Rechter vleugel!quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Welke vleugel bedoel ik natuurlijk.
JP heeft marktwerking in de zorg geïntroduceerd tochquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JP heeft meegedaan met de Irak oorlog in ruil voor een baantje voor zijn goede vriend
[ afbeelding ]
Jij but ent toch kleine sappelende zelfstandige, die zich niet eens een laadpaal kan permiteren zonder subsidie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Oh nee, de VVD is niet optimaal voor ondernemers, gauw PvdA stemmen, ik ben om.
Ik weet zeker, zodra ik die laadpaal aanschaf, dat de week erop een subsidie erop wordt aangekondigd en ik wéér achter het net visquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Jij bent toch kleine sappelende zelfstandige, die zich niet eens een laadpaal kan permiteren zonder subsidie?
Het was een referentie naar het stopwoordje van de reclame man. Die zei dit om de zin.quote:
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JP heeft marktwerking in de zorg geïntroduceerd toch
Ondernemen onaantrekkelijk maken, je gaat maar voor een groot bedrijf werken als tandwiel in een grote machine waar je gestript wordt van je creativiteit en persoonlijkheid, en als je geen baan kan vinden, dan heeft Timmermans wel een basisbaan voor je.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een nieuw kabinet moet het verschil tussen werknemers en ZZP ers wegnemen en de VVD en ook het CDA gaan dat niet doen
En de Expat regeling afschaffen , als een bedrijf personeel uit het buitenland wil halen dan betalen ze zelf wel een goed salaris , die hoeven geen 30% subsidie te hebben
Zulke dingen dat maakt dat ze veel ruimte laten voor een nieuw partij
Afchaffen van de voordelen van ZZP ers en meer voordeel geven aan werknemers is essentieel ansders is over 10 jaar iedereen ZZP er
De overheid heeft het opgegeven om het verschil aan te geven tussen ZZP en werknemers
En het is zo eenvoudig , daarom heb ik meer vertrouwen in Omtzigt in zulke dingen,
dan de 4 kabinetten Rutte die niet anders deden dan elkaar te zieken
men moet werken laten lonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |