Dat is dan wel weer huishoudens en niet per persoon, natuurlijk, tweeverdieners die allebei aan 55K zitten komen dan boven die 90K uit.quote:Op zondag 12 november 2023 23:25 schreef matthijst het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/inkomensverdeling
Dat klopt, de even platte andere kant van Ouwehans' onzin door die arme klimaatbetogers erbij te halen. Die wilde gewoon nog even noemen dat ze er was en dan komt ze met zulke onzinquote:Op zondag 12 november 2023 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zijn echt van zulk goedkope opmerkingen. Doet het vast goed bij Piet en Gerda maar jemig...
Heeft er ook helemaal geen zin in.quote:Op zondag 12 november 2023 23:27 schreef endrome het volgende:
Caroline kan t niveau niet echt aan het. Wat een wolligheid.
Geen idee. Weet wel wie ik het slechtste vond, na Caroline natuurlijk.quote:
Je kan eronder kiezen voor samenstelling en dan varianten zien.quote:Op zondag 12 november 2023 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer huishoudens en niet per persoon, natuurlijk, tweeverdieners die allebei aan 55K zitten komen dan boven die 90K uit.
Beter thuis blijven en foldertjes scannen voor boerenkoolaanbiedingenquote:
D66 zit dan ook wel precies in de sweet spot van GL/PvdA en VVD op veel onderwerpen, als de minder extreme optie op veel onderwerpen van deze twee. Dat zag je ook in de doorrekeningen van het CPB, dat D66 vaak als 2e/3e optie scoort. Ik denk inderdaad dat er nog wel wat de kant van Jetten opschuift deze campagne.quote:Op zondag 12 november 2023 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66. En Wilders pakt er weer wat zwevende kiezers bij ja. Die kunnen ook van de BBB komen, want Caroline valt nog tegen
2 van de 2 stemmen hier in huis voor D66quote:Op zondag 12 november 2023 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
D66 zit dan ook wel precies in de sweet spot van GL/PvdA en VVD op veel onderwerpen, als de minder extreme optie op veel onderwerpen van deze twee. Dat zag je ook in de doorrekeningen van het CPB, dat D66 vaak als 2e/3e optie scoort. Ik denk inderdaad dat er nog wel wat de kant van Jetten opschuift deze campagne.
quote:Op zondag 12 november 2023 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2 van de 2 stemmen hier in huis voor D66
Ik heb mijn vrouw, net Nederlander, geworden vakkundig gehersenspoeld via de Stemwijzers
quote:Op zondag 12 november 2023 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw, net Nederlander, geworden vakkundig gehersenspoeld via de Stemwijzers
En vervolgens in een talkshow zeuren dat ik te weinig centjes heb en aan Jetten vragen hoe hij mij kan verlossen van dit onrechtquote:Op zondag 12 november 2023 23:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beter thuis blijven en foldertjes scannen voor boerenkoolaanbiedingen
VVD-botsquote:Op zondag 12 november 2023 23:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kan Dilan hier zo hoog staan?
Ik vond haar echt zwak
Ze was best prima. Er was niet echt iemand die er bovenuit stak imo. Vond Caroline en Jetten wel wat tegenvallen. Ouwehand wat afwezig.quote:Op zondag 12 november 2023 23:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kan Dilan hier zo hoog staan?
Ik vond haar echt zwak
Neuh, alle peilingen geven VVD als 1e of 2e partij in stemmen.quote:
Ja, maar ze was vanavond toch niet de sterkste.quote:Op zondag 12 november 2023 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, alle peilingen geven VVD als 1e of 2e partij in stemmen.
Ben benieuwd hoe het met hem gaat.quote:
Gelukkig opereert D66 in de marge volgend jaar na de verkiezingen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat er volgend jaar weer verkiezingen zijn? Het kan, inderdaadquote:Op zondag 12 november 2023 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig opereert D66 in de marge volgend jaar na de verkiezingen.
Ja maar volgens mij gaat het hier over een debat en niet over populariteitquote:Op zondag 12 november 2023 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, alle peilingen geven VVD als 1e of 2e partij in stemmen.
Ja, my bad, ik had dat even niet door.quote:Op zondag 12 november 2023 23:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij gaat het hier over een debat en niet over populariteit
Oh lol ja, ik bedoel na de volgende verkiezingen...quote:Op zondag 12 november 2023 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat er volgend jaar weer verkiezingen zijn? Het kan, inderdaad
Zelfs dat moeten we nog maar afwachten, de verkiezingen zijn pas stap een, formeren wordt nog een heel ander verhaal en je kan niet uitsluiten dat D66 dan toch weer in the picture kan zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh lol ja, ik bedoel na de volgende verkiezingen...
Ik heb het idee dat ze er allemaal wel klaar mee zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze was best prima. Er was niet echt iemand die er bovenuit stak imo. Vond Caroline en Jetten wel wat tegenvallen. Ouwehand wat afwezig.
Verder vlees noch vis debat.
Wat dan toch wel heel gek zou zijn gegeven het feit dat dit eigenlijk een heel korte campagne is, normaliter, als het kabinet niet tussentijds valt is men maanden voordat de campagne een feit is al volop bezig met campagne voeren.quote:Op maandag 13 november 2023 00:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er allemaal wel klaar mee zijn.
Ik heb in de verkiezingen van 2017?? zo iets gedaan met een buitenlandse collega (ze kwam uit Rusland) en voor haar de stemwijzer vertaalt en haar laten kiezen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Bij het #RTLdebat wordt lustig gemanipuleerd met asielcijfers.
Statushouders concurreren op de huurwoningmarkt met STARTERS onder 65 jaar, onder huurtoeslaggrens.
Van die woningtoewijzingen gaat niet 5-10%, maar ca. 33% naar statushouders!*
Onderzoek doen kost tijd en geld, steun mij via: http://dr-janvandebeek.backme.org
*Noot. Op het plaatje wat RTL laat zien zie je ALLE woningtoewijzingen dus ook bijvoorbeeld van Piet die van een sociale huurflat naar een sociale huur eengezinswoning gaat. Maar zo'n zogenaamde doorstromer onttrekt géén woning aan de totale voorraad. Dus die kun je niet op één hoop gooien met een statushouder of andere starter die wél een woning onttrekt aan de sociale woningvoorraad.
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik ben te lui en heeft geen zin voor mij om allerlei bronnen op te vragen om dat nader te analyseren.quote:
Ik denk dat het deze verkiezingen zelfs zo is, dat indien NL een regering over rechts wilt, men strategisch op PVV gaat/moet stemmen. Mogelijk een grotere uitslag dan gepeild, zeker nu Wilders wat gematigder overkomt.quote:Op maandag 13 november 2023 10:39 schreef capricia het volgende:
Ik vond eigenlijk Wilders de winnaar gisteren.
Hij kon gewoon normaal meedoen, werd niet buitengesloten (en sloot zichzelf niet buiten als outsider). Hij werd ook niet flink aangepakt.
De PVV blijkt een volledig geaccepteerde partij. Staat in de peilingen inmiddels boven de 20 zetels.
Ik denk dat hij een goede kans maakt om mee te regeren als men over rechts gaat.
Ik krijg ook steeds meer respect voor Geert wat betreft hoe hij zijn partij stabiel en staande heeft weten te houden, dat spreekt echt wel enorm voor zijn politiek talent.quote:Op maandag 13 november 2023 10:39 schreef capricia het volgende:
Ik vond eigenlijk Wilders de winnaar gisteren.
Hij kon gewoon normaal meedoen, werd niet buitengesloten (en sloot zichzelf niet buiten als outsider). Hij werd ook niet flink aangepakt.
De PVV blijkt een volledig geaccepteerde partij. Staat in de peilingen inmiddels boven de 20 zetels.
Ik denk dat hij een goede kans maakt om mee te regeren als men over rechts gaat.
Ja. Dat moet ik Omtzigt nog zien doen.quote:Op maandag 13 november 2023 16:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer respect voor Geert wat betreft hoe hij zijn partij stabiel en staande heeft weten te houden, dat spreekt echt wel enorm voor zijn politiek talent.
Mwoah. Zijn partij bestaat uit maar een lid en dat is hijzelf. Dan is het nogal makkelijk om een partij "staande" te houden. Andere partijen hebben schandaaltjes omdat er frictie is met het bestuur, bij de PVV waren die er vooral omdat een PVV'er bijvoorbeeld in brievenbussen plast of zo (want er is geen bestuur waarmee frictie kan ontstaan). Het zijn minder schandalen dan bij de VVD, dat dan weer wel.quote:Op maandag 13 november 2023 16:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer respect voor Geert wat betreft hoe hij zijn partij stabiel en staande heeft weten te houden, dat spreekt echt wel enorm voor zijn politiek talent.
Hij deed het beter dan bij het Radio 1 debat met Wilders. Ik vond hem bij vlagen best redelijk deze keer, beter dan bijvoorbeeld Ouwehand (die had een teleurstellend optreden).quote:Op maandag 13 november 2023 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn mensen die Jetten oprecht goed vonden gisteren, dafuq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |