quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Empathie, zo lekker makkelijk virtue signallen zonder ook maar 1 vinger zelf uit te steken.
Deugen, voor de buhne.
Nee, maar dan zal ik dus vast begrijpen dat het prima is als ook alle jonge kinderen door Israël uitgemoord worden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Filmpje al gekeken waar de Palestijn, insider en zoon van co-founder van Hamas uitlegt waarom het nodig is?
Of beter niet met een echte oplossing komen anders dan: 'stoppen met vechten!' Maar wel heerlijk kunnen deugen.
Als noord-gaza clear is, is dat allicht geen verkeerd idee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deel zoveel van een mogelijke deal.
Niet gek, blijf maar lekker deugen in je echo-kamer dan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar dan zal ik dus vast begrijpen dat het prima is als ook alle jonge kinderen door Israël uitgemoord worden?
Want dat zie ik hier wel zo voorbij komen. Het wordt zelfs aangemoedigd. Ziek hoor.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar dan zal ik dus vast begrijpen dat het prima is als ook alle jonge kinderen door Israël uitgemoord worden?
Want dat zie ik hier wel zo voorbij komen. Het wordt zelfs aangemoedigd. Ziek hoor.
Waar bestaat de PLO uit, Fransen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een verdrag tussen israel en een andere factie dan die nu in gaza bezig is?
LOL,quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:33 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Waar bestaat de PLO uit, Fransen?
Altijd geleerd dat je niet moet onderhandelen met terroristen. Maar ongetwijfeld is de druk vanuit de bevolking hoog om wat gijzelaars terug te halen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als noord-gaza clear is, is dat allicht geen verkeerd idee.
Beginnen met de bevolking weer terug laten gaan naar het noorden en dan hamas in het zuiden uitroken kan wel ff wachten.
Maar als er nog ergens pockets van verzet zijn in het noorden, acht ik de kans niet zo groot.
Dat komt wel goed als je ze naar Nederland haalt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
Arme kindjuhs die alleen maar vanaf de wieg worden gedrilled om joden te doden.
Eh, probeer post #170 eens. Of zijn dat er geen 5, en telt het dan niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet gek, blijf maar lekker deugen in je echo-kamer dan.
En laat maar 5 posts zien waarin het prima is dat ALLE jonge kinderen uitgemoord worden. Ben wel benieuwd waar deze posts bestaan. Zijn ze in de kamer met ons op dit moment?
Dat is pas een oorlogsmidaad, honderden terroristen importeren om lekker te deugen op Instaquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als je ze naar Nederland haalt.
Dat maakt in deze geen bal uit. Dood gaan ze toch wel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd geleerd dat je niet moet onderhandelen met terroristen.
Sowieso snap ik die hele links en rechts verdeling niet zo.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Haha, het bevestigd wel weer dat het empatisch vermogen van mensen die behoorlijk extreem rechts zijn erg laag is.![]()
Simpele denkwijze ook. Wel lekker geordend.
Zijn punt is dat het vergelijkbaar is met nazi-Duitsland. In de 2de wereldoorlog zijn ook 2 miljoen Duitse burgers omgekomen door bombardementen. Om een groot kwaad te verwijderen, dat kan helaas niet zonder burgerdoden. En waren alle Duitsers schuldig? Zijn alle Palestijnen schuldig? Het antwoord maakt niet uit. Kwaad verwijderen zonder burgerdoden gaat nooit gebeuren. We konden Hitler of Hirohito ook niet laten zitten vanwege zielige Duitse of Japanse kinderen die ook stierven door bombardementen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, probeer post #170 eens. Of zijn dat er geen 5, en telt het dan niet.
Als jij op de weg rijdt met je auto en ik gooi ineens een kind voor je auto, dan ben jij een kindermoordenaar!quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Het boeit die fakers ook geen ene moer, burgerdoden etc, as we speak worden door moslims duizenden burgers in andere landen afgeslacht, maar daar hebben ze geen problemen mee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sowieso snap ik die hele links en rechts verdeling niet zo.
Vroeger was je meestal links wanneer je pro-Israel was en nu juist rechts
https://gifdb.com/images/(...)3olxzr8uuudj5zkq.gifquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:34 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Oef, dat is een heel heftig beeld...
Ik heb geen medelijden met deze terrorist... maar dat is wat anders dan dit aan moeten zien.
KIJK UIT als je dit gaat kijken, je ziet hier een mens sterven vanuit "first person".
Ik reageer op een claim dat Palestijnen Israël nooit zouden hebben erkend en daarop spring je om te "ja maar-en" over een conflict dat een decennium later plaatsvond, Hamas zat vast in Zuid-Libanon in 1993quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
LOL,
Voor de gelegenheid maar ff net doen alsof in-fighting totaal niet bestaat.
moet je Gaza nu zielig vinden na de slachting op 7 oktober? ze hebben er zelf om gevraagd, 't is te hopen dat ze nu voor eens en voor altijd de terreurcel kunnen uitschakelen, eigen schuldikkebultquote:
De enigen die het goed vonden dat er jonge kinderen uitgemoord werden stonden 7 oktober in de gehele wereld op straat feest te vieren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, mijn "empathie" voor gaza-aanhangers is tot onder het nulpunt gedaald. Overal rellen, overal bedreigingen, vernielingen, moorden en aanslagen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De enigen die het goed vonden dat er jonge kinderen uitgemoord werden stonden 7 oktober in de gehele wereld op straat feest te vieren.
Maar dat werd wel gecounterd door alle moslims die hier empathie kwamen posten. En moslims die meteen de straat opgingen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De enigen die het goed vonden dat er jonge kinderen uitgemoord werden stonden 7 oktober in de gehele wereld op straat feest te vieren.
ga je niks doen dan heb je volgend jaar weer 'n pogrom, 't gaat daar al decennia fout, en nu na 7 oktober heeft Israel 'n serieuze reden om er voor eens en altijd 'n eind aan te maken, dat er burgerslachtoffers vallen is jammer, niet te vergeten dat die meerderheid die minderjarig wel allemaal in aanmerking komen om onderdeel te worden van Hamas als ze dat al niet zijn. daarbij is 't triest en treurig dat er burgerslachtoffers vallen maar in deze situatie waarbij Israel op beestachtige wijze geprovoceerd wordt kan je geen stap terug doen en zul je moeten doorpakken tot je bij de kop van de slang bent en die afkappen oftewel Hamas uitroeien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:52 schreef Qarrad het volgende:
Maar dit laatste stuk...kan echt niet. Dieren hebben een habitat, en al zijn ze pro-Hamas, het zijn nog steeds burgers en mensen.
Niks te ja maar'en.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:43 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik reageer op een claim dat Palestijnen Israël nooit zouden hebben erkend en daarop spring je om te "ja maar-en" over een conflict dat een decennium later plaatsvond, Hamas zat vast in Zuid-Libanon in 1993
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |