Sommige mensen kunnen zichzelf vermakenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, ook of er wat te beleven is qua cultuur bijvoorbeeld. En dat is er in Emmeloord ook al niet.
Nou je wordt in ieder geval meteen verdacht gemaakt van meelallen met moslim-extremisten wanneer je dat doet.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar zijn we weer, de Hexagon-methode.
Komt direct ook weer een tirade over dat men van alles wil verbieden?
Nou, ze hebben wel een cultuurbedrijf met 5 verschillende onderdelen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, ook of er wat te beleven is qua cultuur bijvoorbeeld. En dat is er in Emmeloord ook al niet.
Tja, het zijn wel typische bijeenkomsten, niet?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou je wordt in ieder geval meteen verdacht gemaakt van meelallen met moslim-extremisten wanneer je dat doet.
Emmeloord is toch vernoemd naar een verlaten plaatsje op het verdronken Schokland? Dat is een stukje cultuurbelevenisquote:Op woensdag 15 november 2023 18:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vrij eenzame gedachte.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zichzelf vermaken
Inderdaad en dat gaat terug tot midden 17e eeuw.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Emmeloord is toch vernoemd naar een verlaten plaatsje op het verdronken Schokland? Dat is een stukje cultuurbelevenis
Als je eigen geluk al afhangt van het 'centrum van de stad' dan ben je denk ik inderdaad al heel snel erg eenzaam.quote:
Er komen vast figuren met een dubbele agenda op af.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, het zijn wel typische bijeenkomsten, niet?
Het gaat ook om of het ergens bruisend is en er verbindende dingen zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je eigen geluk al afhangt van het 'centrum van de stad' dan ben je denk ik inderdaad al heel snel erg eenzaam.
Hersendood geslagen vrouwen in Iran? Nul.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er komen vast figuren met een dubbele agenda op af.
Maar dan nog is opkomen voor mensen in Gaza-stad niks verkeerds.
Ik heb het nergens over dorpen. Ik heb het over provinciesteden als Emmeloord die niet aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, Hex...
Dat pretenderen dat mensen in dorpen en 'weinig bruisende' steden allemaal erg zielige mensen zijn die niet ten volste leven, is precies een van de redenen waarom men zo'n intense hekel heeft aan dat D66-gebral van je.
Veenhuizen lag op de plek van het huidige Emmeloord dacht ik. Schokland lag zuidelijker.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Emmeloord is toch vernoemd naar een verlaten plaatsje op het verdronken Schokland? Dat is een stukje cultuurbelevenis
Maar Nederland staat vol met provinciesteden. Allemaal mensen die in treurnis leven, niet?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over dorpen. Ik heb het over provinciesteden als Emmeloord die niet aantrekkelijk zijn.
Jij staat ook niet op straat voor dat andere onrecht.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hersendood geslagen vrouwen in Iran? Nul.
1.7 miljoen Afghanen gedeporteerd uit Pakistan? Nul.
Oorlog in Jemen? Nul.
Gelazer in West-Sahara? Nul.
Palestina? Hoppa, de straten staan vol.
Vraag je je nooit af waarom die keuze voor 'STEUN EN SUPPORT' zo selectief is?
Beantwoord de vraag eens.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij staat ook niet op straat voor dat andere onrecht.
Nee, want er zijn ook aantrekkelijke provinciesteden.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar Nederland staat vol met provinciesteden. Allemaal mensen die in treurnis leven, niet?
Ach zo... waar kan ik die graadmeter vinden??quote:Op woensdag 15 november 2023 19:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, want er zijn ook aantrekkelijke provinciesteden.
binnenkort als het aan de Emmeloordse scholieren ligt weer visgrond van Urkquote:Op woensdag 15 november 2023 19:12 schreef nostra het volgende:
Emmeloord, mijn geboorteplaats. Om niet dood gevonden te worden inderdaad.
Die andere vormen van onrecht hebben blijkbaar niet zo'n goede PR want ze krijgen minder aandacht in media en politiek,quote:Op woensdag 15 november 2023 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag eens.
Verder weet je niet wat ik wel of niet doe.
Neen.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die andere vormen van onrecht hebben blijkbaar niet zo'n goede PR want ze krijgen minder aandacht in media en politiek,
De atlas van gemeenten. Al gaat die maar tot nummer 50 qua grootte.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach zo... waar kan ik die graadmeter vinden??
En die "progressieven" dan?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neen.
Die andere vormen, daar kunnen de fundi's geen externe boeman voor aanwijzen. Nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |