Ik zal er op letten, sowieso is er geen standaardnoors qua uitspraak, dus mag je volgens mij alles doen.quote:Op zondag 19 november 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:
Is dit de juiste klemtoon van Smeekens voor Lorentzen? @:Felagund
Ik stoor me er enorm aan
Daar houdt hij wel van ja.quote:
Dacht ook direct aan dat gifjequote:Op zondag 19 november 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Jezus man, wat blijft Nuis toch een walgelijk figuur. Pak anders de accreditatie van die official die zijn werk moet doen nog even!
Ik hou er wel van bij Kjeld.quote:Op zondag 19 november 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Jezus man, wat blijft Nuis toch een walgelijk figuur. Pak anders de accreditatie van die official die zijn werk moet doen nog even!
Ik kan dat soort debiele gedrag zo enorm níet waarderen, waarom moet zo'n figuur toch zo'n ongelooflijke lul zijnquote:Op zondag 19 november 2023 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hou er wel van bij Kjeld.
Wat zei ie deze keer in z'n interview?quote:Op zondag 19 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan dat soort debiele gedrag zo enorm níet waarderen, waarom moet zo'n figuur toch zo'n ongelooflijke lul zijn
Maar vermakelijk is het wel ja.
Hij werd een tikkeltje agressief omdat een official z'n werk deed en gebaarde dat het tijd was voor het podium en het interview dus richting een einde moest. "Film hem, film hem!!" Cameraman had daar overigens geen zin inquote:Op zondag 19 november 2023 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zei ie deze keer in z'n interview?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |