie die naam niet met die kleur moeten combineren...
[ afbeelding ]
Ja, meer dan iets. Wist niet eens dat er een vriendin/vrouw in beeld was.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan weet je het nu. Zo toch vandaag iets nieuws geleerd.
Op zich vind ik dat minder erg dan je kind Jizz noemenquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees Ai-va en die naam ken ik wel. Ik lees er geen Eva in.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wij doen zakgeld vanaf het moment dat het kind op school leert rekenen met geld. En we houden het Nibud aan voor de hoogte. We stellen met het kind samen een zakgeldcontract op, heel leerzaam.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:04 schreef Tink89 het volgende:
Even iets heel anders: prul is 5 geworden en een klasgenootje krijgt zakgeld. Ik dacht in eerste instantie 'ja doei', maar nu las ik hier:
https://wij.nl/gezin/fina(...)e385a15952a9d20bdf7e
toch ook een bedrag voor een 5-jarige. Wat doen jullie? Ik vind de bedragen die hier staan best fors eigenlijk, maar ben van nature dan ook wel een knieperd (die dan wel weer continu met kleinigheidjes thuiskomt).
Maar wanneer is dat? Want prul heeft een voorsprong en rekent thuis wel al goed. Maar op school zijn ze daar in groep 1-2 niet echt mee bezig nog...quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij doen zakgeld vanaf het moment dat het kind op school leert rekenen met geld. En we houden het Nibud aan voor de hoogte. We stellen met het kind samen een zakgeldcontract op, heel leerzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |