Dat klopt dan weer wel, zeg ik als echte Twentenaar.....quote:Op zaterdag 11 november 2023 06:27 schreef kibo het volgende:
Die infantiele Johma reclame laat het zien: Naast een spraakgebrek hebben Twentenaren ook nog een lichte verstandelijke beperking.
Heel de tijd dat zinnetje in mijn kopquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
De zweetgeur maakt mij...quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Heel de tijd dat zinnetje in mijn kop
Echt, deze krijgt van mij inmiddels al 3x de Loden leeuw.quote:
Vind die grimas van die kat maar niks.quote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Die KPN reclame met die dansende nepkatten is ook wel tenenkrommend.
Die stem zet ook een toontje op alsof de kijker een 6-jarig kind is dat voor het slapen gaan nog even snel een verhaaltje voorgelezen wordt.quote:Op zondag 12 november 2023 07:38 schreef Eightyone het volgende:
Dat ruziemakende stel in die hoeslaken-reclame van Hema is vrij erg. Tel daar nog die ouwelijke stem bij op, die je tegenwoordig in al die reclames hoort.
Met wasmiddel denk ik aan mijn jonge jaren. Dan was mijn favoriete tekenfilm net voorbijquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
Die mag hier: TV / Wat is volgens jou de meest leuke reclame?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:20 schreef vipergts het volgende:
De Domino's reclame met dat omaatje in de monstertruck is dan weer geweldig.
straattaal jwz tochhhquote:Op woensdag 22 november 2023 08:02 schreef erik_77 het volgende:
De radioreclame ‘Beter ga je naar Bataviastad’. Beter dan wat? Superirritant.
Nee, die is juist leukquote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Leukste reclame ooit!quote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |