Dat is dan wel weer huishoudens en niet per persoon, natuurlijk, tweeverdieners die allebei aan 55K zitten komen dan boven die 90K uit.quote:Op zondag 12 november 2023 23:25 schreef matthijst het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/inkomensverdeling
Dat klopt, de even platte andere kant van Ouwehans' onzin door die arme klimaatbetogers erbij te halen. Die wilde gewoon nog even noemen dat ze er was en dan komt ze met zulke onzinquote:Op zondag 12 november 2023 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zijn echt van zulk goedkope opmerkingen. Doet het vast goed bij Piet en Gerda maar jemig...
Heeft er ook helemaal geen zin in.quote:Op zondag 12 november 2023 23:27 schreef endrome het volgende:
Caroline kan t niveau niet echt aan het. Wat een wolligheid.
Geen idee. Weet wel wie ik het slechtste vond, na Caroline natuurlijk.quote:
Je kan eronder kiezen voor samenstelling en dan varianten zien.quote:Op zondag 12 november 2023 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer huishoudens en niet per persoon, natuurlijk, tweeverdieners die allebei aan 55K zitten komen dan boven die 90K uit.
Beter thuis blijven en foldertjes scannen voor boerenkoolaanbiedingenquote:
D66 zit dan ook wel precies in de sweet spot van GL/PvdA en VVD op veel onderwerpen, als de minder extreme optie op veel onderwerpen van deze twee. Dat zag je ook in de doorrekeningen van het CPB, dat D66 vaak als 2e/3e optie scoort. Ik denk inderdaad dat er nog wel wat de kant van Jetten opschuift deze campagne.quote:Op zondag 12 november 2023 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66. En Wilders pakt er weer wat zwevende kiezers bij ja. Die kunnen ook van de BBB komen, want Caroline valt nog tegen
2 van de 2 stemmen hier in huis voor D66quote:Op zondag 12 november 2023 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
D66 zit dan ook wel precies in de sweet spot van GL/PvdA en VVD op veel onderwerpen, als de minder extreme optie op veel onderwerpen van deze twee. Dat zag je ook in de doorrekeningen van het CPB, dat D66 vaak als 2e/3e optie scoort. Ik denk inderdaad dat er nog wel wat de kant van Jetten opschuift deze campagne.
quote:Op zondag 12 november 2023 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2 van de 2 stemmen hier in huis voor D66
Ik heb mijn vrouw, net Nederlander, geworden vakkundig gehersenspoeld via de Stemwijzers
quote:Op zondag 12 november 2023 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2 van de 2 stemmen hier in huis voor D66
Ik heb mijn vrouw, net Nederlander, geworden vakkundig gehersenspoeld via de Stemwijzers
En vervolgens in een talkshow zeuren dat ik te weinig centjes heb en aan Jetten vragen hoe hij mij kan verlossen van dit onrechtquote:Op zondag 12 november 2023 23:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beter thuis blijven en foldertjes scannen voor boerenkoolaanbiedingen
VVD-botsquote:Op zondag 12 november 2023 23:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kan Dilan hier zo hoog staan?
Ik vond haar echt zwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |