Die bewaren ze voor Sjerrie.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
De volgende, Hitler, Kim Jong Un of Mao Zedong
quote:
Rechter vleugel!quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Welke vleugel bedoel ik natuurlijk.
JP heeft marktwerking in de zorg geïntroduceerd tochquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JP heeft meegedaan met de Irak oorlog in ruil voor een baantje voor zijn goede vriend
[ afbeelding ]
Jij but ent toch kleine sappelende zelfstandige, die zich niet eens een laadpaal kan permiteren zonder subsidie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Oh nee, de VVD is niet optimaal voor ondernemers, gauw PvdA stemmen, ik ben om.
Ik weet zeker, zodra ik die laadpaal aanschaf, dat de week erop een subsidie erop wordt aangekondigd en ik wéér achter het net visquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Jij bent toch kleine sappelende zelfstandige, die zich niet eens een laadpaal kan permiteren zonder subsidie?
Het was een referentie naar het stopwoordje van de reclame man. Die zei dit om de zin.quote:
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JP heeft marktwerking in de zorg geïntroduceerd toch
Ondernemen onaantrekkelijk maken, je gaat maar voor een groot bedrijf werken als tandwiel in een grote machine waar je gestript wordt van je creativiteit en persoonlijkheid, en als je geen baan kan vinden, dan heeft Timmermans wel een basisbaan voor je.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doen
En de Expat regeling afschaffen , als een bedrijf personeel uit het buitenland wil halen dan betalen ze zelf wel een goed salaris , die hoeven geen 30% subsidie te hebben
Zulke dingen dat maakt dat ze veel ruimte laten voor een nieuw partij
Afchaffen van de voordelen van ZZP ers en meer voordeel geven aan werknemers is essentieel ansders is over 10 jaar iedereen ZZP er
De overheid heeft het opgegeven om het verschil aan te geven tussen ZZP en werknemers
En het is zo eenvoudig , daarom heb ik meer vertrouwen in Omtzigt in zulke dingen,
dan de 4 kabinetten Rutte die niet anders deden dan elkaar te zieken
men moet werken laten lonenquote:
mijn sympathy heeft ze nietquote:
Omtzigt heeft jarenlang ook Putin-standpunten uitgedragen m.b.t. MH17, zonder zijn fouten achteraf toe te geven. Wél heeft hij wat tweetjes gewist, maar gelukkig hebben we de foto's nog. Net als de foto's van hem waarin het het MH17-boek van Joost Niemöller in ontvangst neemt.quote:
ik vind dat de ZZP / zelfstandige wel erg veel gekieteld wordt , nu weer met de 30% pensioenreserveringquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
MKB-winst vrijstelling terug naar 14%. Zelfstandigenaftrekterug naar ¤7.600. FOR terug. GEEF MIJ M'N GELD TERUG
Oh ja, die nepgetuige die Omtzigt een (door Omtzigt gedicteerde) valse getuigenis liet uitspreken voor de ogen van MH-17 nabestaanden, twijfel zaaien in het MH-17 verhaal, lekker de luis in de pels spelen. Kijk mij eens kritisch doen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Omtzigt heeft jarenlang ook Putin-standpunten uitgedragen m.b.t. MH17, zonder zijn fouten achteraf toe te geven. Wél heeft hij wat tweetjes gewist, maar gelukkig hebben we de foto's nog. Net als de foto's van hem waarin het het MH17-boek van Joost Niemöller in ontvangst neemt.
Nee, er is meer. Nu is het even niet het moment om het op te zoeken, maar het ging over het al dan niet bezitten van Buk-systemen door Oekraïne. Die tweets heeft ie stilletjes gewist.quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, die nepgetuige die Omtzigt een (door Omtzigt gedicteerde) valse getuigenis liet uitspreken voor de ogen van MH-17 nabestaanden, twijfel zaaien in het MH-17 verhaal, lekker de luis in de pels spelen. Kijk mij eens kritisch doen.
quote:Telegraaf-enquête: burger smeekt om lagere lasten
Aangepast: 2 uur geledenVandaag, 05:30in BINNENLAND
AMSTERDAM - Lastenverlichting. Dat is het beste middel om bestaanszekerheid te garanderen, vindt een ruime meerderheid van de Nederlanders.
Van hen noemt 75 procent een lagere btw op essentiële producten, zoals energie en voedsel, de doeltreffendste maatregel om ervoor te zorgen dat we in deze dure tijden het hoofd boven water kunnen houden.
De hoge zelfstandigenaftrek was er al in de Balkenende-jaren en ook de MKB-vrijstelling kwam in 2007 ter compensatie van minder afschrijvingsmogelijkheden, en afschaffen kosten werkkamers/studeerkamers e.d.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doen
En de Expat regeling afschaffen , als een bedrijf personeel uit het buitenland wil halen dan betalen ze zelf wel een goed salaris , die hoeven geen 30% subsidie te hebben
Zulke dingen dat maakt dat ze veel ruimte laten voor een nieuw partij
Afchaffen van de voordelen van ZZP ers en meer voordeel geven aan werknemers is essentieel ansders is over 10 jaar iedereen ZZP er
De overheid heeft het opgegeven om het verschil aan te geven tussen ZZP en werknemers
En het is zo eenvoudig , daarom heb ik meer vertrouwen in Omtzigt in zulke dingen,
dan de 4 kabinetten Rutte die niet anders deden dan elkaar te zieken
De eerste 22.000 euro is nu al praktisch belastingvrij. Het beroerde is, dat je kortingen daarna weer gaat inleveren.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men moet werken laten lonen
de arbeidskorting de eerste 10.000 euro belastingvrij , dat zal ook de ZZP er en zwartwerken minder aantrekkelijker maken
eerste 10.000 euro bruto belastingvrij en de pensioen afdracht werknemerdeel schrappen
arbeidsparticipatie voor vrouwen niet langer belonen, thuis blijven met de kinderen zeer goed gaan belonen
zodat het neerwaarts geboortegetal omgebogen gaat worden
Gratis kinderopvang niet doen
De aanrechtsubsidie moet terug komen
Zag in wnl op zondag een stukje van Jessica Durlacher en een demo op Utrecht centraal van Palestijnen... beangstigend!quote:Op maandag 13 november 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Die uitspraak triggert mij, hij rijmt wel, maar het aantal lettergrepen klopt niet.
From the river to the sea (7 lettergrepen)
Palastine will be free (6 lettergrepen)
Die tweede zin heeft een extra woord nodig om goed te zijn, mijn oplossing:
From the river to the sea
Palastine will be not free
Gefixt
Palestina was tot 1948 van de river to the sea.quote:
Joden wonen daar al 3000 jaar.quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Palestina was tot 1948 van de river to the sea.
De steeds radicalere israelische politiek is al jaren met een van de rivier tot de zee project bezig.
*verjaagdquote:Op maandag 13 november 2023 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Woonden, ooit.
De meesten waren al eeuwen de wijde wereld in getrokken.
Zo jammer dat men niet gewoon samen kon leven.quote:
De Palestijnen zijn pas sinds de jaren zestig of zo uitgevonden door de PLO e.d.quote:
Gelukkig maar dat het niet ons probleem is.quote:Op maandag 13 november 2023 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Zo jammer dat men niet gewoon samen kon leven.
Laatste kans waren bij de Oslo-accoorden, waar Israel zich niet aan hield.
De ultra-orthodoxen kregen teveel invloed in ruil voor het steunen van eigenlijk mislukte kabinetten.
Waar zijn die mensen heen danquote:Op maandag 13 november 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Die mensen zijn er WEL!
Kijk naar het rtl debat van gisteren.... Mensen zijn weggejaagd door de bureaucratie!!!
Veelal uit de zorg en werken ergens anders in een andere sector of gewoon thuis.quote:
Kunnen ze niet allemaal even de bouw in ofzo. Hebben we dat tekort mooi opgelostquote:Op maandag 13 november 2023 22:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Veelal uit de zorg en werken ergens anders in een andere sector of gewoon thuis.
Mijn plan is om dan te vertrekken naar Pattaya Thailand. Ik hoorde dat de zorg daar uitstekend is.quote:Op maandag 13 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Accepteer maar gewoon dat de zorg slechter wordt. Sorteer er maar op voor door goed voor jezelf te zorgen.
Ja ja, voor de "zorg" zeker.quote:Op maandag 13 november 2023 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mijn plan is om dan te vertrekken naar Pattaya Thailand. Ik hoorde dat de zorg daar uitstekend is.
Klopt.quote:Op maandag 13 november 2023 22:59 schreef Gehrman het volgende:
Mijn plan is om dan te vertrekken naar Pattaya Thailand. Ik hoorde dat de zorg daar uitstekend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien maar ze kunnen geen band plakken of een gaatje boren!quote:Op maandag 13 november 2023 23:05 schreef Gehrman het volgende:
Gamen is juist goed voor de cognitieve vaardigheden.
Elke dag een sloavinkje.quote:Op maandag 13 november 2023 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
Hoevaak eet jij vlees per week
~~monkyyy
Als de chateaubriand in de uitverkoop is bij de makro dan halen we altijd meteen 5 kilo.quote:Op maandag 13 november 2023 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
Hoevaak eet jij vlees per week
~~monkyyy
Niks mis mee ouwe reusquote:Op maandag 13 november 2023 23:13 schreef Bocaj het volgende:
2 voor 5 euro.
https://www.jumbo.com/aan(...)n-burger/3771042-C-1
Dat eet ik gratis nog niet: zo'n 20% vet.quote:Op maandag 13 november 2023 23:13 schreef Bocaj het volgende:
2 voor 5 euro.
Gewoon je vlees halen bij de lokale slagerquote:Op maandag 13 november 2023 23:13 schreef Bocaj het volgende:
2 voor 5 euro.
Die dingen zitten vol met water.quote:Op maandag 13 november 2023 23:13 schreef Bocaj het volgende:
2 voor 5 euro.
Loopt er vaak uit bij het bakken.quote:Op maandag 13 november 2023 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat eet ik gratis nog niet: zo'n 20% vet.
Wordt vaak ook gedaan om de malsheid te verhogen.quote:
Ik kijk nu. Roep het al tijden. Wat is ze dom en ondeskundig.quote:Op maandag 13 november 2023 22:54 schreef bozewitteman het volgende:
Types als Welmoed moeten gewoon de zorg in.
Welk dergelijk voorkomenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:47 schreef Eightyone het volgende:
Misschien is dat de opdracht die ze van de redactie mee krijgt. Gewoon doen wat er door haar oortje opgedragen wordt, verder niet al teveel bijdragen. Welmoed is niet de enige die zo overkomt. Margje, die met die lijzige stem + blik van de EO-dinsdag, is nog veel erger. Die lijkt daadwerkelijk geen enkele interesse te hebben in wat ze daar staat te brengen.
Gezien Welmoed's universitaire master (journalistiek) moet er toch meer dan zaagsel in dat hoofd zitten. Natuurlijk krijg je met een dergelijk voorkomen wat sneller het voordeel van de twijfel, maar daar zit ook een grens aan.
Heerlijke screenshot is dit. Die arrogante houding van Baudet, die blik van de interviewerquote:
3e akkoord inmiddelsquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Belgjes hebben wel een akkoord. Chanant voor ons.
Stukje slechte genen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:41 schreef Remco het volgende:
Als je AI om een foto zou vragen van een christelijke 40 jarige vrouw zou die met een foto van Mirjam Bikker komen.
Pas op hoor, Mona is best populair.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:50 schreef NoCigar het volgende:
De BBB zou nog meer verliezen als ze de vreselijke Mona Keijzer wat meer naar voren schuiven.
Na overleg aan de diverse keukentafels samen politieke beslissingen nemen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:47 schreef Faraday01 het volgende:
Samen doen, jonge jonge.
Maak gewoon beleid en voer dat uit. Ergens houdt het op met praten en moet je doorpakken.
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
BBB werd de grootste in de provincies, waarom is het niet opgelost
In volendam en urkquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas op hoor, Mona is best populair.
Die vlaggen doen het zo leuk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
BBB werd de grootste in de provincies, waarom is het niet opgelost
Mest is al vergeven van de bacteriën, zou je denken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Wie voegt er wel eens bacteriën toe aan zijn mest?
Het is duikgedrag. We praten al 4 jaar en de standpunten zijn duidelijk. Nu is de tijd van besturen!quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Na overleg aan de diverse keukentafels samen politieke beslissingen nemen?
Zoiets zei Bikker.
Kind van Mona Keijzer en Hans Klokquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Lijkt op en blonde Daan Schuurmans.
Natuurlijk aangezien die industrie ongeveer de dienst uit maakt bij BBBquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:56 schreef svann het volgende:
Boeren moeten wel een bepaald volume bij de agrarische industrie af kunnen nemen.
God heeft het stikstof probleem zo gewild dus waarom dan protesteren en niet gewoon accepterenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat er in de bijbel niets staat over het verbreden van de A7
Alle boeren zijn goed voor 1 zetelquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Niet iedereen die in de grote stad woont is een boer. 0,3% van de Nederlandse bevolking is boer.
Ook vrachtwagenchauffeurs voelden zich opeens boer, getuige de boerensjaaltjes aan spiegels.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
is er een kloof tussen stad en platteland
~monkyyy
Als je zelf bakt kost het hetzelfde in meel/energie en dan is het lekkerderquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:08 schreef svann het volgende:
Gelukkig hebben de supermarkten tegenwoordig een heel fabrieksbrood voor maar iets meer dan een euro.
Stokbrood (gebakken in de winkel) van de Jumbo is heel lekker.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je zelf bakt kost het hetzelfde in meel/energie en dan is het lekkerder
Ook met de huidige energieprijzen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Als je zelf bakt kost het hetzelfde in meel/energie en dan is het lekkerder
Ik gebruik een halve kilo bloem, kost ~80 cent en wat andere kleine dingetjes, paar lepels olie, gist, beetje suiker etc. Dan nog energie, geen idee hoeveel stroom het kost (heb een broodbak machine. Maar het zal niet véél duurder zijn dan een brood uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Ook met de huidige energieprijzen?
In de broodbakmachine zal dat meevallen.
Wel lekker idd.
Nu krijg ik zin de broodbakmachine weer eens uit te halen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruik een halve kilo bloem, kost ~80 cent en wat andere kleine dingetjes, paar lepels olie, gist, beetje suiker etc. Dan nog energie, geen idee hoeveel stroom het kost (heb een broodbak machine. Maar het zal niet véél duurder zijn dan een brood uit de supermarkt.
Nee, die CDA'erquote:
Zoals BBB?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop wel dat die kleine kloten partijtjes (1 zetel) nu wel gaan verdwijnen.
Mona trekt het weer in het absurde door, dat "ze" auto's gaan afpakken ofzo, gewoon laten gaan joh.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
'Auto's in de grondwet' 'de tijd schrijdt ook voort'
Auto afpakken...quote:Op woensdag 15 november 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mona trekt het weer in het absurde door, dat "ze" auto's gaan afpakken ofzo, gewoon laten gaan joh.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Dan houden we lekker het oude stelsel, en iedereen die dan nog loopt te zeiken hoepelt maar op naar een ander continent.
Volgens Mona gaan ze dat doen hoor!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Auto afpakken...
Auto is internationaal....
De blokkendozen met migranten draaien weer op volle toeren als Monk online gaat bestellen!quote:
We hadden nog een leeg kamertje in huis. Daar gaan we een boudoir van makenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De blokkendozen met migranten draaien weer op volle toeren als Monk online gaat bestellen!
quote:Op woensdag 15 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We hadden nog een leeg kamertje in huis. Daar gaan we een boudoir van makenIk ga nu op zoek naar een grote spiegel
quote:Een boudoir was een in de achttiende eeuw vooral in Frankrijk populair, meestal elegant ingericht vertrek, waarin de vrouw des huizes zich kon terugtrekken. Oorspronkelijk was het boudoir de ruimte gelegen naast de slaapkamer van de vrouw, waarin zij zich kon wassen en kleden.
Bij de online antiquair of gewoon ikea?quote:Op woensdag 15 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
We hadden nog een leeg kamertje in huis. Daar gaan we een boudoir van makenIk ga nu op zoek naar een grote spiegel
Beetje barok stijl, maakt niet uit waar het vandaan komtquote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Bij de online antiquair of gewoon ikea?
Vind Ikea best een leuke winkel.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Bij de online antiquair of gewoon ikea?
sklum is ook een goedequote:Op woensdag 15 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.barokspiegel.nl/nl/quote:Op woensdag 15 november 2023 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Beetje barok stijl, maakt niet uit waar het vandaan komt
Mijn 2 zussen lazen altijd de libelle en de margriet... Later de Cosmopolitan.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef svann het volgende:
De Libelle voor laaggeletterden?
Dacht dat het gewoon een damesblad oude stempel was.
Dan de Margriet, Viva, Story, enzovoort zeker ook.
Dilan dus!quote:Op woensdag 15 november 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon het hokje linksboven invullen, problem solved
C D Aquote:Op woensdag 15 november 2023 23:18 schreef svann het volgende:
Zat zij niet vele jaren bij een regeringspartij?
50 jaar geleden nog meer. Tegenwoordig kun je gewoon op knopjes en toetsen klikken.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:54 schreef svann het volgende:
Je zal maar stevig dyslectisch zijn en niemand hebben die je daarbij helpt.
In de huidige maatschappij ben je dan behoorlijk gehandicapt.
M'n maat Peter Weijenberg was de scenaristquote:Op woensdag 15 november 2023 23:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mijn 2 zussen lazen altijd de libelle en de margriet... Later de Cosmopolitan.
Ik las altijd jan jans en de kinderen.
Hier ligt een toetjes-grap op de punt van de tong.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:18 schreef svann het volgende:
Klinkt toch iets populistisch uit Mona's mond.
'Lieve Mona' van de Story heb ik wel eens bij een museum-evenement ontmoet, dat bleek wél een leuk mens te zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:11 schreef tong80 het volgende:
Hier ligt een toetjes-grap op de punt van de tong.
Han²quote:Op donderdag 16 november 2023 16:57 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen en Marieke Smits over het SBS-debat
Han Bouwmeester en Han ten Broeke hebben het laatste nieuws uit Israël en Gaza
Rob Jetten over zijn plannen met het onderwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |