In dat soort gevallen werken wij vanuit huis. Ik zou overigens niet afspreken met een zwangere vrouw als ik niet fit zou zijn of als mijn kind zoveel koorts had (ik hoop wel dat 41 een voorbeeld isquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:24 schreef Myraela het volgende:
Thuisgebleven want verkouden.
Dat blijft toch een beetje tegen mijn pre-corona natuur ingaan.Maar aan de andere kant had ik het ook erg fijn gevonden als ik vorige week niet met twee mensen had afgesproken die beide bij aankomst zeiden 'Ik klink wel voor geen meter' of 'M'n kind had gisteren 41 graden koorts'.
Hier deels een mooie blauwe lucht, helaas zonder de mooie (zomer)zonquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:56 schreef Karzai het volgende:
plaatje klopt niet![]()
Vanochtend is er af en toe zon en zijn er met name in het noorden en oosten buien. De wind komt uit west tot zuidwest en is boven land matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard, windkracht 6-7. In het Waddengebied is de wind mogelijk eerst nog stormachtig, windkracht 8. Bovendien zijn er in het noordwesten en noorden eerst nog zware windstoten mogelijk van 75-90 km/u. In de loop van de ochtend neemt de wind af en verdwijnen de zware windstoten.
Vanmiddag is de zon maar af en toe te zien en komen er steeds meer buien voor, mogelijk met onweer en hagel. De wind waait uit het zuidwesten en is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer overwegend krachtig, windkracht 6. De middagtemperatuur is ongeveer 13°C.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:29 schreef Tuindier het volgende:
Weet je ook wat voor IETS ANDERS je wilt?
Ik ging gisteren voor het eerst in 1,5 week weer naar de sportschool. Dat voel ik nu wel.
Ik heb een bucketlist-ding waarvoor het nog langer moet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:04 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg het lange haar er weer af te doen, in een poging om dan wel een goed passende systeemhelm te kunnen vinden.
Ik ga ook naar de bieb, de tweedehandswinkel, de action, de opticien en iemand z'n 135123 planten water geven.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga ook naar de bieb, de tweedehandswinkel, de action, de opticien en iemand z'n 135123 planten water geven.
Oh ja nee, dan is het tijd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga naar supermarkt 2 dorpen verderop. Omdat de kappert daar ook zit en 'onze' eigen supermarkt verbouwd wordt.
Want die is alweer 5 jaar geleden gloedjenieuw opgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook gedaan als dat konquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Gisteren half uur voor einde diensttijd...
Begrijpelijk. Sterkte voor jullie allebeiquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Gisteren half uur voor einde diensttijd, mijn beroep 'misbruikt' voor g.
Groot gelijk. Sterkte.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Gisteren half uur voor einde diensttijd, mijn beroep 'misbruikt' voor g.
Quote maar niet
Sterkte voor jullie beiden, dit soort extra gedoe wil je niet...quote:
Ach jeetje, wat rot.quote:
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Tweede gesprek gehad voor de PhD-plek waar ik afgelopen donderdag het eerste gesprek van had. Donderdag hadden ze vier mensen, vandaag had hij er drie zei hij. Dus er is er iig al eentje afgevallen en dat ben ik niet
Gesprek ging denk ik redelijk. Ik heb geen super domme dingen gezegd voorzover ik weet. Maar ik was niet op m'n best en er waren ook vragen waar ik niet echt een antwoord op wist helaas.
Morgen hoor ik als het goed is al of ik door ben. Ze weten niet of er nóg een ronde komt. Pffff spannend
Metquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe gewoon alsof het plaatje wel klopt en hou de gordijnen dicht.
dankje!quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn duimen draaien voor je @:Tele6!
Heb je zelf een voorkeur voor een van de plekken waarvoor je nu aan het solliciteren bent?
Ik had ook zulke collega's vorige week. Al 2 dagen thuis.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:24 schreef Myraela het volgende:
Thuisgebleven want verkouden.
Dat blijft toch een beetje tegen mijn pre-corona natuur ingaan.Maar aan de andere kant had ik het ook erg fijn gevonden als ik vorige week niet met twee mensen had afgesproken die beide bij aankomst zeiden 'Ik klink wel voor geen meter' of 'M'n kind had gisteren 41 graden koorts'.
Neem mijn kapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:40 schreef Yinny het volgende:
Heel veel sterkte weer voor jou @:blues en G.! Dikke knuffel
Ik ga duimen voor je @:tele6 Jij verdient een baan waar je op je plek zit en zij jou waarderen
Vanochtend ruim een half uur aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken met huisarts, nodig voor verwijsbrief voor psycholoog
De bedrijfsarts was er niet vandaag (wel ruim op tijd opgebeld dat de afspraak verviel), hij is ziek.Ach, wat droef ook weer. Het is geen gemakkelijke tijd voor jou hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaa mijn kind wilde niet, dus ik heb er 2quote:
Dat zijn toch de echte hoogtepunten van moederschap, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Vanyel het volgende:
Jaaa mijn kind wilde niet, dus ik heb er 2
Wel straks bij het avondeten je bord leegeten anders geef je daar niet het goede voorbeeld, snoeperdquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaa mijn kind wilde niet, dus ik heb er 2
Dit zijn jouw zorgen en die mogen er toch ook zijn? Ik snap wel dat je kattenvoer op tijd er moet zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:57 schreef Sarabi het volgende:
@:Yinny![]()
En dan kom ik met mijn dom geklaag![]()
3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
Ik had eigenlijk niet genoeg tijd en het was tering druk dus na passen van 1 (te klein) jurkje, ging ik weg.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:lonaa, was de kringloop succes?
Het was 16.45 toen hij belde naar de h.a.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me trouwens (gelukkig) niks voorstellen bij er niet doorkomen bij de huisarts. Heb ik bij de mijne nog nooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:05 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dit zijn jouw zorgen en die mogen er toch ook zijn? Ik snap wel dat je kattenvoer op tijd er moet zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:05 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dit zijn jouw zorgen en die mogen er toch ook zijn? Ik snap wel dat je kattenvoer op tijd er moet zijn.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is al maanden een dun lijntje tussen dat het goed gaat of helemaal fout en dat zorgt natuurlijk voor stress. En ik ben bang dat dit straks het laatste duwtje de verkeerde kant op is
Duimen dat ze morgen (en anders overmorgen) bellen...
Ik wil vragen stellen maar toch ook niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had dus een fantastische dag. Tot ik de aflevering van de Keuringsdienst over paardenbloed ging kijken
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had dus een fantastische dag. Tot ik de aflevering van de Keuringsdienst over paardenbloed ging kijken
Ik vind de bock ook lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef Karzai het volgende:
oei dat kerstbier is eigenlijk een flinke ale
Ik had dit best graag niet willen zien.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil vragen stellen maar toch ook niet.
SPOILER: samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het systeem werkt zoals het is ontworpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |