quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was een nee.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hoe was de transgender BLACKED vorige week?
Gewoon niet taggen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:3rr0r als @:error zou ook zoveel sneller taggen.
quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:3rr0r als @:error zou ook zoveel sneller taggen.
Die van mij pas februari/quote:Op maandag 6 november 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Was jij al op tv geweest of moet jouw date nog komen ?
Ja tag het zelf eens. Getallen zijn ruk.quote:
Nee. Die tref ik overal.quote:Op maandag 6 november 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon niet taggen.
[ afbeelding ]
Die andere begon te stinkenquote:Op maandag 6 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel nu pas in, zie dat Denies een nieuw pak aan heeft
Oh ja waar is het groene vilten pak?quote:Op maandag 6 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel nu pas in, zie dat Denies een nieuw pak aan heeft
Vilt?quote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh ja waar is het groene vilten pak?
Toevallig had ik het daar vandaag met @Tomasso en @Kapiteintje overquote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Mindfulness @:onlogisch brengt jou dat ook rust?
Dit wil ik ook doenquote:
Stukje kreeziequote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Als er uit zoveel dates niks uit voorkomt dan is ze misschien toch niet zo'n catch?
Komt ook langs in mijn date.quote:
Van wie?quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang tot we over de transitie gaan horen?
De kast komt nog wel voorbij.quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang tot we over de transitie gaan horen?
Joop tochquote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
“Ben jij met mode bezig?”
Zo te zien niet.
Links?quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef RipCity het volgende:
Als dat blond jochie straight was was die heel populair bij de (tiener)-meisjes.
Gewoon met de handen, en soep opslurpen?quote:
Sorry Pisces, die mensen vroegen er een beetje om. Maar ik vond een Hawaii achtig shirt ook niet per se modieus.quote:
quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt nog wel een vervolgdate uit.
Met of zonder vaseline?quote:Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt nog wel een vervolgdate uit.
Hier vallen tienermeisjes toch niet op?quote:
Van die lesbische meiden met twee moeders. Ook zoiets.quote:Op maandag 6 november 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
Tafelmanieren
Oogkanker uitgezaaid vader
Piano
Niet veel indruk gemaakt
Hele ingewikkelde man.
Geen vader gehad dus haai geworden (grapje)
Hoezo?quote:Op maandag 6 november 2023 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat niet mooi oud worden deze ben ik bang
Present.quote:
Valt hier wel mee aan de bar, maar net in dat interview hokje had ze al een beetje zo'n oud gezicht voor iemand van 22.quote:
Langer dan 1,80 meter?quote:
quote:Op maandag 6 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
lekker wel al dat tandsteen bij meneer
quote:
Een dingetje aan zijn dingetje?quote:
Echt hè. Neem die mensen in bescherming.quote:
Maandag is altijd manic Monday hierquote:
Lijstjesquote:Op maandag 6 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hele weekend series kijken op zolder
Beetje animal crossing
Maandag weer werken
Yay
Manische Maandagquote:Op maandag 6 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maandag is altijd manic Monday hier
Ik ben erg gecentreerd vandaagquote:
quote:
Ze had zwarte leren broek aan, de rest ben ik beetje vergeten.quote:Op maandag 6 november 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
Denice ziet er veel beter uit in dit roze pak.
@:Cherrycoke, welke kleur was haar pak tijden jouw date?
Hoe doen ze dat met die camera's ? Dat de andere camera niet in beeld komt ?quote:Op maandag 6 november 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ze had zwarte leren broek aan, de rest ben ik beetje vergeten.
Hoeft ze lekker niet te werkenquote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Kinderwens
Neuken neuken neuken neuken
Ik mis de oude kleur. Net als dat ik sersjio ooit zat te missen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
Denice ziet er veel beter uit in dit roze pak.
@:Cherrycoke, welke kleur was haar pak tijden jouw date?
Hahahahaquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Kinderwens
Neuken neuken neuken neuken
Dat donkergroene vleermuis pak zal ik niet missen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de oude kleur. Net als dat ik sersjio ooit zat te missen.
Ja en ziek meldenquote:Op maandag 6 november 2023 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat ze van 24 uur per week naar 16 uur per week.
Ik heb Demi ook wel eens geliked.quote:Op maandag 6 november 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
Demi heeft pijn in de vingers van al dat swipen.
Als je goed kijkt zie je ze gewoon, bijv in de drank, maar bij be de keuken is eigenlijk alleen maar acteurs.quote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met die camera's ? Dat de andere camera niet in beeld komt ?
Ze worden tactisch opgesteld. Soms zie je ze ook gewoon. Daarbij gebruiken ze ook kleine camera's.quote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met die camera's ? Dat de andere camera niet in beeld komt ?
Ik mis sersjo nog steedsquote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de oude kleur. Net als dat ik sersjio ooit zat te missen.
Hoezo? Niet iedereen zit in z’n eigen kringetje.quote:Op maandag 6 november 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ik snap weer helemaal waarom ik niet op Insta, Snap en TikTok zit.
We hebben een ex-kandidaat gevondenquote:Op maandag 6 november 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze worden tactisch opgesteld. Soms zie je ze ook gewoon. Daarbij gebruiken ze ook kleine camera's.
Ik vind dat van die fake shitquote:Op maandag 6 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Niet iedereen zit in z’n eigen kringetje.
Ze kan het niet opbrengen. Jammer.quote:Op maandag 6 november 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind die lange dame een beetje niet betrokken bij het gesprek klinken ofzo.
Dat hij zelf een opmerking maakt over een Surinaamse vader die overal kinderen maakt en vertrekt.quote:
Dit postuur met 26quote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Als die kinderwens net zo groot is als je tetten zeggen we daar U tegen
Zij bepaalt dat dat niet de volgorde is. “Van mij ga je het niet winnen.”quote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Je mega kinderwens zou ook prima op een tweede date kunnen.
Er gaat een whiteboard in hun huis hangen met alle "klusjes" die gedaan moeten worden.quote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij bepaalt dat dat niet de volgorde is. “Van mij ga je het niet winnen.”
Hij heeft allang bepaald welke kaak hij raakt als ze iets zegt van hem niet zint.quote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Hij was te dominant
Oh dit is een stabiele start
Op de eerste date al kinderen eisen, dan is het voor mij snel voorbijquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Ik zie het gebeurenquote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft allang bepaald welke kaak hij raakt als ze iets zegt van hem niet zint.
Als je dat nou relaxed zou brengen zou ik het kunnen hebben, maar als in “IK WIL KINDEREN JOOP!” - ja dan komt nummer twee er niet.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de eerste date al kinderen eisen, dan is het voor mij snel voorbij
Zij is er zo klaar mee.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Gezellig
Lachen
......
......
......
.......
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehadquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Als ze straks 2 kinderen heeft kan ze er niet achteraan rennen. Yay voor die kinderwens.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou dat dus. Moi eem, zeggen we dat in het Gronings(moi niet op zijn Frans uitspreken
)
Kunstgebit.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Monica heeft wel heel witte tanden, keurig.
dikke kunstbekquote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Monica heeft wel heel witte tanden, keurig.
Kaartje op de tweede date: “Gefeliciteerd papa!”quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehad
Had hij z’n hersens moeten gebruiken op een eerste date.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehad
doe jij niet liever zonder connie?quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had hij z’n hersens moeten gebruiken op een eerste date.
Met haar lijf zal zwanger worden al een ding worden.quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij zit al met haar hand op haar buik alsof ze zwanger is.
Hoe zit je met die buik in een vliegtuig? Ik weet het niet.quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij zit al met haar hand op haar buik alsof ze zwanger is.
Heb je kaarten voor de toppers al in huis?quote:Op maandag 6 november 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom haat iedereen zo hard op Nederlandstalig.
Of is dat gewoon het NPO volk en vinden ze het op SBS6 bij LLDL wel prima
Lekker alles schudden,quote:
Tros Muziekfeest op het Plein GENOTquote:Op maandag 6 november 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom haat iedereen zo hard op Nederlandstalig.
Of is dat gewoon het NPO volk en vinden ze het op SBS6 bij LLDL wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |