Ja, het zou nog voor de leadzanger van een band kunnen zijn. Maar voor een vrouw is het onwaarschijnlijk, en voor een nieuw duo zou het heel onlogisch zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:28 schreef molloot200 het volgende:
Meest opvallende vind ik nog dat Jacqueline iets zegt in de trend van “Hoe gaat ie… hij of zij dat kunnen brengen?”. Voelt ergens als een verspreking die ze snel recht wil zetten. En “ie” in spreektaal gebruik je toch vaak voor een man naar mijn idee
(En misschien is het ook niks maar je moet iets hè mensen)
Ik heb het filmpje net gezien en viel mij ook meteen op jaquote:Op donderdag 30 november 2023 19:28 schreef molloot200 het volgende:
Meest opvallende vind ik nog dat Jacqueline iets zegt in de trend van “Hoe gaat ie… hij of zij dat kunnen brengen?”. Voelt ergens als een verspreking die ze snel recht wil zetten. En “ie” in spreektaal gebruik je toch vaak voor een man naar mijn idee
*Schuift aluhoedje verder op*quote:Op donderdag 30 november 2023 19:28 schreef molloot200 het volgende:
Zou Joost Klein een dwaalspoor zijn en wellicht zelf het spelletje meespeelt?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel bewust wat dwaalsporen toevoegen. Gewoon om de media en andere nieuwsgierigen bezig te houden.
Ja maar goed ik vind “Het wordt heel erg leuk” ook al wat zeggenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
*Schuift aluhoedje verder op*
Brengen klinkt meer als een performer dan iemand die het vooral van de vocals moet hebben ala Glennis Krijs.
Ik doelde meer op het bekend maken van de artiest en het verhaal om het nummer heen etc.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:53 schreef blackswangreen het volgende:
Kortom, we zullen wel zien. Dat Douwe Bob in rehab zit lijkt me in elk geval geen reden om Numidia niet te kiezen, hij hoeft dat liedje toch niet te zingen?
Zolang er nog geen nummers bekend zijn zegt dit niks hèquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:34 schreef Giggio het volgende:
kom maar door met een naam
misschien kunnen we dan puntenpolonaise voorwaarts doen
inmiddels al naar 15 afgezakt
Odds kun je nu nog weinig serieus nemen. Israël staat nu op 1 en Oekraïne op 2.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:34 schreef Giggio het volgende:
kom maar door met een naam
misschien kunnen we dan puntenpolonaise voorwaarts doen
inmiddels al naar 15 afgezakt
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zolang er nog geen nummers bekend zijn zegt dit niks hè
mijn 'geklaag' heeft geholpen - puntenpolonaise - omhoog naar #12quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Odds kun je nu nog weinig serieus nemen. Israël staat nu op 1 en Oekraïne op 2.
quote:
Volgens mij is dit de officiële website van de San Marino NF dus neem aan gewoon echt, goed gevonden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:48 schreef Arth_NL het volgende:
April Darby staat nu genoemd als deelnemer aan de Sanmarinese castings.Weet niet hoe echt dat is.
https://www.unavocepersanmarino.com/convocazioni-casting-online/
Ik denk dan als je dit doet, dan heb je er ook totaal geen vertrouwen in dat je ooit door Nederland wordt gekozen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:48 schreef Arth_NL het volgende:
April Darby staat nu genoemd als deelnemer aan de Sanmarinese castings.Weet niet hoe echt dat is.
https://www.unavocepersanmarino.com/convocazioni-casting-online/
Lijkt me ook wel terecht, toch? April Darby is meer iemand uit de categorie Glennis Grace enzo, iets wat we 15 jaar geleden misschien hadden gestuurd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dan als je dit doet, dan heb je er ook totaal geen vertrouwen in dat je ooit door Nederland wordt gekozen.
Nee maar ik denk niet dat er veel artiesten zijn die dat willen ‘toegeven’.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel terecht, toch? April Darby is meer iemand uit de categorie Glennis Grace enzo, iets wat we 15 jaar geleden misschien hadden gestuurd.
Dat is waar. Ik ben ineens fan van April Darbyquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat er veel artiesten zijn die dat willen ‘toegeven’.
Nou ja we weten in elk geval dat ze wat in heeft gestuurd, dus wat dat betreft wel noemenswaardig. Leuk om wel even in de gaten te houden bij San Marino in elk gevalquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel terecht, toch? April Darby is meer iemand uit de categorie Glennis Grace enzo, iets wat we 15 jaar geleden misschien hadden gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |