Je verschuilen achter dat soort technicality’s is voor laffe mensen. Als je het gewoon doet, gaat er dan iemand zeuren? Natuurlijk niet. Gewoon doen dus.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de goede orde: omdat zij de ruimte daarvoor niet zien in het reglement, er wordt expliciet aangegeven dat ze het wel zouden doen als die ruimte er was, maar die is er niet. Tja, lastige situatie en kut voor Ferrari natuurlijk.
[..]
Oh dan bedoel je dit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat ging alleen over de kosten maar niet over straffen voor het vervangen van het chassis en het opnieuw opbouwen van een auto (en het daarom in de pits moeten starten).
quote:
Geen idee, maar geen ruimte in de regels hebben en het dan toch lekker doen, 'want het is allemaal al zo vervelend en het is wel erg zielig anders' is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Stewards juist wel die macht om dat te beslissen. Want wie dan wel?
Nu niet, maar een andere keer dat er dan wat is wat door de regels niet kan dan wordt dit natuurlijk aangehaald.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je verschuilen achter dat soort technicality’s is voor laffe mensen. Als je het gewoon doet, gaat er dan iemand zeuren? Natuurlijk niet. Gewoon doen dus.
De stewards moeten zich ook aan het reglement houden. En die biedt die ruimte niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Stewards juist wel die macht om dat te beslissen. Want wie dan wel?
Mijn glazen bol zegt :quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
En dan gaan we ervan uit dat het vanaf nu allemaal soepel en volgens plan zal verlopen.
quote:
Je Sphere?quote:
Hier zal het laatste woord echt niet over gesproken zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Shitshow continues
Bij Grosjean in 2016 mocht het wel.
Ik ben benieuwd of Ferrari de organisatie gaat aanklagen
Verdorie, al besprokenquote:
En ik geef ze geen ongelijk. Moeten ze maar een rekening mee houden in de F1, schade door derden (uitzondering kegelbaan crashes zoals Bottas in Hongarije) moet een uitzondering voor gemaakt worden. Dit is niet de schuld van Ferrari of een ander team.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh dan bedoel je dit.
https://www.telegraph.co.(...)-drain-cover-caused/
Het zal nu nog verder gaan vanwege budgetcap.
Ik verwacht van Ferrari en Alpine dat ze daar ook compensatie voor gaan eisen.
Die sphere is trouwens wel vetquote:
liveblog nu.nlquote:De organisatie meldt dat alle fanzones 'om logistieke redenen' dicht moeten. Dus de tweede training wordt afgewerkt zonder fans op de tribunes. Ja u leest het goed.
@Nattekat kan nog langer in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ow my. minimaal 15 minuten uitgesteld en nog niet eens een start tijd confirm
Spannend, 90 minuten betekend 4 uur klaar, en dan moet die weg open anders komen hotels in de problemen.quote:
Nou ze beloofde ons een show, en wat een show is het aan het worden.quote:
Dat is denk ik de enige reden dat ik naar Las Vegas zou willen, en ik zou er het liefste een groot techno-feest in willen, net zoiets als in de gashouder, maar dan in de Sphere! Wishful thinking.quote:
Dan zorgt men maar dat die reglementen als de sodemieter worden aangepast, waar een wil is...quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de goede orde: omdat zij de ruimte daarvoor niet zien in het reglement, er wordt expliciet aangegeven dat ze het wel zouden doen als die ruimte er was, maar die is er niet. Tja, lastige situatie en kut voor Ferrari natuurlijk.
[..]
Was het leven maar zo makkelijk als altijd 'ja maar gewoon doen'.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zorgt men maar dat die reglementen als de sodemieter worden aangepast, waar een wil is...
We zijn al bij topic nummer 3 voordat VT2 is begonnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou ze beloofde ons een show, en wat een show is het aan het worden.
Vegas
dat station waren ze allang gepasseerdquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Evenstar het volgende:
Ze maken zich wel belachelijk nu .... zover dat niet al het geval was.
Nu pas?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Evenstar het volgende:
Ze maken zich wel belachelijk nu .... zover dat niet al het geval was.
Ja, zo makkelijk kan het gewoon zijn als je maar wil en vaak zit hem daar de crux.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was het leven maar zo makkelijk als altijd 'ja maar gewoon doen'.
Dit toont toch wel het failliet van de sport aan.quote:
Dat ze maar eens eerst een vrije training zonder incidenten afwerken voordat ze dit gaan roepen, want wat is er nog meer mis daar op dat circuit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:03 schreef Evenstar het volgende:
"it is impressive they got the issue sorted"
lol .... iemand heeft opdracht gekregen om het goed te praten
Of je schrijft een motivering in de trant van ‘gelet op de bedoeling van de regels te weten het creëren van een eerlijke en veilige sportomgeving en de zeer bijzondere omstandigheden waarin we verzeild zijn geraakt geheel buiten de schuld van verzoeker om zou onverkorte toepassing van de regels in strijd komen met het doel daarvan zodat de stewards zich genoodzaakt voelen daar in dit geval bij hoge uitzondering van af te wijken’.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zorgt men maar dat die reglementen als de sodemieter worden aangepast, waar een wil is...
ze zijn allemaal weggejaagd dus jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:03 schreef Rnie het volgende:
Topshot met die lege tribunes. Echt geweldig dit.
Vegas stelt NOOIT teleur. ❤️quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou ze beloofde ons een show, en wat een show is het aan het worden.
Vegas
Ze willen geen precedent zetten, daar heeft het mee te maken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk kan het gewoon zijn als je maar wil en vaak zit hem daar de crux.
Belachelijk.quote:
Ja!quote:
Hebben een contract tot 2032 toch?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef FireFox1 het volgende:
Eerste en laatste keer Vegas, wat een farce
Exact, die starheid om befehl ist befehl in stand te houden maakt veel kapot, niet alleen in F1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of je schrijft een motivering in de trant van ‘gelet op de bedoeling van de regels te weten het creëren van een eerlijke en veilige sportomgeving en de zeer bijzondere omstandigheden waarin we verzeild zijn geraakt geheel buiten de schuld van verzoeker om zou onverkorte toepassing van de regels in strijd komen met het doel daarvan zodat de stewards zich genoodzaakt voelen daar in dit geval bij hoge uitzondering van af te wijken’.
Iedereen zou er begrip voor hebben als je dat doet.
Terecht boos.quote:
10 jaar was de bedoelingquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef FireFox1 het volgende:
Eerste en laatste keer Vegas, wat een farce
Ik snap op zich best dat het personeel ook zoiets heeft van "ja hallo, het is straks 4 uur 's nachts, de groeten".quote:
Duur nachtje op je hotelkamer ...quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:03 schreef Rnie het volgende:
Topshot met die lege tribunes. Echt geweldig dit.
Niemand wilde ditquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
Wel mooi om te zien op de socials dat voor het eerst sinds jaren alle F1 fans een gelijke mening hebben, Max, Lewis, Ferrari fans en anderen, allemaal vinden het ze het een shitshow.
Las Vegas verbroedert de sportquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
Wel mooi om te zien op de socials dat voor het eerst sinds jaren alle F1 fans een gelijke mening hebben, Max, Lewis, Ferrari fans en anderen, allemaal vinden het ze het een shitshow.
Toto: "HOW DARE YOU"quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
Ze hadden gewoon morgen een extra sessie in moeten lassen, zodat vandaag iedereen lekker kan gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap op zich best dat het personeel ook zoiets heeft van "ja hallo, het is straks 4 uur 's nachts, de groeten".
Ik ga voor 12 uur, wie bied er meer?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe laat nu Nederlandse tijd, 11.30 uur?
dat zal niet kunnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon morgen een extra sessie in moeten lassen, zodat vandaag iedereen lekker kan gaan slapen.
Ja en nee, het show element hoort er wel een beetje bij, maar zo extreem en zo Amerikaans is dan weer niet F1. Als nu het circuit nog een mooie uitdaging was geweest dan was ik wel wat positiever geweest, maar ik houd niet zo van die drs trein races op circuits met belachelijk lange rechte stukken.quote:
Hamilton niet hoor, die vindt het geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Tekaschi het volgende:
11:07:22quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe laat nu Nederlandse tijd, 11.30 uur?
Ik ga voor af lasten en morgenvroeg een extra vrije training, die dan binnen een half uur weer stil ligt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ga voor 12 uur, wie bied er meer?
Hadden ze van tevoren over na moeten denken. Of gewoon tevoren goed nadenken over putdeksels.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zal niet kunnen
ivm met openen van de weg/track
Nee. Toto is gewoon Toto. Een nare man dus.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Schakel nu pas in dus heb waarschijnlijk genoeg gemist maar heeft Toto iets van aandelen in de organisatie/pitstraat gebouw of iets anders?
Anders kan ik mij zijn reactie namelijk niet verklaren
Vooral ook erg hypocriet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee. Toto is gewoon Toto. Een nare man dus.
dit houd je altijd met een stratencircuitquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hadden ze van tevoren over na moeten denken. Of gewoon tevoren goed nadenken over putdeksels.
Toto zal niks doen of zeggen als het niet ergens op één of andere manier een voordeel voor hem of zijn team zou opleveren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Schakel nu pas in dus heb waarschijnlijk genoeg gemist maar heeft Toto iets van aandelen in de organisatie/pitstraat gebouw of iets anders?
Anders kan ik mij zijn reactie namelijk niet verklaren
Dat niemand heeft geroepen "if a car ends up in the wall due to any circuit related issues I will be coming after you Toto"quote:
Als ze laten racen op een blijkbaar onveilig circuit, dan is dat wel iets wat mij betreft tot een uitzondering mag leiden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De stewards moeten zich ook aan het reglement houden. En die biedt die ruimte niet.
Eigenlijk vind ik dat Verstappen een statement moet maken. Kan hier niets winnen en alleen verliezen. Het is kennelijk onveilig. Voor de fans bagger georganiseerd. Gewoon wegwezen. Laat ze maar racen zonder de drievoudig en regerend wereldkampioen, succes verder.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik het idee dat er zondag geen 20 coureurs aan de start verschijnen.
Het circuit betaalt de schade, dat is iets heeeeeel anders dan dat de Stewards afwijken van de Sporting Regulations.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Deze jurisprudentie vergeten...?
https://www.gpblog.com/en(...)ain-cover-crash.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |