dat is al sinds 1948 aan de hand, en ik vind 't ontzettend kut voor palestijnen als hun huizen plat gebuldozerd zijn maar je moet op den duur de strijdbijl begraven of 't word je dood.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Israël en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnen
Da's mooi. Maar als zo'n beetje alle dictators, schurkenstaten en criminelen aan jouw kant staan is dat net een klein tikkeltje anders dan een van je 2 kinderen, maar da's mijn meningquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik altijd tegen mijn bloedjes zei als ik er eentje een compliment gaf over een tekening en de ander zich krijsend ter aarde stortte: "DIE VAN MIJ VIND JE DUS NIET MOOI!?"
"Als ik iets tegen de één zeg, wil dat niets zeggen over de ander."
Precies, maar het begon ook niet om Israël maar omdat mohamed met een 'verbeterde' versie van het joodse geloof kwam en vroeg of de joden zich bij hem wilden voegen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Israël en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnen
Ik stelde dat The Guardian een quote selectief had overgenomen van Haaretz. Dat wil dus zeggen dat men heeft zitten cherry-picken. Dat is iets anders dan beide kranten niet goed zouden zijn. Al hebben ze natuurlijk wel beide een duidelijke bias en zou ik zeker niet alleen op de reputatie van een krant afgaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, The Guardian en Haaretz, twee internationaal zéér gerespecteerde kranten zijn ook al niet goed
Strijders? Terroristen, bedoel je. En uiteraard, deze geweldsspiraal zaait veel haat, aan beide kanten welteverstaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Israël het nu aanpakt.
Ik weet niet of het op de lange termijn gaat werken of dat er weer nieuwe strijders gaan opstaan. Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
De Palestijnse christenen daarentegen vonden het toppie om uit hun dorpen te worden verdrevenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Precies, maar het begon ook niet om Israël maar omdat mohamed met een 'verbeterde' versie van het joodse geloof kwam en vroeg of de joden zich bij hem wilden voegen.
Dat weigerde ze en daarom hebben alle moslims, ook die nooit in het midden-oosten zijn geweest, een teringhekel aan joden.
die zijn echt gek daar, gewoon doorgaan met bombarderen, hopen dat 't israel deze keer lukt om duidelijk te maken dat ze niet nog eens 'n progrom wagen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, 2,2 miljoen gebakjes natuurlijk.
Ik ga lekker met mijn kat op schoot chillen. Jij dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's mooi. Maar als zo'n beetje alle dictators, schurkenstaten en criminelen aan jouw kant staan is dat net een klein tikkeltje anders dan een van je 2 kinderen, maar da's mijn mening.
Ik ben gewoon klaar met dat gedweep met Gaza. En gezien wie er hier aan die kant staat, alleen op FOK! al, is dat voor mij een legitieme reden.
Ga je doen dan?.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:51 schreef sturmpie het volgende:
zieke gaza shit
hadden ze op 7 oktober niet moeten aanvallen, al gaat dat hele Gaza kapot en dood dan is 't probleem opgelost.
Geen idee, vrijmibo als ik zin heb, anders nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga lekker met mijn kat op schoot chillen. Jij dan?
Ik heb de overkoepelende Thales Group ook maar even op de hoogte gesteld, van waar hun Nederlandse vestiging zich mee bezighoudt...quote:
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:51 schreef sturmpie het volgende:
zieke gaza shit
hadden ze op 7 oktober niet moeten aanvallen, al gaat dat hele Gaza kapot en dood dan is 't probleem opgelost.
Dan waren ze ook allang klaar geweest, de manier waarop Hamas zich ingraaft kost al veel onschuldig leven maar het zou veel meer zijn als Israel daar geen rekening mee zou houden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.
Nogal een domme quote van je, wederom.
Werkijk? Door wie?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, op het moment dat Israel over zou gaan tot het vermoorden van 2 miljoen burgers (natuurlijk doen ze dat niet) trekt de hele internationale gemeenschap daar zijn handen vanaf en is Israel binnen een week van de kaart geveegd.
ik vind 't gewoon ziekquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogal een domme quote van je, wederom.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan waren ze ook allang klaar geweest, de manier waarop Hamas zich ingraaft kost al veel onschuldig leven maar het zou veel meer zijn als Israel daar geen rekening mee zou houden.
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Israël het nu aanpakt.
Ik weet niet of het op de lange termijn gaat werken of dat er weer nieuwe strijders gaan opstaan. Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
Je bekrompen denkwijze kennen we inmiddelsquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind 't gewoon ziek
gaan ze 7 oktober de grens over, heb je wereldwijd dansende moslims, die vinden dat 'n groot feest, en als Israel terug slaat gaat iedereen huilie huilie doen. echt ziek. gewoon plat bombarderen, geen compassie.
7 oktober is daar 'n voorbeeld van, ze geven er geen fuck om, ze willen gewoon de draak steken, aandacht trekken, 't doel is om 'n internationale pogrom te realiseren maar dat backfired dus nu en dan huilie huilie gaan doen dat werkt niet. van mij mogen ze dat hele gaza plat bombarderen, ze zijn daar allemaal pro-hamas en zo worden ze opgevoed, jammer&helaas, maar je kan niet op je rug gaan liggen na 7 oktober.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:59 schreef Cpt.Crow het volgende:
Als Hamas de slagkracht van Israel zou hebben was iedere Jood in de regio allang vermoord. Ze zouden geen fuck geven om 'de internationale gemeenschap'.
De leger met die meisje in dat tank in dit oorlog, wollah!quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
De meest morele leger van de wereld be like.
[ twitter ]
van mij mogen ze gaza nukenquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bekrompen denkwijze kennen we inmiddels
Misschien kan je nog een keer aangeven dat je het ziek vindt en dat er maar genocide moet worden gepleegd op 2 miljoen mensen om dat te onderstrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |