Die gaan, maar of dat 16 euro wordt per direct is de vraag.quote:
Ik hoor het alweer, moet zelf meer centjes zien te verdienenquote:Op donderdag 16 november 2023 22:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mensen die electrisch kunnen rijden kunnen zo'n k laadpaal ook wel bekostigen!
Nee dat gebeurt in de praktijk juist NIETquote:Op donderdag 16 november 2023 08:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Uiteindelijk gebeurt dit toch ook in de praktijk?
Dat de coalitie over het algemeen de meerderheid heeft is een ander ding maar iedereen (die aanwezig is) in de Tweede Kamer kan meestemmen
Je kunt je kar toch ook aan de 220v hangen?quote:Op donderdag 16 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, moet zelf meer centjes zien te verdienen
In Qatarquote:Op donderdag 16 november 2023 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Het hoofdkwartier van Hamas zal ergens zijn waar je het niet verwacht.
Misschien gewoon onder een bibliotheek of school.
Klopt, maar ik wil gewoon gratis geld voor mooie spulletjes, wanneer is het eens mijn beurtquote:Op donderdag 16 november 2023 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt je kar toch ook aan de 220v hangen?
Gratis bier kun je krijgen!quote:Op donderdag 16 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil gewoon gratis geld voor mooie spulletjes, wanneer is het eens mijn beurt
Jij hebt al hypotheekrenteaftrek.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Klopt, maar ik wil gewoon gratis geld voor mooie spulletjes, wanneer is het eens mijn beurt
Ik heb geen hypotheek meerquote:Op donderdag 16 november 2023 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Jij hebt al hypotheekrenteaftrek.
Ook overheidssubsidie, dus je wordt niet overgeslagen.
quote:
Die gaat dan de volgende dag op de socials rond.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben totaal niet geschikt als leraar.
Ik wil zo'n k puberkind een 'tik aan de bek' verkopen als hij/zij niet zit op te letten.
Zo hoort het imo.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 100% in het Nederlands les gekregen in Groningen, af en toe wel een boek die in het Engels was
Is zeker voor technische vakken niet vol te houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 100% in het Nederlands les gekregen in Groningen, af en toe wel een boek die in het Engels was
Ja, dat was in de engelse les natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
af en toe wel een boek die in het Engels was
Of gewoon een gebouw met een bordje : 'Hoofdkwartier van Hamas.'quote:Op donderdag 16 november 2023 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Het hoofdkwartier van Hamas zal ergens zijn waar je het niet verwacht.
Misschien gewoon onder een bibliotheek of school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |