En eerste. Zijn een handvol renners die 23.5 of sneller openen, maar niemand die aan zijn 25.3 kan tippen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Knappe tweede volle ronde van Nuis zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reed ook al goed in Thialf in het voorseizoen. Volgens mij zit hij bij een Nederlandse ploeg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:57 schreef Remco het volgende:
Gert Wierda wint in een hele vlak race de 5 km in de b groep voor de voor mij onbekende Chinees Hanahati Muhamaiti
Komt omdat De Jong al gereden heeftquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:15 schreef Remco het volgende:
Dit is allemaal niet heel best qua niveau.
Herbert deed weer of Miho het makkelijk ging redden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miho ontsnapt. Jutta slechts derdes, slecht matig
Zijn tegenstander ging Gao aan hem voorbij!quote:
Wat is er precies dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan als Jutta misschien dan toch beter even wat tijd nemen. Dit proberen af te sluiten werkt toch niet, je ziet de snelkookpan bij ieder interview meer onder spanning staan.
Die ging er rap Verbij inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn tegenstander ging Gao aan hem voorbij!
Iets met de gezondheid van haar moeder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er precies dan?
Ze is ķets minder goed, want ze verliest een keer, maar verder rijdt ze toch gewoon prima? En in interviews kwam ze altijd al over alsof het allemaal maar vervelend en gedoe en niet zo leuk was
Ah, dat is wel ronduit kut jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iets met de gezondheid van haar moeder.
De baan is gewoon traagquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niveau niet hoog.
Vorig weekend ook al nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:57 schreef Marcoss het volgende:
Wel positief voor het kijken dat er geen snelheden of verschillen in beeld staan dit weekend
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie is deze co-commentator? Smeekens?
Lijkt me best prima, ik neem aan dat ze toch al weer een uurtje of wat in de benen zijn ook, het zal niet zo zijn dat ze net om kwart voor tien ontbeten hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker die bittergarnituur in de ochtend bij de koffie.
De stagiaires kan je moeilijk in de breakroom nemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Waren de goede zalen in het NOS-pand al gereserveerd dit weekend?
Het is weekend. Onze kantine zal nu ook wel leeg staan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij NOS hebben ze dus een hele afdeling die gewoon leeg staat. Genot.
Pepernoten toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker die bittergarnituur in de ochtend bij de koffie.
Gisteren ook al hoor. 4-daagse werkweken genotquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is weekend. Onze kantine zal nu ook wel leeg staan.
Pepernoten én kruidnoten zo te zien zelfs?quote:
Sinterklaasgarnituur!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pepernoten én kruidnoten zo te zien zelfs?
Nou ja, schaatsen en een schaatsbaan zijn wel handig, en daar heb je bij het skeleton en langlaufen weinig aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
"Schaatsers zijn schaatsers, ze maken hun eigen programma."
Altijd dat gelul alsof schaatsen zo'n superunieke sport is met totaal andere benodigdheden en zaken dan andere wintersporten.
Überhaupt al die ongeschreven trainingsregels in topsportquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
"Schaatsers zijn schaatsers, ze maken hun eigen programma."
Altijd dat gelul alsof schaatsen zo'n superunieke sport is met totaal andere benodigdheden en zaken dan andere wintersporten.
Ja, maar dat bedoel ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, schaatsen en een schaatsbaan zijn wel handig, en daar heb je bij het skeleton en langlaufen weinig aan.
Medeogod, paar maanden terug nog geweest, heerlijke locatie zou dat zijn!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Martin zou Medeo voor 2022 een plan zijn geweest, maar "om de een of andere reden, en ik kan natuurlijk wel een beetje vermoeden waarom, ging dat niet door."
Maar...wat dan?
Het ligt toch gewoon in Kazachstan, waar wel vaker gewoon internationale sportevenementen gehouden worden?
En geen snelheden en geen lijn. Het kan toch!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:23 schreef Idisrom het volgende:
Toch hier even een compliment aan de NOS.
Ook de eerste ritten worden dit jaar uitgezonden.
Schaatsen tijdens de Universiade van 2017 was daar ook echt fenomenaal gaaf om te zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Medeogod, paar maanden terug nog geweest, heerlijke locatie zou dat zijn!
En ook nog eens op een terugkijkbare manierquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En geen snelheden en geen lijn. Het kan toch!
Zolang de Nederlanders maar niet aan de knoppen zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En geen snelheden en geen lijn. Het kan toch!
Degelijk, maar je hoopt dat een Huizinga of een Bosker zich een keer echt goed verbeterd.quote:
Hij heeft rugpijn, maar denkt zelf wel om terug te kunnen komen in de kampioenschappen later..quote:
Astana was naast Peking de enige overgebleven kandidaat voor het organiseren van de OS winterspelen van 2022. Dat verloor Astama nipt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Martin zou Medeo voor 2022 een plan zijn geweest, maar "om de een of andere reden, en ik kan natuurlijk wel een beetje vermoeden waarom, ging dat niet door."
Maar...wat dan?
Het ligt toch gewoon in Kazachstan, waar wel vaker gewoon internationale sportevenementen gehouden worden?
Ah dat klopt ja, ik dacht dat hij een gewone World Cup ofzo bedoeldequote:Op zaterdag 18 november 2023 11:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Astana was naast Peking de enige overgebleven kandidaat voor het organiseren van de OS winterspelen van 2022. Dat verloor Astama nipt.
kutdovenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Ah godverdomme, we zitten weer vast aan de stream
Intocht van Sinterklaas moet wel op NPO1 Extra, want op NPO2 Extra is al ruimte ingeruimd voor, even kijken, de intocht van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel TV-zenders hebben we nou wel niet. Kan dit niet ergens anders.
Op NPO1 Extra voor doven en op NPO2 extra voor blinden (geen grap).quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Intocht van Sinterklaas moet wel op NPO1 Extra, want op NPO2 Extra is al ruimte ingeruimd voor, even kijken, de intocht van Sinterklaas.
Misschien kan het schaatsen dan op NPO3 Extra?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Intocht van Sinterklaas moet wel op NPO1 Extra, want op NPO2 Extra is al ruimte ingeruimd voor, even kijken, de intocht van Sinterklaas.
Dat wel inderdaad, jammer genoeg kun je het niet terugkijken nog.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Oh maar de stream is wel een stuk verbeterd in elk geval, je kunt inderdaad pauzeren, terugspoelen etc
Beetje jammer om zo'n ding met 'momenten' te hebben, waar je dan gelijk de spoiler ziet, maar daar is prima overheen te kijken gok ik, dus het is sowieso een verbetering
Ach, het helpt al dat je het aan kunt zetten en kunt pauzeren als je eerst nog andere dingen moet doenquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, jammer genoeg kun je het niet terugkijken nog.
Snap niet dat er geen NPO Sport bestaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kan het schaatsen dan op NPO3 Extra?
Dat was er een paar jaar geleden toch wel?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Snap niet dat er geen NPO Sport bestaat.
Ja, maar zijn ze allemaal mee gestopt een paar jaar geleden, nu enkel nog NPO1 extra, NPO2 extra en NPO politiekquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was er een paar jaar geleden toch wel?
Of dat was dan NPO Politiek en op sommige dagen werd dat NPO Sport ofzo.
Dat wel, maar op een gegeven moment viel de stream uit toen ik verder wil kijken vorige week en toen kon ik hem niet meer openen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het helpt al dat je het aan kunt zetten en kunt pauzeren als je eerst nog andere dingen moet doen
Ja dat werkt bij mij ook heel slecht, dacht dat ik de enige was ik krijg 1 tiende van een seconde een cast icoontje in beeld en als het me uiteindelijk lukt daar op te klikken zie ik in beeld dat de uitzending binnenkort begint.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:07 schreef superniger het volgende:
Huh. Ik kan de NOS app niet casten.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij mij ook heel slecht, dacht dat ik de enige was ik krijg 1 tiende van een seconde een cast icoontje in beeld
Schema's blijven lastig te begrijpen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Ghiotto vertraagt naar 30+, Roest versnelde naar lage 29'ers, tijden nu ongeveer gelijk, en dan doen alsof het spannend is
Niet bij alle tv-boerenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook nog eens op een terugkijkbare manier
Maar hij klapt er dan uit als het afgelopen isquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het helpt al dat je het aan kunt zetten en kunt pauzeren als je eerst nog andere dingen moet doen
Terwijl van die generieke Britse commentatoren vaak niet verder komen dan keer op keer dingen als "he is now rrrrreally pushing hard!" roepen...ja, duh, natuurlijk pusht 'ie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet bij alle tv-boeren [ afbeelding ]
[..]
Maar hij klapt er dan uit als het afgelopen is![]()
Gelukkig was dat tijdens het NK open deuren intrappen met Jan Smeekens.
Vandaag was er weer een Brit commentaar aan het geven op de ISU-stream, gisteren was het een Nederlander die Nederengels sprak en een continue stroom aan statistiekjes van het genre 'hij opent nu 0,05 sneller dan vorige week' en 'dat was haar vierde snelste slotronde op een laaglandbaan ooit' had.
Wij mogen content zijn met Herbert en Martin.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl van die generieke Britse commentatoren vaak niet verder komen dan keer op keer dingen als "he is now rrrrreally pushing hard!" roepen...ja, duh, natuurlijk pusht 'ie.
Wij sportliefhebbers hebben het zwaarder dan mensen denken met al dat gekut met niet-werkende streams en debiele commentatoren
Ik dank God in de winter dagelijks op de blote knietjes dat Joris het schaatsen er niet ook al bij heeft gekregen. Dan maar Erik van Dijk hoor, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wij mogen content zijn met Herbert en Martin.
Met Erik van Dijk dan weer niet.
Het grootste pluspunt is geen reclame en dus veel meer tijd voor analyses.quote:Op zondag 19 november 2023 09:52 schreef Remco het volgende:
Snap het idee wel van die wat lossere presentatie, maar die kantine waar ze nu staan ziet er wel heel armentierig uit.
Ik zie alleen Schouten en Wiklund daar onder gaanquote:Op zondag 19 november 2023 08:48 schreef heywoodu het volgende:
3:59 voor Groenewoud in de B-groep, vijf seconden voor Takagi.
Oh dat zeker vind ook dat ze dit opzich leuk doen, kijkt wel lekker weg zo in de ochtend.quote:Op zondag 19 november 2023 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grootste pluspunt is geen reclame en dus veel meer tijd voor analyses.
Op zich is er niks mis met die kantine.quote:Op zondag 19 november 2023 09:52 schreef Remco het volgende:
Snap het idee wel van die wat lossere presentatie, maar die kantine waar ze nu staan ziet er wel heel armentierig uit.
10.4 is niet zeldzaam hoor.quote:Op zondag 19 november 2023 10:10 schreef heywoodu het volgende:
Opent Voskamp 'regelmatig' 10.4?
10.5 ok, maar daar ligt vaak wel de grens toch?
Voor Voskamp? Hmm, eens beter opletten dan, excuusquote:
Vorig jaar zelfs 10.31 in Calgary.quote:Op zondag 19 november 2023 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Voskamp? Hmm, eens beter opletten dan, excuus
Opmerking van Martin schrappen?quote:Op zondag 19 november 2023 10:15 schreef heywoodu het volgende:
110% anti-schrapresultaten, niet over beginnen Martin.
Dat mag ookquote:Op zondag 19 november 2023 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Opmerking van Martin schrappen?
Nou ja, voor het klassement is het dat natuurlijk wel als jij iemand bent die in principe bovenin staat, want de punten die je in de B-groep kunt pakken zijn (logischerwijze) nogal beperktquote:Op zondag 19 november 2023 10:15 schreef hhh38 het volgende:
Ze doen wel heel erg alsof het een ramp is om in de B-groep te schaatsen.
Erik van Dijk is er gisteren achtergekomen!11quote:Op zondag 19 november 2023 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is een toernooi georganiseerd door zijn vader, zou er niet teveel achter zoeken.
Hoezo is dat een nadeel?quote:Op zondag 19 november 2023 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nadeel aan deze presentatie is dat ze er de hele tijd op tijd weer bij zijn voor rit-1.
We hebben liever meer duiding en verhalenquote:
Is gewoon prima inderdaad, vrij korte inleiding. tot de sport.quote:
Ik zal er op letten, sowieso is er geen standaardnoors qua uitspraak, dus mag je volgens mij alles doen.quote:Op zondag 19 november 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:
Is dit de juiste klemtoon van Smeekens voor Lorentzen? @:Felagund
Ik stoor me er enorm aan
Daar houdt hij wel van ja.quote:
Dacht ook direct aan dat gifjequote:Op zondag 19 november 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Jezus man, wat blijft Nuis toch een walgelijk figuur. Pak anders de accreditatie van die official die zijn werk moet doen nog even!
Ik hou er wel van bij Kjeld.quote:Op zondag 19 november 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Jezus man, wat blijft Nuis toch een walgelijk figuur. Pak anders de accreditatie van die official die zijn werk moet doen nog even!
Waar is dat gifje?quote:
Ik kan dat soort debiele gedrag zo enorm nķet waarderen, waarom moet zo'n figuur toch zo'n ongelooflijke lul zijnquote:Op zondag 19 november 2023 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hou er wel van bij Kjeld.
Wat zei ie deze keer in z'n interview?quote:Op zondag 19 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan dat soort debiele gedrag zo enorm nķet waarderen, waarom moet zo'n figuur toch zo'n ongelooflijke lul zijn
Maar vermakelijk is het wel ja.
Hij werd een tikkeltje agressief omdat een official z'n werk deed en gebaarde dat het tijd was voor het podium en het interview dus richting een einde moest. "Film hem, film hem!!" Cameraman had daar overigens geen zin inquote:Op zondag 19 november 2023 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zei ie deze keer in z'n interview?
Nou ja, 4:10 voor Schouten en 4:20 voor Myers....het ijs is toch wel het eerste waar je dan aan denkt lijkt me. Eens kijken wat deze dames gaan doen.quote:
https://nos.nl/artikel/22(...)jk-en-onaanvaardbaarquote:Op zondag 19 november 2023 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij werd een tikkeltje agressief omdat een official z'n werk deed en gebaarde dat het tijd was voor het podium en het interview dus richting een einde moest. "Film hem, film hem!!" Cameraman had daar overigens geen zin in
DAN IS ZE ZIEK!quote:Op zondag 19 november 2023 11:18 schreef Remco het volgende:
Ik gun Herbert en Martin 2 pr's in de volgende rit.
Dit is wel de juiste samenvatting jaquote:Op zondag 19 november 2023 11:18 schreef Ericr het volgende:
Weer een hoop beta haat tegen alfa man Kjeld
Hij is wel een charismatisch figuur, maar niet heel sportiefquote:Op zondag 19 november 2023 11:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is wel de juiste samenvatting jaIk vond hem in de podcast best wel leuk eigenlijk.
Volgens mij zijn er ook wel alfa's die niet gelijk een ontzettende oetlul zijn tegen alles en iedereenquote:Op zondag 19 november 2023 11:18 schreef Ericr het volgende:
Weer een hoop beta haat tegen alfa man Kjeld
Gewoon helemaal niet naar Aziė!quote:
Als ze gewoon naar Japan waren gegaan, had ze er sowieso geen last van gehad.quote:Op zondag 19 november 2023 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Overigens doe je jetlag toch wel echt jezelf aan? Het is 7 uur, zorg dat je daar maandag bent en dan is het richting het weekeinde niet zo'n punt meer lijkt me..
Nee ok, dat ook, maar aangezien de reis naar Obihiro volgens mij nog wel meer dan twee keer zo lang is als de reis naar Beijing snap ik dat nog wel een klein beetje. Niet helemaal, een beetjequote:Op zondag 19 november 2023 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze gewoon naar Japan waren gegaan, had ze er sowieso geen last van gehad.
Ik dacht juist dat ze laat waren aangekomen om gewoon een paar dagen in NL-tijd te blijven leven, kan makkelijk met de racetijden en een hotel met goede gordijnen.quote:Op zondag 19 november 2023 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Overigens doe je jetlag toch wel echt jezelf aan? Het is 7 uur, zorg dat je daar maandag bent en dan is het richting het weekeinde niet zo'n punt meer lijkt me..
In Japan wel, maar hier niet meer, inderdaad.quote:Op zondag 19 november 2023 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze gewoon naar Japan waren gegaan, had ze er sowieso geen last van gehad.
Als Herbert zijn eigen commentaar gaat terugluisteren, dan vindt hij het nog een keer spannend of Beune het gaat redden.quote:Op zondag 19 november 2023 11:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit was zo voorspelbaar. Ongelofelijk dat Herbert dat zelf niet aan ziet komen
Nou ja, de vraag is in principe wel hoe ver je in gaat storten en ook Beune kan het heel soms wat beperkt houden, het meest debiele was doen alsof het ook maar mogelijk was dat ze nog zou gaan versnellen in de slotrondequote:Op zondag 19 november 2023 11:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit was zo voorspelbaar. Ongelofelijk dat Herbert dat zelf niet aan ziet komen
Joy Anschütz? Die werd altijd vierde.quote:
Ja ik doel vooral op het commentaar in de laatste 2 rondjesquote:Op zondag 19 november 2023 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag is in principe wel hoe ver je in gaat storten en ook Beune kan het heel soms wat beperkt houden, het meest debiele was doen alsof het ook maar mogelijk was dat ze nog zou gaan versnellen in de slotronde
quote:Op zondag 19 november 2023 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Boh stukje inkijk.
Dit is geil @:Szura @:Zipportal @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |