SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ben benieuwd naar de kortingenquote:Op zondag 12 november 2023 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
Sales komen er weer aan:
Herfstuitverkoop: 21 - 28 november (grote seizoensuitverkoop)
Winteruitverkoop: 21 december - 4 januari 2024 (grote seizoensuitverkoop)
Minder dan wat er nu qua korting isquote:
Dat zekers.quote:Op zondag 12 november 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder dan wat er nu qua korting is
Ik wil wel Dead Space, maar dan moet eerst die Denuvo eruit.quote:
de herfst sowieso..quote:Op zondag 12 november 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk niet verwachten, omdat dan juist iedereen binnen zitquote:Op zondag 12 november 2023 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
de herfst sowieso..
de winter wil nog steeds wel eens stunten
en geen geld meer hebben door de dure decembermaandquote:Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk niet verwachten, omdat dan juist iedereen binnen zit
Game is gratis op PC Gamepass....quote:Op zondag 12 november 2023 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil wel Dead Space, maar dan moet eerst die Denuvo eruit.
Dan mag ik voor die tijd wel een nieuwe pc hebbenquote:Op zondag 12 november 2023 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
Sales komen er weer aan:
Herfstuitverkoop: 21 - 28 november (grote seizoensuitverkoop)
Winteruitverkoop: 21 december - 4 januari 2024 (grote seizoensuitverkoop)
Dan zit Denuvo er nog steeds in.quote:
Geen extra korting in de Black Friday sale?quote:Op zondag 12 november 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2023 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan mag ik voor die tijd wel een nieuwe pc hebben
Sowieso, want Steam begint nu af te tellen tot het moment dat Steam niet meer op mn pc kan.
Daar zat ik wel aan te denken jaquote:Op zondag 12 november 2023 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Misschien is een steamdeck wat voor je
Niet alle games zijn Steamdeck verified. Wel een heleboel.quote:Op zondag 12 november 2023 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja![]()
Passen alle games van Steam daarop? Of alleen specifieke games?
Denk dat je meer kans maakt bij webshops.quote:Op zondag 12 november 2023 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen extra korting in de Black Friday sale?
Idem hier, backlog is veel te grootquote:Op zondag 12 november 2023 14:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk dat je meer kans maakt bij webshops.
Hoop op wat meer korting voor de Resident Evil 4 remake en/of Jedi Survivor. Maar waarschijnlijk wacht ik op de kerstsale omdat ik dan pas veel tijd heb om E te spelen.
Ja dus? Je speelt het en uninstalled het.quote:Op zondag 12 november 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zit Denuvo er nog steeds in.
Die wordt komende vrijdag nog groter met Mario RPGquote:Op zondag 12 november 2023 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier, backlog is veel te groot
Daar zou ik zo een Switch voor kopen, echtquote:Op zondag 12 november 2023 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wordt komende vrijdag nog groter met Mario RPG
Eh paper mario serie en mario & luigi games zijn toch echt beter :pquote:Op zondag 12 november 2023 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zou ik zo een Switch voor kopen, echt
wat?quote:Op zondag 12 november 2023 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan mag ik voor die tijd wel een nieuwe pc hebben
Sowieso, want Steam begint nu af te tellen tot het moment dat Steam niet meer op mn pc kan.
Ik zit nog op Windows 8.1 en het installeren van Windows 10 lukt nietquote:
wat een bullshit zegquote:Op zondag 12 november 2023 20:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zit nog op Windows 8.1 en het installeren van Windows 10 lukt niet![]()
Dus ik heb volgens Steam nog 50 dagen en daarna kan Steam niet meer op mn pc draaien.
Ja maar ik loop nu ook best veel games mis want mijn pc kan ze niet meer aanquote:Op zondag 12 november 2023 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg
zolang je niet update zal die gewoon blijven draaien waarschijnlijk
oei das jammerquote:Op zondag 12 november 2023 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar ik loop nu ook best veel games mis want mijn pc kan ze niet meer aan
ja, dan mag dat wel jaquote:Ik snap alleen geen reet van alle specificaties dus ik stel de aankoop van een nieuwe pc uit. Deze heb ik overigens al 8 jaar geloof ik dus op zich mag er wel wat nieuws komen.
Heb gewoon een kant en klare gekocht, ineens opgelost.quote:Op zondag 12 november 2023 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap alleen geen reet van alle specificaties dus ik stel de aankoop van een nieuwe pc uit. Deze heb ik overigens al 8 jaar geloof ik dus op zich mag er wel wat nieuws komen.
maar daar is meestal op een of ander onhandig onderdeel bezuinigd en gelijk geen mogelijkheid om hem ipv 4 8 jaar mee te laten gaanquote:Op zondag 12 november 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb gewoon een kant en klare gekocht, ineens opgelost.
De vorige ging 6 jaar mee, die daarvoor ook.quote:Op zondag 12 november 2023 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar is meestal op een of ander onhandig onderdeel bezuinigd en gelijk geen mogelijkheid om hem ipv 4 8 jaar mee te laten gaan
Ik kan dat zelfs op m'n Nvidia Shield uit 2014.quote:Op zondag 12 november 2023 21:56 schreef Droopie het volgende:
Hebben jullie wel eens met een oude pc dat Geforce NOW geprobeerd.
Volgens mij kan je er geen call of duty meespelen, maar meeste spellen wel begreep ik.
Je hebt toch alleen snel internet nodig voor geforce now om het te streamen? Als je Netflix kan kijken op die pc dan zal GeForce Now ook wel werken.quote:Op zondag 12 november 2023 21:56 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij kan je er geen call of duty meespelen, maar meeste spellen wel begreep ik.
Bij Azerty kan je een prebuilt bestellen die bijna gelijk is aan de Tweakers BBG. Wel veel RGB waar ik een hekel aan heb als het niet functioneel is.quote:Op zondag 12 november 2023 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar is meestal op een of ander onhandig onderdeel bezuinigd en gelijk geen mogelijkheid om hem ipv 4 8 jaar mee te laten gaan
Wanneer is RBG wèl functioneel?quote:Op maandag 13 november 2023 00:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Azerty kan je een prebuilt bestellen die bijna gelijk is aan de Tweakers BBG. Wel veel RGB waar ik een hekel aan heb als het niet functioneel is.
Maar iets van kennis is wel handig zodat je weet wat je koopt. En zeker zonder kennis is het wel lekker als je garantie hebt.
Wanneer je bureaulamp stuk is.quote:
Als je voor jezelf eisen stelt, dan kan een ander (FOK!, Tweakers, Google) toch gewoon uitsluitsel geven over wat je wel/niet moet kopen?quote:Op zondag 12 november 2023 20:09 schreef Elvi het volgende:
Ik snap alleen geen reet van alle specificaties
Ja hoor, meedenken kunnen we best. Ben zelf al een tijdje aan het kijken naar processoren, geheugen en mobos, omdat ik ivm mijn After Effects-werk toch wel iets meer cores wil dan de 8 in mijn 3800X.quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als je voor jezelf eisen stelt, dan kan een ander (FOK!, Tweakers, Google) toch gewoon uitsluitsel geven over wat je wel/niet moet kopen?
RGB toetsenbord is wel handig als je Alan Wake 2 speelt in je donkere mancave.quote:
Als je het goed kan spellen.quote:
Ik heb Priority-tier en ik gebruik het voor de games die ik niet met m'n Steam Deck of 12 jaar oude pc kan spelen.quote:Op zondag 12 november 2023 21:56 schreef Droopie het volgende:
Acht jaar is wel de uiterste rek zo'n beetje. Wat heb je nodig en wat wil je uitgeven?quote:Op zondag 12 november 2023 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap alleen geen reet van alle specificaties dus ik stel de aankoop van een nieuwe pc uit. Deze heb ik overigens al 8 jaar geloof ik dus op zich mag er wel wat nieuws komen.
Daar heb ik gewoon een lamp voor op mijn monitor voor en verder kan ik aardig blind gebruik maken van mijn systeem. RGB is leuk als je daar je hele identiteit aan ontleent, net als roken, blowen, snuiven, spuiten, zuipen en patserbakken. Anders is het alleen irritant.quote:Op maandag 13 november 2023 12:26 schreef PirE het volgende:
[..]
RGB toetsenbord is wel handig als je Alan Wake 2 speelt in je donkere mancave.
Qua teint volgt die dan ook het scherm, bijvoorbeeld groenig in dat bos. Intensiteit kan je instellen zodat het niet stoort. WASD krijgt ook standaard een andere kleur in games.
Meer wat wil je spelen en op welke resolutie dan wat heb je nodigquote:Op maandag 13 november 2023 15:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Acht jaar is wel de uiterste rek zo'n beetje. Wat heb je nodig en wat wil je uitgeven?
quote:Op maandag 13 november 2023 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je het goed kan spellen.
Wie mis je dan? Hoop categorieën die me niks zeggen maar ben het grotendeels eens met onderstaande van de pc-titels (Nintendo heb ik niet), met de toevoeging dat Starfield er bijstaat wegens gebrek aan beter.quote:
Die componenten komen wel voort uit die vraag.quote:Op maandag 13 november 2023 15:11 schreef Managarm het volgende:
[..]
Meer wat wil je spelen en op welke resolutie dan wat heb je nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |