Snap niet dat er geen NPO Sport bestaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kan het schaatsen dan op NPO3 Extra?
Dat was er een paar jaar geleden toch wel?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Snap niet dat er geen NPO Sport bestaat.
Ja, maar zijn ze allemaal mee gestopt een paar jaar geleden, nu enkel nog NPO1 extra, NPO2 extra en NPO politiekquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was er een paar jaar geleden toch wel?
Of dat was dan NPO Politiek en op sommige dagen werd dat NPO Sport ofzo.
Dat wel, maar op een gegeven moment viel de stream uit toen ik verder wil kijken vorige week en toen kon ik hem niet meer openen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het helpt al dat je het aan kunt zetten en kunt pauzeren als je eerst nog andere dingen moet doen
Ja dat werkt bij mij ook heel slecht, dacht dat ik de enige was ik krijg 1 tiende van een seconde een cast icoontje in beeld en als het me uiteindelijk lukt daar op te klikken zie ik in beeld dat de uitzending binnenkort begint.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:07 schreef superniger het volgende:
Huh. Ik kan de NOS app niet casten.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij mij ook heel slecht, dacht dat ik de enige was ik krijg 1 tiende van een seconde een cast icoontje in beeld
Schema's blijven lastig te begrijpen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Ghiotto vertraagt naar 30+, Roest versnelde naar lage 29'ers, tijden nu ongeveer gelijk, en dan doen alsof het spannend is
Niet bij alle tv-boerenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook nog eens op een terugkijkbare manier
Maar hij klapt er dan uit als het afgelopen isquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het helpt al dat je het aan kunt zetten en kunt pauzeren als je eerst nog andere dingen moet doen
Terwijl van die generieke Britse commentatoren vaak niet verder komen dan keer op keer dingen als "he is now rrrrreally pushing hard!" roepen...ja, duh, natuurlijk pusht 'ie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet bij alle tv-boeren [ afbeelding ]
[..]
Maar hij klapt er dan uit als het afgelopen is![]()
Gelukkig was dat tijdens het NK open deuren intrappen met Jan Smeekens.
Vandaag was er weer een Brit commentaar aan het geven op de ISU-stream, gisteren was het een Nederlander die Nederengels sprak en een continue stroom aan statistiekjes van het genre 'hij opent nu 0,05 sneller dan vorige week' en 'dat was haar vierde snelste slotronde op een laaglandbaan ooit' had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |