De beste man is een valide reden om geen AMG te rijden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade (of liep het relatief goed af, en nu ook weer). Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.
... maar een totale tirade en zich totaal boven alles en iedereen verheven voelen is echt niet gezond en laat wel zien wat voor mannetje Toto is. Dezelfde gast die zei "I am going to come after you" als er een auto door porpoising in de muur zou knallen. Maakt zich echt totaal belachelijk hier.
Nee, de eindtijd van half 1 is gegarandeerd. Althans, dat het niet later wordt dan dat. Vroeger afgelopen kan natuurlijk altijdquote:
Stond in persbericht in het vorige topique.quote:
Nu hetzelfde plaatje, maar met Miami in de plaats van Las Vegas en Monaco in de plaats van Miami in het bovenste plaatjequote:
"in essence it will be 90minutes"quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de eindtijd van half 1 is gegarandeerd. Althans, dat het niet later wordt dan dat. Vroeger afgelopen kan natuurlijk altijd
Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de eindtijd van half 1 is gegarandeerd. Althans, dat het niet later wordt dan dat. Vroeger afgelopen kan natuurlijk altijd
Dan moet het probleem wel opgelost zijn. In hoeverre garanderen ze dat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is om te compenseren voor de korte FP1 sessie.
Er zijn geen garanties. Ze gaan het gewoon om 11 uur weer proberen en dan is het een kwestie van hopen dat de putdeksels niet weer omhoog komen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan moet het probleem wel opgelost zijn. In hoeverre garanderen ze dat?
Nu heeft iedereen de tijd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef Zorro het volgende:
Topic gaat harder dan wanneer er wel gewoon gereden wordt.
Je kan niet alles hebben de eerste keer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles naast de baan is perfect. Helaas hadden ze geen tijd meer om naar het circuit zelf te kijken.
Kan natuurlijk altijd wat gebeuren, zeker weten doe je het nooit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan moet het probleem wel opgelost zijn. In hoeverre garanderen ze dat?
wat ik zo begrijp is dat ze er nu maar gewoon beton in gooienquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn geen garanties. Ze gaan het gewoon om 11 uur weer proberen en dan is het een kwestie van hopen dat de putdeksels niet weer omhoog komen.
Fan'experience' is belangrijker dan het evenement zelf.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles naast de baan is perfect. Helaas hadden ze geen tijd meer om naar het circuit zelf te kijken.
Strollomstandighedenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Een onbekend stratencircuit waar het relatief koud is, donker en minder tijd om te trainen (plus minder tijd om te sleutelen) kan er voor zorgen dat zondag een bijzondere race wordt met een verrassende uitslag. Dus ik heb er zin an
Hulkie
Die Yanks vinden het nog steeds allemaal prachtig, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fan'experience' is belangrijker dan het evenement zelf.
99% show, 1% sport
Doe Hulk maar een podium, en Norris of Alonso dan maar een P1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Een onbekend stratencircuit waar het relatief koud is, donker en minder tijd om te trainen (plus minder tijd om te sleutelen) kan er voor zorgen dat zondag een bijzondere race wordt met een verrassende uitslag. Dus ik heb er zin an
Hulkie
Nostradamus Verstappenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fan'experience' is belangrijker dan het evenement zelf.
99% show, 1% sport
Dat verkeer moet er om 4 uur plaatselijke tijd ook weer over, hotels dienen bevoorraad te worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:25 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn niet in staat geweest de baan te controleren, want er moest al die tijd verkeer over natuurlijk.
"Oh, geen punt, dat doen we op het laatste moment wel even"
In Glanebrug is kabeltelevisie aangelegd. In Glanebrug kan men nu naar 95 verschillende tv-zenders kijken. Wanneer er in Glanebrug riolering wordt aangelegd is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is we leen quote voor de geschiedenis hoor.quote:
Dan maken ze maar een uitzondering, hier kan Sainz en Ferrari echt niets aan doen, zou sneu zijn als ze hier nog eens extra voor gestraft worden, heeft ze al een wagen gekost.quote:Ferrari moet zich melden bij de stewards na ongeluk Sainz
Een delegatie van Ferrari moet zich om middernacht plaatselijke tijd melden bij de stewards van de Grand Prix van Las Vegas. Zij moeten uitleg komen geven over een mogelijke overtreding, omdat ze nieuwe onderdelen op de Ferrari van Carlos Sainz gaan plaatsen. Diens wagen raakte zwaar beschadigd door een loszittend putdeksel.
Zo moet er onder andere een nieuw chassis voor Sainz worden klaargemaakt. Ook wordt zijn powerunit vervangen. Daarmee zou hij over de toegestane hoeveelheid gaan. Het team heeft een verzoek ingediend, zo blijkt uit documentatie van de FIA, en het lijkt erop alsof om dispensatie wordt gevraagd.
Als er geen dispensatie wordt gegegeven, zou dat kunnen betekenen dat Sainz een gridstraf moet incasseren.
Die krijgen ze vast wel, maar dan moeten ze wel even langskomen en uitleg geven wat ze gaan veranderen/aanpassen/vervangen en waarom. Komt vast goed. Als ze hier straf voor krijgen moet Ferrari gewoon dreigen met dat ze niet gaan rijden. Ze zullen dan al snel bijdraaienquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan maken ze maar een uitzondering, hier kan Sainz en Ferrari echt niets aan doen, zou sneu zijn als ze hier nog eens extra voor gestraft worden, heeft ze al een wagen gekost.
De afgelopen jaren zijn er zat situaties geweest waarbij auto's schade hebben opgelopen door externe factoren waarbij dat soort dispensatie ook niet is gegeven. Kan me daarom niet voorstellen dat er een uitzondering gemaakt gaat worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan maken ze maar een uitzondering, hier kan Sainz en Ferrari echt niets aan doen, zou sneu zijn als ze hier nog eens extra voor gestraft worden, heeft ze al een wagen gekost.
Grosjean wel toen voor hetzelfde euvel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
De afgelopen jaren zijn er zat situaties geweest waarbij auto's schade hebben opgelopen door externe factoren waarbij dat soort dispensatie ook niet is gegeven. Kan me daarom niet voorstellen dat er een uitzondering gemaakt gaat worden.
True, maar ook bij die andere situaties ben ik van mening geweest dat in het geval van schade door externe factoren ze wat coulanter mogen zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
De afgelopen jaren zijn er zat situaties geweest waarbij auto's schade hebben opgelopen door externe factoren waarbij dat soort dispensatie ook niet is gegeven. Kan me daarom niet voorstellen dat er een uitzondering gemaakt gaat worden.
Het wordt echt met het uur grappiger.quote:
nee harstikke spannend was hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:34 schreef nils7 het volgende:
voor het eerst dat ik met viaplay een error krijg om VT2 te kijken.
"something went wrong"...
Nog meer mensen?
Het moet nog beginnen dat lees ik hier ook welquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee harstikke spannend was het![]()
ik denk dat ze bij viaplay even een nieuwe stream erin moeten zettenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het moet nog beginnen dat lees ik hier ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |