SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Met pijn en moeite derde
Je hebt veel meer behoefte aan een echte nummer 6.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgende transfer ronde mag er best wel een ervaren verdediger gehaald worden. Liefst eentje die ervaring heeft met de manier waarop Ajax wil (zou bijna zeggen moet) spelen.
Dan denk ik al snel als oud spelers.. maar die zijn al snel te oud (vertonghen en co) of gewoon veels te duur (de Ligt). Nog even los van het feit of ze überhaupt willen komen.
Er is gewoon een bult stevige kerels vereist.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt veel meer behoefte aan een echte nummer 6.
Zoals iedereen zo positief was over zo’n type dat begin vorig seizoen bij Ajax rondliep?quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgende transfer ronde mag er best wel een ervaren verdediger gehaald worden. Liefst eentje die ervaring heeft met de manier waarop Ajax wil (zou bijna zeggen moet) spelen.
Dan denk ik al snel als oud spelers.. maar die zijn al snel te oud (vertonghen en co) of gewoon veels te duur (de Ligt). Nog even los van het feit of ze überhaupt willen komen.
Nederlandse aso'squote:Op vrijdag 10 november 2023 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is gewoon een bult stevige kerels vereist.
Denk eerder 15mln. Wie betaalt er 50 miljoen voor een verdediger van een middenmoter uit de eredivisie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
Hato is wel echt een beest hoor.
Die gaan we niet lang bij Ajax zien vrees ik. Verwacht er wel een miljoentje of 50-75 voor.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk eerder 15mln. Wie betaalt er 50 miljoen voor een verdediger van een middenmoter uit de eredivisie?
Eens. Erg genoten van Ansu Fatiquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij vlagen een goede wedstrijd.
Jij dacht serieus dat er clubs bij dit Ajax zullen aankloppen met een zak met 60 miljoen voor een onbewezen verdediger? (lol)quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat er clubs bij dit Ajax zullen aankloppen met een zak met 60 miljoen voor een onbewezen verdediger? (lol)
Hij moet eerst nog verlengen, zit nog op een jeugdcontract, al denk ik dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk eerder 15mln. Wie betaalt er 50 miljoen voor een verdediger van een middenmoter uit de eredivisie?
Goed vind ik wel een groot woord, het was aardig aan de bal tot de 0-1 maar uit dat balbezit moet je wel meer creëren. Jammer van die handsbal want dat was een penalty, zulke gelukjes heb je gewoon nodig in de fase waarin je zit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij vlagen een goede wedstrijd. Brighton vooral dodelijk effectief.
De scheids was sowieso niet bestquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed vind ik wel een groot woord, het was aardig aan de bal tot de 0-1 maar uit dat balbezit moet je wel meer creëren. Jammer van die handsbal want dat was een penalty, zulke gelukjes heb je gewoon nodig in de fase waarin je zit.
Dat is altijd als het voetballend ook niet zo mee zit, maar dit was toch wel een VAR moment.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:32 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
De scheids was sowieso niet best
Komt ook door het referentiekader dat in de afgelopen maanden opgetuigd is, de Britse pers was bijvoorbeeld bepaald niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed vind ik wel een groot woord, het was aardig aan de bal tot de 0-1 maar uit dat balbezit moet je wel meer creëren. Jammer van die handsbal want dat was een penalty, zulke gelukjes heb je gewoon nodig in de fase waarin je zit.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Erg genoten van Ansu Fati
Relatief gezien goed, ten opzichte van de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel als je Ajax een tijdje niet hebt zien spelen dat je dan schrikt, al was vorig seizoen ook al niet best in Europa.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Komt ook door het referentiekader dat in de afgelopen maanden opgetuigd is, de Britse pers was bijvoorbeeld bepaald niet onder de indruk.
gezien de vele blessures achterin (vd ven, de ligt, botman, timber) snap ik dat wel. Zal geen basis staan vermoed ik.quote:
Middenveld speelde weer verstoppertje ja.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:55 schreef Bofjijff het volgende:
Een goede 6 is wel echt belangrijk. Plus dat oneindige getik achterin... men vond geen medespeler daar die de bal wilde hebben en er wat mee kon doen. Domme keuzes daardoor om te blijven tikken totdat iemand (vos bij de 0-1) een fout maakt. Dan miste je wel vd boomen die wel die bal op de stropdas legt 40 meter verderop.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
Hato is wel echt een beest hoor.
Die gaan we niet lang bij Ajax zien vrees ik. Verwacht er wel een miljoentje of 50-75 voor.
zodra onze Turk er klaar voor is gaan die elkaar wel afwisselen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Hato wordt echt helemaal gesloopt
het einde van het seizoen gaat deze speler nooit halen
hij speelt teveel wedstrijden voor een 17 jarge speler op dit niveau
zo speler moet je langzaam brengen
fysiek is hij echt nog niet klaar voor om 34 wedstrijden te spelen en dan ook nog is europees erbij en oranje
dit jochie krijgt helemaal geen rust dit seizoen
Ben het meestal niet met je eens, maar hier heb je wel een punt. Dit gaat allemaal veels te snel voor dit ventje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
fysiek is hij echt nog niet klaar voor om 34 wedstrijden te spelen en dan ook nog is europees erbij en oranje
Had jij een ban? Het was zo lekker rustig hier.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ik stel de vragen hierquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had jij een ban? Het was zo lekker rustig hier.
Meestal speelt jong oranje ook rond die tijd, dus was hij niet voor het ene dan wel voor het andere opgeroepen, maar verder eens dat er wel roofbouw op hem gepleegd wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben het meestal niet met je eens, maar hier heb je wel een punt. Dit gaat allemaal veels te snel voor dit ventje.
Dat had toch niks te maken met oververmoeidheid? Meer de onervarenheid op hoger niveau.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat hebben we geweten toen Danny Blind De Ligt opstelde tegen Bulgarije
Klopt, was meer wat betreft een veelbelovend jonkie voor de leeuwen gooien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dat had toch niks te maken met oververmoeidheid? Meer de onervarenheid op hoger niveau.
Daarbij heeft de Ligt laten zien dat hij mentaal sterk is.
Ik speelde ook tegen dat soort jongens in de jeugd. Drie koppen groter, een lul van 30 cm en allemaal op 1 januari geboren.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 11 november 2023 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik speelde ook tegen dat soort jongens in de jeugd. Drie koppen groter, een lul van 30 cm en allemaal op 1 januari geboren.
Wat voor spelletjes waren dat waarbij je de lul van de tegenstander kon meten?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik speelde ook tegen dat soort jongens in de jeugd. Drie koppen groter, een lul van 30 cm en allemaal op 1 januari geboren.
Voor wat?quote:Op zondag 12 november 2023 00:23 schreef TLC het volgende:
Er zijn serieus mensen die zich afvragen op vi.nl of Cocu van 'Schip gaat opvolgen
brrrrrr
Probeer het internet eens niet zo serieus te nemen, gaat je helpen.quote:Op zondag 12 november 2023 00:23 schreef TLC het volgende:
Er zijn serieus mensen die zich afvragen op vi.nl of Cocu van 'Schip gaat opvolgen
brrrrrr
Hato is op 7 maart geboren en tikt net de 25cm aan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens ESPN gewoon "BBB" voorinquote:Op zondag 12 november 2023 13:22 schreef Bofjijff het volgende:
Sosa weer op de linksback, mikautadze in de basis,berghuis naar het middenveld. Best wat geschoven weer, wel aanvallend ingesteld.
Vrij aanvallend middenveldquote:Op zondag 12 november 2023 13:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan mikautadze op de 10, hlynsson 8 en taylor soort van 6. Zullen wel veel willen switchen
Wie is straks de club van het IJmeer?quote:Op zondag 12 november 2023 14:12 schreef Wertha het volgende:
"Maduro-derby"
"Publiek komt in gróte getalen op deze wedstrijd af"
Voor de rest de gebruikelijke die door het ijs zakkenquote:Op zondag 12 november 2023 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Brobbey en Mikautadze wel sterk hoor
Welke sterkhoudersquote:Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Walgelijk slecht.
Je sterkhouders geven niet thuis.
In het seizoen 1964-1965 werden de Amsterdammers onder leiding van Rinus Michels dertiende in Eredivisie.quote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Bergwijn heeft het nooit fatsoenlijk laten zienquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn, Berghuis, Taylor - “sterkhouders”
Bergwijn heeft het nooit fatsoenlijk laten zienquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn, Berghuis, Taylor - “sterkhouders”
Neequote:
Zal niet veel schelen, Bergwijn zit al rond de 5 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 12 november 2023 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn heeft het nooit fatsoenlijk laten zien
Berghuis is het al jaren kwijt
Taylor? zelfs als grap is het niet leuk
[..]
Nee
Dit. Ga bijna hopen dat we degraderen.quote:Op zondag 12 november 2023 15:36 schreef LethalNinja het volgende:
Weet niet wat triester is, het voetbal dat Ajax speelt of dat ik er al volledig aan gewend ben. Denk dat het weinig uit maakt welke trainer je voor deze groep zet.
Steijn terug. Van 't Schippedquote:Op zondag 12 november 2023 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Schip ook maar oprotten zo want we kunnen nog vijfde worden met die zooi .
Haha zover zal het niet komenquote:Op zondag 12 november 2023 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Ga bijna hopen dat we degraderen.
Krijgt een like van Mislinrat op Instaquote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Steijn terug. Van 't Schipped
Nee joh lekker middenmoot. Tussenjaarquote:Op zondag 12 november 2023 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha zover zal het niet komen
Misschien nacompetitie
Het begint al met Rensch die maar half ingrijptquote:Op zondag 12 november 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
Goed verdedigd wel,
met zijn 2en op die ene man af
oefening baart kunstquote:Op zondag 12 november 2023 16:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die hoekschoppen van Taylor zijn ook dramatisch. Waarom laten ze die jongen de ene na de andere corner nemen
En als je hem inbrengt dan ook als spits.quote:Op zondag 12 november 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In een elftal waarin iedereen altijd moeite lijkt te hebben met scoren moet je altijd zo'n Akpom gewoon in de basis zetten.
Dat laatste.quote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of Forbs meer in z'n mars heeft of dat het gewoon een soort De Sa is. Er komt zo weinig speciaals uit.
Het is inderdaad niet veel meer dan hard rennen . Kan je ook zo uit de jeugd halen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of Forbs meer in z'n mars heeft of dat het gewoon een soort De Sa is. Er komt zo weinig speciaals uit.
Het valt niet mee iddquote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja, dan is er niks aan de hand. Man man man.quote:Op zondag 12 november 2023 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Als die sukkel van een Brobbey die bal direct speelt ga je met drie man alleen op de keeper af.
zag je een redelijke tweede helftquote:Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef LethalNinja het volgende:
Jezus, wat een kater uiteindelijk toch nog door deze wedstrijd. Even denk je dat je na een redelijk tweede helft winst pakt en dan dit.
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 12 november 2023 16:26 schreef Wertha het volgende:
Godverdomme Brobbey. SPEEL DIE BAL GEWOON DIRECT.
Ik wilde net opperen dat ik hem wel eens op 10 wilde zien. Die post heb ik na dat moment toch maar niet verstuurd.quote:Op zondag 12 november 2023 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Als die sukkel van een Brobbey die bal direct speelt ga je met drie man alleen op de keeper af.
Bedanktquote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef onlogisch het volgende:
Gelijkspelletje uit het vuur gesleept boys.
Het van 't Schip-effect begint nu echt zichtbaar te worden. Wéér geen nederlaag. Gefeliciteerd mannen!
quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]zodat jij straks bij een gelijkspel weer hier komt lachen dat Ajax zichzelf zo chronisch overschat heeft na overwinningen tegen laagvliegers zeker?
Op VI lees ik anders dat hij ijzersterk speeldequote:Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey was weer weergaloos slecht.Wat een debiel.
Ga lekker ergens anders leuk doenquote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef onlogisch het volgende:
Gelijkspelletje uit het vuur gesleept boys.
Het van 't Schip-effect begint nu echt zichtbaar te worden. Wéér geen nederlaag. Gefeliciteerd mannen!
Hij was goed als aanspeelpunt, alleen oerdom in de counter en oerslecht in de afwerking.quote:Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey was weer weergaloos slecht.Wat een debiel.
watquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op VI lees ik anders dat hij ijzersterk speelde
Akpom heeft een veel beter gemiddelde, dat zegt helaas al genoegquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op VI lees ik anders dat hij ijzersterk speelde
Bij die 1-2 deed hij prima werk. Maar met een echte spits win je hier met 1-5 ofzo.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was goed als aanspeelpunt, alleen oerdom in de counter en oerslecht in de afwerking.
Ja voor dit Ajax vond ik de tweede helft redelijk. Akpom etc, het ging gewoon wat sneller richting het doel van de tegenstander. Tegelijkertijd zag ik bij Ajax ook achterin weer enorme zwaktes dus zo raar is het gelijkspel niet.quote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zag je een redelijke tweede helft
Een cliché maar ik heb geen spits om goed als aanspeelpunt te zijn. Als afmaker is het niveau Michael de Leeuw of slechter.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was goed als aanspeelpunt, alleen oerdom in de counter en oerslecht in de afwerking.
Ja keer geen penalty voor Ajax en dan nog een bal van Tayler binnenkant paal en dan toch niet erin. Het heeft niet gemogen vandaag.quote:Op zondag 12 november 2023 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wet van Murphy dit seizoen, boys.
Ik denk niet dat veel Feyenoorders en PSV’ers kijken naar wat Ajax doet. Da’s misschien nog wel erger.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie de PSVers en Feyenoorders zich alweer melden![]()
Inspeelpass van Gaaei bij de 1-1 was dikke prima.quote:Op zondag 12 november 2023 16:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja voor dit Ajax vond ik de tweede helft redelijk. Akpom etc, het ging gewoon wat sneller richting het doel van de tegenstander. Tegelijkertijd zag ik bij Ajax ook achterin weer enorme zwaktes dus zo raar is het gelijkspel niet.
haha dit dus, dit is voor hun een achterhoede gevecht dat ze weinig boeit. Eerste helft was ook niet om aan te gluren.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel Feyenoorders en PSV’ers kijken naar wat Ajax doet. Da’s misschien nog wel erger.
Bij hunnie 1-1 zag je weer dat het een vrij blind backje is die overal en nergens loopt te rennen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Inspeelpass van Gaaei bij de 1-1 was dikke prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Waarom Rensch daar weer zo nodig moest spelen is mij echt een raadsel.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Inspeelpass van Gaaei bij de 1-1 was dikke prima.
Met deze selectie heb je de komende 5 seizoenen een tussenjaar.quote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Slechts 24 punten achter op de koploper.
Het is een ruwe diamant met nadruk op ruw.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat zien sommige mensen nog in Brobbey? Heeft toch inmiddels wel bewezen dat hij totaal niet geschikt is voor het hoogste niveau.
Meest overschatte jeugd product sinds jaren. En dan voor 17 miljoen teruggehaaldquote:Op zondag 12 november 2023 16:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een ruwe diamant met nadruk op ruw.
Ik denk andersom ook nietquote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel Feyenoorders en PSV’ers kijken naar wat Ajax doet. Da’s misschien nog wel erger.
Je kan natuurlijk gelijk hebben maar ik snap wel dat ze potentie zien. In principe heeft hij alles voor een echte topspits.quote:Op zondag 12 november 2023 16:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Meest overschatte jeugd product sinds jaren. En dan voor 17 miljoen teruggehaald
Hij loopt al een tijdje mee hè, ik zie weinig vooruitgang.quote:Op zondag 12 november 2023 16:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gelijk hebben maar ik snap wel dat ze potentie zien. In principe heeft hij alles voor een echte topspits.
Fysiek sterk en snel als hij dat onrustige voor de goal eruit krijgt en werkt aan zijn techniek dan zie ik 'm wel ver komen.
Het hangt allemaal van de ontwikkeling af van die jongen. Het zou niet de eerste zijn die zijn potentie niet waarmaakt.
Vind 'm juist dit seizoen wel stappen in de goede richting zetten eerlijk gezegd. Het geluk hangt ook nog niet echt aan zijn kont dat een bal net wel goed valt.quote:Op zondag 12 november 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij loopt al een tijdje mee hè, ik zie weinig vooruitgang.
quote:Op zondag 12 november 2023 16:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
In principe heeft hij alles voor een echte topspits.
[…] als hij dat onrustige voor de goal eruit krijgt en werkt aan zijn techniek
Geen ideequote:Op zondag 12 november 2023 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Waarom zouden ze?
ach, gelukkig wel een soort van plan b. Onder steijn was dit echt een verliespartij geworden.quote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef thedeedster het volgende:
Nou, die gouden pik van Van Het Schip is meer een koperen fluitje…
nee hoor, zijn er genoeg en zelf ook wel mee eens.quote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die wel progressie ziet bij Brobbey? Vandaag creeert hij toch vooral zelf de kansen, van Bergwijn en Berghuis hoefde hij vandaag niks te verwachten.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 12 november 2023 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fortuna enzo denk ik dan weer wel.
Neuh, zie het ook.quote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die wel progressie ziet bij Brobbey? Vandaag creeert hij toch vooral zelf de kansen, van Bergwijn en Berghuis hoefde hij vandaag niks te verwachten.
Hennie Meijer bellen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, zie het ook.
Zijn enige probleem is dat hij zo wordt aangespeeld dat hij steeds in zijn tegenstander moet gaan hangen.
Misschien is Bosman niet zijn goede spitsentrainer.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ajax staat 12e. Waarom zouden Ajacieden zich nu druk maken wie er eerste of tweede staat? Zou het ook erg vreemd vinden als een PSV supporter het nu zou interesseren of Ajax wint of verliest. Laat staan op je vrije zondagmiddag die wedstrijd kijken.
Ongekend.quote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
We zitten op schema voor 73 tegengoals dit seizoen. 73!
Seems legit.quote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen Almere Cityquote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Scorpie het volgende:
#PIETJEPUKKEDquote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Beetje pech in de afwerking, overkomt de besten. @JeMoederquote:Op zondag 12 november 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Gelijkspelletje uit tegen Almere is gewoon een goed resultaat
De weg naar boven is ingezet en je ziet dat spelers weer in hun kracht spelen @:elan
Als ze met twee spitsen spelen hebben ze een aanval van 49 miljoen, amper goals, vooral veel gezucht. Het enige aspect waar ik echt met volle teugen van geniet is Berghuis, die blij was niet meer deel uit te hoeven maken van pure ellende, als het op voetbal aankomt. Nu zit ie nog dieper in de ellende en de frustratie is bij hem hetzelfde. Nu al meerdere trainers weg laten gaan bij een voetbalclub, maar eigenlijk bar weinig toegevoegd.quote:
Eerlijk is eerlijk, de afgelopen wedstrijden waren al een stuk beter, er worden punten gepakt, de sfeer is goed. Wat je met het juiste DNA allemaal kan doen.quote:
Helemaal trots dat die beter was dan de verdediger van Omniworldquote:
Berghuis doet altijd alsof de mensen om hem heen niet de juiste kwaliteit hebben, vervolgens raakt ie elke bal kwijt, veel te gefrustreerd, terwijl hij ook moet gaan beseffen dat hij elke keer onderdeel is van het niveau en dat gaat er maar moeilijk in.quote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Arm Schippie, met dit brandhout kom je echt nergens.
Alleen die keeper al, 90% van de uittrappen waren balbezit en vaak meteen gevaar voor Almere, die geef je in de rust toch enorm op zijn lazer?![]()
En verder natuurlijk het gebruikelijke, lamzakkerige Bergwijn, niets toevoegende Berghuis, matig middenveld, matige verdediging.
Enige positieve was Brobbey die nou echt eens klaar was met dat alles tegen hem maar mag en even flink van zich afbeet. Verder iig hard gewerkt en assists gegeven. En Akpom en Forbs spelen wellicht niet super maar tonen iig felheid, snelheid en inzet.
Maar het is gewoon enorme middelmaat, zie daar maar eens echt goed mee te voetballen.
Ik vind Brobbey wel een leuk ventje eigenlijk, moet altijd wel om hem lachen. En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.quote:Op zondag 12 november 2023 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal trots dat die beter was dan de verdediger van Omniworld![]()
Naja het is wel één van de weinige die ook best vaak het boetekleed aantrekt. Als ik trainers was zou ik juist de frustratie en dat gif van Berghuis gebruiken om hem aanvoerder te maken.quote:Op zondag 12 november 2023 20:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Berghuis doet altijd alsof de mensen om hem heen niet de juiste kwaliteit hebben, vervolgens raakt ie elke bal kwijt, veel te gefrustreerd, terwijl hij ook moet gaan beseffen dat hij elke keer onderdeel is van het niveau en dat gaat er maar moeilijk in.
Voor de camera wel, maar volgens mij is het geen fijne teamgenoot, teveel bezig met irritatie. Maar goed, ik kan het mis hebben. Als aanvoerder gaat ie al helemaal te vaak met frustratie bezig zijn, hij is het wel eens eerder geweest van een tobbende ploeg. Aardige jongen als ie rustig is, maar met frustraties een driftkikker.quote:Op zondag 12 november 2023 20:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja het is wel één van de weinige die ook best vaak het boetekleed aantrekt. Als ik trainers was zou ik juist de frustratie en dat gif van Berghuis gebruiken om hem aanvoerder te maken.
Bergwijn als aanvoerder kan iig niet meer, die mag samen met Taylor maar eens gaan banken.
Hij heeft wel het fysiek en vast ook wel talent maar hij mist overzicht en lijkt extreem dom. In een ervaren team maakt hij wel kans maar dit schiet gewoon niet op.quote:Op zondag 12 november 2023 21:24 schreef MaxC het volgende:
Na dat interview is mij 100% duidelijk dat Brobbey nooit een topper gaat worden. Totaal gebrek aan inzicht, voetbalintelligentie en zelfreflectie.
Had niet eens door dat hij wat fout deed bij de 2-2
Omdat hij niet de verstandelijke vermogens heeft om het überhaupt te onderkennen zo bleek weer eensquote:Op zondag 12 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.
Toen hij 19 was was dat quasi geagiteerde vraagjes beantwoorden grappig ja, nu verwacht je toch een stukje persoonlijke ontwikkeling maar hij uit zich nog steeds als een kleuter.quote:Op zondag 12 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel een leuk ventje eigenlijk, moet altijd wel om hem lachen. En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.
Was wel de beste Ajacied gisterenquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat zien sommige mensen nog in Brobbey? Heeft toch inmiddels wel bewezen dat hij totaal niet geschikt is voor het hoogste niveau.
Het echte voetbalverstand komt uit de early 80's, zo blijktquote:
Het is alleen echt bizar dat hij totaal niet inziet dat hij de directe aanleiding was voor de 2-2. Ik heb echt het idee dat ik naar een zwakbegaafde sta te kijken tijdens zijn interviews.quote:Op maandag 13 november 2023 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Was wel de beste Ajacied gisteren
De beste in een elftal dat binnen de geschiedenis van Ajax toch vooral herinnerd zal worden als die keer dat het G-team aan de echte Eredivisie mee mocht doen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Was wel de beste Ajacied gisteren
ja ach een spits verliest wel eens de bal toch. Ajax heeft gewoon een kutverdediging. Ik ben wel een fan van Brobbey, maar ik twijfel ook of hij goed genoeg is voor Ajax.quote:Op maandag 13 november 2023 00:45 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het is alleen echt bizar dat hij totaal niet inziet dat hij de directe aanleiding was voor de 2-2. Ik heb echt het idee dat ik naar een zwakbegaafde sta te kijken tijdens zijn interviews.
Meestal zijn die jongens lekker vrolijk maar Brobbey is ook nog eens vooral heel erg boos en ongeïnteresseerd.
Bergwijn als aanvoerderquote:Op zondag 12 november 2023 20:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja het is wel één van de weinige die ook best vaak het boetekleed aantrekt. Als ik trainers was zou ik juist de frustratie en dat gif van Berghuis gebruiken om hem aanvoerder te maken.
Bergwijn als aanvoerder kan iig niet meer, die mag samen met Taylor maar eens gaan banken.
Zou vast een fijne collega voor je geweest zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 07:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Interview met Brobby genot
Als hij niet zo sterk was en niet goed kon voetballen was die hamburgers aan het bakken bij donalds
Fixedquote:Op maandag 13 november 2023 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou vast een fijne manager voor je geweest zijn.
Nou meid, wat een toestand.quote:Op maandag 13 november 2023 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zie nu pas dat Brobbey de broer is van Derrick Luckassen.
Ik weet het nog steeds niet zo bij hem. Hij werkt tegenwoordig wel heel hard, maar wel een beetje op de Lex Immers manier waar het met een bepaalde waas is. Dat komt natuurlijk ook door het gebrek aan duidelijke instructies die hij krijgt, waardoor ik het gevoel krijg dat hij wel heel graag wil maar niet weet hoe hij zich moet verbeteren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel een leuk ventje eigenlijk, moet altijd wel om hem lachen. En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.
Ik vind dat er nu wel heel makkelijk wordt geroepen dat Brobbey er altijd met de pet naar heeft gegooid, geen idee waar dat uit zou moeten blijken. Het is ook gewoon een type spits die nooit echt een verfijnde techniek zal hebben en wat lomp is.quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet zo bij hem. Hij werkt tegenwoordig wel heel hard, maar wel een beetje op de Lex Immers manier waar het met een bepaalde waas is. Dat komt natuurlijk ook door het gebrek aan duidelijke instructies die hij krijgt, waardoor ik het gevoel krijg dat hij wel heel graag wil maar niet weet hoe hij zich moet verbeteren.
Aan de andere kant is de knop bij hem sowieso echt te laat omgegaan, voorheen heeft hij zichzelf overschat en juist te weinig arbeid geleverd, nu haalt hem dat in maar heeft ie niet de juiste trainers die hem echt kunnen helpen.
Mwah, je ziet in ieder geval dat hij heel lang niet op een juiste manier heeft getraind. Dat hij pas sinds een paar maanden überhaupt 90 minuten kan maken is wel bewijs, maar ook Koeman klaagt steen en been dat hij gewoon bepaalde dingen niet heeft aangeleerd. Als je jarenlang presteert door balletjes af te wachten met je GROTE IMPOSANTE LICHAAM en er zo erg wordt benadrukt hoe goed je bent, dan wordt je vanzelf lui.quote:Op maandag 13 november 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat er nu wel heel makkelijk wordt geroepen dat Brobbey er altijd met de pet naar heeft gegooid, geen idee waar dat uit zou moeten blijken. Het is ook gewoon een type spits die nooit echt een verfijnde techniek zal hebben en wat lomp is.
Ja en ik vind dat een veel te makkelijke take. Gaan we het dus niet over eens worden (en Koeman is een lul).quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, je ziet in ieder geval dat hij heel lang niet op een juiste manier heeft getraind. Dat hij pas sinds een paar maanden überhaupt 90 minuten kan maken is wel bewijs, maar ook Koeman klaagt steen en been dat hij gewoon bepaalde dingen niet heeft aangeleerd. Als je jarenlang presteert door balletjes af te wachten met je GROTE IMPOSANTE LICHAAM en er zo erg wordt benadrukt hoe goed je bent, dan wordt je vanzelf lui.
Ik vind het lastig om te zeggen of hij er echt nooit op heeft getraind want bij Ajax lopen er wel techniektrainers rond in onder en bovenbouw. Dus je zou zeggen dat die trainer hem er wel op laat trainen. Maar ja we lopen allemaal niet dagelijks op De Toekomst, dus geen idee verder.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, je ziet in ieder geval dat hij heel lang niet op een juiste manier heeft getraind. Dat hij pas sinds een paar maanden überhaupt 90 minuten kan maken is wel bewijs, maar ook Koeman klaagt steen en been dat hij gewoon bepaalde dingen niet heeft aangeleerd. Als je jarenlang presteert door balletjes af te wachten met je GROTE IMPOSANTE LICHAAM en er zo erg wordt benadrukt hoe goed je bent, dan wordt je vanzelf lui.
Het zal niet zijn dat hij nooit een fatsoenlijke training heeft gehad, maar ik vind het wel een typisch voorbeeld van een spits die door onduidelijke instructies maar een beetje gaat zwermen. Dat lijkt mij meer een verwijt naar de vorige drie trainers van Ajax dan naar hem, want het is al een tijd terug dat ik Ajax verzorgd positiespel heb zien spelen. Met zijn werkhouding zit het nu wel goed, terwijl hij vroeger zich bewust in leek te houden omdat hij het anders na een uurtje niet meer kon belopen.quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om te zeggen of hij er echt nooit op heeft getraind want bij Ajax lopen er wel techniektrainers rond in onder en bovenbouw. Dus je zou zeggen dat die trainer hem er wel op laat trainen. Maar ja we lopen allemaal niet dagelijks op De Toekomst, dus geen idee verder.
Bergwijn en Berghuis waren beiden geblesseerd begreep ik, begin er dan niet mee, Brobbey doet heel veel goed, nu het afmaken nog.quote:Op maandag 13 november 2023 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey levert nog wel wat, Bergwijn is echt weer een totalitaire ramp.
Omdat er gewoonweg niets beter is. Tahirovic kan er positioneel helemaal niets van. Branco geblesseerd. Vos geblesseerd (kan positioneel ook niets van).quote:Op maandag 13 november 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn en Berghuis waren beiden geblesseerd begreep ik, begin er dan niet mee, Brobbey doet heel veel goed, nu het afmaken nog.
Verder begreep ik het middenveld weer niet, een aanvaller en 2 aanvallende middenvelders, dat is vragen om problemen met het huidige Ajax.
Het blijft verdedigend/in de omschakeling gewoon ontzettend broos, zie ook weer de 1-0 van Almere na een hoekschop van Ajax.quote:Op maandag 13 november 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn en Berghuis waren beiden geblesseerd begreep ik, begin er dan niet mee, Brobbey doet heel veel goed, nu het afmaken nog.
Verder begreep ik het middenveld weer niet, een aanvaller en 2 aanvallende middenvelders, dat is vragen om problemen met het huidige Ajax.
Hij begon niet met Tahirovic maar met de onvermijdelijke Taylor, oftewel Hans Klok 2.0, Hlynsson is echt een leuke speler maar wel als voorste middenvelder, dan heb je gewoon te weinig te bieden in de omschakeling.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat er gewoonweg niets beter is. Tahirovic kan er positioneel helemaal niets van. Branco geblesseerd. Vos geblesseerd (kan positioneel ook niets van).
Gek genoeg helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 november 2023 00:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het echte voetbalverstand komt uit de early 80's, zo blijkt
Taylor of Tahirovic is lood om oud ijzer. Je probleem is dat je bij vertrek van Alvarez gewoon geen adequate vervanger hebt gehaald. En Grillitsch was zogenaamd back-up van Alvarez die is ook al weg. Ook niet vervangen. Gewoon lachwekkend slecht ingekocht.quote:Op maandag 13 november 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij begon niet met Tahirovic maar met de onvermijdelijke Taylor, oftewel Hans Klok 2.0, Hlynsson is echt een leuke speler maar wel als voorste middenvelder, dan heb je gewoon te weinig te bieden in de omschakeling.
Die gozer is zo breed dat ie niet goed in de keuken past.quote:Op maandag 13 november 2023 07:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Interview met Brobby genot
Als hij niet zo sterk was en niet goed kon voetballen was die hamburgers aan het bakken bij donalds
SvenGod.quote:Op maandag 13 november 2023 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Taylor of Tahirovic is lood om oud ijzer. Je probleem is dat je bij vertrek van Alvarez gewoon geen adequate vervanger hebt gehaald. En Grillitsch was zogenaamd back-up van Alvarez die is ook al weg. Ook niet vervangen. Gewoon lachwekkend slecht ingekocht.
Hij was erg lang niet fit, zonder dat ie een blessure had, daar komt het vandaan denk ik.quote:Op maandag 13 november 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat er nu wel heel makkelijk wordt geroepen dat Brobbey er altijd met de pet naar heeft gegooid, geen idee waar dat uit zou moeten blijken. Het is ook gewoon een type spits die nooit echt een verfijnde techniek zal hebben en wat lomp is.
Dat ben ik dus niet met je eens, Tahirovic speelt taakbewuster dan Taylor, die maar loopt te wijzen als Cruijff maar dat is dan ook de enige overeenkomst.quote:Op maandag 13 november 2023 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Taylor of Tahirovic is lood om oud ijzer. Je probleem is dat je bij vertrek van Alvarez gewoon geen adequate vervanger hebt gehaald. En Grillitsch was zogenaamd back-up van Alvarez die is ook al weg. Ook niet vervangen. Gewoon lachwekkend slecht ingekocht.
Veel voetballers redden het gewoon niet, je kan nog zo'n groot talent zijn, als je niet verder ontwikkeld is dat gewoon je niveau. Sommige pieken vroeg. Ik vraag mij ook wel eens af in hoeverre zo'n lichaam geschikt is voor voetbal, maar nu loop ik misschien iets te hard van stapel. Bij Dragonball Z was het hebben van meer spieren geen garantie voor een betere Super Saiyan, dus het zal wel kloppen dan.quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat een veel te makkelijke take. Gaan we het dus niet over eens worden (en Koeman is een lul).
Dat hij echt wat beter moet worden in het herkennen van situaties kan je ongeveer over elke jonge spits wel zeggen.
Je kan zeggen wat je wil, maar die Tahirovic is lekker fel in de 16.quote:Op maandag 13 november 2023 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat er gewoonweg niets beter is. Tahirovic kan er positioneel helemaal niets van. Branco geblesseerd. Vos geblesseerd (kan positioneel ook niets van).
het viel in de voorbereidingsvideos al op dat Branco Tahirovic aan het aansturen was. gebeurde ook bij Mikoutadze (Branco spreekt immers beter Frans dan Mikoutadze Engels)quote:Op maandag 13 november 2023 11:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die Tahirovic is lekker fel in de 16.
Je lult al een vis op het droge.quote:Op maandag 13 november 2023 11:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Veel voetballers redden het gewoon niet, je kan nog zo'n groot talent zijn, als je niet verder ontwikkeld is dat gewoon je niveau. Sommige pieken vroeg. Ik vraag mij ook wel eens af in hoeverre zo'n lichaam geschikt is voor voetbal, maar nu loop ik misschien iets te hard van stapel. Bij Dragonball Z was het hebben van meer spieren geen garantie voor een betere Super Saiyan, dus het zal wel kloppen dan.
Wat een visschrikkelijk slechte comment.quote:
Dat wellicht wel maar zijn taak is ook om aanspeelbaar te zijn. Je wil dat je nummer 6 zich terugzakt om de bal te kunnen krijgen van de keeper maar zowel Tahirovic als Vos blijven liever bij hun eigen man staan rond middencirkel. Dan is het altijd een lange bal van Ramaj en balverlies tot gevolg.quote:Op maandag 13 november 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, Tahirovic speelt taakbewuster dan Taylor, die maar loopt te wijzen als Cruijff maar dat is dan ook de enige overeenkomst.
Wel eens dat er geen behoorlijke 6 is, eigenlijk was Alvarez dat zelfs niet maar die maakte als stofzuiger wel veel goed.
Het ideale middenveld is nog steeds niet gevonden en het gebrek aan zelfvertrouwen werkt dan ook niet mee, in principe is Mannsverk gekocht als vervanger van Alvarez en die schijnt na de interlandperiode weer aan te sluiten, misschien dat het met hem erbij wat beter gaat.quote:Op maandag 13 november 2023 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wellicht wel maar zijn taak is ook om aanspeelbaar te zijn. Je wil dat je nummer 6 zich terugzakt om de bal te kunnen krijgen van de keeper maar zowel Tahirovic als Vos blijven liever bij hun eigen man staan rond middencirkel. Dan is het altijd een lange bal van Ramaj en balverlies tot gevolg.
bij de KFC hebben ze daarom de keukens aangepast mensen die breder zijn ook daar kunnen werken.quote:Op maandag 13 november 2023 11:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die gozer is zo breed dat ie niet goed in de keuken past.
Danny Post en Mats Seuntjens halen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef AmenhotepIV het volgende:
En? Wie moeten er gekocht worden in de winter?
Sterkhouders wegkapen bij de concurentie
Ben niet zo voor winterstop aankopen tenzij echt een buitenkans, kampioen word je toch niet meer en zelfs 3e lijkt me al onhaalbaar gezien het aantal verliespunten, als dat nog haalbaar zou zijn dan ligt het misschien wat anders.quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef AmenhotepIV het volgende:
En? Wie moeten er gekocht worden in de winter?
Sterkhouders wegkapen bij de concurentie, of weer shoppen in de tweede divisies?
Wat moeten jullie met spelers van Heerenveen of Heracles Heracles?quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef AmenhotepIV het volgende:
Sterkhouders wegkapen bij de concurentie
Dacht zelf aan Ould-Chikh van Roda JC.quote:Op maandag 13 november 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Danny Post en Mats Seuntjens halen.
Welke club is Heracles Heracles?quote:Op maandag 13 november 2023 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat moeten jullie met spelers van Heerenveen of Heracles Heracles?
Zeker. Samen met Fludderus, of hoe heet die gozer.quote:Op maandag 13 november 2023 12:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Blijft één van de leukste versprekingen op live tv die ik ooit zag.
Misschien 1 routinier of i.i.g. iemand die het team een beetje kan dragen, aangezien we op dit moment wel echt een beetje leiderschap missen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben niet zo voor winterstop aankopen tenzij echt een buitenkans, kampioen word je toch niet meer en zelfs 3e lijkt me al onhaalbaar gezien het aantal verliespunten, als dat nog haalbaar zou zijn dan ligt het misschien wat anders.
Ik zou doorgaan met wat er is, goed inventariseren en dan komende zomer doorselecteren.
Die speelt toch bij Bilbo?quote:Op maandag 13 november 2023 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Samen met Fludderus, of hoe heet die gozer.
Denk ook wel dat je wat moet doen maar zou het niet in de winter doen, tenzij echt een buitenkans, geen idee hoe het bijvoorbeeld nu met Riedewald is maar zo'n speler zou misschien wat toevoegen.quote:Op maandag 13 november 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien 1 routinier of i.i.g. iemand die het team een beetje kan dragen, aangezien we op dit moment wel echt een beetje leiderschap missen.
Omdat hij die handelingssnelheid (en overzicht) blijkbaar toch niet echt onder de knie lijkt te hebben. Hij speelt heel vaak in de kleine ruimtes met z'n rug naar het doel en bij die situatie vlak voor de penalty lijkt hij dan volledig oogkleppen op te hebben. Heeft wat mij betreft ook vaak moeite om de bal snel onder controle te hebben. Duurt vaak net 1 of 2 balcontacten langer bij hem.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan maar niet begrijpen waarom je dat niet zou doen.
Ja dat was echt een tekortkoming van hem. Zonde.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen samenvatting gezien. Op basis daarvan is het wel bijzonder dat je niet wint. Brobbey uitstekend, moet alleen wel die bal gewoon zonder nadenken geven in blessuretijd. Kan maar niet begrijpen waarom je dat niet zou doen.
Ja de leestekens ontbreken. Hij bedoelt Herácles Héraclesquote:
Veel spitsen (en zeker buitenspelers) zullen dit overigens niet zien omdat snel doorspelen op die positie nu eenmaal totaal niet in het spiergeheugen zit. Dit zijn ballen die De Bruyne, Enzo & Bruno Fernandez, Pogba of Jorginho makkelijk geven (en Kane bijvoorbeeld ook wel) maar ook goede typische box-spitsen zie ik hier echt wel moeite mee hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen samenvatting gezien. Op basis daarvan is het wel bijzonder dat je niet wint. Brobbey uitstekend, moet alleen wel die bal gewoon zonder nadenken geven in blessuretijd. Kan maar niet begrijpen waarom je dat niet zou doen.
Jaaaa genotquote:Op maandag 13 november 2023 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
weer de nieuwe kale en kokkie aangezet @:kingroland
fr bruine hier gaan noemen doe normaalquote:Op maandag 13 november 2023 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel spitsen (en zeker buitenspelers) zullen dit overigens niet zien omdat snel doorspelen op die positie nu eenmaal totaal niet in het spiergeheugen zit. Dit zijn ballen die De Bruyne, Enzo & Bruno Fernandez, Pogba of Jorginho makkelijk geven (en Kane bijvoorbeeld ook wel) maar ook goede typische box-spitsen zie ik hier echt wel moeite mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |