De haat is voornamelijk van één kant afkomstig. 7 oktober waren er alweer genoeg mensen feestend op de straten, er werd zelfs gebak uitgedeeld. Als dat het niveau is moet je ook kunnen incasseren. De realiteit is dat mensen vanuit Islamtische kringen in een grote meerderheid van de gevallen de daders zijn en niet de slachtoffers.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:12 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Maar oh wee natuurlijk als je deze misselijke frame toepast om jodenhaat door Palestijnen goed te praten
Maar die zeggen dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.
"Ja maar je kan toch niet verwachten dat een groep gewapende vluchtelingen uit Europa zich als een 5e colonne gedraagt en gebieden verovert zonder dat dit vreemdelingenhaat opwekt"quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De haat is voornamelijk van één kant afkomstig. 7 oktober waren er alweer genoeg mensen feestend op de straten, er werd zelfs gebak uitgedeeld. Als dat het niveau is moet je ook kunnen incasseren. De realiteit is dat mensen vanuit Islamtische kringen in een grote meerderheid van de gevallen de daders zijn en niet de slachtoffers.
Je bent echt gestoord. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nog makkelijker, ik ben niet eens pro-israel, ik ben 100% anti-gaza-aanhangers in het westen.
Echt, kijk waar je bijhoort, hamas, Erdohan,Putin, de Ayatollah, moordenaars, rellers, monumentenslopers, Bin laden verheerlijkers en mensen die Winston Churchill een oorlogsmisdadiger noemen.
Echt, wees trots op je medestanders hoor.
Al Jazeera ook echtquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Reuters, Al Jazeera, Amnesty, Rode Kruis en Artsen Zonder Grenzen het min of meer eens zijn dan geloof ik er wel in ja. Vind ik betrouwbaarder dan willekeurige figuren op X en mensen/websites met conservatieve/republikeinse/orthodoxe inslag.
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veelquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent echt gestoord. Meer kan ik er niet van maken.
Ze staat niet aan die kant, waarom roep je dat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veel.
Maakt het uit? Ik ben ook niet gestoord, maar daar val je niet over?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze staat niet aan die kant, waarom roep je dat?
Ja, ik sta inderdaad aan die kant.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, jouw waardeoordeel, iemand die aan de kant van 6-jarige-kindjes-vingersafknippers staat doet me zo veel.
Ja, het is rustig gelukkigquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ik sta inderdaad aan die kant.![]()
Trolololol
Het is een saaie middag he Heatwave voor jou.
Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Trolololol
Ik wou er eerder mee zeggen dat iets niet meer, of minder, erg van wordt als anderen het ook hebben gedaan. Sterker nog, het is een zijdelings verwijt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijft gelijk. Des te dommer om dan wel je mening te laten beïnvloeden door de ene en niet door de andere. Leer ragebait herkennen en trap er niet in.
Hij heeft recht van spreken, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:17 schreef Slayage het volgende:
Freedom of speech is heilig y'all.
De Israël lobby is op volle toeren en bereikt een tactische overwinning door TikTok te dwingen censuur toe te passen![]()
"What is happening at TikTok it is creating the biggest anti semitic movement since the Nazis"![]()
Aldus Sacha Baron Cohen![]()
[ twitter ][ twitter ]
Voor, maar ik twijfel of het gaat werken op een manier zoals Israël het nu aanpakt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:35 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik altijd tegen mijn bloedjes zei als ik er eentje een compliment gaf over een tekening en de ander zich krijsend ter aarde stortte: "DIE VAN MIJ VIND JE DUS NIET MOOI!?"quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het uit? Ik ben ook niet gestoord, maar daar val je niet over?.
Ah oke, The Guardian en Haaretz, twee internationaal zéér gerespecteerde kranten zijn ook al niet goedquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al Jazeera ook echt_!
Ik het toch maar eens heroverwegen als ik jou was, want in alle gevallen kloppen de claims die je maakte niet.
The Guardian heeft in het artikel waar je mee kwam aanzetten, zelfs selectief iets van het linkse Haaretz geplukt om het idee te kunnen wekken dat het Israëlische leger lukraak de Gazastrook zou bombarderen voor zoveel mogelijk schade. En jij trapt er meteen met open ogen.
Meneer heeft niks meegekregen over het Zionistische project genaamd Israël en denkt dat het conflict op 7 oktober is begonnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:40 schreef sturmpie het volgende:
op 7 oktober heb je 'n groepje palestijnen die 1200 israeli afslachten en dan 'free palestine' roepen terwijl 't palestijnen zijn die Israel zijn binnen gevallen.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:35 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen de volledige vernietiging van Hamas?
Goede vraag!quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Trolololol
ze gaan iedere x weer in de fout, 't zijn altijd palestijnen die israel aanvallen en dan is 't aan israel om terug te slaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat mensen daar ook vooral een toekomst moeten hebben die dan aantrekkelijker is dan Hamas. En ik vind het wat kort door de bocht om dat allemaal aan de gazanen zelf te wijten.
Ja, 2,2 miljoen gebakjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:41 schreef sturmpie het volgende:
gingen ze gebak uitdelen in palestina toen ze hoorden van de massaslachting ? sjongejonge, als dat zo is, bombardeer ze maar allemaal plat daar stelletje gestoorde gekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |