SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TraunerGod wordt nu 2 weken lang geprepareerd in Rotterdam.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Trauner zijn vaste kniepijntje krijgt speel je met Beelen en Nieuwkoop.
Lijkt mij dus een goed plan
Twee blokken (en een evt toernooi) per jaar. Voor de rest zoeken ze het maar uit.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
Interlands afschaffen?
Dan geen WK/EK/NL meer.
Scheelt je weer moderatorswerk.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
Interlands afschaffen?
Dan geen WK/EK/NL meer.
Maar er is al zo weinig te doen in het warme VBL bad.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Scheelt je weer moderatorswerk.
Ik wil je best wat werk geven hoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar er is al zo weinig te doen in het warme VBL bad.
Ik zou het leuk vinden als je gewoon blijftquote:Op donderdag 16 november 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je best wat werk geven hoor.
Voor mijn gevoel raakt Geert idd bij elke interlandperiode geblesseerd terwijl hij er bij ons altijd bij isquote:Op donderdag 16 november 2023 18:00 schreef Haringkop het volgende:
Zou er nu echt zo anders getraind worden bij oranje dat dit iedere keer blessures veroorzaakt?
Dan zal ik Coco geen werk geven.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je gewoon blijft
Dus hij stelt zich aan?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal ik Coco geen werk geven.
Maar hopelijk heeft Geert gewoon weer wat kleins zoals de laatste twee keer en staat hij er volgende week gewoon weer.
Geert heeft ook gewoon geen zin in die interlands.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel raakt Geert idd bij elke interlandperiode geblesseerd terwijl hij er bij ons altijd bij is
ontopicquote:Op donderdag 16 november 2023 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie.
Ik had meer verwacht van een moderator.
NL wint toch nooit wat. En zeker niet met deze stront spelers.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
Interlands afschaffen?
Dan geen WK/EK/NL meer.
Dit zijn teksten.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NL wint toch nooit wat. En zeker niet met deze stront spelers.
Ali is naast het veld belangrijker dan in het veld.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alireza ook met een kleine blessure naar de kant bij Iran.
Maar daar hoor je niemand over.
Ik durf wel te zeggen.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ali is naast het veld belangrijker dan in het veld.
Bij elk miniscuul pijntje haken spelers al af, mogelijk onder druk van clubs.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:00 schreef Haringkop het volgende:
Zou er nu echt zo anders getraind worden bij oranje dat dit iedere keer blessures veroorzaakt?
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 16 november 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft dit fake-news op fok gebracht?
Oh we zijn al bij types als Teze aan beland.quote:
Akkoordquote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op zijn verklaring.
Objection.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op zijn verklaring.
Maar...quote:Op donderdag 16 november 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco
Ik accepteer deze verklaring. Geen verder optreden nodig.
Misschien moet Dombo ook eens een tijdje geblesseerd raken op vakantie.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je gewoon blijft
Mijn bron was @ZKAquote:Op donderdag 16 november 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco
Ik accepteer deze verklaring. Geen verder optreden nodig.
Wat haalde jij voor je CITO toets?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft dit fake-news op fok gebracht?
Ik vroeg me alleen af waar die over geëmotioneerde domheid vandaan kwamquote:Op donderdag 16 november 2023 19:18 schreef Pistolero het volgende:
Dat moment wanneer je de fucking CITO-toets erbij gaat halen om jezelf wat veren in de reet te steken en anderen belachelijk te maken omdat je je aangevallen voelt. Dit is zó fantastisch goed, echt ongekend. Je hebt een bijzonder talent ZKA
Ik haalde trouwens een keurige 550.
Stuudjequote:Op donderdag 16 november 2023 19:18 schreef Pistolero het volgende:
Dat moment wanneer je de fucking CITO-toets erbij gaat halen om jezelf wat veren in de reet te steken en anderen belachelijk te maken omdat je je aangevallen voelt. Dit is zó fantastisch goed, echt ongekend. Je hebt een bijzonder talent ZKA
Jammer dat je hierover moet liegen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:18 schreef Pistolero het volgende:
Ik schrik hiervanquote:Op donderdag 16 november 2023 23:06 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jammer dat je hierover moet liegen.
Ik zie jou constant dt-fouten maken...
Jouw CITO-score schat ik tussen de 520 en 529.
Het is al een klein wonder te noemen dat ze geen Rensch op hebben geroepenquote:Op donderdag 16 november 2023 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh we zijn al bij types als Teze aan beland.
Ik vind het niet zo erg dat ik het niet kan zien.
De CITO uitslag blijft toch een prestatie waar je je hele leven lang over kunt opscheppenquote:Op donderdag 16 november 2023 23:09 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn score was 542.
Jo-Anne haalde een score van 548.
Wat was ik jaloers.
Speciaal onderwijs godenquote:Op donderdag 16 november 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We deden de CITO-toets niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs godenZEG HALLOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk. Paniekzaaierij altijd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
De blessure valt gelukkig mee als ik het zo lees. Gelukkig maar.
Je kunt al genoeg netten zien...quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:57 schreef bbuddybb het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk schermen ophangen in De Kuip? Of is dat gewoonweg te duur voor het stadion?
Waar wil je die ophangen zonder zitplaatsen te verwijderen dan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:57 schreef bbuddybb het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk schermen ophangen in De Kuip? Of is dat gewoonweg te duur voor het stadion?
Bovenop de dakring zou in theorie kunnen toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar wil je die ophangen zonder zitplaatsen te verwijderen dan.
Ajaxsupporters hadden toch ruimte gemaakt bij de wc's?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar wil je die ophangen zonder zitplaatsen te verwijderen dan.
In de praktijk wat lastiger. En ook dan ga je het zicht ontnemen van supporters bovenaan de tweede ring denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bovenop de dakring zou in theorie kunnen toch?
Er bovenop, dus niet hangend.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
In de praktijk wat lastiger. En ook dan ga je het zicht ontnemen van supporters bovenaan de tweede ring denk ik.
Toen met die Kuyt testimonial hadden ze schermen, maar daarvoor werden gewoon kwart vakken leeggehaald
Sowieso nooit de toegevoegde waarde van begrepen, tv kijken doe je maar lekker thuis
Tegenwoordig heb je prima bereik in de Kuip, installeer je zo’n goalapp op je telefoonquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er bovenop, dus niet hangend.
Bij de Nations League deze zomer hadden ze ook twee vakken voor de helft leeggehaald voor grote schermen. Ik vind het in het stadion alleen jammer als er een goal aan de andere kant is gescoord en ik geen idee heb hoe hij er precies in is gegaan, maar dat is echt een kleinigheid.
Ik nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je prima bereik in de Kuip, installeer je zo’n goalapp op je telefoon
Welke provider heb je? Ik heb eigenlijk altijd prima bereik.quote:Op zondag 19 november 2023 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Schermenwaar komt dat idee ineens vandaan? Opflikkeren met dat soort geneuzel hoor.
[..]
Ik niet
Dat ja. Krakerige speakers genotquote:Op zondag 19 november 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
Laat ze maar beginnen met de audio in het stadion ipv extra beeld
Ooraidsantigenot
Vond het zondag nog wel meevallen. Tegen Marseille was nog wel een tik erger.quote:Op zondag 19 november 2023 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog steeds oorsuizen van DJ Panic tegen Lazio vorig seizoen door die krakerige kutspeakers. Afgelopen zondag stonden ze ook weer teringhard. Echt beroerd.
Ik vergeet nooit meer Elstak na Heracles voor het kampioenschap. Wat een rond zingend tyfus geluid was dat. Heb ik daarna nooit meer zo erg meegemaakt.quote:Op zondag 19 november 2023 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog steeds oorsuizen van DJ Panic tegen Lazio vorig seizoen door die krakerige kutspeakers. Afgelopen zondag stonden ze ook weer teringhard. Echt beroerd.
Odido.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke provider heb je? Ik heb eigenlijk altijd prima bereik.
Niet Candy Crushen tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 19 november 2023 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Odido.
Tijdens de rust en voor de wedstrijd werkt het niet, maar tijdens de wedstrijd als niemand bezig is werkt het wel. Maar ja, dan kijk je de wedstrijd
quote:Op maandag 20 november 2023 10:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor wie nog twijfelt bij de verkiezingen, Timmermans is supporter van AS Roma
quote:Op maandag 20 november 2023 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor onze vriend @:onlogisch geen enkel probleem.
Dit argument heb je als het goed is niet nodig om daar niet op te stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 10:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor wie nog twijfelt bij de verkiezingen, Timmermans is supporter van AS Roma
Oh bah zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Oh ik niet nee, maar om de zwevende kiezer te behoeden van het kwaadquote:Op maandag 20 november 2023 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit argument heb je als het goed is niet nodig om daar niet op te stemmen.
Gemiste kans van Vlad.quote:Op maandag 20 november 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
Timmermans vloog in 2014 mee met de selectie van Feyenoord naar Oekraïne om men een beetje gerust te stellen, een maand na de MH17 ramp. Dat vond ik wel een mooi gebaar.
Timmeraids>Turkse haakneus
Had Arne maar een politieke partij.quote:Op maandag 20 november 2023 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stem doorgaans op de politicus die het meeste lijkt op Arne Slot.
Was dat tegen luhansk?quote:Op maandag 20 november 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
Timmermans vloog in 2014 mee met de selectie van Feyenoord naar Oekraïne om men een beetje gerust te stellen, een maand na de MH17 ramp. Dat vond ik wel een mooi gebaar.
Timmeraids>Turkse haakneus
qua wat?quote:Op maandag 20 november 2023 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stem doorgaans op de politicus die het meeste lijkt op Arne Slot.
Arne is wel pedant maar niet levensmoe.quote:Op maandag 20 november 2023 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
qua wat?
ik denk dat ons aller Arne al vrij snel zijn eigen partij was begonnen als hij niet de juiste stappen kon maken in zijn partij
78 zetels genotquote:Op maandag 20 november 2023 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had Arne maar een politieke partij.
zou hij kunnen regeren met Bosz, Jansen en Oosting?quote:Op maandag 20 november 2023 10:43 schreef alopio het volgende:
[..]
78 zetels genot
Arne lost de problemen in de zorg, woningmarkt, immigratie en inflatie eigenhandig op. Tussendoor zorgt hij voor wereldvrede
Arne wel.quote:Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou hij kunnen regeren met Bosz, Jansen en Oosting?
dat is waarquote:Op maandag 20 november 2023 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne is wel pedant maar niet levensmoe.
Arne kan Israel en Palestina beste vrienden makenquote:Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over politiek hebben in dit topic. Ook alweer allemaal fanaccounts daarover zien posten op twitter en daar word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 20 november 2023 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit argument heb je als het goed is niet nodig om daar niet op te stemmen.
Ik weet niet of de zeer aanvallende intenties van Bosz en de toch wel erg behouden tactiek van Jansen verenigbaar zijn in een progressief aanvallend meerderheidskabinet waar Slot op mikt.quote:Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bilal Başacıkoğluquote:
Hoeveel zou Feyenoord hebben gekregen van de verzekeringquote:Op maandag 20 november 2023 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bilal Başacıkoğlu
Mitchell Te Vrede
Ruben Schaken
Tonny Trindade de Vilhena
Lex Immers
Jordy Clasie
Terence Kongolo
Joris Mathijsen
Sven van Beek
Luke Wilkshire
Erwin Mulder
De vraag is wie je er het meest een plezier mee had gedaan.
Collateral damage niet begrijpenquote:Op maandag 20 november 2023 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bilal Başacıkoğlu
Mitchell Te Vrede
Ruben Schaken
Tonny Trindade de Vilhena
Lex Immers
Jordy Clasie
Terence Kongolo
Joris Mathijsen
Sven van Beek
Luke Wilkshire
Erwin Mulder
De vraag is wie je er het meest een plezier mee had gedaan.
Over politiek praten in het altijd guurrechtse, racistische en seksistische VBL is sowieso een verschrikkelijk slecht idee.quote:Op maandag 20 november 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over politiek hebben in dit topic. Ook alweer allemaal fanaccounts daarover zien posten op twitter en daar word je niet vrolijk van
@:Pistolero
Discussies ontlopen vind ik altijd een beetje jodengedragquote:Op maandag 20 november 2023 11:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Over politiek praten in het altijd guurrechtse, racistische en seksistische VBL is sowieso een verschrikkelijk slecht idee.
Gelukkig hebben we nog het altijd verstandige en linkse WLR als safe-space.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op maandag 20 november 2023 17:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig hebben ze al een voor-principe akkoord met het waterbedrijf om dit te herstellenquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:33 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lekkages zijn terug
@:GurneyIsBestOke
quote:Op maandag 20 november 2023 17:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Dit wist ik helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is idd gegroeid in z’n debatten. @CalandOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wordt wel eens tijd voor een andere muziekstijlquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
Feyenoord – Atlético Madrid begint om 21:00 uur. Al vanaf drie uur voor aanvang zijn supporters van harte welkom om deel te nemen aan het (muzikale) voorprogramma.
19:00 – 19:45 uur DJ Promo
19:45 – 20:30 uur DJ The Viper
[ afbeelding ]
Ben al blij dat ze die sectoren nu gewoon gescheiden houden, met name tegen de jews was het vorig seizoen levensgevaarlijk met de druktequote:Op dinsdag 21 november 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd voor een andere muziekstijl
Een totale migratiestop betekent dat we geen spelers buiten de EU meer kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit wist ik helemaal niet.
Hij is idd gegroeid in z’n debatten. @:caland
Erger dan Feyenoord - AS Roma in 2015 wordt het nooit meer. Denk dat er oprecht meer dan 55.000 man in De Kuip zaten door een fout in het ticketingsysteem, waardoor toen de kaarten eerder in de verkoop gingen dan gepland. Je kan dit op de beelden goed terugzien bij de goal van Manu als je naar vak X kijkt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben al blij dat ze die sectoren nu gewoon gescheiden houden, met name tegen de jews was het vorig seizoen levensgevaarlijk met de drukte
Helemaal mee eens hoor. Maar als ze dat doen dan gaat de harde kern weer roeptoeteren dat de club “van hun is” en het bestuur niet luistert naar de supporters. Die willen namelijk in de regel gewoon hardcore.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd voor een andere muziekstijl
Dat was idd bizar toen, echt opgepropt gezeten op X toen, zeker begin van de wedstrijd was het niet normaalquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:35 schreef ZKA het volgende:
[..]
Erger dan Feyenoord - AS Roma in 2015 wordt het nooit meer. Denk dat er oprecht meer dan 55.000 man in De Kuip zaten door een fout in het ticketingsysteem, waardoor toen de kaarten eerder in de verkoop gingen dan gepland. Je kan dit op de beelden goed terugzien bij de goal van Manu als je naar vak X kijkt.
Ze hebben op elke zijde een andere muziekstijl.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar als ze dat doen dan gaat de harde kern weer roeptoeteren dat de club “van hun is” en het bestuur niet luistert naar de supporters. Die willen namelijk in de regel gewoon hardcore.
Ja dat is wel waar ja. Maar met de gesloten sectoren kan je niet wisselen natuurlijk (wat uiteraard ook heel goed is)quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben op elke zijde een andere muziekstijl.
Geel hardcore, blauw wat meer Nederlandstalig en die derde zijde hiphop. Lijkt me redelijk gebalanceerd.
De badkuipquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:33 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lekkages zijn terug
ZKA is op stooktoer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:33 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lekkages zijn terug
quote:
Op alle fronten voorbij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Doen jullie ook mee met het kapen van polletjes? Fijn dat een toonaangevend medium ons hier van op de hoogte brengt.
Ik zal jou eens doormidden schoppen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:38 schreef Zipportal het volgende:
Depay terug bij Aleti.
DOORMIDDEN SCHOPPEN. Blijven doneren.
Wel wat karige lasers, die hadden ze in de jaren 90 al op de gemiddelde hardcorefeestjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:25 schreef Scrummie het volgende:
Lasershowtjes in de Kuip.
@:Caland is hier vast fan van.
quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een matige act.
Bij overwinteren in de CL staat er een Premier League verdediger op de lijst (loan)quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:44 schreef zoekeenleven het volgende:
@:zka, welke verdediger komt ons in de winter versterken. En is er al een voor-initieel-principe akkoord met de tuinman van deze speler?
Niet mijn content, interesseert me nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Doen jullie ook mee met het kapen van polletjes? Fijn dat een toonaangevend medium ons hier van op de hoogte brengt.
Moet de club maling aan hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar als ze dat doen dan gaat de harde kern weer roeptoeteren dat de club “van hun is” en het bestuur niet luistert naar de supporters. Die willen namelijk in de regel gewoon hardcore.
Erg verstandig dat er geen dure paniekaankoop komt in de winterquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef ZKA het volgende:
[..]
Bij overwinteren in de CL staat er een Premier League verdediger op de lijst (loan)
Eerst moet Timber de rechtsback nog van de transferlijst gehaald worden om ruimte te maken voor Nino.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg verstandig dat er geen dure paniekaankoop komt in de winter
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst moet Timber de rechtsback nog van de transferlijst gehaald worden om ruimte te maken voor Nino.
Zoals gebruikelijk: er zal wel een kern van waarheid in zitten, maar goed, dat dit een optie was had iedereen wel kunnen invullen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan zien hoe goed de bronnen van @:ZKA dit keer zijn
quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal jou eens doormidden schoppen.
Aansteller.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:50 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik kom net thuis en het beangstigende gevoel dat we gaan verliezen van Excelsior maakt zich opeens meester van mijn persoon.
Ik hoor het al, virgil van dijk komt er aanquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef ZKA het volgende:
[..]
Bij overwinteren in de CL staat er een Premier League verdediger op de lijst (loan)
Hopelijk neemt hij dat mee naar ons.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer kopt dus wel raak in het Nederlands Elftal.
StengsGod met een hattrick, Wieffer 1 goal en Hartman een assist, die keren dus met een uitstekend gevoel terug bij Feyenoordquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:53 schreef Caland het volgende:
Stengs, Wieffer én Hartman in de basis tegen de slagers van Gibraltar![]()
Dit vind ik niet leuk
Toch port of Rotterdam?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef ZKA het volgende:
Heb later deze week een heel vet (tevens mooi) nieuwtje
/Carequote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef ZKA het volgende:
Nog nieuwere toiletten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef ZKA het volgende:
Nieuwe waterleidingen in de Kuip?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:40 schreef ZKA het volgende:
Deed ie hiervoor ook al, die panenka was een hinderlijke onderbreking van z'n uitstekende track recordquote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Santi heeft geleerd van zijn panenka en ramt de penalties er nu maar gewoon vol in.
Ik vind dit eigenlijk maar een kutpenalty. Raakt hij hem 10 keer zo mist hij er minimaal 3 of 4.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Santi heeft geleerd van zijn panenka en ramt de penalties er nu maar gewoon vol in.
Als ie hem 10x zo raakt gaat ie 10x onderkant lat erinquote:Op woensdag 22 november 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk maar een kutpenalty. Raakt hij hem 10 keer zo mist hij er minimaal 3 of 4.
Dat deed Berghuis ook na die gemiste panenka.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Maar bij Berghuis zat niemand in zijn hoofd.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat deed Berghuis ook na die gemiste panenka.
Ik heb anders het idee dat onze steven best wat stemmetjes in zijn hoofd heeft hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar bij Berghuis zat niemand in zijn hoofd.
Als ik iemand zomaar hoor schreeuwen dat hij geen stemmen in zijn hoofd heeft, ga ik juist vermoeden dat diegene stemmen in zijn hoofd heeftquote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat onze steven best wat stemmetjes in zijn hoofd heeft hoor
Die eerste tegen Lazio vorig jaar was ook keihard, een van de weinige penalties die mij keihard 'Zo dan!' liet roepen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Dat is juist fijn, aangezien AZ en PSV ook Europees spelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie verzint dat schema joh eerst na cl moesten we tegen fc twente vervolgens tegen az en nu tegen psv.
Altijd al z’n droomclub geweest, contract tot z’n 40e, direct door naar varkenoord. Ben benieuwd hoe hij denkt over dickpics.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:18 schreef aTypisch het volgende:
hancko volgend jaar aanvoerder als hij verlengt
heeft ook ambities om coach te worden
In principe is die al de aanvoerder, zo gedraagt hij zich in het veld.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:18 schreef aTypisch het volgende:
hancko volgend jaar aanvoerder als hij verlengt
heeft ook ambities om coach te worden
Was voorgaande jaren ook het geval. Vorig jaar waren er al gevallen dat je na een Europese wedstrijd tegen PSV, AZ, Twente of Ajax moest. Dat jaar ervoor moest je zelfs 2x tegen PSV na een Europese wedstrijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie verzint dat schema joh eerst na cl moesten we tegen fc twente vervolgens tegen az en nu tegen psv.
Dat doen ze expres volgens mij. Die Europese ploegen tegen elkaar.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Was voorgaande jaren ook het geval. Vorig jaar waren er al gevallen dat je na een Europese wedstrijd tegen PSV, AZ, Twente of Ajax moest. Dat jaar ervoor moest je zelfs 2x tegen PSV na een Europese wedstrijd.
Eindelijk. De verkiezingen samen laten vallen met de interlandbreak was een heel slecht idee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:42 schreef Caland het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens het evangelie van Arend?
Wat was het heerlijk geweest om tussen alle oneliners een zinnig verhaal van Arne te horen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eindelijk. De verkiezingen samen laten vallen met de interlandbreak was een heel slecht idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ook mee eens. RKC had 1-6 moeten worden. Lazio is totaal tegen de verhoudingen in verloren. AZ was oersaai, maar een prima overwinning waarin niks weg werd gegeven. Uit bij Twente was wel slecht.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:53 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Arend het niet zo terecht vond dat men sprak over een vormcrisis
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arne maakt zojuist de politieke voorkeur van zichzelf en de spelers uit de selectie bekend:De enige juiste keuze mijn inziens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een beetje de pech dat Stengs het goed doet op 10.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr ontwikkelt zich volgens Arne ook genoeg.
Tijd voor meer Ondrej.
Wat tof.quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:01 schreef Divje het volgende:
Zou Mascha zijn tollie ook hebben gezien?
Verder wel een gave video hoor
"je kan niet constant wegkomen met praatjes omdat je op je hoofd gestuiterd wordt"
Zoals ik?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht en hoop nog wel op enkele users in dit topic.
Ik las dat Stengs een beetje ziekjes was omdat hij wat verkeerds had gegeten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we vandaag eindelijk eens hopen op een beetje Lingr.
Ik heb zometeen een dinergast van het andere geslacht, maar ik kijk de eerste helft meequote:
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zometeen een dinergast van het andere geslacht, maar ik kijk de eerste helft mee
En dat op rechtsquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao begint heel scherp zeg, goed om te zien!
Hij is dan ook het beste op rechtsquote:
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zometeen een dinergast van het andere geslacht, maar ik kijk de eerste helft mee
Nee niet zoquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wordt wel weer tijd voor een doelpunt
Ff snel nog op reis dan, ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over negen maanden een kindje genaamd Santiago
We nemen je dit niet kwalijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel in, pak drinken en kom terug met 1-1.
Sorryquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We nemen je dit niet kwalijk.
Doe het alleen niet nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |