ik wil 't graag extra benadrukken dat ze gaza met de grond gelijk mogen makenquote:
Maakt ze wel weer gevaarlijker voor aanslagen hier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.
Datzelfde gaat nu met Hamas ook gebeuren en om eerlijk te zijn, ik denk dat Hezbollah snel gaat volgen.
Dat zou ik maar niet te snel gezegd hebben. In Syrië is nog steeds veel onrust en wat daar allemaal gebeurd… geen idee. Irak idem dito.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
IS, Al Queda en andere haatbaardorganisaties zijn ook vernietigd en een schim van zichzelf.
Datzelfde gaat nu met Hamas ook gebeuren en om eerlijk te zijn, ik denk dat Hezbollah snel gaat volgen.
Taliban vergeten?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat zal ze leren, avocado's die al betaald zijn niet eten, take that filthy jews!quote:
Dat tweet dumpen van je is sowieso gruwelijk irritant, maar het wordt nog vervelender als je je huiswerk niet doet.quote:
Soms vraag me echt af hoe je aan die mensen komt. Lees je überhaupt hun profiel welquote:
Ach, die fout maken we allemaal wel eens met alle fake zooi. Maar ik zie gewoon niet wat er zo'n own aan is, het geld staat allang op de rekening in Israel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:24 schreef Kuragari het volgende:
[..]
Dat tweet dumpen van je is sowieso gruwelijk irritant, maar het wordt nog vervelender als je je huiswerk niet doet.
Een tweet met een foto uit 2014.
Dus een winkelier die een product niet verkoopt blijft dat gewoon inkopenquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die fout maken we allemaal wel eens met alle fake zooi. Maar ik zie gewoon niet wat er zo'n own aan is, het geld staat allang op de rekening in Israel.
Ik nu wel, en ik zag maar twee heel sterke puntenquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag me echt af hoe je aan die mensen komt. Lees je überhaupt hun profiel wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Neuh, maar de meeste mensen die nu een avocado willen kopen gewoon die israelische hoor, niet iedereen is een kleuterachtige activistquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus een winkelier die een product niet verkoopt blijft dat gewoon inkopen
Raar, er is helemaal geen indoctrinatie op scholen, op tiktok, helemaal spontaanquote:
Met jouw username moet je toch hard zijn, onbreekbaar zelf.quote:
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou geïndoctrineerd isquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar, er is helemaal geen indoctrinatie op scholen, op tiktok, helemaal spontaan.
Bin laden, add me on insta!!!!!.
Ik wel, de kant die wereldwijd mensen vermoordt, steden afbreekt, oproept tot genocide en waar alle schurkenstaten en dictators achter staanquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou geïndoctrineerd is
Ik lees niet alle posts, maar ik heb nu al denk ik 10x gelezen dat Pallywood helemaal gedebunkt is, maar nooit de daadwerkelijke debunking en als je er naar vraagt krijg je nooit het geweldige bewijs te zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als ik het aantal debunkte tweets dat hier geplaatst is over "Pallywood" zo bij elkaar optel weet ik niet zo goed meer welke kant er nou geïndoctrineerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |