Die gaan, maar of dat 16 euro wordt per direct is de vraag.quote:
Mensen die electrisch kunnen rijden kunnen zo'n k laadpaal ook wel bekostigen!quote:
Ik hoor het alweer, moet zelf meer centjes zien te verdienenquote:Op donderdag 16 november 2023 22:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mensen die electrisch kunnen rijden kunnen zo'n k laadpaal ook wel bekostigen!
Nee dat gebeurt in de praktijk juist NIETquote:Op donderdag 16 november 2023 08:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Uiteindelijk gebeurt dit toch ook in de praktijk?
Dat de coalitie over het algemeen de meerderheid heeft is een ander ding maar iedereen (die aanwezig is) in de Tweede Kamer kan meestemmen
Je kunt je kar toch ook aan de 220v hangen?quote:Op donderdag 16 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, moet zelf meer centjes zien te verdienen
In Qatarquote:Op donderdag 16 november 2023 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Het hoofdkwartier van Hamas zal ergens zijn waar je het niet verwacht.
Misschien gewoon onder een bibliotheek of school.
Klopt, maar ik wil gewoon gratis geld voor mooie spulletjes, wanneer is het eens mijn beurtquote:Op donderdag 16 november 2023 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt je kar toch ook aan de 220v hangen?
Gratis bier kun je krijgen!quote:Op donderdag 16 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil gewoon gratis geld voor mooie spulletjes, wanneer is het eens mijn beurt
Jij hebt al hypotheekrenteaftrek.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Klopt, maar ik wil gewoon gratis geld voor mooie spulletjes, wanneer is het eens mijn beurt
Ik heb geen hypotheek meerquote:Op donderdag 16 november 2023 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Jij hebt al hypotheekrenteaftrek.
Ook overheidssubsidie, dus je wordt niet overgeslagen.
quote:
Die gaat dan de volgende dag op de socials rond.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben totaal niet geschikt als leraar.
Ik wil zo'n k puberkind een 'tik aan de bek' verkopen als hij/zij niet zit op te letten.
Zo hoort het imo.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 100% in het Nederlands les gekregen in Groningen, af en toe wel een boek die in het Engels was
Is zeker voor technische vakken niet vol te houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 100% in het Nederlands les gekregen in Groningen, af en toe wel een boek die in het Engels was
Ja, dat was in de engelse les natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
af en toe wel een boek die in het Engels was
Of gewoon een gebouw met een bordje : 'Hoofdkwartier van Hamas.'quote:Op donderdag 16 november 2023 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Het hoofdkwartier van Hamas zal ergens zijn waar je het niet verwacht.
Misschien gewoon onder een bibliotheek of school.
Thomas is zwaarder.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:33 schreef superniger het volgende:
Extra stevige stoel voor Timmerfrans.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:33 schreef superniger het volgende:
En gruwelijk dom en onwetend. Mannelijke Welmoed.quote:
Ha ha ha. De dooie lul zakt steeds verder door het ijs.quote:
Gruwelijke Omtzigt iddquote:
Hij is wel tegen armoedequote:Op vrijdag 17 november 2023 23:21 schreef svann het volgende:
Niets zo erg als ongewenste kinderen.
Omtzigt noemt een voorbeeld van een 'abortus' van veertig weken.![]()
Dat is ook geen abortus meer. Discussie hopeloos vertroebelen zo.
Een Duracelbatterij met een Durex-condoom op z'n hoofd is net zo interessant. Het beweegt als de konijnen maar bevrucht niks en niemand.quote:
Omdat de kinderen nog heel slecht een hypotheek kregen, oorspronkelijk zou de studieschuld buiten de hypotheek blijven maar dat was niet vol te houdenquote:Op donderdag 16 november 2023 23:17 schreef NoCigar het volgende:
Dat leenstelsel was er toch zodat de bouwvakker niet voor de studie van de artsenkinderen hoefde te betalen? Waarom is dat afgeschaft en waarom vind iedereen dat onrechtvaardig?
quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:33 schreef superniger het volgende:
Big deal!quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:43 schreef svann het volgende:
Los van of het flauw en/of smakeloos bashen was van Wilders, was het nogal afleidend van het onderwerp.
Hier hebben de users natuurlijk geen voorbeeldfunktie, dus die kunnen gewoon los gaan.
Het bedrijfsleven is niet 1 uniforme entiteit. De MKB detailhandel die werkt met winstmarges van 2-3% in goede tijden wordt op 1 hoop gegooid met ASML die consistent >30% winstmarges heeft. Als je geld bij het bedrijfsleven wil halen, dan moet je toch echt op de een of andere manier onderscheid hierin gaan maken als je het eerlijk wil maken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Timmerfrans trekt heel bedrijvend Nederland leeg!
~~~ @:Monkyyy
Heet hij zoquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Frans (de) Timmerman = Timmerfrans.quote:
En dat terwijl jij toch niet bepaald een newbie bent!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:11 schreef Bocaj het volgende:
![]()
![]()
(Nooit geweten dat jij een eigen
hebt.)
Ach. Niet iedereen heeft een rechtse hersencel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Frans (de) Timmerman = Timmerfrans.![]()
![]()
(Nooit geweten dat jij een eigen
hebt.)
Heb cellen zat!quote:Op zondag 19 november 2023 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. Niet iedereen heeft een rechtse hersencel.
Zou niet weten hoe dat moet.quote:Op zondag 19 november 2023 08:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb cellen zat!![]()
Alleen dacht ik altijd dat jij een externgebruikte! (.jpg)
![]()
Ja, de PVV trekt wel bedrijven naar Nederland wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij (kan het mis hebben en correct me if i'm wrong) belast de PVV het MKB niet zoveel als Timmerfrans.quote:Op zondag 19 november 2023 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, de PVV trekt wel bedrijven naar Nederland wilde je zeggen?
Want jij denkt dat dit het enige is dat relevant is voor MKB’ers om zich hier te vestigen?quote:Op zondag 19 november 2023 15:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij (kan het mis hebben en correct me if i'm wrong) belast de PVV het MKB niet zoveel als Timmerfrans.
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 19 november 2023 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want jij denkt dat dit het enige is dat relevant is voor MKB’ers om zich hier te vestigen?
maar dat is wel strafbaar, dat moet ook zo blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:21 schreef svann het volgende:
Niets zo erg als ongewenste kinderen.
Omtzigt noemt een voorbeeld van een 'abortus' van veertig weken.![]()
Dat is ook geen abortus meer.
Ik schreef dan ook: "Dat is ook geen abortus meer."quote:Op maandag 20 november 2023 01:25 schreef michaelmoore het volgende:
maar dat is wel strafbaar, dat moet ook zo blijven
Want het is moord, met VBR
* gelukszoekerquote:Op maandag 20 november 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Mona is een asielzoeker die onderdak heeft gevonden bij BBB
Je hoeft alleen maar even naar Amsterdam en Utrecht te kijken wat je kunt verwachten met GL/PvdA aan de macht.quote:Op maandag 20 november 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Altijd hetzelfde met links, belasten belasten en grepen uit de schatkist doen...
Qua cijfers niet veel aan de hand dus.quote:
Volgens Mona gaat het alleen maar omhoogquote:Op maandag 20 november 2023 22:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Qua cijfers niet veel aan de hand dus.
Dat is een soort van tegenstelling.quote:Op maandag 20 november 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Altijd hetzelfde met links, belasten belasten en grepen uit de schatkist doen...
Over het algemeen doet rechts het wereldwijd veel slechter voor de schatkistquote:Op maandag 20 november 2023 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is een soort van tegenstelling.
De geschiedenis laat anders prima resultaten zien als het gaat om de schatkist.quote:Op maandag 20 november 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
De rijken moeten de linkse schatkist vullen!quote:Op maandag 20 november 2023 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De geschiedenis laat anders prima resultaten zien als het gaat om de schatkist.
Ok Mona!quote:Op maandag 20 november 2023 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De rijken moeten de linkse schatkist vullen!
En de armen de rechtse hobby's betalen. Beetje objectiever mag wel....quote:Op maandag 20 november 2023 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De rijken moeten de linkse schatkist vullen!
De gezondheidscijfers rondom Tata voelen voor de bewoners ook heel rechtvaardigquote:Op maandag 20 november 2023 22:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tata Steel en rechtvaardigheid!
Boeiend.quote:Op maandag 20 november 2023 22:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De gezondheidscijfers rondom Tata voelen voor de bewoners ook heel rechtvaardig
Jawel, dan krijg je wel worteltjes met extra pootjesquote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef svann het volgende:
Landbouw is niet mogelijk rond Tata, Mona.
Eet smakelijkquote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef svann het volgende:
Dat ging toch toch alleen over het hoofdkantoor?quote:Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat Rutte Shell en unilever niet hier kon houden. Nu zijn de uitkeringen te laag daardoor.
In Mona komt alles samen wat er mis is met de Nederlandse politiek.quote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef svann het volgende:
Dat is wel wat kort door de bocht. Dat hoofdkantoor van Shell alleen zorgde voor circa 100.000 hotelovernachtingen in Den Haag, die mensen moeten allemaal eten, misschien gaan ze even shoppen, hebben vervoer nodig etc. Dat is nu foetsie en die economische activiteit vindt nu plaats in een ander land.quote:Op maandag 20 november 2023 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Dat ging toch toch alleen over het hoofdkantoor?
Productie en dergelijken pruttelen hier gewoon door.
In Zweden schijnt het wel schoner te kunnen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:53 schreef Gehrman het volgende:
Tata gaat maar lekker in India de boel vervuilen.
Er kwamen ook een hoop bedrijven naar Nederland door de Brexit.quote:Op maandag 20 november 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Dat is wel wat kort door de bocht. Dat hoofdkantoor van Shell alleen zorgde voor circa 100.000 hotelovernachtingen in Den Haag, die mensen moeten allemaal eten, misschien gaan ze even shoppen, hebben vervoer nodig etc. Dat is nu foetsie en die economische activiteit vindt nu plaats in een ander land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De horror!quote:Op maandag 20 november 2023 23:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
In een alternatief universum stortte de BBB niet in en zaten we straks opgescheept met premier Mona.
Alleen de bedrijfstop is naar Londen verhuisd. Het R&D werk wordt nog steeds hier gedaan. Dat kun je ook niet zomaar verplaatsen. En het vertrek uit Den Haag was al langer gepland. Alles zit nu in Amsterdam.quote:Op maandag 20 november 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is wel wat kort door de bocht. Dat hoofdkantoor van Shell alleen zorgde voor circa 100.000 hotelovernachtingen in Den Haag, die mensen moeten allemaal eten, misschien gaan ze even shoppen, hebben vervoer nodig etc. Dat is nu foetsie en die economische activiteit vindt nu plaats in een ander land.
Gewoon in Limburg.quote:Op maandag 20 november 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Dit soort fabrieken moet je eigenlijk op grote lege vlakten zetten.
Boerenindustrie.quote:Op maandag 20 november 2023 23:07 schreef svann het volgende:
Mona, je ziet hier voor de boeren, niet voor de industrie!
Gewoon in inteeltdorp Volendam, als Mona het toch zo graag heeftquote:Op maandag 20 november 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Jort is zo links als het maar zijn kan!
Lolquote:Op maandag 20 november 2023 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Jort is zo links als het maar zijn kan!
Diegene die bedacht heeft dat ze Mona moesten vragen bij BBB draait zich om in het graf.quote:Op maandag 20 november 2023 23:07 schreef svann het volgende:
Mona, je ziet hier voor de boeren, niet voor de industrie!
quote:Op maandag 20 november 2023 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Waar is het belletje? Pri... prio... Prioritering.
Deed ze weer dom ? Van een briefje ?quote:
Liever dan asielzoekerscentra ?quote:Op maandag 20 november 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Koekoekquote:Op maandag 20 november 2023 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Diegene die bedacht heeft dat ze Mona moesten vragen bij BBB draait zich om in het graf.
Gezellig het rechtse NPO gaat lekker verder met rechts pushen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen, Julia Wouters en Raymond Mens bespreken de sleutelmomenten van de campagne
Peter Kanne, Maurice de Hond en Charlotte Nijs over opiniepeilingen
Wybren van Haga en Femke Merel van Kooten blikken terug op hun verkiezingscampagne
VVD (uitspraak Dilan over dat ze niet met PVV wil).quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over welke partij had Geert het qua verkeerd adviseren?
Dilan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vvd, die wil niet meer met Geertje sinds vanochtendquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik weet wel hoe ze veel stemmen kan krijgenquote:
Over 4 jaar bestaat zijn partij niet meer ...quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Bontebal zal over 4 jaar belangrijk worden. Dit jaar nog niet denk ik.
4 jaar? Met dat speelveld dat zich aftekent staan we wel eerder dan 4 jaar weer aan de stembus.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Bontebal zal over 4 jaar belangrijk worden. Dit jaar nog niet denk ik.
Yep dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Over 4 jaar bestaat zijn partij niet meer ...
Donderdag naar kantoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Donderdag ochtend niets gepland, dus ik kan morgen tot laat uitslagen volgen, genot.
En rechercheurquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Wat doet de Hond hier? Dat is toch een viroloog.
Niet doorberekend, derhalve net zo realistisch als Alice in Wonderlandquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef Bocaj het volgende:
https://www.pvv.nl/images/2023/PVV-Verkiezingsprogramma-2023.pdf
Genot om het CDA zo te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste peilingen voor de verkiezingen, we gaan zien wie er het dichtste bij zit
Hij zoekt een klusjesman.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Wat doet de Hond hier? Dat is toch een viroloog.
Lekker leven van je wachtgeld.quote:
Vertrouw er maar niet op...quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:41 schreef Gehrman het volgende:
PVV stemmers komen meestal niet opdagen.
Voor je het weet is het CDA morgen niet eens meer de grootste Christelijke partij ... Het zou zomaar kunnen.quote:
Terwijl ze voor het eerst sinds jaren een goede, sympathieke partijleider hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor je het weet is het CDA morgen niet eens meer de grootste Christelijke partij ... Het zou zomaar kunnen.
dit keer wel, men is er boos op migratiequote:Op dinsdag 21 november 2023 22:41 schreef Gehrman het volgende:
PVV stemmers komen meestal niet opdagen.
Vertelquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over strategische stemmers.
PVV stemmers zijn altijd boos.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dit keer wel, men is er boos op migratie
Ik op Politieke Partij voor Basisinkomen (PPvB).quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga strategisch stemmen op Jezus Leeft
Gaan de eerstvolgende verkiezingen hoe dan ook wel weer stijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Terwijl ze voor het eerst sinds jaren een goede, sympathieke partijleider hebben.
Kabinet Greet 1 trekt de slavernij excuses weer terug.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
D66 stemmers waren helemaal in hun nopjes afgelopen kabinet. Klimaatminister, sorry voor slavernij, belasting op vermogen naar bijna 2%
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Raymond Mens, Maurice De Hond: allemaal mensen die gewoon niet meer op TV dienen te komen. En die baard van Mens zouden we eens moeten afschieten.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou Dion Graus op financiën of buza zetten.
Dat is hij al.quote:
Met moeite kam er een soort van medeleven ivm de aanslag tegen baudet...quote:
Dan neem ik mijn like terug.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Die grap heb je gestolen uit VKZ.
Een felicitatie van Krol wens je niemand toe inderdaadquote:
En Master Splinter.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Martinello het volgende:
Zit Splinter Chabot ook bij haar partij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |