Ah, dat is wel ronduit kut jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iets met de gezondheid van haar moeder.
De baan is gewoon traagquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niveau niet hoog.
Vorig weekend ook al nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:57 schreef Marcoss het volgende:
Wel positief voor het kijken dat er geen snelheden of verschillen in beeld staan dit weekend
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie is deze co-commentator? Smeekens?
Lijkt me best prima, ik neem aan dat ze toch al weer een uurtje of wat in de benen zijn ook, het zal niet zo zijn dat ze net om kwart voor tien ontbeten hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker die bittergarnituur in de ochtend bij de koffie.
De stagiaires kan je moeilijk in de breakroom nemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Waren de goede zalen in het NOS-pand al gereserveerd dit weekend?
Het is weekend. Onze kantine zal nu ook wel leeg staan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij NOS hebben ze dus een hele afdeling die gewoon leeg staat. Genot.
Pepernoten toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker die bittergarnituur in de ochtend bij de koffie.
Gisteren ook al hoor. 4-daagse werkweken genotquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is weekend. Onze kantine zal nu ook wel leeg staan.
Pepernoten én kruidnoten zo te zien zelfs?quote:
Sinterklaasgarnituur!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pepernoten én kruidnoten zo te zien zelfs?
Nou ja, schaatsen en een schaatsbaan zijn wel handig, en daar heb je bij het skeleton en langlaufen weinig aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
"Schaatsers zijn schaatsers, ze maken hun eigen programma."
Altijd dat gelul alsof schaatsen zo'n superunieke sport is met totaal andere benodigdheden en zaken dan andere wintersporten.
Überhaupt al die ongeschreven trainingsregels in topsportquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
"Schaatsers zijn schaatsers, ze maken hun eigen programma."
Altijd dat gelul alsof schaatsen zo'n superunieke sport is met totaal andere benodigdheden en zaken dan andere wintersporten.
Ja, maar dat bedoel ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, schaatsen en een schaatsbaan zijn wel handig, en daar heb je bij het skeleton en langlaufen weinig aan.
Medeogod, paar maanden terug nog geweest, heerlijke locatie zou dat zijn!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Martin zou Medeo voor 2022 een plan zijn geweest, maar "om de een of andere reden, en ik kan natuurlijk wel een beetje vermoeden waarom, ging dat niet door."
Maar...wat dan?
Het ligt toch gewoon in Kazachstan, waar wel vaker gewoon internationale sportevenementen gehouden worden?
En geen snelheden en geen lijn. Het kan toch!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:23 schreef Idisrom het volgende:
Toch hier even een compliment aan de NOS.
Ook de eerste ritten worden dit jaar uitgezonden.
Schaatsen tijdens de Universiade van 2017 was daar ook echt fenomenaal gaaf om te zienquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Medeogod, paar maanden terug nog geweest, heerlijke locatie zou dat zijn!
En ook nog eens op een terugkijkbare manierquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En geen snelheden en geen lijn. Het kan toch!
Zolang de Nederlanders maar niet aan de knoppen zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En geen snelheden en geen lijn. Het kan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |