https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hij schijt in zijn broek voor de aankomende macht van Pieter en dat isquote:Op maandag 6 november 2023 22:38 schreef Battlecruiser het volgende:
Die Friese grote neus kan ook al geen duidelijkheid verschaffen over de dikkie ruzies die hij met Omtzicht had.
'ALS'quote:Op donderdag 9 november 2023 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
woertsgod @:ikweethetookniet
Niet meer uitnodigen.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chris moet aan de bar vanavond![]()
![]()
en Eus moet zijn excuses aanbieden
quote:Maandag
Valentijn Driessen, Bas Nijhuis
Dinsdag
Wierd Duk, Sam Hagens
Woensdag
Hans Spekman, Raymond Mens
Donderdag
Wouter de Winther, Ben v/d Burg
Vrijdag
Hélène Hendriks, Chris Woerts
Reserves: Joling, Verlinde, Kelder, Castricum, Knoester
Dat verandert niets aan mijn opvatting dat Hamas met wortel en tak uitgeroeid moet worden.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Die moeten we juist wel zien.
Gijp noemt ze letterlijk elke dag, lijkt alsof die de hele dag niets anders doet dan die filmpjes bekijken.quote:
Mart is het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:00 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g-inside-geen-zin-in
Ik kijk nu anders naar je usernamequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat filmpje was fake toch?
Arme vrouwen anders
Ik moet zeggen: Dit kan niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat filmpje was fake toch?
Arme vrouwen anders
Mart is bijna 80…dan is het verklaarbaar dat je er niet meer fris en fleurig uitziet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Martosaurus ziet er niet best uit
Kandidaat voor de 2024 editiequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die donkere nieuwslezeres was me toch slecht toen die begon. Inmiddels door jaren ervaring beter maar die kon geen journaal doen zonder tig fouten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:54 schreef Gehrman het volgende:
Diversiteit boven kwaliteit. #WerkenbijdeNOS
De Martosaurus Smeetszilla heeft in meerder podcast gehint dat zijn gezondheid ernstige gebreken ondervindt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mwa die Surinaamse? Dat viel nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die donkere nieuwslezeres was me toch slecht toen die begon. Inmiddels door jaren ervaring beter maar die kon geen journaal doen zonder tig fouten.
Fortuyn was wel echt een vrij foute vent, Omtzigt vind ik eerder een oersaaie kantoorklerk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef Gehrman het volgende:
Flashbacks naar Fortuyn. Die kon ook niets fout doen.
Dit is nog niet eens ondenkbeeldig. Het ego van Frenske is zo groot, die grijpt iedere kans om premier te worden aan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dat Omtzigt wel het premierschap geeft aan Timmermans. Johan zou hem vast steunen in die keus.
Dezequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa die Surinaamse? Dat viel nog wel mee toch?
Gister klonk dat niet als een realistische optie. Vrees dat hij een uitgerangeerde CDA'er naar voren schuift. Iemand als Herman Wijffels.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dat Omtzigt wel het premierschap geeft aan Timmermans. Johan zou hem vast steunen in die keus.
Ah dat moet dan voor mijn tijd zijn geweest, laatste 10 jaar vind ik het wel aardig.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Die was echt fucking slecht en kwam er duidelijk vanwege het kleurtje. Maar dat is heel veel jaren terug.
Spelers die zelfs de meest fanatieke voetbalvolger niet meer kent.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Johan veert helemaal op als t over het oude voetbal gaat
Vraag me wel af hoeveel er vantevoren gezopen is vandaag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:12 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel mensen zijn al mad op Twitter en Facebook
Joop heeft gewoon een kleine penis.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:15 schreef RipCity het volgende:
https://x.com/joopheidd/s(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BA
Joopie is mad
Dat zal wel meevallen tochquote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef LinkseHippie het volgende:
Einde tijdperk Timmermans na vanavond
+ heteroquote:Op maandag 13 november 2023 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kun je als linkse klimaatneutrale stemmer uitkomen bij een decadente oude volgevreten witte man?
Ik denk zelfs 4equote:Op maandag 13 november 2023 22:41 schreef Specularium het volgende:
Dat linkse blok wordt waarschijnlijk de derde partij.
Ik herken veel maniertjes van Rutte.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:44 schreef spierbal het volgende:
Ze heeft wel een beetje dezelfde manier van praten als ozcan akyol
En in India? @supernigerquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Engeland keren ze de onderbroek gewoon om.
[ afbeelding ]
Zéér verstandige meneer gespot.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overweeg na vanavond toch weer een stem op de VVD, Dilan is prima.
tja, als timmerhans het niet haalt en omtzigt niet wil dan kom je toch vaak uit bij de VVD uit in stemmend nederlandquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:55 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou het, verpakt in een mooie vrouw, nu ineens wel beter gaan onder de VVD?
Ga jij weer op de Piraten Partij stemmen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tja, als timmerhans het niet haalt en omtzigt niet wil dan kom je toch vaak uit bij de VVD uit in stemmend nederland
als reality ster van talpa is dat wel handig om te doenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
toch wel opmerkelijk dat er een talkshow is waarbij de 3 vaste gasten gewoon openlijk hun politieke voorkeur uitspreken.
wie weetquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij weer op de Piraten Partij stemmen?
mensen denken dat hogere belastingen staan voor meer (levens)geluk en een beter leven voor iedereenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Uitkeringen met 14% verhogen en het is nog niet goed
3 strikes out systeem invoeren.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:06 schreef aTypisch het volgende:
trots zijn op streng beleid op justitie
hoger straffen zien als oplossing
Lijkt Timmermans welquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wilfred hoort altijd wel veel van mensen om hem heen he, terwijl het volgens mij allemaal uit zijn eigen hersenpan komt
Hij gaat naar hele gezellige, licht racistische kringverjaardagen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wilfred hoort altijd wel veel van mensen om hem heen he, terwijl het volgens mij allemaal uit zijn eigen hersenpan komt
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Extreem ongemakkelijke arm van Gijp.
Okquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Leider van de Labour partij (PvdA) in de uk
Voormalig leider.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Leider van de Labour partij (PvdA) in de uk
Afterhours jodenhaat uitoefenen onder het genot van een varkenslapje en jenevertje.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja dit is 10-0 voor rechts en de VVD. Vraag me af of er überhaupt nog linkse kijkers zijn.
Ja, want als je tegen Israël bent dan ben je antisemiet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Afterhours jodenhaat uitoefenen onder het genot van een varkenslapje en jenevertje.
Heb het idee dat niet echt gaat om Israel en Raqqa 2.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want als je tegen Israël bent dan ben je antisemiet.
Nee, want het is niet Israël natuurlijk dat de beest uit hangt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat niet echt gaat om Israel en Raqqa 2.
Je moet niet tegen Israël zijn maar tegen de huidige leiders van Israël. Dit land heeft een nieuwe Rabin nodig, dan komt er misschien een begin van een oplossing. Bibi (nee, niet die van Waylon) brengt het land naar de afgrond.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want als je tegen Israël bent dan ben je antisemiet.
Raqqa 2 is binnen een nacht afgebrand als die beestjes dat echt willen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, want het is niet Israël natuurlijk dat de beest uit hangt.
Eens hoor, maar ik zie de leiders van Israël voor het gemak als Israël. Ik ben ook tegen Rusland, ofschoon ik me goed realiseer dat niet iedere Rus Poetin is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je moet niet tegen Israël zijn maar tegen de huidige leiders van Israël. Dit land heeft een nieuwe Rabin nodig, dan komt er misschien een begin van een oplossing. Bibi (nee, niet die van Waylon) brengt het land naar de afgrond.
dat debat van Nederland donderdagavond gaat ook een flop worden als Genee het op deze manier presenteertquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb wel weer genoeg gezien van Genee, niet te doen die kerel
niet iedere Duitser was een Nazi maar de meeste Nazi's wel Duitserquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik zie de leiders van Israël voor het gemak als Israël. Ik ben ook tegen Rusland, ofschoon ik me goed realiseer dat niet iedere Rus Poetin is.
Laat jij hem nog wel eens door de hand gieren bij de gedachte aan Stacey?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Band zonder Banaan goden
Masturberen genot
Je kent het nummer niet? Zonde.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat jij hem nog wel eens door de hand gieren bij de gedachte aan Stacey?
Het werd haar ook niet echt moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:52 schreef Revanches het volgende:
Dilan erg sterk en bleef overeind. Zou bijna op haar stemmen.
Ik ben dus tegen Hamas. Dan mag ik dus ook zeggen dat ik tegen Palestijnen ben?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik zie de leiders van Israël voor het gemak als Israël. Ik ben ook tegen Rusland, ofschoon ik me goed realiseer dat niet iedere Rus Poetin is.
Rare stelling.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:37 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Ik ben dus tegen Hamas. Dan mag ik dus ook zeggen dat ik tegen Palestijnen ben?
Wat heeft dat nummer met mijn vraag te makenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kent het nummer niet? Zonde.
Gastquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Dilan blijft moeiteloos overeind, die komt van de 3 frontrunners echt het meest geschikt over.
Kijk eens naar levensgeluk index en het belastingklimaat in die landen!quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen denken dat hogere belastingen staan voor meer (levens)geluk en een beter leven voor iedereen
(lol)
Dilanquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Dilan blijft moeiteloos overeind, die komt van de 3 frontrunners echt het meest geschikt over.
Mooie vrouwquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:55 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou het, verpakt in een mooie vrouw, nu ineens wel beter gaan onder de VVD?
Overeind ? Ze likken haar reet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Troll ? Omdat-ie de enige is die links denkt?quote:
Ik kijk één keer per maand. Ongehoord Nederland is leuker.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja dit is 10-0 voor rechts en de VVD. Vraag me af of er überhaupt nog linkse kijkers zijn.
Troll omdat hij regelmatig zit te trollen.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Troll ? Omdat-ie de enige is die links denkt?
Anders stemmenden nodigen ze nooit uit als vaste gasten.
Dan mag je zeggen dat je tegen Palestina bent.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:37 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Ik ben dus tegen Hamas. Dan mag ik dus ook zeggen dat ik tegen Palestijnen ben?
Zit te trollenquote:Op woensdag 15 november 2023 16:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Troll omdat hij regelmatig zit te trollen.
Dat heeft niks met haar vrouw zijn te maken. Timmermans werd in en buiten de uitzending meer beledigd dan ik in m'n hele leven doe bij mensen die ik niet mag. Beledigen en belachelijk maken is hun verdienmodel. Boskamp en Kraaij zaten er vrijwillig om de stront te ontvangen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:01 schreef Marsenal het volgende:
Genant hoe ze met deze vrouw omgingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |