De beste man is een valide reden om geen AMG te rijden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade (of liep het relatief goed af, en nu ook weer). Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.
... maar een totale tirade en zich totaal boven alles en iedereen verheven voelen is echt niet gezond en laat wel zien wat voor mannetje Toto is. Dezelfde gast die zei "I am going to come after you" als er een auto door porpoising in de muur zou knallen. Maakt zich echt totaal belachelijk hier.
Nee, de eindtijd van half 1 is gegarandeerd. Althans, dat het niet later wordt dan dat. Vroeger afgelopen kan natuurlijk altijdquote:
Stond in persbericht in het vorige topique.quote:
Nu hetzelfde plaatje, maar met Miami in de plaats van Las Vegas en Monaco in de plaats van Miami in het bovenste plaatjequote:
"in essence it will be 90minutes"quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de eindtijd van half 1 is gegarandeerd. Althans, dat het niet later wordt dan dat. Vroeger afgelopen kan natuurlijk altijd
Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de eindtijd van half 1 is gegarandeerd. Althans, dat het niet later wordt dan dat. Vroeger afgelopen kan natuurlijk altijd
Dan moet het probleem wel opgelost zijn. In hoeverre garanderen ze dat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is om te compenseren voor de korte FP1 sessie.
Er zijn geen garanties. Ze gaan het gewoon om 11 uur weer proberen en dan is het een kwestie van hopen dat de putdeksels niet weer omhoog komen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan moet het probleem wel opgelost zijn. In hoeverre garanderen ze dat?
Nu heeft iedereen de tijd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef Zorro het volgende:
Topic gaat harder dan wanneer er wel gewoon gereden wordt.
Je kan niet alles hebben de eerste keer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles naast de baan is perfect. Helaas hadden ze geen tijd meer om naar het circuit zelf te kijken.
Kan natuurlijk altijd wat gebeuren, zeker weten doe je het nooit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan moet het probleem wel opgelost zijn. In hoeverre garanderen ze dat?
wat ik zo begrijp is dat ze er nu maar gewoon beton in gooienquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn geen garanties. Ze gaan het gewoon om 11 uur weer proberen en dan is het een kwestie van hopen dat de putdeksels niet weer omhoog komen.
Fan'experience' is belangrijker dan het evenement zelf.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles naast de baan is perfect. Helaas hadden ze geen tijd meer om naar het circuit zelf te kijken.
Strollomstandighedenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Een onbekend stratencircuit waar het relatief koud is, donker en minder tijd om te trainen (plus minder tijd om te sleutelen) kan er voor zorgen dat zondag een bijzondere race wordt met een verrassende uitslag. Dus ik heb er zin an
Hulkie
Die Yanks vinden het nog steeds allemaal prachtig, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fan'experience' is belangrijker dan het evenement zelf.
99% show, 1% sport
Doe Hulk maar een podium, en Norris of Alonso dan maar een P1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Een onbekend stratencircuit waar het relatief koud is, donker en minder tijd om te trainen (plus minder tijd om te sleutelen) kan er voor zorgen dat zondag een bijzondere race wordt met een verrassende uitslag. Dus ik heb er zin an
Hulkie
Nostradamus Verstappenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fan'experience' is belangrijker dan het evenement zelf.
99% show, 1% sport
Dat verkeer moet er om 4 uur plaatselijke tijd ook weer over, hotels dienen bevoorraad te worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:25 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn niet in staat geweest de baan te controleren, want er moest al die tijd verkeer over natuurlijk.
"Oh, geen punt, dat doen we op het laatste moment wel even"
In Glanebrug is kabeltelevisie aangelegd. In Glanebrug kan men nu naar 95 verschillende tv-zenders kijken. Wanneer er in Glanebrug riolering wordt aangelegd is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is we leen quote voor de geschiedenis hoor.quote:
Dan maken ze maar een uitzondering, hier kan Sainz en Ferrari echt niets aan doen, zou sneu zijn als ze hier nog eens extra voor gestraft worden, heeft ze al een wagen gekost.quote:Ferrari moet zich melden bij de stewards na ongeluk Sainz
Een delegatie van Ferrari moet zich om middernacht plaatselijke tijd melden bij de stewards van de Grand Prix van Las Vegas. Zij moeten uitleg komen geven over een mogelijke overtreding, omdat ze nieuwe onderdelen op de Ferrari van Carlos Sainz gaan plaatsen. Diens wagen raakte zwaar beschadigd door een loszittend putdeksel.
Zo moet er onder andere een nieuw chassis voor Sainz worden klaargemaakt. Ook wordt zijn powerunit vervangen. Daarmee zou hij over de toegestane hoeveelheid gaan. Het team heeft een verzoek ingediend, zo blijkt uit documentatie van de FIA, en het lijkt erop alsof om dispensatie wordt gevraagd.
Als er geen dispensatie wordt gegegeven, zou dat kunnen betekenen dat Sainz een gridstraf moet incasseren.
Die krijgen ze vast wel, maar dan moeten ze wel even langskomen en uitleg geven wat ze gaan veranderen/aanpassen/vervangen en waarom. Komt vast goed. Als ze hier straf voor krijgen moet Ferrari gewoon dreigen met dat ze niet gaan rijden. Ze zullen dan al snel bijdraaienquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan maken ze maar een uitzondering, hier kan Sainz en Ferrari echt niets aan doen, zou sneu zijn als ze hier nog eens extra voor gestraft worden, heeft ze al een wagen gekost.
De afgelopen jaren zijn er zat situaties geweest waarbij auto's schade hebben opgelopen door externe factoren waarbij dat soort dispensatie ook niet is gegeven. Kan me daarom niet voorstellen dat er een uitzondering gemaakt gaat worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan maken ze maar een uitzondering, hier kan Sainz en Ferrari echt niets aan doen, zou sneu zijn als ze hier nog eens extra voor gestraft worden, heeft ze al een wagen gekost.
Grosjean wel toen voor hetzelfde euvel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
De afgelopen jaren zijn er zat situaties geweest waarbij auto's schade hebben opgelopen door externe factoren waarbij dat soort dispensatie ook niet is gegeven. Kan me daarom niet voorstellen dat er een uitzondering gemaakt gaat worden.
True, maar ook bij die andere situaties ben ik van mening geweest dat in het geval van schade door externe factoren ze wat coulanter mogen zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
De afgelopen jaren zijn er zat situaties geweest waarbij auto's schade hebben opgelopen door externe factoren waarbij dat soort dispensatie ook niet is gegeven. Kan me daarom niet voorstellen dat er een uitzondering gemaakt gaat worden.
Het wordt echt met het uur grappiger.quote:
nee harstikke spannend was hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:34 schreef nils7 het volgende:
voor het eerst dat ik met viaplay een error krijg om VT2 te kijken.
"something went wrong"...
Nog meer mensen?
Het moet nog beginnen dat lees ik hier ook welquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee harstikke spannend was het![]()
ik denk dat ze bij viaplay even een nieuwe stream erin moeten zettenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het moet nog beginnen dat lees ik hier ook wel
Shitshow continuesquote:
quote:
En toen mocht Sepang ook even 1 miljoen euro naar Haas overmaken. Ik ben benieuwd naar de rekening die Alpine en Ferrari naar Liberty Media gaat sturen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Grosjean wel toen voor hetzelfde euvel.
The shitshow must go onquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:38 schreef nils7 het volgende:
En dan hebben we de temperatuur tijdens de race van 5 graden nog niet mee genomen.
Alleen 1 nadeel is dat de F1 dit evenement zelf organiseert dus dat gaat niet via een promotor of zo.
Dus als de race niet doorgaat en ze moeten alles gaan compenseren weten we in de US of A wel hoe dat gaat...
Miljoenen claims omdat fans een paar k hebben neergeteld voor een kaartje en onveilige omstandigheden. Murcia yeah!quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:38 schreef nils7 het volgende:
En dan hebben we de temperatuur tijdens de race van 5 graden nog niet mee genomen.
Alleen 1 nadeel is dat de F1 dit evenement zelf organiseert dus dat gaat niet via een promotor of zo.
Dus als de race niet doorgaat en ze moeten alles gaan compenseren weten we in de US of A wel hoe dat gaat...
Las Vegas wissen ze van het komende DTS seizoen, want Las Vegas moet een succes zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]![]()
Hopelijk draaien de Netflix camera's, gaat genieten worden.
https://racingnews365.nl/(...)op-voor-gp-las-vegasquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Miljoenen claims omdat fans een paar k hebben neergeteld voor een kaartje en onveilige omstandigheden. Murcia yeah!
Goede vraag wel aan het eindquote:
Ja maar ze kunnen het dus niet afschuiven op een ander.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Miljoenen claims omdat fans een paar k hebben neergeteld voor een kaartje en onveilige omstandigheden. Murcia yeah!
Probleem is dus de vergunningen die ze hebben waarin staat dat het om 4:00 uiterlijk weer open moet. Gaat wat worden als tijdens de race een rode vlag situatie ontstaatquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:39 schreef Shodan het volgende:
[..]
En toen mocht Sepang ook even 1 miljoen euro naar Haas overmaken. Ik ben benieuwd naar de rekening die Alpine en Ferrari naar Liberty Media gaat sturen.
Een totaal over het paard getild evenement. Je basics niet op orde hebben. Geen regels voor het vastzetten van putten op circuits hebben. Niet genoeg personele capaciteit hebben om de uitloop aan te kunnen. Ze hadden serieus verwacht nu klaar te zijn, en dat nu iedereen weg zou zijn?
Nog een keer... WTF...?!quote:
En dan moet je hopen dat, mits vt2 doorgaat, er niet nog een hoop issues zijn. Zijn niet lasnaden wat losgelaten hebben bij die putdeksels, het is gewoon het beton wat het begeven heeft en nu vullen ze het met beton. Verwacht sowieso wel heel wat mensen die de muren gaan aantikken met die temperaturen en geen manier om de banden op te warmen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is dus de vergunningen die ze hebben waarin staat dat het om 4:00 uiterlijk weer open moet. Gaat wat worden als tijdens de race een rode vlag situatie ontstaat(al geldt die 4:00 regel misschien niet op za/zo)
Nou ja, de kans dat de race ook maar een beetje in de buurt van 04:00 komt, zelfs met rode vlag en safety cars en alles, lijkt me wel echt extreem kleinquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is dus de vergunningen die ze hebben waarin staat dat het om 4:00 uiterlijk weer open moet. Gaat wat worden als tijdens de race een rode vlag situatie ontstaat(al geldt die 4:00 regel misschien niet op za/zo)
Zes uur moet genoeg zijn zou je denken jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de kans dat de race ook maar een beetje in de buurt van 04:00 komt, zelfs met rode vlag en safety cars en alles, lijkt me wel echt extreem klein
Las Vegas gp : I accept the challengequote:Op vrijdag 17 november 2023 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de kans dat de race ook maar een beetje in de buurt van 04:00 komt, zelfs met rode vlag en safety cars en alles, lijkt me wel echt extreem klein
Deze jurisprudentie vergeten...?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat ging alleen over de kosten maar niet over straffen voor het vervangen van het chassis en het opnieuw opbouwen van een auto (en het daarom in de pits moeten starten).quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Deze jurisprudentie vergeten...?
https://www.gpblog.com/en(...)ain-cover-crash.html
Men verwacht niet dat de temperatuur onder de 10° komt hoorde ik op F1TV.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:38 schreef nils7 het volgende:
quote:Expected 10am start time pushed back by FIA
The FIA have just announced a new "updated estimate" start time of 10:15am.
That's "due to work that remains ongoing by local circuit engineers."
We're told that a final start time is still to be confirmed.
Well done Vegas!quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:50 schreef Tekaschi het volgende:
Alweer een kwartiertje verlaat, van Sky:
[..]
Op dit tempo rijden ze gewoon als het 18 graden is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Men verwacht niet dat de temperatuur onder de 10° komt hoorde ik op F1TV.
En dit lijkt daar mee eens te zijn
https://weather.com/nl-NL(...)rce=footerNav_Hourly
Was nog niet open zag ik net ook.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij viaplay even een nieuwe stream erin moeten zetten
Haha, maar alleen in de nacht, want overdag is het spuuglelijk op tvquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:54 schreef PzKpfw het volgende:
Wel sneu dit hoor. Racen in deze setting is toch wel heel gaaf. Morgen weer een kans.
WTF.quote:
Voor de goede orde: omdat zij de ruimte daarvoor niet zien in het reglement, er wordt expliciet aangegeven dat ze het wel zouden doen als die ruimte er was, maar die is er niet. Tja, lastige situatie en kut voor Ferrari natuurlijk.quote:
quote:The Stewards note that if they had the authority to grant a derogation in what they consider in this
case to be mitigating, unusual and unfortunate circumstances, they would have done so, however the
regulations do not allow such action.
Shitshow continuesquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vasseur gaat NU de paddock verbouwen.
Zoals het hoort, je kan hiervoor gewoon geen uitzonderingen maken want dan kan dat voor elke externe invloed.quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat ik er geen wekker voor gezet heb!
Sorry voor hen die dat wel deden.
Maar hopen voor F1 dat er geen Ferrari schade oploopt meer dit weekend door externe omstandigheden, want als ik Fredje zo zag vanmorgen pakt hij zijn spullen en is het doei Ferrari.quote:
Volgens mij hebben de Stewards juist wel die macht om dat te beslissen. Want wie dan wel?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de goede orde: omdat zij de ruimte daarvoor niet zien in het reglement, er wordt expliciet aangegeven dat ze het wel zouden doen als die ruimte er was, maar die is er niet. Tja, lastige situatie en kut voor Ferrari natuurlijk.
[..]
Je verschuilen achter dat soort technicality’s is voor laffe mensen. Als je het gewoon doet, gaat er dan iemand zeuren? Natuurlijk niet. Gewoon doen dus.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de goede orde: omdat zij de ruimte daarvoor niet zien in het reglement, er wordt expliciet aangegeven dat ze het wel zouden doen als die ruimte er was, maar die is er niet. Tja, lastige situatie en kut voor Ferrari natuurlijk.
[..]
Oh dan bedoel je dit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat ging alleen over de kosten maar niet over straffen voor het vervangen van het chassis en het opnieuw opbouwen van een auto (en het daarom in de pits moeten starten).
quote:
Geen idee, maar geen ruimte in de regels hebben en het dan toch lekker doen, 'want het is allemaal al zo vervelend en het is wel erg zielig anders' is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Stewards juist wel die macht om dat te beslissen. Want wie dan wel?
Nu niet, maar een andere keer dat er dan wat is wat door de regels niet kan dan wordt dit natuurlijk aangehaald.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je verschuilen achter dat soort technicality’s is voor laffe mensen. Als je het gewoon doet, gaat er dan iemand zeuren? Natuurlijk niet. Gewoon doen dus.
De stewards moeten zich ook aan het reglement houden. En die biedt die ruimte niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Stewards juist wel die macht om dat te beslissen. Want wie dan wel?
Mijn glazen bol zegt :quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
En dan gaan we ervan uit dat het vanaf nu allemaal soepel en volgens plan zal verlopen.
quote:
Je Sphere?quote:
Hier zal het laatste woord echt niet over gesproken zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Shitshow continues
Bij Grosjean in 2016 mocht het wel.
Ik ben benieuwd of Ferrari de organisatie gaat aanklagen
Verdorie, al besprokenquote:
En ik geef ze geen ongelijk. Moeten ze maar een rekening mee houden in de F1, schade door derden (uitzondering kegelbaan crashes zoals Bottas in Hongarije) moet een uitzondering voor gemaakt worden. Dit is niet de schuld van Ferrari of een ander team.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh dan bedoel je dit.
https://www.telegraph.co.(...)-drain-cover-caused/
Het zal nu nog verder gaan vanwege budgetcap.
Ik verwacht van Ferrari en Alpine dat ze daar ook compensatie voor gaan eisen.
Die sphere is trouwens wel vetquote:
liveblog nu.nlquote:De organisatie meldt dat alle fanzones 'om logistieke redenen' dicht moeten. Dus de tweede training wordt afgewerkt zonder fans op de tribunes. Ja u leest het goed.
@Nattekat kan nog langer in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ow my. minimaal 15 minuten uitgesteld en nog niet eens een start tijd confirm
Spannend, 90 minuten betekend 4 uur klaar, en dan moet die weg open anders komen hotels in de problemen.quote:
Nou ze beloofde ons een show, en wat een show is het aan het worden.quote:
Dat is denk ik de enige reden dat ik naar Las Vegas zou willen, en ik zou er het liefste een groot techno-feest in willen, net zoiets als in de gashouder, maar dan in de Sphere! Wishful thinking.quote:
Dan zorgt men maar dat die reglementen als de sodemieter worden aangepast, waar een wil is...quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Was het leven maar zo makkelijk als altijd 'ja maar gewoon doen'.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zorgt men maar dat die reglementen als de sodemieter worden aangepast, waar een wil is...
We zijn al bij topic nummer 3 voordat VT2 is begonnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou ze beloofde ons een show, en wat een show is het aan het worden.
Vegas
dat station waren ze allang gepasseerdquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Evenstar het volgende:
Ze maken zich wel belachelijk nu .... zover dat niet al het geval was.
Nu pas?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Evenstar het volgende:
Ze maken zich wel belachelijk nu .... zover dat niet al het geval was.
Ja, zo makkelijk kan het gewoon zijn als je maar wil en vaak zit hem daar de crux.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was het leven maar zo makkelijk als altijd 'ja maar gewoon doen'.
Dit toont toch wel het failliet van de sport aan.quote:
Dat ze maar eens eerst een vrije training zonder incidenten afwerken voordat ze dit gaan roepen, want wat is er nog meer mis daar op dat circuit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:03 schreef Evenstar het volgende:
"it is impressive they got the issue sorted"
lol .... iemand heeft opdracht gekregen om het goed te praten
Of je schrijft een motivering in de trant van ‘gelet op de bedoeling van de regels te weten het creëren van een eerlijke en veilige sportomgeving en de zeer bijzondere omstandigheden waarin we verzeild zijn geraakt geheel buiten de schuld van verzoeker om zou onverkorte toepassing van de regels in strijd komen met het doel daarvan zodat de stewards zich genoodzaakt voelen daar in dit geval bij hoge uitzondering van af te wijken’.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zorgt men maar dat die reglementen als de sodemieter worden aangepast, waar een wil is...
ze zijn allemaal weggejaagd dus jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:03 schreef Rnie het volgende:
Topshot met die lege tribunes. Echt geweldig dit.
Vegas stelt NOOIT teleur. ❤️quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou ze beloofde ons een show, en wat een show is het aan het worden.
Vegas
Ze willen geen precedent zetten, daar heeft het mee te maken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk kan het gewoon zijn als je maar wil en vaak zit hem daar de crux.
Belachelijk.quote:
Ja!quote:
Hebben een contract tot 2032 toch?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef FireFox1 het volgende:
Eerste en laatste keer Vegas, wat een farce
Exact, die starheid om befehl ist befehl in stand te houden maakt veel kapot, niet alleen in F1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of je schrijft een motivering in de trant van ‘gelet op de bedoeling van de regels te weten het creëren van een eerlijke en veilige sportomgeving en de zeer bijzondere omstandigheden waarin we verzeild zijn geraakt geheel buiten de schuld van verzoeker om zou onverkorte toepassing van de regels in strijd komen met het doel daarvan zodat de stewards zich genoodzaakt voelen daar in dit geval bij hoge uitzondering van af te wijken’.
Iedereen zou er begrip voor hebben als je dat doet.
Terecht boos.quote:
10 jaar was de bedoelingquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef FireFox1 het volgende:
Eerste en laatste keer Vegas, wat een farce
Ik snap op zich best dat het personeel ook zoiets heeft van "ja hallo, het is straks 4 uur 's nachts, de groeten".quote:
Duur nachtje op je hotelkamer ...quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:03 schreef Rnie het volgende:
Topshot met die lege tribunes. Echt geweldig dit.
Niemand wilde ditquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
Wel mooi om te zien op de socials dat voor het eerst sinds jaren alle F1 fans een gelijke mening hebben, Max, Lewis, Ferrari fans en anderen, allemaal vinden het ze het een shitshow.
Las Vegas verbroedert de sportquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
Wel mooi om te zien op de socials dat voor het eerst sinds jaren alle F1 fans een gelijke mening hebben, Max, Lewis, Ferrari fans en anderen, allemaal vinden het ze het een shitshow.
Toto: "HOW DARE YOU"quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
Ze hadden gewoon morgen een extra sessie in moeten lassen, zodat vandaag iedereen lekker kan gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap op zich best dat het personeel ook zoiets heeft van "ja hallo, het is straks 4 uur 's nachts, de groeten".
Ik ga voor 12 uur, wie bied er meer?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe laat nu Nederlandse tijd, 11.30 uur?
dat zal niet kunnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon morgen een extra sessie in moeten lassen, zodat vandaag iedereen lekker kan gaan slapen.
Ja en nee, het show element hoort er wel een beetje bij, maar zo extreem en zo Amerikaans is dan weer niet F1. Als nu het circuit nog een mooie uitdaging was geweest dan was ik wel wat positiever geweest, maar ik houd niet zo van die drs trein races op circuits met belachelijk lange rechte stukken.quote:
Hamilton niet hoor, die vindt het geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
11:07:22quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe laat nu Nederlandse tijd, 11.30 uur?
Ik ga voor af lasten en morgenvroeg een extra vrije training, die dan binnen een half uur weer stil ligt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ga voor 12 uur, wie bied er meer?
Hadden ze van tevoren over na moeten denken. Of gewoon tevoren goed nadenken over putdeksels.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zal niet kunnen
ivm met openen van de weg/track
Nee. Toto is gewoon Toto. Een nare man dus.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Schakel nu pas in dus heb waarschijnlijk genoeg gemist maar heeft Toto iets van aandelen in de organisatie/pitstraat gebouw of iets anders?
Anders kan ik mij zijn reactie namelijk niet verklaren
Vooral ook erg hypocriet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee. Toto is gewoon Toto. Een nare man dus.
dit houd je altijd met een stratencircuitquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hadden ze van tevoren over na moeten denken. Of gewoon tevoren goed nadenken over putdeksels.
Toto zal niks doen of zeggen als het niet ergens op één of andere manier een voordeel voor hem of zijn team zou opleveren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Schakel nu pas in dus heb waarschijnlijk genoeg gemist maar heeft Toto iets van aandelen in de organisatie/pitstraat gebouw of iets anders?
Dat niemand heeft geroepen "if a car ends up in the wall due to any circuit related issues I will be coming after you Toto"quote:
Als ze laten racen op een blijkbaar onveilig circuit, dan is dat wel iets wat mij betreft tot een uitzondering mag leiden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De stewards moeten zich ook aan het reglement houden. En die biedt die ruimte niet.
Eigenlijk vind ik dat Verstappen een statement moet maken. Kan hier niets winnen en alleen verliezen. Het is kennelijk onveilig. Voor de fans bagger georganiseerd. Gewoon wegwezen. Laat ze maar racen zonder de drievoudig en regerend wereldkampioen, succes verder.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik het idee dat er zondag geen 20 coureurs aan de start verschijnen.
Het circuit betaalt de schade, dat is iets heeeeeel anders dan dat de Stewards afwijken van de Sporting Regulations.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Deze jurisprudentie vergeten...?
https://www.gpblog.com/en(...)ain-cover-crash.html
Vergeet niet dat F1 vroeger gewoon een race sport was, we zagen racers, familiemannen die hielden van racen. Sinds Lewis is het een Hollywood feestje aan het worden, een hoop bling bling, en Lewis is ontzettend populair bij de drama Amerikanen mede door Netflix. Eergisteren een interview waarin Lewis aangaf dat al zijn Hollywood vrienden kwamen, dus Toto kan en mag niet negatief zijn, dit soort uitspraken zijn vooral voor de beeldvorming. Als het dadelijk weer mis loopt dan zit hij te duimen dat andere teams het initiatief nemen om de race te cancelen, zolang hij maar kan roepen dat ze moeten racen en daarmee zijn gezicht redt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mja, dan rijden ze dus gewoon zonder die drievoudige kampioen..quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Verstappen een statement moet maken. Kan hier niets winnen en alleen verliezen. Het is kennelijk onveilig. Voor de fans bagger georganiseerd. Gewoon wegwezen. Laat ze maar racen zonder de drievoudig en regerend wereldkampioen, succes verder.
Boete kan hij ook makkelijk aftikken, zelfs als het een paar miljoen zou zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Verstappen een statement moet maken. Kan hier niets winnen en alleen verliezen. Het is kennelijk onveilig. Voor de fans bagger georganiseerd. Gewoon wegwezen. Laat ze maar racen zonder de drievoudig en regerend wereldkampioen, succes verder.
Hetgeen liberty natuurlijk wel raakt, in hun paradepaardje.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dan rijden ze dus gewoon zonder die drievoudige kampioen..
De coureurs zullen op een ander tijdschema leven dan lokale tijd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:04 schreef Tijn het volgende:
Lekker glazige oogjes bij iedereen... valt ook niet mee, om 2 uur 's nachts
BRING BACK MASIquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet verrassend maar wel erg oneerlijk.
Boete voor wat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boete kan hij ook makkelijk aftikken, zelfs als het een paar miljoen zou zijn.
Of zoals in 2005 Amerika, na de opwarmronde gewoon iedereen de pits in en niet racen, buiten een handjevol coureurs.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boete kan hij ook makkelijk aftikken, zelfs als het een paar miljoen zou zijn.
Inmiddels hoop ik dat er geen echt ernstige dingen gaan gebeuren. De situatie met de koude baan en verminderde grip was al niet heel veilig met dat lange snelle stuk, maar dan moeten er ook niet nog eens onderdelen van die baan los gaan komen. Het voelt allemaal niet zo veilig.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Arnhemunited het volgende:
Dit wordt echt zo'n weekend waar alles wat mis kan gaan, ook daadwerkelijk misgaat.
Ik acht de kans daarom behoorlijk klein dat we een volledige race te zien krijgen zondag.
Dat kun je makkelijk tackelen, het is pure onwil van de FIA.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze willen geen precedent zetten, daar heeft het mee te maken.
Zal ongetwijfeld contractbreuk zijn ergens als hij niet aan de start komt zonder legitieme reden.quote:
@Whiskers2009 begint al te soppenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:16 schreef Abdus18 het volgende:
Max zal zondag wel "ziek" zijn
Dan kan Lawson instappen en die wint voor Perez..![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zal vanavond een nieuwe RPM op youtube komen😇
Ik zit nog tot 17.00 bij deze gare cursus, dus graag daarnaquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zal vanavond een nieuwe RPM op youtube komen😇
Geen zorgen, met dit tempo kun je na 17:00 nog gewoon VT2 zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik zit nog tot 17.00 bij deze gare cursus, dus graag daarna
Casino's bevoorraden doen ze later maar.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
Toch 1,5 uur vrije training hoor ik Crofty zeggen, het openen van de wegen is verschoven
Dan ga ik het ook halen. Ik moet nog een uur met de trein reizenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen zorgen, met dit tempo kun je na 17:00 nog gewoon VT2 zien.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
Toch 1,5 uur vrije training hoor ik Crofty zeggen, het openen van de wegen is verschoven
quote:FP2 to start 10:30am
We have an official start time.
That's 10:30am in the UK, but a remarkable 2:30am local time in Las Vegas.
As far as we understand it's still a 90-minute session, although that would take us past a rumoured 3:30am cut off.
We'll wait to see if any more information is forthcoming...
Bij die schietgrage Amerikanen, je moet maar durven.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Casino's bevoorraden doen ze later maar.
Nu nog rijdenquote:
Hopelijk niet als eerste, laat anderen dat circuit maar even testen.quote:
Niks meer aan doenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:25 schreef Jane het volgende:
Ik kom deze foto van de reparaties tegen.
Netjes.
[ afbeelding ]
Heeft daar iemand zitten schijten?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:25 schreef Jane het volgende:
Netjes.
[ afbeelding ]
Beetje regen en dat beton wordt een ijsbaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:25 schreef Jane het volgende:
Netjes.
[ afbeelding ]
Komt er regen? Ja? Ja? Ja?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Beetje regen en dat beton wordt een ijsbaan.
Het is Sky.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Sky Sports are suggesting that Mercedes would have opposed if Ferrari/Sainz hadn't received a grid penalty?!
zou het
Ik voorspel dan gewonden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Beetje regen en dat beton wordt een ijsbaan.
Die zijn nog druk aan het strijden om plek 2 he... Dus zou me niks verbazen...quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Sky Sports are suggesting that Mercedes would have opposed if Ferrari/Sainz hadn't received a grid penalty?!
zou het
Op de baan? Zo glad is het welquote:
Ja hoor het Ted net zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
Ze zeiden dat er 1 team was maar ze geen namen gingen noemen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
Ja natuurlijk, Wolff zou gelijk een mailtje hebben gestuurd met een protest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
Tja, die strijden wel om plek 2....quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
De ondergrens voor Toto lag al laag. Maar hij is er weer doorheen gezakt hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
Dan weet je eigenlijk ook genoeg.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er 1 team was maar ze geen namen gingen noemen.
Crofty ging geen namen noemen zei die, dat liet ie over aan Tedquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er 1 team was maar ze geen namen gingen noemen.
Told you, Toto doet niks waar hij niet zelf beter van wordt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
Die wagen was al lang klaar inmiddels hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:29 schreef gbm het volgende:
Sainz iig in z'n auto... Dus dat is positief nieuws
Mja, Vasseur was eerder nog niet zo zeker... Maar zijn alle delays iig ergens goed voor geweestquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wagen was al lang klaar inmiddels hoor
Door een crash van Stroll na 12,5 minuut.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Eerste rode vlag van de sessie met nog X minuten te gaan. Zeg het maar!
Ik ga voor rood met nog 65 minuten op de klok
Slechte verliezers die Mercedes jongensquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
zou het
Er zitten daar een aantal hele onsportieve mensen. Toto en Lewis voorop.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Slechte verliezers die Mercedes jongens
Zal iedereen doen, eerst eens zorgen voor wat rubber op die baan en dan langzaam de limieten opzoeken. Maar als ik Max zo zie rijden gaan er nog heel wat die muur invliegen.quote:
Als iedereen een beetje verstand heeft gaan ze nu eerst met z'n allen een half uur relatief rustig rondjes rijden om grip op die baan te leggen.quote:
En Perez dusquote:
Duidelijke teksten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:36 schreef heywoodu het volgende:
"De feeling in de remmen zijn wat minder."
Juist.
Dik vijf seconden inmiddels, dat gaat ook nog wel meer wordenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
toch al 3 seconden sneller dan vanmorgen
Op mediumsquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:38 schreef beantherio het volgende:
Verstappen ruim 2 seconden langzamer dan Sainz.
Nu nog maar 0,2 en op mediums.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:38 schreef beantherio het volgende:
Medium vs soft en Max deed rustig aan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:38 schreef beantherio het volgende:
En Ferrari zal wel weer voor kwali setup gaan, pole pakken en 7e en 10e eindigen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Medium vs soft en Max deed rustig aan.
345 ongeveerquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:44 schreef beantherio het volgende:
Wat voor topsnelheden halen ze op het rechte stuk?
338 vanmorgenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:44 schreef beantherio het volgende:
Wat voor topsnelheden halen ze op het rechte stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |