God heeft het stikstof probleem zo gewild dus waarom dan protesteren en niet gewoon accepterenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat er in de bijbel niets staat over het verbreden van de A7
Alle boeren zijn goed voor 1 zetelquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Niet iedereen die in de grote stad woont is een boer. 0,3% van de Nederlandse bevolking is boer.
Ook vrachtwagenchauffeurs voelden zich opeens boer, getuige de boerensjaaltjes aan spiegels.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
is er een kloof tussen stad en platteland
~monkyyy
Als je zelf bakt kost het hetzelfde in meel/energie en dan is het lekkerderquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:08 schreef svann het volgende:
Gelukkig hebben de supermarkten tegenwoordig een heel fabrieksbrood voor maar iets meer dan een euro.
Stokbrood (gebakken in de winkel) van de Jumbo is heel lekker.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je zelf bakt kost het hetzelfde in meel/energie en dan is het lekkerder
Ook met de huidige energieprijzen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Als je zelf bakt kost het hetzelfde in meel/energie en dan is het lekkerder
Ik gebruik een halve kilo bloem, kost ~80 cent en wat andere kleine dingetjes, paar lepels olie, gist, beetje suiker etc. Dan nog energie, geen idee hoeveel stroom het kost (heb een broodbak machine. Maar het zal niet véél duurder zijn dan een brood uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Ook met de huidige energieprijzen?
In de broodbakmachine zal dat meevallen.
Wel lekker idd.
Nu krijg ik zin de broodbakmachine weer eens uit te halen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruik een halve kilo bloem, kost ~80 cent en wat andere kleine dingetjes, paar lepels olie, gist, beetje suiker etc. Dan nog energie, geen idee hoeveel stroom het kost (heb een broodbak machine. Maar het zal niet véél duurder zijn dan een brood uit de supermarkt.
Nee, die CDA'erquote:
Zoals BBB?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop wel dat die kleine kloten partijtjes (1 zetel) nu wel gaan verdwijnen.
Mona trekt het weer in het absurde door, dat "ze" auto's gaan afpakken ofzo, gewoon laten gaan joh.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
'Auto's in de grondwet' 'de tijd schrijdt ook voort'
Auto afpakken...quote:Op woensdag 15 november 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mona trekt het weer in het absurde door, dat "ze" auto's gaan afpakken ofzo, gewoon laten gaan joh.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Dan houden we lekker het oude stelsel, en iedereen die dan nog loopt te zeiken hoepelt maar op naar een ander continent.
Volgens Mona gaan ze dat doen hoor!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Auto afpakken...
Auto is internationaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |