Zolang Lewis zijn Hollywood vrienden er maar massaal zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:28 schreef Rianne84 het volgende:
Het publiek schijnt het circuit inmiddels te verlaten. Die komen ook niet om 2.30 terug vermoed ik zo.
Ieuw.quote:
Laten we het hopen , laat die heren maar eens zien bij de FIA dat het draait om racen en niet om de Showquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:26 schreef Tekaschi het volgende:
Zou mij niet verbazen als deze hele race wordt afgelast, zou er ook geen traan om laten, gaat toch één grote DRS trein worden.
Dus op de minuut dat VT2 is afgelopen, mits ze dit al halen, moet het circuit weer open want hotels moeten bevoorraad worden. Wat een farce.quote:De tweede vrije training voor de Grand Prix van Las Vegas gaat in principe gewoon door. Dat heeft de FIA zojuist laten weten. De oorspronkelijk zestig minuten durende sessie is wel verlengd. De vrije training duurt ditmaal negentig minuten. De start van de sessie is officieel nog niet bekend, maar het zou gaan om half drie in de nacht (plaatselijke tijd). Dat is half twaalf Nederlandse tijd.
Erg veel speelruimte om te schuiven met de aanvangstijden was er eigenlijk niet, want om 4:00 uur plaatselijke tijd zou het circuit weer worden vrijgegeven voor het reguliere verkeer. Dat moest gebeuren, omdat bijvoorbeeld in deze uren de hotels bevoorraad worden.
De FIA laat weten: "We verwachten momenteel ongeveer twee uur vertraging ten opzichte van de oorspronkelijk geplande starttijd voor VT2, zodat het lokale technische team de noodzakelijke werkzaamheden op het circuit kan uitvoeren. De sessie wordt verlengd tot 90 minuten. Zal worden bijgewerkt met meer details wanneer deze beschikbaar zijn."
Maar ik hoorde dat er geen publiek was. Wat is het nou.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:28 schreef Rianne84 het volgende:
Het publiek schijnt het circuit inmiddels te verlaten. Die komen ook niet om 2.30 terug vermoed ik zo.
Of naar huis, zie je zondag alleen dit:quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:31 schreef Zorro het volgende:
Zou mooi zijn als de FIA om 2:30 het groene licht geeft en er niemand de baan op komt omdat ze allemaal lekker in bed gekropen zijn
En dan liefst bij de tweede rijder, die met de gele camera.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie nu dat filmpje van Toto, hahaha. Wat een gast.
Vraag mij af wat er was gebeurd als dit bij een Mercedes was en niet bij een Ferrari.
Voor de fans is het uiteraard sneu, gun de fans wel hun feestje daar.quote:
11:00 uur hier?quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat er geen publiek was. Wat is het nou.
Kost een paar centen maar dan heb je ook.... Oh nee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Voor de fans is het uiteraard sneu, gun de fans wel hun feestje daar.
Misschien kan Liberty zelf maar beter geen race meer organiseren en zich alleen bezig houden met de commerciële kant van de F1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Motorsport-Total's editor Christian Nimmervoll wrote a story about delays to track inspections:
"It starts with the track inspection. FIA race director Niels Wittich should actually have given the green light on Tuesday, but when he walked around the track with his team, it wasn't finished in many places or rather not in a condition that would have allowed Wittich to give the green light for the Grand Prix with a clear conscience. So the inspection, as they say in the paddock, had to be repeated on Wednesday. Strictly speaking - yes, that's a bit picky - at the time of the grand opening ceremony it wasn't even clear that the Grand Prix could even take place."
ze waren er echt klaar voor hoor
Het gaat altijd om de show. Een atleet verdient geen geld omdat hij zo goed is in zijn sport, hij verdient geld omdat het vermakelijk is om naar te kijken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Laten we het hopen , laat die heren maar eens zien bij de FIA dat het draait om racen en niet om de Show
(vriendjes politiek - geld)
Het is Vegas, die hoeven zich niet te vervelen nu hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Voor de fans is het uiteraard sneu, gun de fans wel hun feestje daar.
Bij het voetbal heb ik daar anders toch vaak mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Het gaat altijd om de show. Een atleet verdient geen geld omdat hij zo goed is in zijn sport, hij verdient geld omdat het vermakelijk is om naar te kijken.
Kunnen nu een ander gokje wagen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is Vegas, die hoeven zich niet te vervelen nu hoor.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Checo nemen tanken een extra Red Bull, kunnen ze door.
Toto mag wel even zijn mondje houden want als ene lewis of sjors een putdeksel had opgezogen met die schade, was het paddock te klein geweest. Zelfs Vegas. En zelfs Nevada.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie nu dat filmpje van Toto, hahaha. Wat een gast.
Vraag mij af wat er was gebeurd als dit bij een Mercedes was en niet bij een Ferrari.
FTFYquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit Sta je dan met je $400 staanplaatsen.
Dan waren de kernproeven van de jaren 50 erbij in het niet gevallen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toto mag wel even zijn mondje houden want als ene lewis of sjors een putdeksel had opgezogen met die schade, was het paddock te klein geweest. Zelfs Vegas. En zelfs Nevada.
Ja schijnbaar.quote:
Ze geven ons wel een show idd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:41 schreef Jane het volgende:
Hoe dan ook, we gaan Las Vegas niet vergeten, dus dat hebben ze iig voor elkaar gekregen.
Geen zorgen, heb zo'n vermoeden dat je niets gaat missen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....
'sorry, ben ziek!'quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
De stemming zit er voorlopig gelukkig nog in bij RB.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
De stemming zit er voorlopig gelukkig nog in bij RB.
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:41 schreef Jane het volgende:
Hoe dan ook, we gaan Las Vegas niet vergeten, dus dat hebben ze iig voor elkaar gekregen.
Ach ze hebben gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.
Want dit is toch echt niet de bedoeling van deze Vegas show wat die gasten bij de FIA voor ogen hadden.
Meer een fopshow op dit moment
Jij denkt dat dit de laatste race in Vegas gaat worden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
De eerste 30 jaar denk ook dat er geen race meer gereden gaat worden.
Want dit is toch echt niet de bedoeling van deze Vegas show wat die gasten bij de FIA voor ogen hadden.
Meer een fopshow op dit moment
Was er niet zo'n scene in Madagascar met de Lemurs dat iedereen bang was en de kleinste de voor de leeuwen werd geduwd als test?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:44 schreef Tekaschi het volgende:
Zou VT2 doorgaan dan zou ik sowieso niet als eerste de baan op gaan.
Net zo vol als de baan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:49 schreef Rnie het volgende:
Vrije training 1 compleet gemist. Zaten de tribunes een beetje vol?
Nee niet Yuki, doe dan maar Lewis.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was er niet zo'n scene in Madagascar met de Lemurs dat iedereen bang was en de kleinste de voor de leeuwen werd geduwd als test?
In dat geval ...Yuki?
Dat wordt vast een kijkcijferkanon aan hun kant van de oceaan.quote:
Sleep is overrated.quote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Carlos moet op het matje komenJa, ik snap het... de regels... maar kom op.
Ik denk dat hij mag vertellen wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Nou ja, Sainz zelf nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:00 schreef alpeko het volgende:
Indianapolis 2005 vibesquote:
Change fucking carquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ik weet niet hoeveel geld hij hiervoor krijgt
maar man3 wat zet hij zichzelf voor schut
maar dat was om de banden , en niet om de putdekselsquote:
monaco vibequote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dat was om de banden , en niet om de putdeksels
Maar inderdaad dat was ook een afgang eerste klas
[ afbeelding ]
Dat is tot nu toe de enige race die ik afgezet heb.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dat was om de banden , en niet om de putdeksels
Maar inderdaad dat was ook een afgang eerste klas
[ afbeelding ]
W....quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gebeurde wel vakerquote:
Weet je, als hij nou gewoon op een normale toon zou zeggen "Dit zou niet mogen gebeuren, maar is helaas ook wel eens op andere circuits voorgekomen. Gelukkig was er toen geen of weinig schade (of liep het relatief goed af, en nu ook weer). Hopelijk lossen zij het snel op en kunnen wij weer snel onderweg om er een leuk weekendje van te maken". Was er weinig aan het handje geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |