Die bewaren ze voor Sjerrie.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
De volgende, Hitler, Kim Jong Un of Mao Zedong
quote:
Rechter vleugel!quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Welke vleugel bedoel ik natuurlijk.
JP heeft marktwerking in de zorg geïntroduceerd tochquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JP heeft meegedaan met de Irak oorlog in ruil voor een baantje voor zijn goede vriend
[ afbeelding ]
Jij but ent toch kleine sappelende zelfstandige, die zich niet eens een laadpaal kan permiteren zonder subsidie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Oh nee, de VVD is niet optimaal voor ondernemers, gauw PvdA stemmen, ik ben om.
Ik weet zeker, zodra ik die laadpaal aanschaf, dat de week erop een subsidie erop wordt aangekondigd en ik wéér achter het net visquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Jij bent toch kleine sappelende zelfstandige, die zich niet eens een laadpaal kan permiteren zonder subsidie?
Het was een referentie naar het stopwoordje van de reclame man. Die zei dit om de zin.quote:
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JP heeft marktwerking in de zorg geïntroduceerd toch
Ondernemen onaantrekkelijk maken, je gaat maar voor een groot bedrijf werken als tandwiel in een grote machine waar je gestript wordt van je creativiteit en persoonlijkheid, en als je geen baan kan vinden, dan heeft Timmermans wel een basisbaan voor je.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doen
En de Expat regeling afschaffen , als een bedrijf personeel uit het buitenland wil halen dan betalen ze zelf wel een goed salaris , die hoeven geen 30% subsidie te hebben
Zulke dingen dat maakt dat ze veel ruimte laten voor een nieuw partij
Afchaffen van de voordelen van ZZP ers en meer voordeel geven aan werknemers is essentieel ansders is over 10 jaar iedereen ZZP er
De overheid heeft het opgegeven om het verschil aan te geven tussen ZZP en werknemers
En het is zo eenvoudig , daarom heb ik meer vertrouwen in Omtzigt in zulke dingen,
dan de 4 kabinetten Rutte die niet anders deden dan elkaar te zieken
men moet werken laten lonenquote:
mijn sympathy heeft ze nietquote:
Omtzigt heeft jarenlang ook Putin-standpunten uitgedragen m.b.t. MH17, zonder zijn fouten achteraf toe te geven. Wél heeft hij wat tweetjes gewist, maar gelukkig hebben we de foto's nog. Net als de foto's van hem waarin het het MH17-boek van Joost Niemöller in ontvangst neemt.quote:
ik vind dat de ZZP / zelfstandige wel erg veel gekieteld wordt , nu weer met de 30% pensioenreserveringquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
MKB-winst vrijstelling terug naar 14%. Zelfstandigenaftrekterug naar ¤7.600. FOR terug. GEEF MIJ M'N GELD TERUG
Oh ja, die nepgetuige die Omtzigt een (door Omtzigt gedicteerde) valse getuigenis liet uitspreken voor de ogen van MH-17 nabestaanden, twijfel zaaien in het MH-17 verhaal, lekker de luis in de pels spelen. Kijk mij eens kritisch doen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Omtzigt heeft jarenlang ook Putin-standpunten uitgedragen m.b.t. MH17, zonder zijn fouten achteraf toe te geven. Wél heeft hij wat tweetjes gewist, maar gelukkig hebben we de foto's nog. Net als de foto's van hem waarin het het MH17-boek van Joost Niemöller in ontvangst neemt.
Nee, er is meer. Nu is het even niet het moment om het op te zoeken, maar het ging over het al dan niet bezitten van Buk-systemen door Oekraïne. Die tweets heeft ie stilletjes gewist.quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, die nepgetuige die Omtzigt een (door Omtzigt gedicteerde) valse getuigenis liet uitspreken voor de ogen van MH-17 nabestaanden, twijfel zaaien in het MH-17 verhaal, lekker de luis in de pels spelen. Kijk mij eens kritisch doen.
quote:Telegraaf-enquête: burger smeekt om lagere lasten
Aangepast: 2 uur geledenVandaag, 05:30in BINNENLAND
AMSTERDAM - Lastenverlichting. Dat is het beste middel om bestaanszekerheid te garanderen, vindt een ruime meerderheid van de Nederlanders.
Van hen noemt 75 procent een lagere btw op essentiële producten, zoals energie en voedsel, de doeltreffendste maatregel om ervoor te zorgen dat we in deze dure tijden het hoofd boven water kunnen houden.
De hoge zelfstandigenaftrek was er al in de Balkenende-jaren en ook de MKB-vrijstelling kwam in 2007 ter compensatie van minder afschrijvingsmogelijkheden, en afschaffen kosten werkkamers/studeerkamers e.d.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doen
En de Expat regeling afschaffen , als een bedrijf personeel uit het buitenland wil halen dan betalen ze zelf wel een goed salaris , die hoeven geen 30% subsidie te hebben
Zulke dingen dat maakt dat ze veel ruimte laten voor een nieuw partij
Afchaffen van de voordelen van ZZP ers en meer voordeel geven aan werknemers is essentieel ansders is over 10 jaar iedereen ZZP er
De overheid heeft het opgegeven om het verschil aan te geven tussen ZZP en werknemers
En het is zo eenvoudig , daarom heb ik meer vertrouwen in Omtzigt in zulke dingen,
dan de 4 kabinetten Rutte die niet anders deden dan elkaar te zieken
De eerste 22.000 euro is nu al praktisch belastingvrij. Het beroerde is, dat je kortingen daarna weer gaat inleveren.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men moet werken laten lonen
de arbeidskorting de eerste 10.000 euro belastingvrij , dat zal ook de ZZP er en zwartwerken minder aantrekkelijker maken
eerste 10.000 euro bruto belastingvrij en de pensioen afdracht werknemerdeel schrappen
arbeidsparticipatie voor vrouwen niet langer belonen, thuis blijven met de kinderen zeer goed gaan belonen
zodat het neerwaarts geboortegetal omgebogen gaat worden
Gratis kinderopvang niet doen
De aanrechtsubsidie moet terug komen
Zag in wnl op zondag een stukje van Jessica Durlacher en een demo op Utrecht centraal van Palestijnen... beangstigend!quote:Op maandag 13 november 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Die uitspraak triggert mij, hij rijmt wel, maar het aantal lettergrepen klopt niet.
From the river to the sea (7 lettergrepen)
Palastine will be free (6 lettergrepen)
Die tweede zin heeft een extra woord nodig om goed te zijn, mijn oplossing:
From the river to the sea
Palastine will be not free
Gefixt
Palestina was tot 1948 van de river to the sea.quote:
Joden wonen daar al 3000 jaar.quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Palestina was tot 1948 van de river to the sea.
De steeds radicalere israelische politiek is al jaren met een van de rivier tot de zee project bezig.
*verjaagdquote:Op maandag 13 november 2023 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Woonden, ooit.
De meesten waren al eeuwen de wijde wereld in getrokken.
Zo jammer dat men niet gewoon samen kon leven.quote:
De Palestijnen zijn pas sinds de jaren zestig of zo uitgevonden door de PLO e.d.quote:
Gelukkig maar dat het niet ons probleem is.quote:Op maandag 13 november 2023 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Zo jammer dat men niet gewoon samen kon leven.
Laatste kans waren bij de Oslo-accoorden, waar Israel zich niet aan hield.
De ultra-orthodoxen kregen teveel invloed in ruil voor het steunen van eigenlijk mislukte kabinetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |