abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211324283
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Niks te ja maar'en.

Blijkbaar erkent een groot gedeelte van die bevolking israel niet, want ze kozen voor hamas.

En je cherrypicking, waar je negeert dat ze tot op bot verdeelt zijn, en in 1 slick move dat wat ze in een goed daglicht zet, maar rap aan het niet bestaande collectief toedichten is zielig.
Arafat won de presidentsverkiezingen van '96 na Oslo met 90% van de stemmen, hou toch gewoon eens op
pi_211324295
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ twitter ]

Arme kindjuhs die alleen maar vanaf de wieg worden gedrilled om joden te doden O+.
Ben je nou echt zo simpel dat je je door dat soort filmpjes laat benvloeden? Hiero het tegenovergestelde:

En nu?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:55:45 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324306
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ben je nou echt zo simpel dat je je door dat soort filmpjes laat benvloeden? Hiero het tegenovergestelde:

En nu?
Nu? Nu kijk ik even heel eenvoudig op FOK! en wie er voor gaza is.

Nog makkelijker geworden om tegen Gaza te zijn B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:56:34 #204
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211324312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Arafat won de presidentsverkiezingen van '96 na Oslo met 90% van de stemmen, hou toch gewoon eens op
Precies, en omdat het in je straatje past, het vriendelijke verzoek om maar te doen alsof dat het "officiele standpunt" is.

Helaas, ik doe bijna nooit aan verzoekjes.
pi_211324314
quote:

[..]

En nu?
Wordt de indoctrinatie van Palestijnse kinderen daar erger, van of minder erg van, of blijft het gelijk?

Als het antwoord is: "dat blijft gelijk", dan heb je een "whataboutisme" gedaan. ;)
Intolerant voor intolerantie
pi_211324326
quote:
Zo ver ben ik nog niet. :(
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:58:31 #207
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211324333
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nu? Nu kijk ik even heel eenvoudig op FOK! en wie er voor gaza is.

Nog makkelijker geworden om tegen Gaza te zijn B-).
Zo simpel is het inderdaad. Je kunt alleen voor of tegen Isral of Gaza zijn. 8)7
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:00:28 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324347
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zo simpel is het inderdaad. Je kunt alleen voor of tegen Isral of Gaza zijn. 8)7
Nee hoor, het is nog makkelijker, ik ben niet eens pro-israel, ik ben 100% anti-gaza-aanhangers in het westen.

Echt, kijk waar je bijhoort, hamas, Erdohan,Putin, de Ayatollah, moordenaars, rellers, monumentenslopers, Bin laden verheerlijkers en mensen die Winston Churchill een oorlogsmisdadiger noemen.

Echt, wees trots op je medestanders hoor :X.
Get woke, go broke!
pi_211324379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:46 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wat is volgens jou de situatie?
Zoals ik al zei, ik denk dat de waarheid een stuk dichter bij de Isralische versie ligt dan bij die van Hamas. Dat is ook logisch, omdat Hamas een terreurorganisatie is en Isral niet.

Dus, Isral is momenteel zo goed en zo kwaad als het gaat Hamas aan het uitroken. Hun doel lijkt mij zoveel mogelijk Hamasstrijders om zeep te helpen en hun infrastructuur te vernietigen. Ik denk dat het opgegeven sterftecijfer van de Palestijnen (die over het algemeen wel betrouwbaar blijkt te zijn) wel klopt, maar uiteraard in merendeel strijders.

Ik denk dat Isral uiteindelijk net zo lang blijft tot alle tunneluitgangen zijn gevonden en verzegeld, waarmee de Hamasstrijders die zich nog ondergronds bevinden, zijn begraven.

Als jij iets anders gelooft, kun je dan beargumenteren waarom?
pi_211324381
Vrijheid van meningsuiting vinden we belangrijk y'all

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211324393
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:56 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wordt de indoctrinatie van Palestijnse kinderen daar erger, van of minder erg van, of blijft het gelijk?

Als het antwoord is: "dat blijft gelijk", dan heb je een "whataboutisme" gedaan. ;)
Blijft gelijk. Des te dommer om dan wel je mening te laten benvloeden door de ene en niet door de andere. Leer ragebait herkennen en trap er niet in.
pi_211324399
quote:

[..]

En nu?
Ben je inmiddels al teruggekomen van je standpunten dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade, tevens doelbewust corridors zou bestoken en ook Palestijnse medici onder vuur zou nemen?

Elk bloedsprookje dat wordt opgehoest trap je met open ogen in, maar vervolgens wel denken anderen hier te kunnen aanspreken op waar zij zich door zouden laten benvloeden. Het is clownesk. Ik zou eerst eens even in de spiegel kijken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211324408
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Precies, en omdat het in je straatje past, het vriendelijke verzoek om maar te doen alsof dat het "officiele standpunt" is.

Helaas, ik doe bijna nooit aan verzoekjes.
Eerst probeerde je de hamasroute met terugwerkende kracht in 1993 om de Palestijnen als zeeeeer verdeeld te framen over Oslo en nu dat door de mand valt begin je nu opeens dat destijds alle Palestijnen eigenlijk allemaal heul eensgezind waren over het verwerpen van een tweestatenoplossing
pi_211324417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:51 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Forensisch bewijs, beelden en verklaringen van slachtoffers en getuigen worden verzameld over de verkrachtingen tijdens de aanval van 7 oktober.

Misschien kwamen de dames ook terecht in het kruisvuur tussen IDF en de helden van Hamas?
Beetje cynische grap, maar wat ze ook verzamelen, het zal toch weggezet worden als propaganda of leugens en als het al zo is dan is het een "verzetsdaad" volgens de ProPaBubbel.
Het goedpraten is werkelijk van een ziek niveau inderdaad. En als hier van wordt weggekeken, is het dieptepunt wel bereikt qua hypocrisie.
Een weldenkend mens zou het niet eens in zijn hoofd halen om dit te verzwijgen of te bagatelliseren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:06:28 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:03 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ach wat zielig Sara Rachdan, een Hamas-aanhanger, mag niet komen vertellen dat alle Joden dood moeten :'(.
Get woke, go broke!
pi_211324439
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:03 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
He je post weer, vrij recent ook dus je zal er nog wel zijn.
Antwoord hier even op, wil je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.

Doe het.
1947-2016
pi_211324445
twitter
pi_211324457
quote:
Nie wieder ist jetzt.

de 5de colonne de afgelopen 50 jaar binnengehaald, zonder blikken of blozen en kritiek mag niet.
Zie hier de effecten.
1947-2016
pi_211324469
quote:
Het is makkelijk om stoer te doen tegen de doden. Wat laf.
pi_211324487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nie wieder ist jetzt.

de 5de colonne de afgelopen 50 jaar binnengehaald, zonder blikken of blozen.
Zie hier de effecten.
Maar oh wee natuurlijk als je deze misselijke frame toepast om jodenhaat door Palestijnen goed te praten
pi_211324526
Freedom of speech is heilig y'all.

De Isral lobby is op volle toeren en bereikt een tactische overwinning door TikTok te dwingen censuur toe te passen :Y)

"What is happening at TikTok it is creating the biggest anti semitic movement since the Nazis" _O-

Aldus Sacha Baron Cohen :')

twitter
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:18:15 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:17 schreef Slayage het volgende:

De Isral lobby is op volle toeren en bereikt een tactische overwinning door TikTok te dwingen censuur toe te passen :Y)

"What is happening at TikTok it is creating the biggest anti semitic movement since the Nazis" _O-

[ twitter ][ twitter ]
Agossie, Bin Laden verheerlijken mag niet op het Chinese Tiktok, zielug :'(.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:19:23 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211324542
quote:
"Captures pretty perfectly, where this society stands".

Even om te beginnen: mensen die graven van anderen vandaliseren zijn harteloze klootzakken en ik hoop dat deze klootzakken gevonden en flink gestraft worden.

Maar om nu te doen dat de thermometer aangeeft dat "de samenleving nu zover is dat het hiertoe komt" is vrij toondoof. 99% van het geweld, de intimidatie en rassenhaat in de context van dit conflict binnen Duitsland komt vanuit islamitische hoek en niet andersom.
pi_211324553
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ben je inmiddels al teruggekomen van je standpunten dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade, tevens doelbewust corridors zou bestoken en ook Palestijnse medici onder vuur zou nemen?

Elk bloedsprookje dat wordt opgehoest trap je met open ogen in, maar vervolgens wel denken anderen hier te kunnen aanspreken op waar zij zich door zouden laten benvloeden. Het is clownesk. Ik zou eerst eens even in de spiegel kijken.
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:21:34 #225
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211324559
quote:

[ twitter ][ twitter ]
Ja, joehoe! Be like: ik doe mee aan een discussie y'all en zend niet alleen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.

Doe het.
pi_211324564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:12 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Maar oh wee natuurlijk als je deze misselijke frame toepast om jodenhaat door Palestijnen goed te praten
De haat is voornamelijk van n kant afkomstig. 7 oktober waren er alweer genoeg mensen feestend op de straten, er werd zelfs gebak uitgedeeld. Als dat het niveau is moet je ook kunnen incasseren. De realiteit is dat mensen vanuit Islamtische kringen in een grote meerderheid van de gevallen de daders zijn en niet de slachtoffers.

De protesten in het Westen zijn hier ook een bewijs van. Pro-Palestijnse demonstraties zijn verzamelingen van haat, agressie, intimidatie en vandalisme. De pro-Israelisch demonstraties (als die al plaats kunnen vinden) een toonbeeld van beschaving.

En dan mag men nog blij zijn dat er een groep Westerse progressieven zo dom en naef zijn om altijd maar de hand boven het hoofd te houden van de moslims, want anders was er allang eens wat harder ingeroepen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:23:23 #227
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211324572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.
Maar die zeggen dat helemaal niet!
Edit: Al Jazeera natuurlijk wel. Wat jij beweert wordt in elk geval niet zo stellig gezegd door hen.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:23:31 #228
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211324573
Zat er nou wel of geen commandocentrum onder het Al Shifa ziekenhuis? Ik vond het bewijs wat ik gisteren zag wat summier maar weet ook niet goed wat je zou moeten verwachten. Je verwacht in ieder geval geen high tech 'war room' zoals in films e.d. maar een paar AK's met wat munitie is ook maar weinig boeiends in deze context.

Het is ook steeds lastiger om te onderscheiden wat propaganda is en wat niet. Wat geeft of gaf de doorslag bij het vaststellen dat het daadwerkelijk een commandocentrum was?
pi_211324589
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De haat is voornamelijk van n kant afkomstig. 7 oktober waren er alweer genoeg mensen feestend op de straten, er werd zelfs gebak uitgedeeld. Als dat het niveau is moet je ook kunnen incasseren. De realiteit is dat mensen vanuit Islamtische kringen in een grote meerderheid van de gevallen de daders zijn en niet de slachtoffers.
"Ja maar je kan toch niet verwachten dat een groep gewapende vluchtelingen uit Europa zich als een 5e colonne gedraagt en gebieden verovert zonder dat dit vreemdelingenhaat opwekt"

/anti-immigratiemodus

[ Bericht 0% gewijzigd door moby_jones op 17-11-2023 14:34:05 ]
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:27:15 #230
438527 MissButterflyy
pi_211324592
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee hoor, het is nog makkelijker, ik ben niet eens pro-israel, ik ben 100% anti-gaza-aanhangers in het westen.

Echt, kijk waar je bijhoort, hamas, Erdohan,Putin, de Ayatollah, moordenaars, rellers, monumentenslopers, Bin laden verheerlijkers en mensen die Winston Churchill een oorlogsmisdadiger noemen.

Echt, wees trots op je medestanders hoor :X.
Je bent echt gestoord. Meer kan ik er niet van maken. :)
pi_211324596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Al Jazeera ook echt :')_! _O-

Ik het toch maar eens heroverwegen als ik jou was, want in alle gevallen kloppen de claims die je maakte niet.

The Guardian heeft in het artikel waar je mee kwam aanzetten, zelfs selectief iets van het linkse Haaretz geplukt om het idee te kunnen wekken dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade. En jij trapt er meteen met open ogen.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:29:09 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324606
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je bent echt gestoord. Meer kan ik er niet van maken. :)
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veel O+.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:29:59 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211324616
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veel O+.
Ze staat niet aan die kant, waarom roep je dat? :?
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:30:37 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze staat niet aan die kant, waarom roep je dat? :?
Maakt het uit? Ik ben ook niet gestoord, maar daar val je niet over? B-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:30:38 #235
438527 MissButterflyy
pi_211324623
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, ik sta inderdaad aan die kant. :')

Trolololol

Het is een saaie middag he Heatwave voor jou.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:31:06 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324628
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Trolololol

Ja, het is rustig gelukkig :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:35:53 #237
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211324646
quote:

[..]

Trolololol

Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?
pi_211324662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Blijft gelijk. Des te dommer om dan wel je mening te laten benvloeden door de ene en niet door de andere. Leer ragebait herkennen en trap er niet in.
Ik wou er eerder mee zeggen dat iets niet meer, of minder, erg van wordt als anderen het ook hebben gedaan. Sterker nog, het is een zijdelings verwijt.
pi_211324663
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:40:12 #240
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324675
en dan zie je mensen die roepen: free palestine, from the river to the sea, etc..
stelletje gekken, op 7 oktober heb je 'n groepje palestijnen die 1200 israeli afslachten en dan 'free palestine' roepen terwijl 't palestijnen zijn die Israel zijn binnen gevallen.

klinkt echt gek hoor, de daders vrijspreken met 'free palestine' en huilie huilie doen, ik vind dat zwaar gestoord en ziek. hoe kan je nou mensen steunen die zich op 7 oktober beestachtig hebben gedragen en dat ze in palestina feest vieren als ze als beesten tekeer zijn gegaan, die mag je van mij allemaal uit de samenleving verwijderen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211324678
quote:

[ twitter ][ twitter ]
Hij heeft recht van spreken, uiteraard.

Is nice. ^O^
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:41:51 #242
438527 MissButterflyy
pi_211324685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:35 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Isral het nu aanpakt.
Ik weet niet of het op de lange termijn gaat werken of dat er weer nieuwe strijders gaan opstaan. Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:41:52 #243
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211324686
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maakt het uit? Ik ben ook niet gestoord, maar daar val je niet over? B-).
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik altijd tegen mijn bloedjes zei als ik er eentje een compliment gaf over een tekening en de ander zich krijsend ter aarde stortte: "DIE VAN MIJ VIND JE DUS NIET MOOI!?"

"Als ik iets tegen de n zeg, wil dat niets zeggen over de ander."
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:41:58 #244
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324689
gingen ze gebak uitdelen in palestina toen ze hoorden van de massaslachting ? sjongejonge, als dat zo is, bombardeer ze maar allemaal plat daar stelletje gestoorde gekken
pi_211324691
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Al Jazeera ook echt :')_! _O-

Ik het toch maar eens heroverwegen als ik jou was, want in alle gevallen kloppen de claims die je maakte niet.

The Guardian heeft in het artikel waar je mee kwam aanzetten, zelfs selectief iets van het linkse Haaretz geplukt om het idee te kunnen wekken dat het Isralische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade. En jij trapt er meteen met open ogen.
Ah oke, The Guardian en Haaretz, twee internationaal zr gerespecteerde kranten zijn ook al niet goed :')
pi_211324693
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:40 schreef sturmpie het volgende:

op 7 oktober heb je 'n groepje palestijnen die 1200 israeli afslachten en dan 'free palestine' roepen terwijl 't palestijnen zijn die Israel zijn binnen gevallen.

Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Isral en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnen
-Rabia Al-Basri
pi_211324699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:35 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
quote:

[..]

Trolololol

Goede vraag!
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:43:33 #248
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211324701
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:38 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
En dan de vlag verkeerd hangen. _O- Waarschijnlijk weten ze niet eens beter.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:44:05 #249
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324705
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
ze gaan iedere x weer in de fout, 't zijn altijd palestijnen die israel aanvallen en dan is 't aan israel om terug te slaan.
wordt tijd om die regio te zuiveren om duidelijk te maken dat 't echt de laatste keer geweest is.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:44:19 #250
438527 MissButterflyy
pi_211324708
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef sturmpie het volgende:
gingen ze gebak uitdelen in palestina toen ze hoorden van de massaslachting ? sjongejonge, als dat zo is, bombardeer ze maar allemaal plat daar stelletje gestoorde gekken
Ja, 2,2 miljoen gebakjes natuurlijk.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:44:57 #251
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324713
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Isral en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnen
dat is al sinds 1948 aan de hand, en ik vind 't ontzettend kut voor palestijnen als hun huizen plat gebuldozerd zijn maar je moet op den duur de strijdbijl begraven of 't word je dood.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:45:06 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324714
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik altijd tegen mijn bloedjes zei als ik er eentje een compliment gaf over een tekening en de ander zich krijsend ter aarde stortte: "DIE VAN MIJ VIND JE DUS NIET MOOI!?"

"Als ik iets tegen de n zeg, wil dat niets zeggen over de ander."
Da's mooi. Maar als zo'n beetje alle dictators, schurkenstaten en criminelen aan jouw kant staan is dat net een klein tikkeltje anders dan een van je 2 kinderen, maar da's mijn mening :).

Ik ben gewoon klaar met dat gedweep met Gaza. En gezien wie er hier aan die kant staat, alleen op FOK! al, is dat voor mij een legitieme reden.

Ga je doen dan? :).
Get woke, go broke!
pi_211324723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Precies, maar het begon ook niet om Isral maar omdat mohamed met een 'verbeterde' versie van het joodse geloof kwam en vroeg of de joden zich bij hem wilden voegen.
Dat weigerde ze en daarom hebben alle moslims, ook die nooit in het midden-oosten zijn geweest, een teringhekel aan joden.
pi_211324724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ah oke, The Guardian en Haaretz, twee internationaal zr gerespecteerde kranten zijn ook al niet goed :')
Ik stelde dat The Guardian een quote selectief had overgenomen van Haaretz. Dat wil dus zeggen dat men heeft zitten cherry-picken. Dat is iets anders dan beide kranten niet goed zouden zijn. Al hebben ze natuurlijk wel beide een duidelijke bias en zou ik zeker niet alleen op de reputatie van een krant afgaan.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:46:45 #255
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211324736
quote:

[..]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Isral het nu aanpakt.
Ik weet niet of het op de lange termijn gaat werken of dat er weer nieuwe strijders gaan opstaan. Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
Strijders? Terroristen, bedoel je. En uiteraard, deze geweldsspiraal zaait veel haat, aan beide kanten welteverstaan.

Maar ok, fair enough. Een oplossing die voor beide partijen acceptabel is ook niet bepaald eenvoudig meer.
pi_211324741
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Precies, maar het begon ook niet om Isral maar omdat mohamed met een 'verbeterde' versie van het joodse geloof kwam en vroeg of de joden zich bij hem wilden voegen.
Dat weigerde ze en daarom hebben alle moslims, ook die nooit in het midden-oosten zijn geweest, een teringhekel aan joden.
De Palestijnse christenen daarentegen vonden het toppie om uit hun dorpen te worden verdreven
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:48:32 #257
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324745
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, 2,2 miljoen gebakjes natuurlijk.
die zijn echt gek daar, gewoon doorgaan met bombarderen, hopen dat 't israel deze keer lukt om duidelijk te maken dat ze niet nog eens 'n progrom wagen.

ik heb ook verhalen gehoord over israeli die uitwerpselen over de grensmuur gooien, dat is ook ontzettend laag gedrag en dat is ook provocerend en dat maakt duidelijk dat beide zijden zich ontzettend fout kunnen gedragen maar nu na 7 oktober zonder provocatie 'n rel uitlokken dan zul je op de blaren moeten zitten.

ik vind 't echt 'n gevalletje eigen schuld dikke bult.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:50:59 #258
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211324760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Da's mooi. Maar als zo'n beetje alle dictators, schurkenstaten en criminelen aan jouw kant staan is dat net een klein tikkeltje anders dan een van je 2 kinderen, maar da's mijn mening :).

Ik ben gewoon klaar met dat gedweep met Gaza. En gezien wie er hier aan die kant staat, alleen op FOK! al, is dat voor mij een legitieme reden.

Ga je doen dan? :).
Ik ga lekker met mijn kat op schoot chillen. Jij dan?
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:51:37 #259
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324764
zieke gaza shit
hadden ze op 7 oktober niet moeten aanvallen, al gaat dat hele Gaza kapot en dood dan is 't probleem opgelost.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:52:33 #260
438527 MissButterflyy
pi_211324768
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:51 schreef sturmpie het volgende:
zieke gaza shit
hadden ze op 7 oktober niet moeten aanvallen, al gaat dat hele Gaza kapot en dood dan is 't probleem opgelost.
Dat denk ik niet.
pi_211324769
De enige democratie in de regio
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:52:42 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ga lekker met mijn kat op schoot chillen. Jij dan?
Geen idee, vrijmibo als ik zin heb, anders niet :7.

Maar goed, laten we het weer over daadwerkelijke gebeurtenissen hebben en niet waarom ik gewoon meer en meer een teringhekel aan Gaza-aanhangers begin te krijgen door hun walgelijke gedrag in het westen :7.
Get woke, go broke!
pi_211324772
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:38 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik heb de overkoepelende Thales Group ook maar even op de hoogte gesteld, van waar hun Nederlandse vestiging zich mee bezighoudt... :7
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:54:50 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211324783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:51 schreef sturmpie het volgende:
zieke gaza shit
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.

Nogal een domme quote van je, wederom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:58:02 #265
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211324804
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.

Dan waren ze ook allang klaar geweest, de manier waarop Hamas zich ingraaft kost al veel onschuldig leven maar het zou veel meer zijn als Israel daar geen rekening mee zou houden.
pi_211324809
quote:

[..]
Werkijk? Door wie?
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:59:27 #267
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324814
quote:

[..]

ik vind 't gewoon ziek
gaan ze 7 oktober de grens over, heb je wereldwijd dansende moslims, die vinden dat 'n groot feest, en als Israel terug slaat gaat iedereen huilie huilie doen. echt ziek. gewoon plat bombarderen, geen compassie.
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:59:29 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211324815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan waren ze ook allang klaar geweest, de manier waarop Hamas zich ingraaft kost al veel onschuldig leven maar het zou veel meer zijn als Israel daar geen rekening mee zou houden.
Dat denk ik ook wel ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:59:52 #269
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211324820
Als Hamas de slagkracht van Israel zou hebben was iedere Jood in de regio allang vermoord. Ze zouden geen fuck geven om 'de internationale gemeenschap'.
pi_211324837
De meest morele leger van de wereld be like.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211324838
quote:

[..]
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.

Datzelfde gaat nu met Hamas ook gebeuren en om eerlijk te zijn, ik denk dat Hezbollah snel gaat volgen.
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:01:41 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211324840
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:59 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ik vind 't gewoon ziek
gaan ze 7 oktober de grens over, heb je wereldwijd dansende moslims, die vinden dat 'n groot feest, en als Israel terug slaat gaat iedereen huilie huilie doen. echt ziek. gewoon plat bombarderen, geen compassie.
Je bekrompen denkwijze kennen we inmiddels

Misschien kan je nog een keer aangeven dat je het ziek vindt en dat er maar genocide moet worden gepleegd op 2 miljoen mensen om dat te onderstrepen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:02:02 #273
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324841
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:59 schreef Cpt.Crow het volgende:
Als Hamas de slagkracht van Israel zou hebben was iedere Jood in de regio allang vermoord. Ze zouden geen fuck geven om 'de internationale gemeenschap'.
7 oktober is daar 'n voorbeeld van, ze geven er geen fuck om, ze willen gewoon de draak steken, aandacht trekken, 't doel is om 'n internationale pogrom te realiseren maar dat backfired dus nu en dan huilie huilie gaan doen dat werkt niet. van mij mogen ze dat hele gaza plat bombarderen, ze zijn daar allemaal pro-hamas en zo worden ze opgevoed, jammer&helaas, maar je kan niet op je rug gaan liggen na 7 oktober.
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:02:23 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
De meest morele leger van de wereld be like.

[ twitter ]
De leger met die meisje in dat tank in dit oorlog, wollah!
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:02:47 #275
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324848
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bekrompen denkwijze kennen we inmiddels

Misschien kan je nog een keer aangeven dat je het ziek vindt en dat er maar genocide moet worden gepleegd op 2 miljoen mensen om dat te onderstrepen
van mij mogen ze gaza nuken
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:03:24 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211324849
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:02 schreef sturmpie het volgende:

[..]
van mij mogen ze gaza nuken
Ja, dat zei je al
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:04:17 #277
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211324858
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, dat zei je al
ik wil 't graag extra benadrukken dat ze gaza met de grond gelijk mogen maken
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:06:16 #278
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211324868
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.

Datzelfde gaat nu met Hamas ook gebeuren en om eerlijk te zijn, ik denk dat Hezbollah snel gaat volgen.
Maakt ze wel weer gevaarlijker voor aanslagen hier.
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:08:11 #279
438527 MissButterflyy
pi_211324882
quote:

[..]

Dat zou ik maar niet te snel gezegd hebben. In Syri is nog steeds veel onrust en wat daar allemaal gebeurd… geen idee. Irak idem dito.

En hadden de taliban niet weer de macht gegrepen in Afghanistan?
pi_211324884
quote:

[..]

Taliban vergeten?
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:13:18 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324931
Dus wat we ook doen, de extreme islam zal altijd de bovenliggende partij worden in islamitische gebieden.

Ja, dat zeg ik ook al jaren, daarom kappen met de import :').,
Get woke, go broke!
pi_211324987
This is the way
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:20:45 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211324998
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:19 schreef Slayage het volgende:
This is the way [ twitter ]
Dat zal ze leren, avocado's die al betaald zijn niet eten, take that filthy jews! *O*.
Get woke, go broke!
pi_211325008
quote:
Hahaha geweldig!
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:23:30 #285
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211325023
quote:
Die Spanjolen leveren weer eens niet.
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:24:09 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211325030
twitter

Ja, het is gekleurd, maar hell, ik twijfel er gewoon niet meer aan hoor. Ik zie nergens Pallies oproepen doen aan Hamas om eens te kappen (ja, jij kan er vast 1 vinden, knap).
Get woke, go broke!
pi_211325032
Thumbs up voor Slayage, hij post hier altijd wel leuke twitter posts.
pi_211325037
quote:
Dat tweet dumpen van je is sowieso gruwelijk irritant, maar het wordt nog vervelender als je je huiswerk niet doet.

Een tweet met een foto uit 2014.
pi_211325040
quote:
Soms vraag me echt af hoe je aan die mensen komt. Lees je berhaupt hun profiel wel _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:25:46 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211325048
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:24 schreef Kuragari het volgende:

[..]
Dat tweet dumpen van je is sowieso gruwelijk irritant, maar het wordt nog vervelender als je je huiswerk niet doet.

Een tweet met een foto uit 2014.
Ach, die fout maken we allemaal wel eens met alle fake zooi. Maar ik zie gewoon niet wat er zo'n own aan is, het geld staat allang op de rekening in Israel.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:32:06 #291
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211325098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ach, die fout maken we allemaal wel eens met alle fake zooi. Maar ik zie gewoon niet wat er zo'n own aan is, het geld staat allang op de rekening in Israel.
Dus een winkelier die een product niet verkoopt blijft dat gewoon inkopen :?
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:34:26 #292
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211325118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Soms vraag me echt af hoe je aan die mensen komt. Lees je berhaupt hun profiel wel _O-
Ik nu wel, en ik zag maar twee heel sterke punten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211325122
twitter
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:34:47 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211325123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dus een winkelier die een product niet verkoopt blijft dat gewoon inkopen :?
Neuh, maar de meeste mensen die nu een avocado willen kopen gewoon die israelische hoor, niet iedereen is een kleuterachtige activist :P.

En het was ook nog eens oud, en ik kan nu ook naar de AH lopen en zo'n soort foto maken O-).

Gewoon een hele matige actie :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:36:17 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211325134
quote:
Raar, er is helemaal geen indoctrinatie op scholen, op tiktok, helemaal spontaan *O*.

Bin laden, add me on insta!!!!! O+.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:38:02 #296
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211325152
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:58 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Zo ver ben ik nog niet. :(
Met jouw username moet je toch hard zijn, onbreekbaar zelf.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211325161
Knip
-Rabia Al-Basri
pi_211325211
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Raar, er is helemaal geen indoctrinatie op scholen, op tiktok, helemaal spontaan *O*.

Bin laden, add me on insta!!!!! O+.
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou gendoctrineerd is
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:47:41 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211325223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou gendoctrineerd is
Ik wel, de kant die wereldwijd mensen vermoordt, steden afbreekt, oproept tot genocide en waar alle schurkenstaten en dictators achter staan :).

Oh, en slayage B-).
Get woke, go broke!
pi_211325245
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Ik lees niet alle posts, maar ik heb nu al denk ik 10x gelezen dat Pallywood helemaal gedebunkt is, maar nooit de daadwerkelijke debunking en als je er naar vraagt krijg je nooit het geweldige bewijs te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')