In dat soort gevallen werken wij vanuit huis. Ik zou overigens niet afspreken met een zwangere vrouw als ik niet fit zou zijn of als mijn kind zoveel koorts had (ik hoop wel dat 41 een voorbeeld isquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:24 schreef Myraela het volgende:
Thuisgebleven want verkouden.
Dat blijft toch een beetje tegen mijn pre-corona natuur ingaan.Maar aan de andere kant had ik het ook erg fijn gevonden als ik vorige week niet met twee mensen had afgesproken die beide bij aankomst zeiden 'Ik klink wel voor geen meter' of 'M'n kind had gisteren 41 graden koorts'.
Hier deels een mooie blauwe lucht, helaas zonder de mooie (zomer)zonquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:56 schreef Karzai het volgende:
plaatje klopt niet![]()
Vanochtend is er af en toe zon en zijn er met name in het noorden en oosten buien. De wind komt uit west tot zuidwest en is boven land matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard, windkracht 6-7. In het Waddengebied is de wind mogelijk eerst nog stormachtig, windkracht 8. Bovendien zijn er in het noordwesten en noorden eerst nog zware windstoten mogelijk van 75-90 km/u. In de loop van de ochtend neemt de wind af en verdwijnen de zware windstoten.
Vanmiddag is de zon maar af en toe te zien en komen er steeds meer buien voor, mogelijk met onweer en hagel. De wind waait uit het zuidwesten en is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer overwegend krachtig, windkracht 6. De middagtemperatuur is ongeveer 13°C.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:29 schreef Tuindier het volgende:
Weet je ook wat voor IETS ANDERS je wilt?
Ik ging gisteren voor het eerst in 1,5 week weer naar de sportschool. Dat voel ik nu wel.
Ik heb een bucketlist-ding waarvoor het nog langer moet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:04 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg het lange haar er weer af te doen, in een poging om dan wel een goed passende systeemhelm te kunnen vinden.
Ik ga ook naar de bieb, de tweedehandswinkel, de action, de opticien en iemand z'n 135123 planten water geven.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga ook naar de bieb, de tweedehandswinkel, de action, de opticien en iemand z'n 135123 planten water geven.
Oh ja nee, dan is het tijd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga naar supermarkt 2 dorpen verderop. Omdat de kappert daar ook zit en 'onze' eigen supermarkt verbouwd wordt.
Want die is alweer 5 jaar geleden gloedjenieuw opgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook gedaan als dat konquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Gisteren half uur voor einde diensttijd...
Begrijpelijk. Sterkte voor jullie allebeiquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Gisteren half uur voor einde diensttijd, mijn beroep 'misbruikt' voor g.
Groot gelijk. Sterkte.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Gisteren half uur voor einde diensttijd, mijn beroep 'misbruikt' voor g.
Quote maar niet
Sterkte voor jullie beiden, dit soort extra gedoe wil je niet...quote:
Ach jeetje, wat rot.quote:
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Tweede gesprek gehad voor de PhD-plek waar ik afgelopen donderdag het eerste gesprek van had. Donderdag hadden ze vier mensen, vandaag had hij er drie zei hij. Dus er is er iig al eentje afgevallen en dat ben ik niet
Gesprek ging denk ik redelijk. Ik heb geen super domme dingen gezegd voorzover ik weet. Maar ik was niet op m'n best en er waren ook vragen waar ik niet echt een antwoord op wist helaas.
Morgen hoor ik als het goed is al of ik door ben. Ze weten niet of er nóg een ronde komt. Pffff spannend
Metquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe gewoon alsof het plaatje wel klopt en hou de gordijnen dicht.
dankje!quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn duimen draaien voor je @:Tele6!
Heb je zelf een voorkeur voor een van de plekken waarvoor je nu aan het solliciteren bent?
Ik had ook zulke collega's vorige week. Al 2 dagen thuis.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:24 schreef Myraela het volgende:
Thuisgebleven want verkouden.
Dat blijft toch een beetje tegen mijn pre-corona natuur ingaan.Maar aan de andere kant had ik het ook erg fijn gevonden als ik vorige week niet met twee mensen had afgesproken die beide bij aankomst zeiden 'Ik klink wel voor geen meter' of 'M'n kind had gisteren 41 graden koorts'.
Neem mijn kapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:40 schreef Yinny het volgende:
Heel veel sterkte weer voor jou @:blues en G.! Dikke knuffel
Ik ga duimen voor je @:tele6 Jij verdient een baan waar je op je plek zit en zij jou waarderen
Vanochtend ruim een half uur aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken met huisarts, nodig voor verwijsbrief voor psycholoog
De bedrijfsarts was er niet vandaag (wel ruim op tijd opgebeld dat de afspraak verviel), hij is ziek.Ach, wat droef ook weer. Het is geen gemakkelijke tijd voor jou hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaa mijn kind wilde niet, dus ik heb er 2quote:
Dat zijn toch de echte hoogtepunten van moederschap, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Vanyel het volgende:
Jaaa mijn kind wilde niet, dus ik heb er 2
Wel straks bij het avondeten je bord leegeten anders geef je daar niet het goede voorbeeld, snoeperdquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaa mijn kind wilde niet, dus ik heb er 2
Dit zijn jouw zorgen en die mogen er toch ook zijn? Ik snap wel dat je kattenvoer op tijd er moet zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:57 schreef Sarabi het volgende:
@:Yinny![]()
En dan kom ik met mijn dom geklaag![]()
3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
Ik had eigenlijk niet genoeg tijd en het was tering druk dus na passen van 1 (te klein) jurkje, ging ik weg.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:lonaa, was de kringloop succes?
Het was 16.45 toen hij belde naar de h.a.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me trouwens (gelukkig) niks voorstellen bij er niet doorkomen bij de huisarts. Heb ik bij de mijne nog nooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:05 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dit zijn jouw zorgen en die mogen er toch ook zijn? Ik snap wel dat je kattenvoer op tijd er moet zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:05 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dit zijn jouw zorgen en die mogen er toch ook zijn? Ik snap wel dat je kattenvoer op tijd er moet zijn.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is al maanden een dun lijntje tussen dat het goed gaat of helemaal fout en dat zorgt natuurlijk voor stress. En ik ben bang dat dit straks het laatste duwtje de verkeerde kant op is
Duimen dat ze morgen (en anders overmorgen) bellen...
Ik wil vragen stellen maar toch ook niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had dus een fantastische dag. Tot ik de aflevering van de Keuringsdienst over paardenbloed ging kijken
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had dus een fantastische dag. Tot ik de aflevering van de Keuringsdienst over paardenbloed ging kijken
Ik vind de bock ook lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef Karzai het volgende:
oei dat kerstbier is eigenlijk een flinke ale
Ik had dit best graag niet willen zien.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil vragen stellen maar toch ook niet.
SPOILER: samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het systeem werkt zoals het is ontworpen
SUPERSPREADquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:12 schreef Tele6 het volgende:
Collega appt met positieve zelftest.... oh oh...
Of de kok had de kerona.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:15 schreef Tele6 het volgende:
We hadden wel afgelopen vrijdagavond dat feestje met buffetje met 70 man.......
Er hoeft maar 1 iemand over dat buffet heen geniesd te hebben......
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:12 schreef Tele6 het volgende:
2 december. Dan is Tele weer even immuunquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer was dat etentje in Arnhem ook al weer?
Dat zijn vaak ook overleggen die 2 keer zo lang duren dan ze zouden moeten zijn, aangezien dat soort figuren gek zijn op zichzelf herhalen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennen jullie ze? Die veurzitters die zichzelf erg graag horen praten?
Ik had er vandaag twee![]()
In twee overleggen![]()
Zijn niet mijn veurzitters dus ik mocht ook genoeg zeggen. Maar ieder had een bestuurslid meegenomen die er vooral ter decoratie bij zat
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:43 schreef Candaasje het volgende:
Verder niet echt meegelezen. Beetje slopende dagen achter de rug.Pas goed op jezelf en allen die je lief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Was idd naarquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja! Die!quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn vaak ook overleggen die 2 keer zo lang duren dan ze zouden moeten zijn, aangezien dat soort figuren gek zijn op zichzelf herhalen.
Vandaag had ik eerst per mail en later telefonisch contact met iemand die op hoge poten verhaal kwam halen, want hij had van een leverancier, waar wij de contactpersonen voor zijn, een verkeerde offerte ontvangen. Of we dat even wilde rechtzetten.
Zijn aanvraag er bij gepakt en de offerte was exact datgene wat hij gevraagd had.
Schriftelijk gereageerd op zijn klacht per mail, klaar. Dacht ik…
Belt 'ie 's middags weer op. Of ik zijn bericht had gelezen.
Ja, ik had er zelfs al op gereageerd. Hij had z'n mail nog niet gelezen, gaf 'ie aan.
Waarom bel je dan zonder eerst te kijken, denk én zeg ik dan.
Ja, ja, druk, druk, druk.
Reageert hij later op mijn mail dat hij de offerte niet goed gelezen had en daardoor niet begrepen had. Wel verpakt in een k*tsmoes, toegeven wilde hij niet zo maar.
Dat soort types…
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:43 schreef Candaasje het volgende:
Verder niet echt meegelezen. Beetje slopende dagen achter de rug.Pittig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hoofdcontactpersoon zijn een rol die je wil en aankunt? Want dat die haast ongemerkt bij jou terecht komt wil niet zeggen dat je dat moet blijven doen als je er zelf teveel last van krijgt.
Fijn dat je donderdag een bijkomdagje hebt!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pittig!
Is hoofdcontactpersoon zijn een rol die je wil en aankunt? Want dat die haast ongemerkt bij jou terecht komt wil niet zeggen dat je dat moet blijven doen als je er zelf teveel last van krijgt.
Fijn dat je donderdag een bijkomdagje hebt!
Ja prima. Vind ik weinig boeiend maar ik wil er best op letten hoor. Zoogdier is zoogdier wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:10 schreef sigme het volgende:
Tenzij je vindt je bijvoorbeeld Myraela wel gewoon drachtig kan noemen, zou ik varkens en paarden toch maar wel zo betitelen.
Dat is ook leed. Niezen is ook echt verschrikkelijk danquote:Op woensdag 15 november 2023 05:36 schreef MadMaster het volgende:
Vergeleken met al het leed dat ik hier soms lees is het helemaal niks, maar ik heb vannacht niet of nauwelijks geslapen wegens (opnieuw) een verrekte spier in mijn nek.
Daarom maar om 4.30 uur het bed verlaten na een niespartij, die niet bijdroeg aan de status van die nekspier. Paracetamol naar binnen en een soort van wakker worden/blijven nu.
Voel me nu net een poppetje van de Thunderbirds, die konden hun nek ook nooit draaien…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien komt de foto nog, maar anders: fotoquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Er is toch zo'n 7 cm af. Maar het is weer mooi en zacht en alles.
Wil ik dit weten??quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij ons in de familie noemen we het wel zwanger, maar als iemand bevallen is, zeggen we wel dat iemand gebigd heeftquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:10 schreef sigme het volgende:
Tenzij je vindt je bijvoorbeeld Myraela wel gewoon drachtig kan noemen, zou ik varkens en paarden toch maar wel zo betitelen.
Ik zie steeds vaker ook volwassenen met twee compleet verschillende sokken. Dus je bent gewoon hip als je dat doet!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:37 schreef Barreltje het volgende:
Hier ga ik een paar uurtjes in een cafeetje werken geloof ik.. weet nog niet of ik het wat vind.. mn partner stelde het voor,dus we gaan het zien..
Verder moet mn slaapkamer eens goed opgeruimd worden en de was gedaan worden, want ik heb geloof ik geen sokken meer.. wellicht dat ik nog een paar kan maken van de sokken in de " weesjes-mand"
Thai massage of eten?quote:Op woensdag 15 november 2023 08:52 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, sterkte aan de ziekenboeg en allen die het nodig hebben.
ik ben vandaag vrij, eerst even boodschappen doen
daarna naar de thai
vanmiddag een beetje lummelen
vanavond eet ik bij mijn moeder en gaan we samen naar het voetballen, ajax-psg
mweh, ik ben benieuwd of ik niet helemaal debiel ga worden van de prikkels om me heen..quote:Op woensdag 15 november 2023 09:42 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje klinkt gezellig in een cafeetje werken. Zou het helpen bij de taal leren?
Twee cappuccino alstublieft.
* strooit virtuele knuffels in het rond
Vermoeide foto van gisterenmiddag tijdens water geven van 23401823 planten:quote:Op woensdag 15 november 2023 08:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien komt de foto nog, maar anders: foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 15 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vermoeide foto van gisterenmiddag tijdens water geven van 23401823 planten:Als je haar maar goed zit 👍🏼 Kleur en coupe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dorst het niet te vragen ten tijde van het verhuizen: je hebt de planten meeverhuisd?![]()
Ik moet er wel weer henna insmeren, staat vandaag op program #uitgroeiquote:Op woensdag 15 november 2023 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit 👍🏼 Kleur en coupe!
Dorst het niet te vragen ten tijde van het verhuizen: je hebt de planten meeverhuisd?
Een minuut gratis winkelen lijkt me horror en genant. Ik zou serieus een paar lekkere dingen in mijn karretje leggen en niet als een bezetene lopen schuiven oid. Geef me dan gewoon een leuke doos met gratis boodschappen. Een minuut gratis lekker hebberig en achterlijk overkomenquote:Op woensdag 15 november 2023 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte aan iedereen die het kan gebruiken. Pittige tijden voor veel slow chatters hier
Ik ben vanmorgen samen met de rest van de debielen wezen dringen bij de heropening van de supermarkt.
Geen gratis minuut winkelen gewonnen, wel een slagroomtaartje gekregen. Worden de collega’s morgen vast blij van als ik dat meeneem.
Daarna even gewerkt, toen sporten. Dadelijk eten en door naar kantoor voor meer werk plus training.
En dan door naar de verjaardag van een nichtje.
Hele week is/blijft zo overdag en in de avond bezet, zal blij zijn als het vrijdagmiddag is: weekend!
Ik vond het wel lollig. En als je je schaamt om je wagen vol te laden: er werden twee medewerksters bijgeleverd die meehielpen het wagentje vol te gooien met willekeurige produktenquote:Op woensdag 15 november 2023 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een minuut gratis winkelen lijkt me horror en genant. Ik zou serieus een paar lekkere dingen in mijn karretje leggen en niet als een bezetene lopen schuiven oid. Geef me dan gewoon een leuke doos met gratis boodschappen. Een minuut gratis lekker hebberig en achterlijk overkomen![]()
Slagroomtaartje is ook leuk
quote:Op woensdag 15 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Vermoeide foto van gisterenmiddag tijdens water geven van 23401823 planten:Leuk je haar! En verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoeide blik zie ik niet!
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
Ik ben thuis. Heb een time-out genomen van werk iom mn TL en coll.
In ieder geval t/m deze week.Bijzonder naar allemaal, ook dat Fok wat moeite heeft met een spoiler in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag wel een vrij smal koppie. De wallen waren redelijk verborgen door het licht.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk je haar! En verder
Vermoeide blik zie ik niet!
In ieder geval t/m deze week.Goed besluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte daar voor jullie!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De kleuren zoals op de foto overkomen vind ik mooi. Niet egaal, beetje ‘gevlamd’.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet er wel weer henna insmeren, staat vandaag op program #uitgroei
Heb alle dooie planten weggegooid en er 2 meegenomen!
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
De kleuren zoals op de foto overkomen vind ik mooi. Niet egaal, beetje ‘gevlamd’.Henna kleurt altijd natuurlijk omdat het de scharkeringen van je eigen haarkleur verft omdat natuurproduct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal vanmiddag wel foto posten als ik eindelijk m'n haar geverfd heb.
Sterkheidsbaas van alles.
Ja.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:42 schreef AnneX het volgende:
Zijn er mensen met een lege achterbak? Gewoon een reserve boodschappentas of zo. Meer niet.
In ieder geval t/m deze week.Heel verstandig om even een stapje terug te nemen. Dat wat je geleerd hebt tijdens je burnout komt nu toch maar mooi van pas. Eerst aan jezelf (en golfer) denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Jeetje Bluesquote:Op woensdag 15 november 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
In ieder geval t/m deze week.
Dat blijft ook allemaal niet in de auto liggen hoor.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼
Over een paar maanden niet meer. Luiertas, kampeerbedje, kinderwagen etc. 😉
Mijn voorraad ijsthee staat er vaak. Anders is het op door pubers. Nu ligt er een tent in, want die had ik meegenomen naar huis vanaf mr. T. Die moet er nog uit. Ooitquote:Op woensdag 15 november 2023 12:42 schreef AnneX het volgende:
Tussen de buien door de achterbak van de auto leeggehaald.
Sjonge, wat een spullen lagen er. Veel te lang. Oa. 3 paraplu’s
De terrasstoelen en kampeertafel, die er jaren bovenop lagen, waren al weggehaald.
Zijn er mensen met een lege achterbak? Gewoon een reserve boodschappentas of zo. Meer niet.
Yep, wij hebben standaard de befaamde ikea kinderstoel en een buggy in de kofferbak liggenquote:Op woensdag 15 november 2023 12:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼
Over een paar maanden niet meer. Luiertas, kampeerbedje, kinderwagen etc. 😉
Ja hoor, tas en een paraplu. Ik heb bij de achterbank wel een tasje liggen met reservekleding, omslagdoek, muts en spuugzat voor de baby. En een keukenrol en een plastic tasje voor kots.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:42 schreef AnneX het volgende:
De terrasstoelen en kampeertafel, die er jaren bovenop lagen, waren al weggehaald.
Nu al? Je moet nog 18 jaar.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja hoor, tas en een paraplu. Ik heb bij de achterbank wel een tasje liggen met reservekleding, omslagdoek, muts en spuugzat voor de baby. En een keukenrol en een plastic tasje voor kots.
Damn jij krijgt ze ook wel voor je kiezen zeg...quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:40 schreef Yinny het volgende:
Vanochtend ruim een half uur aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken met huisarts, nodig voor verwijsbrief voor psycholoog
De bedrijfsarts was er niet vandaag (wel ruim op tijd opgebeld dat de afspraak verviel), hij is ziek.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:10 schreef sigme het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:12 schreef Tele6 het volgende:
quote:
Koffie kan enorm wisselen van geur.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:57 schreef Tele6 het volgende:
M'n koffie rook vreemd vanochtend. Daar gaan we weerdit was vorige keer dat ik corona had het begin van het verliezen van m'n smaak en reuk.
Optimistisch blijven. Misschien is de koffie wel echt van geur veranderd en is er niks aan de hand
Kijk voor jullie gaan even Hans Teeuwen bij Zomergasten on HVVquote:Op woensdag 15 november 2023 14:00 schreef fietsie het volgende:
Dat was weer een km bijlees.
Ik ga voor het eerst van mn leven naar Carre volgende week.
Herman van Veen kaartjes gekocht, omdat uk zo positief reageerde op een aantal HvV youtube fragmenten.
en je zweetsokken? dat is een vrij stabiele maatquote:Op woensdag 15 november 2023 13:57 schreef Tele6 het volgende:
M'n koffie rook vreemd vanochtend. Daar gaan we weerdit was vorige keer dat ik corona had het begin van het verliezen van m'n smaak en reuk.
Optimistisch blijven. Misschien is de koffie wel echt van geur veranderd en is er niks aan de hand
Ik ehm, heb niet heel veel behoefte aan de mening van Hans Teeuwen, die is wat mij betreft bij zijn Beatrix gebeuren redelijk geeindigd.quote:Op woensdag 15 november 2023 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kijk voor jullie gaan even Hans Teeuwen
Ik heb geen zweetsokken. Ik ben een dame.quote:Op woensdag 15 november 2023 14:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
en je zweetsokken? dat is een vrij stabiele maat
quote:Op woensdag 15 november 2023 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu al? Je moet nog 18 jaar.
Er zijn andere geuren die ze overstemmen?quote:Op woensdag 15 november 2023 14:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb geen zweetsokken. Ik ben een dame.
Toen ik klein was was er bij dames altijd sprake van Viooltjesgeur ?quote:
Als in je weet dat je het hebt ingepakt, maar het is nog niet ergens uitgekomen ?quote:Op woensdag 15 november 2023 14:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt nog steeds alles kwijt na het verhuizen.
Of juist niet, en iedereen staat op z'n bestelling te wachten ?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit in de bus op het station, uitzicht op de mcdonalds vestiging en daar staat een enorme rij, alsof ze het weggeven
Ik denk dat ik het ingepakt heb en ik heb alles hier uitgepakt en ik heb maar 15 m2 en TOCH IS ER SHIT KWIJT DE HELE TIJD.quote:Op woensdag 15 november 2023 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in je weet dat je het hebt ingepakt, maar het is nog niet ergens uitgekomen ?
Ze stonden buiten.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of juist niet, en iedereen staat op z'n bestelling te wachten ?
Yeahquote:Op woensdag 15 november 2023 15:37 schreef Tele6 het volgende:
Sollicitatie van vrijdag kan via videobellen
Bladerdeeg?quote:Op woensdag 15 november 2023 08:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Die met bladerdeeg of die echte lekkere?
Diepvriestas, Paraplu, Handdoek.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:42 schreef AnneX het volgende:
Gotver @ geen verslagquote:Op woensdag 15 november 2023 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze stonden buiten.
Ging lekker vandaag. De meneer die de duplex heeft gedaan had geen verslag gemaaktdus mag ik woensdag hier in Arnhem in de herhaling.
Verder ben ik opgemeten, zijn er antwoorden gekomen op mijn vragen en heb ik antwoorden gegeven op vragen. Er kwam advies om naar een lipodeem fysio te gaan, maar degene die zij noemde zit aan het andere uiterste deel van Arnhem, fietsen en bus duurt bijna even lang (45 min) Moet ik nog flink over nadenken, heb maar beperkt fysio en ik heb meer baat bij knie behandeling. Ga eens kijken of ze bij ons ook zo’n fysio hebben.
Wat fijnquote:Op woensdag 15 november 2023 14:11 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues jeetje het houdt niet op.. veel sterkte voor jullie beide. En heel goed dat je even thuis bent rest van de week. Pas op jezelf![]()
@:Tele6 hopelijk valt het mee en ruikt je koffie morgen gewoon weer normaal!
@:fietsie leuk!! Ik ben ook met mn ouders naar Herman van Veen in Carre geweest een keer, was erg leuk.
Zondag ging het hockeyen al best wel lekker, en bij keep inslaan vroeg ze al of ik niet ipv ziek zijn stiekem twee weken had lopen fitnessen want ik sloeg haar echt aan alle kanten voorbij en behoorlijk hard ookook echt wel harder dan eerder.
En vandaag ging ik voor eerst weer naar PT en dat ging ook echt super lekkerPRs op dumbbell bench press (9kg dumbbells), Romanian deadlift (40kg) en seated row machine (25kg met om en om links/rechts) geëvenaard. Was echt voor t eerst in weken dat het gewoon echt weer lekker ging
Mijn zoon en schdochter hebben vorig jaar allebei hun rijbewijs gehaald op wat latere leeftijd (30-ers) en komen binnenkort met hun 1e auto op de koffie hier.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:35 schreef Karzai het volgende:
mijn kofferbak is ook vrijwel leeg ik heb een gevarendriehoek en een oranje hesje erin liggen
en ik heb een hondje in de auto
quote:Op woensdag 15 november 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn zoon en schdochter hebben vorig jaar allebei hun rijbewijs gehaald op wat latere leeftijd (30-ers) en komen binnenkort met hun 1e auto op de koffie hier.
Wij hebben zo'n old school hoofdschuddend bruin hoedenplank hondje gekocht als kadootje voor de nieuwe auto![]()
Wij hadden een miljoen jumpsuits die somehow anders heetten bij babies en ik weet zowel naam kledingstuk als merken (toen allemaal dik hip op fok) niet meer.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:36 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo weer Vinted pakketjes ophalen.Misschien ben ik iets te fanatiek babykleding aan het kopen. Maar m'n man klaagt niet aangezien ik tenminste alles tweedehands koop, dus dat scheelt.
Jij bent toch lang?quote:Op woensdag 15 november 2023 14:00 schreef fietsie het volgende:
Dat was weer een km bijlees.
Ik ga voor het eerst van mn leven naar Carre volgende week.
Herman van Veen kaartjes gekocht, omdat uk zo positief reageerde op een aantal HvV youtube fragmenten.
Merk weet ik niet, maar kruippakje? Boxpakje?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hadden een miljoen jumpsuits die somehow anders heetten bij babies en ik weet zowel naam kledingstuk als merken (toen allemaal dik hip op fok) niet meer.
Irri, want ik wilde weer eens kijken hoe het zit met 'dat merk' waarvan we fijne wollen sterrenpyjamas hadden
Toch jumpsuit?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:
Allemaal niet.
Ik gok dat @:Leandra een antwoord op mijn vraag kan hebben. Of de TOEN AL lurkende @:clubsoda?
Nou ja. Their loss.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:16 schreef Tele6 het volgende:
Afgewezen voor die plek waar ik gisteren 2e gesprek van had en die m'n favoriet was
De mail zegt dat ze vonden dat ik wat cruciale ervaring miste op technisch gebied.
Dat hadden ze dan toch al in m'n CV kunnen zien en dan had ik toch niet 2 uur met die mensen hoeven praten?![]()
Wat dat betreft was me gisteren wel opgevallen dat die man aan het eind van het gesprek een hoop vaktermen mijn kant op wierp om te kijken welke ik kende, en dat ik maar iets van 1/3 daarvan ook kende. Maar dát vind ik ook een stupide manier om technische kennis te testen, wat nou als ik die technieken wel al gebruik maar in alle stress van het sollicitatiegesprek kwijt ben welke DLA er nou weer bij hoort?
drieletterige afkorting
Een en al verbazing hier.quote:
quote:En ik bedacht net helemaal zelf smafolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef Myraela het volgende:
Oh god, nu wil ik die ook hebben. Wat een toffe printjes.
Nopequote:Op woensdag 15 november 2023 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Graag gedaan
De Mrs kwam nog met Molo. Heeft @:Molo het daarvan?
Ja ik heb dan toch maar ff de zoekfunctie aangeslonfeed en dan kom je ook op dingen als maxomorra, hjorth, katvig, lindex, kikkid, jny.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope![]()
Smafolk is top trouwens
Duns en 4FF ook, plus nog wat retro merken
Wil guppekop hier nu allemaal natuurlijk niet meer aan
Nooit wollen kleding gehad trouwens, veel te bewerkelijk
Maxomorraquote:Op woensdag 15 november 2023 20:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik heb dan toch maar ff de zoekfunctie aangeslonfeed en dan kom je ook op dingen als maxomorra, hjorth, katvig, lindex, kikkid, jny.
Zo veeeeel
Ik weet ook gewoon dat ze ze heeft en het zijn echt mooies en leukes en swerelds stoerstes ookquote:
De Chinese muur is kapot.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon dat ze ze heeft en het zijn echt mooies en leukes en swerelds stoerstes ook![]()
Maar wat is deze ineens.
Kan die stas makkelijk zeggen, die is straks toch weg.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:38 schreef derLudolf het volgende:
Oh, we waren in 1Vandaag. Toch fijn dat een staatssecretaris wederom belooft z'n uiterste best gaat doen.
De aanhouding waarvan beelden zichtbaar waren, die gast zou strak van de drugs hebben gestaan.
Met Sint Maarten zou er ook vervelend zijn gedaan naar kinderen
Ik verberg normaal beter dat ik mijn gebroed toch wel liefheb?quote:Op woensdag 15 november 2023 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon dat ze ze heeft en het zijn echt mooies en leukes en swerelds stoerstes ook![]()
Maar wat is deze ineens.
Boden?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zoek ik dus het merk van
Niet van de poppen.
Sukkelsquote:Op woensdag 15 november 2023 19:16 schreef Tele6 het volgende:
Afgewezen voor die plek waar ik gisteren 2e gesprek van had en die m'n favoriet was
De mail zegt dat ze vonden dat ik wat cruciale ervaring miste op technisch gebied.
Dat hadden ze dan toch al in m'n CV kunnen zien en dan had ik toch niet 2 uur met die mensen hoeven praten?![]()
Wat dat betreft was me gisteren wel opgevallen dat die man aan het eind van het gesprek een hoop vaktermen mijn kant op wierp om te kijken welke ik kende, en dat ik maar iets van 1/3 daarvan ook kende. Maar dát vind ik ook een stupide manier om technische kennis te testen, wat nou als ik die technieken wel al gebruik maar in alle stress van het sollicitatiegesprek kwijt ben welke DLA er nou weer bij hoort?
drieletterige afkorting
Geen idee...quote:Op woensdag 15 november 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:
Allemaal niet.
Ik gok dat @:Leandra een antwoord op mijn vraag kan hebben. Of de TOEN AL lurkende @:clubsoda?
Dat is snel, zo'n broek!quote:Op woensdag 15 november 2023 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[was dat nog makkelijk om dat te kunnen kopen?
Tja, geen verslag, heel stom. Gelukkig is het niet erg pijnlijk.
Gistermiddag begonnen met de broek en nu alleen nog het elastiek in de band doen en zomen. Incl knippen zit deze broek dus binnen 4 uur in elkaar. Handig om te weten want ik heb nog 3 lappen liggen
Mw. MM heeft ooit het idee gehad om zo'n hoofdschuddend figuurtje voor op de hoedenplank in de vorm van Prins Claus te laten ontwikkelen. Helaas nooit geëffectueerd…quote:Op woensdag 15 november 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn zoon en schdochter hebben vorig jaar allebei hun rijbewijs gehaald op wat latere leeftijd (30-ers) en komen binnenkort met hun 1e auto op de koffie hier.
Wij hebben zo'n old school hoofdschuddend bruin hoedenplank hondje gekocht als kadootje voor de nieuwe auto![]()
Best lastig en weer dat schakelen, onthouden wat artsen willen, al dat overleg(overigens alleen maarquote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft ooit het idee gehad om zo'n hoofdschuddend figuurtje voor op de hoedenplank in de vorm van Prins Claus te laten ontwikkelen. Helaas nooit geëffectueerd…
Voor eigen gebruik of ook voor anderen?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Derde batch brood aan het bakken thuis (sinds verkoop bakkerij). Grappige is dat ik het dus weer ruikIn de bakkerij stond ik er de hele dag in, en ik heb dus bijna tien jaar géén vers gebakken brood geroken. Nu ruikt het hele huis naar brood.
Het plan was eigen maar de meeste verkochtquote:Op woensdag 15 november 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor eigen gebruik of ook voor anderen?
Ook al niet.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Boden?
Ik heb bij twee baby's de jumpsuits met printjes geprobeerd maar het staat ze niet. Te baby-achtigMart Smeets-truien staat ze bijvoorbeeld veel leuker
![]()
Dilling?quote:Op donderdag 16 november 2023 06:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook al niet.
Kan wel een stuk goedkoper zijn zonder jumpsuits
quote:
quote:
Ook plus katten zou ik nog opetenquote:Op donderdag 16 november 2023 07:14 schreef Molo het volgende:
Oh ik eet dat zonder moeite op. Zie ik niet als risico, zeker met koele avonden nu
Of lopen er katten rond die ervan gegeten hebben oid?
Het was al afgedekt, maar ik vertrouw het niet na nacht buiten de koelkast. En de horror over pasta bewaren in dit topic heeft me er niet relaxter in gemaakt. :’)quote:Op donderdag 16 november 2023 07:14 schreef Molo het volgende:
Oh ik eet dat zonder moeite op. Zie ik niet als risico, zeker met koele avonden nu
Of lopen er katten rond die ervan gegeten hebben oid?
Ja zonde iddquote:Op donderdag 16 november 2023 07:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was al afgedekt, maar ik vertrouw het niet na nacht buiten de koelkast. En de horror over pasta bewaren in dit topic heeft me er niet relaxter in gemaakt. :’)
Als ik niet zwanger was, had ik het misschien nog wel gedaan aangezien het wel m’n lievelingseten is.
quote:Op woensdag 15 november 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 16 november 2023 08:09 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Laatste werkdag deze week. Ik maakte gisteren van de een deel van mijn laatste groentepakket een stoof met venkel en bieten (uit het kookboek van een van mijn favo vegan Londense restaurants). Compleet andere smaken dan ik normaal eet, maar erg lekker
Het klinkt ook wel pijnlijk eigenlijk. Ben je nog naar het voetbal geweest?quote:Op donderdag 16 november 2023 08:26 schreef Karzai het volgende:
ik ga volgende keer ook maar weer voor een zachte massage, dat knekelmasseren is mij niet zo bevallen
Paracetamol en tegen de hele wereld zeggen hoe zwaar ik het heb.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:31 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat is jullie neusverkoudheid tactiek?
Ik ben altijd zo onder de indruk van mijn man die gewoon kan accepteren dat hij verkouden is, en eigenlijk zelden tot niet snuit. Ik kan dat niet, dus ik ben constant aan het snuiten. Normaal ben ik ook vooral team Otrivin Duo, want alles lekker open.Maar nu probeer ik dat niet te gebruiken. Maar accepteren en negeren lukt me ook nog niet.
nee niet geweest, ze hebben wel verrassend gewonnen, zag vannacht de samenvattingquote:Op donderdag 16 november 2023 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ik heb nog 51 tabs van Dishingupthedirt over. Ik krijg er helemaal moestuinzin van.
[..]
Het klinkt ook wel pijnlijk eigenlijk. Ben je nog naar het voetbal geweest?
Wat doe jij eigenlijk (ongeveer) in het dagelijks leven?
Ik lig nog in bed en ben een beetje bang voor veel spierpijn als ik opsta. Hard gesport dinsdag en woensdag.
Mwoah. Ja. Veel tillen, veel roeren. Gelukkig mag ik 5 dagen op rij.quote:
Ik heb voor de hond voor z’n laatste weken zo’n soft kap gebruikt: https://www.medpets.nl/comfy-conequote:Op woensdag 15 november 2023 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Candaasje, is er vanuit dierenartsen iets tegen een donut tov zo'n hardplastic kappie? Er is best veel op de markt, maar de DA biedt alleen dat kapje aan. Is zo'n stoffen donut af te raden? En in het geval van niet, heb je misschien een aanrader?
Deze is ook mijn favoriet. Of naja, voor de hond.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb voor de hond voor z’n laatste weken zo’n soft kap gebruikt: https://www.medpets.nl/comfy-cone
Dat vond ik een enorme aanrader. Zo’n donut leek me ook fijn, maar dan mag de blessure niet te ver achterop het lijf liggen.
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Best lastig en weer dat schakelen, onthouden wat artsen willen, al dat overleg(overigens alleen maar) Al die ad hoc beslissingen, veranderingen in meds hoe wat wanneer. Heen en weer rijden naar zkh. We waren er moe van. Gedut allebei
![]()
Nu is t rustig..
Beetje tv kijken ter afleiding en hopen dat ie beter tegen deze morfine kan.
Uiteindelijk moet hij die met de AB nu volhouden tot operatie.
Kan vanavond het recept wel fotograferen, maar de venkel was geroosterd, de bietjes gestoofd met ui, knoflook, appelsap, tomatenblokjes, zoet paprikapoeder, tijm, piment en uiteindelijk ging daar de venkel dan ook bij, en een kwak dille-yoghurt erbovenop. Wij hadden het met frietjes, het recept zei dat het ook heel lekker was met poolse aardappeldingen (ben de naam kwijt), maar dat was me te veel werk.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ik heb nog 51 tabs van Dishingupthedirt over. Ik krijg er helemaal moestuinzin van.
[..]
Het klinkt ook wel pijnlijk eigenlijk. Ben je nog naar het voetbal geweest?
Wat doe jij eigenlijk (ongeveer) in het dagelijks leven?
Ik lig nog in bed en ben een beetje bang voor veel spierpijn als ik opsta. Hard gesport dinsdag en woensdag.
Gewoon lekker aan de xylometazoline maar dan eigen merk want 100 goedkoper en precies hetzelfde. Ook zwanger gebruik ik dat gewoon, alleen niet te lang (max twee weken) en eventueel de kinderversie voor lagere dosering.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd zo onder de indruk van mijn man die gewoon kan accepteren dat hij verkouden is, en eigenlijk zelden tot niet snuit. Ik kan dat niet, dus ik ben constant aan het snuiten. Normaal ben ik ook vooral team Otrivin Duo, want alles lekker open.Maar nu probeer ik dat niet te gebruiken. Maar accepteren en negeren lukt me ook nog niet.
1e rij, 1e stoel van de rij naast gangpad. Rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent toch lang?
Carre?
Arme man.
Over rare gerechten met bieten gesproken. Ik heb een bizar gerecht van bietencurry met kikkererwten uit het fantastische De groene bakplaat van Rukmini Iyer gemaakt omdat ik toch moest weten of dat enigszins te eten was. Verrassend goed.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:09 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Laatste werkdag deze week. Ik maakte gisteren van de een deel van mijn laatste groentepakket een stoof met venkel en bieten (uit het kookboek van een van mijn favo vegan Londense restaurants). Compleet andere smaken dan ik normaal eet, maar erg lekker
Sinds nog niet zo lang ben ik (voor ontstoken holtes, maar toch) helemaal intoquote:Op donderdag 16 november 2023 08:31 schreef Myraela het volgende:
Paracetamol voor de hoofdpijn dan? Want dat kan ik dan weer wel prima negeren.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Paracetamol en tegen de hele wereld zeggen hoe zwaar ik het heb.
Jij bent ook gewoon zo'n acceptatie-bikkel.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik deal gewoon met verkoudheid terwijl ik hard door mn mond adem.
Ik vind Duo dus wel echt veel beter dan die andere sprays, ook dan de andere sprays van Otrivin als ik toevallig eens de verkeerde heb gekocht.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan de xylometazoline maar dan eigen merk want 100 goedkoper en precies hetzelfde. Ook zwanger gebruik ik dat gewoon, alleen niet te lang (max twee weken) en eventueel de kinderversie voor lagere dosering.
Al eens gecheckt of je neusschelpen niet te groot/overmatig opgezet zijn?quote:Op donderdag 16 november 2023 08:43 schreef Barreltje het volgende:
Wat wordt er onder verkoudheid verstaan?
Ik heb eigenlijk altijd minstens 1 neusgat verstopt.. nu ben ik eens begonnen met neusspray.. het gevoel van 2 open neusgaten is wel echt chill !
Is dit dan eigenlijk gewoon hetzelfde als zo'n zoutspray? Of doet het meer omdat je er meer water doorheen spuit?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:34 schreef Vanyel het volgende:
Sinds nog niet zo lang ben ik (voor ontstoken holtes, maar toch) helemaal into
https://www.kno-winkel.nl(...)asaal-spoelzout.html
Maar dan gewoon met keukenzout.
Moes van de kno arts
Er lijkt ook wel echt veel meer te zijn voor honden in alle maten dan voor vrij kleine poesjes zegquote:Op donderdag 16 november 2023 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb voor de hond voor z’n laatste weken zo’n soft kap gebruikt: https://www.medpets.nl/comfy-cone
Dat vond ik een enorme aanrader. Zo’n donut leek me ook fijn, maar dan mag de blessure niet te ver achterop het lijf liggen.
Ik heb nog nooit zoutspray gebruikt, ik gebruik alleen liters fluticasonpropionaat. Dat is mijn lievelings, maar niet genoeg.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit dan eigenlijk gewoon hetzelfde als zo'n zoutspray? Of doet het meer omdat je er meer water doorheen spuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |