Waar zijn die mensen heen danquote:Op maandag 13 november 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Die mensen zijn er WEL!
Kijk naar het rtl debat van gisteren.... Mensen zijn weggejaagd door de bureaucratie!!!
Veelal uit de zorg en werken ergens anders in een andere sector of gewoon thuis.quote:
Kunnen ze niet allemaal even de bouw in ofzo. Hebben we dat tekort mooi opgelostquote:Op maandag 13 november 2023 22:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Veelal uit de zorg en werken ergens anders in een andere sector of gewoon thuis.
Mijn plan is om dan te vertrekken naar Pattaya Thailand. Ik hoorde dat de zorg daar uitstekend is.quote:Op maandag 13 november 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Accepteer maar gewoon dat de zorg slechter wordt. Sorteer er maar op voor door goed voor jezelf te zorgen.
Ja ja, voor de "zorg" zeker.quote:Op maandag 13 november 2023 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mijn plan is om dan te vertrekken naar Pattaya Thailand. Ik hoorde dat de zorg daar uitstekend is.
Klopt.quote:Op maandag 13 november 2023 22:59 schreef Gehrman het volgende:
Mijn plan is om dan te vertrekken naar Pattaya Thailand. Ik hoorde dat de zorg daar uitstekend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |