Ik hoor dat de zorg altijd wel mensen zoektquote:Op zondag 12 november 2023 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken ook verhalen waarbij mensen in feite bijna 1 salaris kwijt zijn aan kinderopvang, maar ook dat is een tijdelijke situatie die voorbij gaat als je kinderen ouder worden. Dan heb je in ieder geval wel een baan en cv opgebouwd waarmee je verder kunt. Als je op je 40e de arbeidsmarkt op komt zonder werkervaring wordt het er ook niet beter van financieel.
Dat moet in je aard liggen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie een hardwerkende Nederlander?
Nee, ik voer geen fuck uit en ik ben met 50 met pensioen gegaan.quote:Op zondag 12 november 2023 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ze wonen ook niet in de buurt van familie, heel lullig is ook dat een keuze. En misschien ben ik een harde klootzak, maar een kind krijgen moet je weliswaar gegeven worden door de natuur, maar is in beginsel ook een keuze om daar voor te gaan. Als je dat financieel of qua leefsituatie niet aan kunt moet je er ook niet aan beginnen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf hoe oud ze zijn. Als je geen opvang hebt, wordt het lastig want da's duur. Als die kinderen al naar school gaan natuurlijk wel.
Maar goed, een paar avonden in de week kan altijd
Zij wel dan?quote:Op zondag 12 november 2023 23:13 schreef monkyyy het volgende:
De wekker om 11 uur zetten en dan de hele dag niets doenquote:
Onmogelijk idd.. te weinig personeel, kom je alsnog op een wachtlijstquote:Op zondag 12 november 2023 23:13 schreef OmniRocket het volgende:
D66 gelooft in gratis kinderopvang.
Dan ben je wel echt af hoor.
Mark Rutte met een kut.quote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Dilan kijkt steeds veel te zelfvoldaan en arrogant.
Jetten verdient dat ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ah het heeft even geduurd maar Marijnissen heeft haar vervelende verongelijkte drammende toontje gevonden
Idd weer zon nietszeggend plaatjequote:Op zondag 12 november 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Rijkste 1% of 10% wat houdt dat in. Hoe rijk ben je dan
RIjkste 1% moet je 2.2 miljoen hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Boven de 70000 hoor je bij een hoog inkomenquote:Op zondag 12 november 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
iedereen op FOK! dus.....quote:Op zondag 12 november 2023 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boven de 70000 hoor je bij een hoog inkomen
Geintje hoop ik?quote:Op zondag 12 november 2023 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, salaris is een ander verhaal.quote:Op zondag 12 november 2023 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat per persoon of per huishouden?quote:Op zondag 12 november 2023 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zag ik daarstraks in beeld geloof ikquote:
Ik dacht per persoonquote:Op zondag 12 november 2023 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat per persoon of per huishouden?
Dat meen je niet.quote:Op zondag 12 november 2023 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, salaris is een ander verhaal.
90.000 bruto per jaar zit je al in de top 1%.
Dat is per persoon. Je kunt grofweg stellen dat 99% van de Nederlanders cq belastingbetalers in Nederland onder de 90K per jaar zitten. Dat is inderdaad geen huishoudelijk inkomen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat per persoon of per huishouden?
Jawelquote:
Dit zijn echt van zulk goedkope opmerkingen. Doet het vast goed bij Piet en Gerda maar jemig...quote:Op zondag 12 november 2023 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Ja Ouwehans, die mensen zie je op die klimaattop, mensen die geen geld hebben en al voor tienduizenden studieschuld (niet voor de studie gebruikt) hebben. En op hun vrije zondag liever in zo'n mars gaan freewheelen dan gewoon geld gaan verdieen
Ik snap alleen niet wat ze zegtquote:
Die had alle hoop voor vanavond al opgegeven, denk dat die hier eerder van zit te genieten.quote:Op zondag 12 november 2023 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Mona Keizer nu thuis een paling naar haar tv gooit... wat een gewauwel van Caroline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |