Heet hij zoquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Timmerfrans trekt heel bedrijvend Nederland leeg!
~~~ @:Monkyyy
Frans (de) Timmerman = Timmerfrans.quote:
En dat terwijl jij toch niet bepaald een newbie bent!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:11 schreef Bocaj het volgende:
![]()
![]()
(Nooit geweten dat jij een eigen
hebt.)
Ach. Niet iedereen heeft een rechtse hersencel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Frans (de) Timmerman = Timmerfrans.![]()
![]()
(Nooit geweten dat jij een eigen
hebt.)
Heb cellen zat!quote:Op zondag 19 november 2023 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. Niet iedereen heeft een rechtse hersencel.
Zou niet weten hoe dat moet.quote:Op zondag 19 november 2023 08:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb cellen zat!![]()
Alleen dacht ik altijd dat jij een externgebruikte! (.jpg)
![]()
Ja, de PVV trekt wel bedrijven naar Nederland wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Timmerfrans trekt heel bedrijvend Nederland leeg!
~~~ @:Monkyyy
Volgens mij (kan het mis hebben en correct me if i'm wrong) belast de PVV het MKB niet zoveel als Timmerfrans.quote:Op zondag 19 november 2023 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, de PVV trekt wel bedrijven naar Nederland wilde je zeggen?
Want jij denkt dat dit het enige is dat relevant is voor MKB’ers om zich hier te vestigen?quote:Op zondag 19 november 2023 15:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij (kan het mis hebben en correct me if i'm wrong) belast de PVV het MKB niet zoveel als Timmerfrans.
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 19 november 2023 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want jij denkt dat dit het enige is dat relevant is voor MKB’ers om zich hier te vestigen?
maar dat is wel strafbaar, dat moet ook zo blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:21 schreef svann het volgende:
Niets zo erg als ongewenste kinderen.
Omtzigt noemt een voorbeeld van een 'abortus' van veertig weken.![]()
Dat is ook geen abortus meer.
Ik schreef dan ook: "Dat is ook geen abortus meer."quote:Op maandag 20 november 2023 01:25 schreef michaelmoore het volgende:
maar dat is wel strafbaar, dat moet ook zo blijven
Want het is moord, met VBR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |