Arafat won de presidentsverkiezingen van '96 na Oslo met 90% van de stemmen, hou toch gewoon eens opquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niks te ja maar'en.
Blijkbaar erkent een groot gedeelte van die bevolking israel niet, want ze kozen voor hamas.
En je cherrypicking, waar je negeert dat ze tot op bot verdeelt zijn, en in 1 slick move dat wat ze in een goed daglicht zet, maar rap aan het niet bestaande collectief toedichten is zielig.
Ben je nou echt zo simpel dat je je door dat soort filmpjes laat benvloeden? Hiero het tegenovergestelde:quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
Arme kindjuhs die alleen maar vanaf de wieg worden gedrilled om joden te doden.
Nu? Nu kijk ik even heel eenvoudig op FOK! en wie er voor gaza is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel dat je je door dat soort filmpjes laat benvloeden? Hiero het tegenovergestelde:
En nu?
Precies, en omdat het in je straatje past, het vriendelijke verzoek om maar te doen alsof dat het "officiele standpunt" is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:52 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Arafat won de presidentsverkiezingen van '96 na Oslo met 90% van de stemmen, hou toch gewoon eens op
Wordt de indoctrinatie van Palestijnse kinderen daar erger, van of minder erg van, of blijft het gelijk?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel dat je je door dat soort filmpjes laat benvloeden? Hiero het tegenovergestelde:
En nu?
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
https://gifdb.com/images/(...)3olxzr8uuudj5zkq.gif
Zo simpel is het inderdaad. Je kunt alleen voor of tegen Isral of Gaza zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu? Nu kijk ik even heel eenvoudig op FOK! en wie er voor gaza is.
Nog makkelijker geworden om tegen Gaza te zijn.
Nee hoor, het is nog makkelijker, ik ben niet eens pro-israel, ik ben 100% anti-gaza-aanhangers in het westen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad. Je kunt alleen voor of tegen Isral of Gaza zijn.
Zoals ik al zei, ik denk dat de waarheid een stuk dichter bij de Isralische versie ligt dan bij die van Hamas. Dat is ook logisch, omdat Hamas een terreurorganisatie is en Isral niet.quote:
Blijft gelijk. Des te dommer om dan wel je mening te laten benvloeden door de ene en niet door de andere. Leer ragebait herkennen en trap er niet in.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:56 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wordt de indoctrinatie van Palestijnse kinderen daar erger, van of minder erg van, of blijft het gelijk?
Als het antwoord is: "dat blijft gelijk", dan heb je een "whataboutisme" gedaan.
Ben je inmiddels al teruggekomen van je standpunten dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade, tevens doelbewust corridors zou bestoken en ook Palestijnse medici onder vuur zou nemen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En nu?
Eerst probeerde je de hamasroute met terugwerkende kracht in 1993 om de Palestijnen als zeeeeer verdeeld te framen over Oslo en nu dat door de mand valt begin je nu opeens dat destijds alle Palestijnen eigenlijk allemaal heul eensgezind waren over het verwerpen van een tweestatenoplossingquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, en omdat het in je straatje past, het vriendelijke verzoek om maar te doen alsof dat het "officiele standpunt" is.
Helaas, ik doe bijna nooit aan verzoekjes.
Het goedpraten is werkelijk van een ziek niveau inderdaad. En als hier van wordt weggekeken, is het dieptepunt wel bereikt qua hypocrisie.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:51 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Forensisch bewijs, beelden en verklaringen van slachtoffers en getuigen worden verzameld over de verkrachtingen tijdens de aanval van 7 oktober.
Misschien kwamen de dames ook terecht in het kruisvuur tussen IDF en de helden van Hamas?
Beetje cynische grap, maar wat ze ook verzamelen, het zal toch weggezet worden als propaganda of leugens en als het al zo is dan is het een "verzetsdaad" volgens de ProPaBubbel.
Ach wat zielig Sara Rachdan, een Hamas-aanhanger, mag niet komen vertellen dat alle Joden dood moetenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:03 schreef Slayage het volgende:
Vrijheid van meningsuiting vinden we belangrijk y'all
[ twitter ]
He je post weer, vrij recent ook dus je zal er nog wel zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:03 schreef Slayage het volgende:
Vrijheid van meningsuiting vinden we belangrijk y'all
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Slayage
Vergoelijk dit eens dan.
Kan er ook nog wel bij:
1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.
Doe het.
Nie wieder ist jetzt.quote:
Maar oh wee natuurlijk als je deze misselijke frame toepast om jodenhaat door Palestijnen goed te pratenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nie wieder ist jetzt.
de 5de colonne de afgelopen 50 jaar binnengehaald, zonder blikken of blozen.
Zie hier de effecten.
Agossie, Bin Laden verheerlijken mag niet op het Chinese Tiktok, zielugquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:17 schreef Slayage het volgende:
Freedom of speech is heilig y'all.
De Isral lobby is op volle toeren en bereikt een tactische overwinning door TikTok te dwingen censuur toe te passen![]()
"What is happening at TikTok it is creating the biggest anti semitic movement since the Nazis"![]()
Aldus Sacha Baron Cohen![]()
[ twitter ][ twitter ]
"Captures pretty perfectly, where this society stands".quote:
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al teruggekomen van je standpunten dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade, tevens doelbewust corridors zou bestoken en ook Palestijnse medici onder vuur zou nemen?
Elk bloedsprookje dat wordt opgehoest trap je met open ogen in, maar vervolgens wel denken anderen hier te kunnen aanspreken op waar zij zich door zouden laten benvloeden. Het is clownesk. Ik zou eerst eens even in de spiegel kijken.
Ja, joehoe! Be like: ik doe mee aan een discussie y'all en zend niet alleen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:17 schreef Slayage het volgende:
De Isral lobby is op volle toeren en bereikt een tactische overwinning door TikTok te dwingen censuur toe te passen![]()
"What is happening at TikTok it is creating the biggest anti semitic movement since the Nazis"![]()
[ twitter ][ twitter ]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Slayage
Vergoelijk dit eens dan.
Kan er ook nog wel bij:
1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.
Doe het.
De haat is voornamelijk van n kant afkomstig. 7 oktober waren er alweer genoeg mensen feestend op de straten, er werd zelfs gebak uitgedeeld. Als dat het niveau is moet je ook kunnen incasseren. De realiteit is dat mensen vanuit Islamtische kringen in een grote meerderheid van de gevallen de daders zijn en niet de slachtoffers.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:12 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Maar oh wee natuurlijk als je deze misselijke frame toepast om jodenhaat door Palestijnen goed te praten
Maar die zeggen dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.
"Ja maar je kan toch niet verwachten dat een groep gewapende vluchtelingen uit Europa zich als een 5e colonne gedraagt en gebieden verovert zonder dat dit vreemdelingenhaat opwekt"quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De haat is voornamelijk van n kant afkomstig. 7 oktober waren er alweer genoeg mensen feestend op de straten, er werd zelfs gebak uitgedeeld. Als dat het niveau is moet je ook kunnen incasseren. De realiteit is dat mensen vanuit Islamtische kringen in een grote meerderheid van de gevallen de daders zijn en niet de slachtoffers.
Je bent echt gestoord. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nog makkelijker, ik ben niet eens pro-israel, ik ben 100% anti-gaza-aanhangers in het westen.
Echt, kijk waar je bijhoort, hamas, Erdohan,Putin, de Ayatollah, moordenaars, rellers, monumentenslopers, Bin laden verheerlijkers en mensen die Winston Churchill een oorlogsmisdadiger noemen.
Echt, wees trots op je medestanders hoor.
Al Jazeera ook echtquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veelquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent echt gestoord. Meer kan ik er niet van maken.
Ze staat niet aan die kant, waarom roep je dat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veel.
Maakt het uit? Ik ben ook niet gestoord, maar daar val je niet over?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze staat niet aan die kant, waarom roep je dat?
Ja, ik sta inderdaad aan die kant.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veel.
Ja, het is rustig gelukkigquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ik sta inderdaad aan die kant.![]()
Trolololol
Het is een saaie middag he Heatwave voor jou.
Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Trolololol
Ik wou er eerder mee zeggen dat iets niet meer, of minder, erg van wordt als anderen het ook hebben gedaan. Sterker nog, het is een zijdelings verwijt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijft gelijk. Des te dommer om dan wel je mening te laten benvloeden door de ene en niet door de andere. Leer ragebait herkennen en trap er niet in.
Hij heeft recht van spreken, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:17 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Isral het nu aanpakt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:35 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik altijd tegen mijn bloedjes zei als ik er eentje een compliment gaf over een tekening en de ander zich krijsend ter aarde stortte: "DIE VAN MIJ VIND JE DUS NIET MOOI!?"quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het uit? Ik ben ook niet gestoord, maar daar val je niet over?.
Ah oke, The Guardian en Haaretz, twee internationaal zr gerespecteerde kranten zijn ook al niet goedquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al Jazeera ook echt_!
Ik het toch maar eens heroverwegen als ik jou was, want in alle gevallen kloppen de claims die je maakte niet.
The Guardian heeft in het artikel waar je mee kwam aanzetten, zelfs selectief iets van het linkse Haaretz geplukt om het idee te kunnen wekken dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade. En jij trapt er meteen met open ogen.
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Isral en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:40 schreef sturmpie het volgende:
op 7 oktober heb je 'n groepje palestijnen die 1200 israeli afslachten en dan 'free palestine' roepen terwijl 't palestijnen zijn die Israel zijn binnen gevallen.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:35 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?
Goede vraag!quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Trolololol
ze gaan iedere x weer in de fout, 't zijn altijd palestijnen die israel aanvallen en dan is 't aan israel om terug te slaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
Ja, 2,2 miljoen gebakjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef sturmpie het volgende:
gingen ze gebak uitdelen in palestina toen ze hoorden van de massaslachting ? sjongejonge, als dat zo is, bombardeer ze maar allemaal plat daar stelletje gestoorde gekken
dat is al sinds 1948 aan de hand, en ik vind 't ontzettend kut voor palestijnen als hun huizen plat gebuldozerd zijn maar je moet op den duur de strijdbijl begraven of 't word je dood.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Isral en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnen
Da's mooi. Maar als zo'n beetje alle dictators, schurkenstaten en criminelen aan jouw kant staan is dat net een klein tikkeltje anders dan een van je 2 kinderen, maar da's mijn meningquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik altijd tegen mijn bloedjes zei als ik er eentje een compliment gaf over een tekening en de ander zich krijsend ter aarde stortte: "DIE VAN MIJ VIND JE DUS NIET MOOI!?"
"Als ik iets tegen de n zeg, wil dat niets zeggen over de ander."
Precies, maar het begon ook niet om Isral maar omdat mohamed met een 'verbeterde' versie van het joodse geloof kwam en vroeg of de joden zich bij hem wilden voegen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Isral en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnen
Ik stelde dat The Guardian een quote selectief had overgenomen van Haaretz. Dat wil dus zeggen dat men heeft zitten cherry-picken. Dat is iets anders dan beide kranten niet goed zouden zijn. Al hebben ze natuurlijk wel beide een duidelijke bias en zou ik zeker niet alleen op de reputatie van een krant afgaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, The Guardian en Haaretz, twee internationaal zr gerespecteerde kranten zijn ook al niet goed
Strijders? Terroristen, bedoel je. En uiteraard, deze geweldsspiraal zaait veel haat, aan beide kanten welteverstaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Isral het nu aanpakt.
Ik weet niet of het op de lange termijn gaat werken of dat er weer nieuwe strijders gaan opstaan. Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
De Palestijnse christenen daarentegen vonden het toppie om uit hun dorpen te worden verdrevenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Precies, maar het begon ook niet om Isral maar omdat mohamed met een 'verbeterde' versie van het joodse geloof kwam en vroeg of de joden zich bij hem wilden voegen.
Dat weigerde ze en daarom hebben alle moslims, ook die nooit in het midden-oosten zijn geweest, een teringhekel aan joden.
die zijn echt gek daar, gewoon doorgaan met bombarderen, hopen dat 't israel deze keer lukt om duidelijk te maken dat ze niet nog eens 'n progrom wagen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, 2,2 miljoen gebakjes natuurlijk.
Ik ga lekker met mijn kat op schoot chillen. Jij dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's mooi. Maar als zo'n beetje alle dictators, schurkenstaten en criminelen aan jouw kant staan is dat net een klein tikkeltje anders dan een van je 2 kinderen, maar da's mijn mening.
Ik ben gewoon klaar met dat gedweep met Gaza. En gezien wie er hier aan die kant staat, alleen op FOK! al, is dat voor mij een legitieme reden.
Ga je doen dan?.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:51 schreef sturmpie het volgende:
zieke gaza shit
hadden ze op 7 oktober niet moeten aanvallen, al gaat dat hele Gaza kapot en dood dan is 't probleem opgelost.
Geen idee, vrijmibo als ik zin heb, anders nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga lekker met mijn kat op schoot chillen. Jij dan?
Ik heb de overkoepelende Thales Group ook maar even op de hoogte gesteld, van waar hun Nederlandse vestiging zich mee bezighoudt...quote:
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:51 schreef sturmpie het volgende:
zieke gaza shit
hadden ze op 7 oktober niet moeten aanvallen, al gaat dat hele Gaza kapot en dood dan is 't probleem opgelost.
Dan waren ze ook allang klaar geweest, de manier waarop Hamas zich ingraaft kost al veel onschuldig leven maar het zou veel meer zijn als Israel daar geen rekening mee zou houden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.
Nogal een domme quote van je, wederom.
Werkijk? Door wie?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.
ik vind 't gewoon ziekquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogal een domme quote van je, wederom.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan waren ze ook allang klaar geweest, de manier waarop Hamas zich ingraaft kost al veel onschuldig leven maar het zou veel meer zijn als Israel daar geen rekening mee zou houden.
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Isral het nu aanpakt.
Ik weet niet of het op de lange termijn gaat werken of dat er weer nieuwe strijders gaan opstaan. Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
Je bekrompen denkwijze kennen we inmiddelsquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind 't gewoon ziek
gaan ze 7 oktober de grens over, heb je wereldwijd dansende moslims, die vinden dat 'n groot feest, en als Israel terug slaat gaat iedereen huilie huilie doen. echt ziek. gewoon plat bombarderen, geen compassie.
7 oktober is daar 'n voorbeeld van, ze geven er geen fuck om, ze willen gewoon de draak steken, aandacht trekken, 't doel is om 'n internationale pogrom te realiseren maar dat backfired dus nu en dan huilie huilie gaan doen dat werkt niet. van mij mogen ze dat hele gaza plat bombarderen, ze zijn daar allemaal pro-hamas en zo worden ze opgevoed, jammer&helaas, maar je kan niet op je rug gaan liggen na 7 oktober.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:59 schreef Cpt.Crow het volgende:
Als Hamas de slagkracht van Israel zou hebben was iedere Jood in de regio allang vermoord. Ze zouden geen fuck geven om 'de internationale gemeenschap'.
De leger met die meisje in dat tank in dit oorlog, wollah!quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
De meest morele leger van de wereld be like.
[ twitter ]
van mij mogen ze gaza nukenquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bekrompen denkwijze kennen we inmiddels
Misschien kan je nog een keer aangeven dat je het ziek vindt en dat er maar genocide moet worden gepleegd op 2 miljoen mensen om dat te onderstrepen
ik wil 't graag extra benadrukken dat ze gaza met de grond gelijk mogen makenquote:
Maakt ze wel weer gevaarlijker voor aanslagen hier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.
Datzelfde gaat nu met Hamas ook gebeuren en om eerlijk te zijn, ik denk dat Hezbollah snel gaat volgen.
Dat zou ik maar niet te snel gezegd hebben. In Syri is nog steeds veel onrust en wat daar allemaal gebeurd… geen idee. Irak idem dito.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.
Datzelfde gaat nu met Hamas ook gebeuren en om eerlijk te zijn, ik denk dat Hezbollah snel gaat volgen.
Taliban vergeten?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat zal ze leren, avocado's die al betaald zijn niet eten, take that filthy jews!quote:
Dat tweet dumpen van je is sowieso gruwelijk irritant, maar het wordt nog vervelender als je je huiswerk niet doet.quote:
Soms vraag me echt af hoe je aan die mensen komt. Lees je berhaupt hun profiel welquote:
Ach, die fout maken we allemaal wel eens met alle fake zooi. Maar ik zie gewoon niet wat er zo'n own aan is, het geld staat allang op de rekening in Israel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:24 schreef Kuragari het volgende:
[..]
Dat tweet dumpen van je is sowieso gruwelijk irritant, maar het wordt nog vervelender als je je huiswerk niet doet.
Een tweet met een foto uit 2014.
Dus een winkelier die een product niet verkoopt blijft dat gewoon inkopenquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die fout maken we allemaal wel eens met alle fake zooi. Maar ik zie gewoon niet wat er zo'n own aan is, het geld staat allang op de rekening in Israel.
Ik nu wel, en ik zag maar twee heel sterke puntenquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag me echt af hoe je aan die mensen komt. Lees je berhaupt hun profiel wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Neuh, maar de meeste mensen die nu een avocado willen kopen gewoon die israelische hoor, niet iedereen is een kleuterachtige activistquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus een winkelier die een product niet verkoopt blijft dat gewoon inkopen
Raar, er is helemaal geen indoctrinatie op scholen, op tiktok, helemaal spontaanquote:
Met jouw username moet je toch hard zijn, onbreekbaar zelf.quote:
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou gendoctrineerd isquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar, er is helemaal geen indoctrinatie op scholen, op tiktok, helemaal spontaan.
Bin laden, add me on insta!!!!!.
Ik wel, de kant die wereldwijd mensen vermoordt, steden afbreekt, oproept tot genocide en waar alle schurkenstaten en dictators achter staanquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou gendoctrineerd is
Ik lees niet alle posts, maar ik heb nu al denk ik 10x gelezen dat Pallywood helemaal gedebunkt is, maar nooit de daadwerkelijke debunking en als je er naar vraagt krijg je nooit het geweldige bewijs te zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou gendoctrineerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |