Mart is bijna 80…dan is het verklaarbaar dat je er niet meer fris en fleurig uitziet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Martosaurus ziet er niet best uit
Kandidaat voor de 2024 editiequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die donkere nieuwslezeres was me toch slecht toen die begon. Inmiddels door jaren ervaring beter maar die kon geen journaal doen zonder tig fouten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:54 schreef Gehrman het volgende:
Diversiteit boven kwaliteit. #WerkenbijdeNOS
De Martosaurus Smeetszilla heeft in meerder podcast gehint dat zijn gezondheid ernstige gebreken ondervindt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mwa die Surinaamse? Dat viel nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die donkere nieuwslezeres was me toch slecht toen die begon. Inmiddels door jaren ervaring beter maar die kon geen journaal doen zonder tig fouten.
Fortuyn was wel echt een vrij foute vent, Omtzigt vind ik eerder een oersaaie kantoorklerk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef Gehrman het volgende:
Flashbacks naar Fortuyn. Die kon ook niets fout doen.
Dit is nog niet eens ondenkbeeldig. Het ego van Frenske is zo groot, die grijpt iedere kans om premier te worden aan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dat Omtzigt wel het premierschap geeft aan Timmermans. Johan zou hem vast steunen in die keus.
Dezequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa die Surinaamse? Dat viel nog wel mee toch?
Gister klonk dat niet als een realistische optie. Vrees dat hij een uitgerangeerde CDA'er naar voren schuift. Iemand als Herman Wijffels.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dat Omtzigt wel het premierschap geeft aan Timmermans. Johan zou hem vast steunen in die keus.
Ah dat moet dan voor mijn tijd zijn geweest, laatste 10 jaar vind ik het wel aardig.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Die was echt fucking slecht en kwam er duidelijk vanwege het kleurtje. Maar dat is heel veel jaren terug.
Spelers die zelfs de meest fanatieke voetbalvolger niet meer kent.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Johan veert helemaal op als t over het oude voetbal gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |