quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was een nee.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hoe was de transgender BLACKED vorige week?
Gewoon niet taggen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:3rr0r als @:error zou ook zoveel sneller taggen.
quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:3rr0r als @:error zou ook zoveel sneller taggen.
Die van mij pas februari/quote:Op maandag 6 november 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Was jij al op tv geweest of moet jouw date nog komen ?
Ja tag het zelf eens. Getallen zijn ruk.quote:
Nee. Die tref ik overal.quote:Op maandag 6 november 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon niet taggen.
[ afbeelding ]
Die andere begon te stinkenquote:Op maandag 6 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel nu pas in, zie dat Denies een nieuw pak aan heeft
Oh ja waar is het groene vilten pak?quote:Op maandag 6 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel nu pas in, zie dat Denies een nieuw pak aan heeft
Vilt?quote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh ja waar is het groene vilten pak?
Toevallig had ik het daar vandaag met @Tomasso en @Kapiteintje overquote:Op maandag 6 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Mindfulness @:onlogisch brengt jou dat ook rust?
Dit wil ik ook doenquote:
Stukje kreeziequote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Als er uit zoveel dates niks uit voorkomt dan is ze misschien toch niet zo'n catch?
Komt ook langs in mijn date.quote:
Van wie?quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang tot we over de transitie gaan horen?
De kast komt nog wel voorbij.quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang tot we over de transitie gaan horen?
Joop tochquote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
“Ben jij met mode bezig?”
Zo te zien niet.
Links?quote:Op maandag 6 november 2023 19:47 schreef RipCity het volgende:
Als dat blond jochie straight was was die heel populair bij de (tiener)-meisjes.
Gewoon met de handen, en soep opslurpen?quote:
Sorry Pisces, die mensen vroegen er een beetje om. Maar ik vond een Hawaii achtig shirt ook niet per se modieus.quote:
quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt nog wel een vervolgdate uit.
Met of zonder vaseline?quote:Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt nog wel een vervolgdate uit.
Hier vallen tienermeisjes toch niet op?quote:
Van die lesbische meiden met twee moeders. Ook zoiets.quote:Op maandag 6 november 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
Tafelmanieren
Oogkanker uitgezaaid vader
Piano
Niet veel indruk gemaakt
Hele ingewikkelde man.
Geen vader gehad dus haai geworden (grapje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |