Okquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Leider van de Labour partij (PvdA) in de uk
Voormalig leider.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Leider van de Labour partij (PvdA) in de uk
Afterhours jodenhaat uitoefenen onder het genot van een varkenslapje en jenevertje.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja dit is 10-0 voor rechts en de VVD. Vraag me af of er überhaupt nog linkse kijkers zijn.
Ja, want als je tegen Israël bent dan ben je antisemiet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Afterhours jodenhaat uitoefenen onder het genot van een varkenslapje en jenevertje.
Heb het idee dat niet echt gaat om Israel en Raqqa 2.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want als je tegen Israël bent dan ben je antisemiet.
Nee, want het is niet Israël natuurlijk dat de beest uit hangt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat niet echt gaat om Israel en Raqqa 2.
Je moet niet tegen Israël zijn maar tegen de huidige leiders van Israël. Dit land heeft een nieuwe Rabin nodig, dan komt er misschien een begin van een oplossing. Bibi (nee, niet die van Waylon) brengt het land naar de afgrond.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want als je tegen Israël bent dan ben je antisemiet.
Raqqa 2 is binnen een nacht afgebrand als die beestjes dat echt willen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, want het is niet Israël natuurlijk dat de beest uit hangt.
Eens hoor, maar ik zie de leiders van Israël voor het gemak als Israël. Ik ben ook tegen Rusland, ofschoon ik me goed realiseer dat niet iedere Rus Poetin is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je moet niet tegen Israël zijn maar tegen de huidige leiders van Israël. Dit land heeft een nieuwe Rabin nodig, dan komt er misschien een begin van een oplossing. Bibi (nee, niet die van Waylon) brengt het land naar de afgrond.
dat debat van Nederland donderdagavond gaat ook een flop worden als Genee het op deze manier presenteertquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb wel weer genoeg gezien van Genee, niet te doen die kerel
niet iedere Duitser was een Nazi maar de meeste Nazi's wel Duitserquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik zie de leiders van Israël voor het gemak als Israël. Ik ben ook tegen Rusland, ofschoon ik me goed realiseer dat niet iedere Rus Poetin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |